9 bodemuitstralingen? Wat zijn bodemuitstralingen?quote:Verder telde de grote cirkel 9 bodemuitstralingen waarvan de hoogste ergens op 3 meter hoogte en de kleine cirkel telde 7 uitstralingen waarvan de 7de op ongeveer 2 meter. Kreeg er een draaierig gevoel in (zwevend).
quote:Misschien dat er nog meer leylijnen liggen maar op één of andere duistere manier ben ik ook in deze graancirkel mijn wichelroedes verloren (dit is al de tweede keer) dus wie ze vind mag een seintje geven (stichting PTAH - 06-15.234.284 / email).
wie kaatst,............quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:09 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik vind je denigrerende ondertoontje hier niet echt thuishoren...
Als dat de manier is waarop men hier een 'discussie' aangaat in TRU dan heeft Grrrr helemaal gelijk. Het is van een zandbakken niveau waar een kleuter zich nog voor zou schamen.quote:
Ja dat soort geneuzel trekt het fenomeen direkt in het belachelijke.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:10 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
9 bodemuitstralingen? Wat zijn bodemuitstralingen?
Onderzoeker is ook nog een paar wichelroedes kwijt geraakt trouwens..
[..]
De vraag die je kunt stellen bij dit soort kunststukjes is natuurlijk: hoeveel mensen heb je nodig om dit te maken, hoelang doe je erover en valt dat dan niet op?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:09 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Echt mooi rond issie ook niet.
Hij staat natuurlijk in geen enkele verhouding tot zoiets:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:45 schreef tettenman het volgende:
[..]
edit iteejer: regels verwijderd. anderen afzeiken is makkelijk, zeker als je weet dat je een stel lachers mee kan krijgen. maar het is ook laf. pls dont.
[ Bericht 18 % gewijzigd door iteejer op 11-07-2006 ]quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:42 schreef iteejer het volgende:
[..]
Absoluut. Het zal es tijd worden dat dat de andere kant op ook gebeurt. Heel goed in het sarren van anderen, maar een stel jankerds als het je zelf overkomt.
En guess what, ik ben geen mod meer, ik hoef me dus niet correct naar zeikerige usertjes te gedragen![]()
Nee, discussiëren is hier haast onmogelijk als geen "believer" bent, dat weet ik eigenlijk al heel lang, maar zo 1 keer in de zoveel tijd probeer ik het weer eens, helaas is er nog weinig veranderd. Ik probeer al om mijn posts zo neutraal mogelijk te houden, maar ik krijg nog steeds alles naar mijn kop geslingerd. Als je hier niet meegaat in het paranormale gebeuren word je gewoon uitgekotst, zo ervaar ik het tenminste.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:04 schreef iteejer het volgende:
[..]
Nee, daar gaat het niet om. Je bent absoluut slim genoeg om te weten dat je ook neutraal kunt discussieren, niet met dat denigrerende ondertoontje. Dat is gewoon niet meer welkom hier.
Hoe denk je dat dat komt? Zou je het daar niet zelf naar gemaakt hebben?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nee, discussiëren is hier haast onmogelijk als geen "believer" bent, dat weet ik eigenlijk al heel lang, maar zo 1 keer in de zoveel tijd probeer ik het weer eens, helaas is er nog weinig veranderd. Ik probeer al om mijn posts zo neutraal mogelijk te houden, maar ik krijg nog steeds alles naar mijn kop geslingerd. Als je hier niet meegaat in het paranormale gebeuren word je gewoon uitgekotst, zo ervaar ik het tenminste.
Ik zou zeggen: ga zelf eens de topics waar ik de laatste 2 dagen in gepost heb doorlezen en kijk eens wat ik allemaal voor beledigingen en "flikker op" opmerkingen ik naar mijn hoofd geslingerd krijg, niet op de laatste plaats door uw persoontje.
