abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39819299
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 13:14 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Nou, kom op maar dan, laten we eens 1 issue pakken en kijken wie er nu eigenlijk bezig is met allochtonen knuffelen, vertel mij eens wie het issue van vrouwenbesnijdenis in de Kamer heeft aangeroerd en met wetsvoorstellen is gekomen?
Laat ik er nou voorstander van zijn dat ze femkes lippen op elkaar naaien..... alle 3 de paren.... dan zeikt het niet en broedt het niet.
pi_39819311
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 13:23 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Wanneer ben jij geboren?
Ooit gehoord van de trouwerij van Bea en Claus?
Hij heeft daarna in zeer hoog tempo de harten van de Nederlanders gewonnen.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_39819337
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 13:19 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Jij misschien niet, heel veel anderen wel. Er is enorm gekonkel geweest over iemand als Van Baalen bijvoorbeeld, en niet te vergeten Prins Bernhard en Prins Claus. En over de grens met Mitterand en Fini uit Italie.
Van Baalen? Heeft ie gezeik gehad dan? Prins Bernhard is gewoon een van de grootste criminelen die ons land heeft gekend. Inclusief zijn rol in de oorlog, dat mensen nog altijd dweepen met hem kan ik dus echt niet begrijpen. Bij Claus is het precies andersom, mensen die nu nog altijd zeiken over wat hij als kind heeft gedaan die sporen niet.

Het wordt pas een probleem als je erover hebt gelogen terwijl je nu aan het roer zit. Dat kan ik me wel voorstellen, dat je dan problemen krijgt. Maar zo'n Marijnissen. Je ziet hier werkelijk in elk topic een of andere josti ons herinneren aan het feit dat zijn partij ooit pro-mao was... krijg een leven denk ik dan, iedereen weet dat inmiddels. Elke discussie is dan ook onmogelijk want zoals je ziet gaat het weer hierover en niet over een mogelijk kabinet met de SP, wat een veel interessanter issue is natuurlijk.
pi_39819389
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 13:19 schreef du_ke het volgende:

[..]

Nogmaals de vraag hoeveel allochtonen mogen er dan stemmen en waar stemmen die op? Niet voor niets heeft de schilderswijk al vele jaren standaard de laagste opkomstpercentages. En eigenlijk hetzelfde voor uitkeringstrekkers die volgens mij veel vaker niet stemmen dan op de PvdA.

Ogwel kom eens met echte feiten of onderbouwingen in plaats van dit geneuzel ?
Er stemmen helemaal niet veel allochtonen op GroenLinks. Bij de laatste verkiezingen van 2003 stemden de meeste op de PvdA en de SP.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 13:38:14 #180
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_39819744
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 12:54 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Nee, ik refereerde aan jouw huilie gedrag. Fortuyn was vroeger Marxist, dat was blijkbaar geen probleem, dat Marijnissen vroeger de slechte smaak had om Mao 'da bomb' te vinden wordt hem constant nagedragen echter.

Hypocriet gedrag dus imho.

PS: Ik ben geen SP stemmer of Marijnissen aanhanger.
VVD'er Hans van Baalen zou als 16-jarige een brief geschreven hebben aan Joop Glimmerveen, leider van de Nederlandse Volksunie. Daar was een flinke ophef over en pas na dat bleek dat het niet mogelijk was de authenticiteit vast te stellen van de handtekening onder de brief is hij gerehabiliteerd.

Vermoedelijk een brief schrijven (als minderjarige!) aan iemand een extreem rechtse partijleider heeft dit kennelijk al tot gevolg.

Dan vind ik het hypocriet dat er over andere verledenen veel luchtiger wordt gedaan
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_39819769
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 13:38 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

VVD'er Hans van Baalen zou als 16-jarige een brief geschreven hebben aan Joop Glimmerveen, leider van de Nederlandse Volksunie. Daar was een flinke ophef over en pas na dat bleek dat het niet mogelijk was de authenticiteit vast te stellen van de handtekening onder de brief is hij gerehabiliteerd.

Vermoedelijk een brief schrijven (als minderjarige!) aan iemand een extreem rechtse partijleider heeft dit kennelijk al tot gevolg.

Dan vind ik het hypocriet dat er over andere verledenen veel luchtiger wordt gedaan
Kan me de ophef niet herinneren. Wanneer speelde deze kwestie?
  vrijdag 14 juli 2006 @ 13:43:16 #182
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_39819923
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 13:39 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Een jaar of 7 geleden schat ik. Voor de goede orde: ik vind het ook onzin om mensen af te branden op hun verleden. Maar als het dan toch moet, wees dan in ieder geval consekwent en doe het voor rechts èn links.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  vrijdag 14 juli 2006 @ 13:50:41 #183
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_39820184
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 13:39 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

1998
[..]
pi_39820595
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 13:50 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