Zo gaat het wel idd ja.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:15 schreef _The_General_ het volgende:
Raken we nu niet de kern van het probleem? De gemiddelde Truth user kan de realiteit niet aan en vlucht daarom in een fantasie wereld. Zodra iemand die wereld komt verstoren raken ze agressief.
Nou ja, sorry hoor. Maar als ik dat zweverige gezemel lees dan raak ik alleen maar meer overtuigd dat sommige mensen gewoon echt compleet de weg kwijt zijn.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:00 schreef huupia34 het volgende:
stichting ptah heeft de cirkels onderzocht http://www.dcca.nl/2006/hoeven/hoeven-nl.htm
ziet er wel serieus uit dus, ok ivm de ley lijnen en boviswaarde
Nee, ik ga nergens zo ver dat ik mensen laf, dom, arrogant, droplulletje, zeikerdje of whatever noem. Ik geef alleen mijn mening over paranormale zaken die naar mijn mening niet paranormaal zijn, en dan is meniggeen hier enorm op zijn teentjes getrapt.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:20 schreef iteejer het volgende:
[..]
Hoe denk je dat dat komt? Zou je het daar niet zelf naar gemaakt hebben?
Mm, toch valt er onderscheid aan te brengen in zogenaamde believers/TRU-aanhangers. Zoals ik bijv. iteejer ken is hij vooral geïnteresseerd in de fringes van ons kenvermogen. Door de officiële wetenschap worden die niet of nauwelijks onderzocht/verkend, omdat het niets oplevert. BaajGuardian is meer het type dat jij hier aanhaalt, vermoed ik. Daarnaast heb je ook nog de samenzweringstheoretici, dat is weer een slag apart, die proberen steeds meer mainstream te worden. Die laatste moet je wel debunken imo.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:15 schreef _The_General_ het volgende:
Raken we nu niet de kern van het probleem? De gemiddelde Truth user kan de realiteit niet aan en vlucht daarom in een fantasie wereld. Zodra iemand die wereld komt verstoren raken ze agressief. Conclussie, de truth user is een gevaarlijk en moet tegen zichzelf in bescherming genomen worden.![]()
Interessant. Is er ook zo'n kenschets te maken van sceptici? Is iedere non-believer een scepticus bijvoorbeeld?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:23 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mm, toch valt er onderscheid aan te brengen in zogenaamde believers/TRU-aanhangers. Zoals ik bijv. iteejer ken is hij vooral geïnteresseerd in de fringes van ons kenvermogen. Door de officiële wetenschap worden die niet of nauwelijks onderzocht/verkend, omdat het niets oplevert. BaajGuardian is meer het type dat jij hier aanhaalt, vermoed ik. Daarnaast heb je ook nog de samenzweringstheoretici, dat is weer een slag apart, die proberen steeds meer mainstream te worden. Die laatste moet je wel debunken imo.
Is BG er trouwens, of zit ik nu te lullen over iemand die geband is?
Omdat-ie om 2300u de kroeg uitliep met een paaltje en een stuk touw.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:22 schreef DzjieDub het volgende:
maar is er dan niemand hier die inderdaad zich afvraagt,
- Hoe weet Peter dat de cirkel precies tussen 2300 en 2400 is ontstaan?
Ik denk dat je het beste hier kan kijken of vragen Graancirkels en hun betekenis Dit topic is (eigenlijk) bedoeld om animo te wekken voor een TRU meet bij een graancirkel.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:22 schreef DzjieDub het volgende:
maar is er dan niemand hier die inderdaad zich afvraagt,
- wat zijn "energetische ringen"?
- hoe kunnen die linksom en rechtsom draaien?
- wat zijn leylijnen?
- wat is een boviswaarde?
- wat is POA?
- Hoe weet Peter dat de cirkel precies tussen 2300 en 2400 is ontstaan?
- waarom is-ie zo onvoorzichtig met z'n wichelroedes?
- wat zijn bodemuitstralingen?
- Waarom zweven bodemuitstralingen op 2 à 3 meter boven de grond?