1998
Toen mocht ik nog niet stemmen, laat staan dat ik wist wie die plofkop van een Van Baalen was.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 14:20:59 #185
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_39821132
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 14:03 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Toen mocht ik nog niet stemmen, laat staan dat ik wist wie die plofkop van een Van Baalen was.
da's geen excuus
[..]
pi_39821182
Ten eerste komt de SP van zijn leve niet in de regering terecht. En ten tweede hoop ik dat men Maorijnissen nooit met geld laat werken. Dat kunnen die mensen namelijk al helemaal niet
pi_39821396
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 14:23 schreef _The_General_ het volgende:
Ten eerste komt de SP van zijn leve niet in de regering terecht. En ten tweede hoop ik dat men Maorijnissen nooit met geld laat werken. Dat kunnen die mensen namelijk al helemaal niet
Heeft de SP dan schulden?
pi_39821439
Ik heb begrepen dat de SP kamerleden een gedeelte van hun loon in de kast van de SP moeten steken dus ze zullen wel geen schulden hebben. Maar om nou te zeggen dat de SP kaas heeft gegeven van gedegen economisch beleid zoals Zalm ofzo
pi_39821552
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 14:32 schreef _The_General_ het volgende:
Ik heb begrepen dat de SP kamerleden een gedeelte van hun loon in de kast van de SP moeten steken dus ze zullen wel geen schulden hebben. Maar om nou te zeggen dat de SP kaas heeft gegeven van gedegen economisch beleid zoals Zalm ofzo
Hoezo niet dan? Zo stabiel is het beleid van Zalm ook niet hoor. En hij is er in 12 jaar ministerschap maar 1 keer in geslaagd een sluitende begroting te presenteren..
  vrijdag 14 juli 2006 @ 14:55:58 #190
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_39822149
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 14:31 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Heeft de SP dan schulden?
integendeel, de SP is de rijkste partij, maar dat komt omdat de partijleden geld moeten storten in de partijkas
[..]
pi_39822542
quote:
Dat kun je dus nooit bij voorbaat zeggen. En Zalm was verantwoordelijk voor de vele uitgaven in tijden dat het goed ging... terwijl iedereen weet dat je dan juist moet matige om het geld in mindere tijden te gebruiken. Zijn antwoord hierop: 'maar zo werkt dat in de praktijk niet'

Daar ben je vet mee, met zo iemand!
pi_39823751
quote:
Waar baseer jij de aanname op dat een SP'er geen goed financieel beleid zou kunnen voeren?

Bovendien, wat is de relevantie daarvan, Marijnissen geeft duidelijk te kennen welke ambten hij wel zou ambieeren, Financieen is daar niet een van.
pi_39823893
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 13:24 schreef ratava het volgende:

[..]

Laat ik er nou voorstander van zijn dat ze femkes lippen op elkaar naaien..... alle 3 de paren.... dan zeikt het niet en broedt het niet.
quote:
laag bij de gronds en niet bijdragend aan de discussie
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_39827454
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 15:51 schreef sigme het volgende:

[..]

laag bij de gronds en niet bijdragend aan de discussie
idd: Dat is Femke ten voete uit
pi_39828697
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 17:50 schreef ratava het volgende:

[..]

idd: Dat is Femke ten voete uit
Een inhoudelijke bijdrage is teveel gevraagd he?
pi_39831229
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 13:26 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Van Baalen? Heeft ie gezeik gehad dan? Prins Bernhard is gewoon een van de grootste criminelen die ons land heeft gekend. Inclusief zijn rol in de oorlog, dat mensen nog altijd dweepen met hem kan ik dus echt niet begrijpen. Bij Claus is het precies andersom, mensen die nu nog altijd zeiken over wat hij als kind heeft gedaan die sporen niet.

Het wordt pas een probleem als je erover hebt gelogen terwijl je nu aan het roer zit. Dat kan ik me wel voorstellen, dat je dan problemen krijgt. Maar zo'n Marijnissen. Je ziet hier werkelijk in elk topic een of andere josti ons herinneren aan het feit dat zijn partij ooit pro-mao was... krijg een leven denk ik dan, iedereen weet dat inmiddels. Elke discussie is dan ook onmogelijk want zoals je ziet gaat het weer hierover en niet over een mogelijk kabinet met de SP, wat een veel interessanter issue is natuurlijk.
Was Meneer Lul-uit-de-broek Bernard soms een ss-er in de oorlog?
Zie ik 'm best voor aan!
pi_39831332
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 20:21 schreef BlaineDeMono het volgende:

[..]

Was Meneer Lul-uit-de-broek Bernard soms een ss-er in de oorlog?
Zie ik 'm best voor aan!
Ach, hij heeft zich toch destijds aangeboden om stadhouder te worden van Nederland... maar dat is niet eens het belangrijkste. Alles wat daarna gebeurd is, Lockheed enzo..
pi_39831466
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 20:24 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Ach, hij heeft zich toch destijds aangeboden om stadhouder te worden van Nederland... maar dat is niet eens het belangrijkste. Alles wat daarna gebeurd is, Lockheed enzo..
Dus onder het fascistisch regime neem ik aan?
pi_39831531
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 20:29 schreef BlaineDeMono het volgende:

[..]

Dus onder het fascistisch regime neem ik aan?
Volgens mij daarvoor. In de oorlog stond hij immers aan onze kant. Ach er is zoveel geschreven over hem dat je helemaal niet meer weet wat je moet vertrouwen.
pi_39831564
Het is iig een zeer bedenkelijk ventje geweest!

Ik heb 'm in 2004 nog gezien tijdens de 5-mei viering.
Dat was z'n laaste veteranenhuldiging.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')