Je hebt de pseudo-scepticus, denk ik. Hulspas wordt verweten een pseudo-scpeticus te zijn. Ik heb me paar jaar geleden daar eens over ingelezen. Draaide volgens mij o.a. rondom samenzweringsdenken en De Grote Samenzwering. Hulspas duidde dat als extreemrechts gedachtengoed. Achteraf kan ik het alleen maar eens zijn met Hulspas toch. Dus zo erg pseudo-sceptisch is Hulspas niet althans rondom dit verschijnsel.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:27 schreef Duvel het volgende:
[..]
Interessant. Is er ook zo'n kenschets te maken van sceptici? Is iedere non-believer een scepticus bijvoorbeeld?
Im grossen und gansen lijken er vier archetypes binnen TRU voor te komen:quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:23 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mm, toch valt er onderscheid aan te brengen in zogenaamde believers/TRU-aanhangers. Zoals ik bijv. iteejer ken is hij vooral geïnteresseerd in de fringes van ons kenvermogen. Door de officiële wetenschap worden die niet of nauwelijks onderzocht/verkend, omdat het niets oplevert. BaajGuardian is meer het type dat jij hier aanhaalt, vermoed ik. Daarnaast heb je ook nog de samenzweringstheoretici, dat is weer een slag apart, die proberen steeds meer mainstream te worden. Die laatste moet je wel debunken imo.
Is BG er trouwens, of zit ik nu te lullen over iemand die geband is?
Laten we zeggen dat er enigszins een kern van waarheid in zitquote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:40 schreef DzjieDub het volgende:
[..]
....of was dat een beetje te veel over the top
Zelden heb ik op fok zoveel offtopic gedoe aanschouwt......quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:42 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat er enigszins een kern van waarheid in zit
Dit begint te lijken op een topic over TRU zelf...
De Truthus Pseudo-Sketicus is er dus ook nog: afficheert zich als non-believer, maar is daarin net zo dogmatisch als de believer. Kun je ook herkennen aan het witte gewaad dat zij dragen. Soms dragen ze daarbij maar 1 sok.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:40 schreef DzjieDub het volgende:
[..]
Im grossen und gansen lijken er vier archetypes binnen TRU voor te komen:
Truthus Majoris: Gelooft alles, zonder onderscheid. Hoe raarder, hoe ongeloofwaardiger, hoe beter. Naarmate stellingen onbewijsbaarder worden - en onfalsifieerbaarder - wordt het geloof erin dieper.
Truthus Minoris: Gelooft alles waar veel wetenschappelijk klinkende termen op losgelaten worden. Of die nou ergens op slaan of niet. Heeft helaas te weinig kennis om onderscheid te kunnen maken tussen echt wetenschappelijk onderzoek enerzijds, en neponderzoek anderzijds. Doet zich vaak voor als (bekeerd) skepticus, onderscheid zich echter daarvan door het belang van herhaalbaarheid en onafhankelijk onderzoek te verwaarlozen. Is bereid eeuwig te wachten op het bewijs, waarna zij zullen uitbarsten in spontaan engelengezang dat slechts overstemd zal worden door het tandengeknars van alle skeptici.
Truthus Conspirationis: Een aparte tak binnen de truth-familie. Ziet samenzweringen achter iedere boom en lantaarnpaal. Weet op de een of andere manier te ontkomen aan alle lage complotten waar de rest van de mensheid in wentelt. Doet iedere vorm van kritiek af met de klassieker "JIJ zit ook in het complot".
Truthus Skepticus: Te herkennen aan het lichtend witte gewaad dat ze dragen. Zij zijn de bakens van het licht der Kennis. Zij zijn ook de roependen in het ravijn. Hun edele trekken en smetteloze zieltjes worden continu aangevallen door de anderen, zonder echter dat die vat weten te krijgen op deze edele wezens.
....of was dat een beetje te veel over the top
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |