Lulkoek! Jij suggereert iets heel anders! Dat Marijnissen misschien wel zijn voorbeeld Mao (waar hij allang weer afstand van heeft genomenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:34 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Een dweper met een massamoordenaar (Mao). Begrijpend lezend blijft moeilijk met die MAVO, hè.
Er wordt inderdaad nog altijd met twee maten gemeten, je zegt het precies. Linkse massamoordenaars wordt veel luchtiger over gedaan onder het ver-van-mijn-bed-motto.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:37 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
hij heeft het over het feit dat Marijnissen bewondering heeft voor Mao...
Dat zou je kunnen vergelijken met het feit dat Michiel Smit (ongetwijfeld) Hitler bewonderde en wij dat heel erg vinden en dat dat absoluut not done is (logisch) en het feit dat onze Jan kennelijk Mao bedonderd en wij daar maar luchtig over doen... Hitler is wellicht wat beruchter dan Mao, maar die laatste was ook geen lieverdje
Boehoe.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:41 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Er wordt inderdaad nog altijd met twee maten gemeten, je zegt het precies. Linkse massamoordenaars wordt veel luchtiger over gedaan onder het ver-van-mijn-bed-motto.
Jij bent hier de dombo in kwestie. We kunnen met Jan helemaal geen stalinistische toestanden verwachten (waar zeg ik dat?). Het gaat erom dat hij ermee weg komt vroeger een massamoordenaar te hebben bewonderd. Terwijl dat aan de extreem-rechtse kant simpelweg not done is. Dààr heb ik het over, zeekoe.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:38 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Lulkoek! Jij suggereert iets heel anders! Dat Marijnissen misschien wel zijn voorbeeld Mao (waar hij allang weer afstand van heeft genomenwelke tijd leef jij? ) zou kunnen volgen en dat ons met hem aan het roer nazi/stalinistische toestanden (verwijzing WOII) staan te wachten. Je snapt je eigen posts niet. Domme idioot.
![]()
Nòg een zeekoe?quote:
Gezien Hirsi toch eerst bij de PVDA zat voordat ze bij de VVD terecht kwam ?????quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:38 schreef du_ke het volgende:
[..]
Gezellig een kloontje.
Maar vertel eens wat is die 5e colonne precies van plan? En hoeveel allochtonen hebben er stemrecht voor de kamerverkiezingen en hoeveel stemmen er daarvan gaan er naarde PvdA?
Is zij de 5e colonne?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:47 schreef ratava het volgende:
[..]
Gezien Hirsi toch eerst bij de PVDA zat voordat ze bij de VVD terecht kwam ?????
Het gaat dus écht alleen om dit kleinzielige gedoe?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:45 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Jij bent hier de dombo in kwestie. We kunnen met Jan helemaal geen stalinistische toestanden verwachten (waar zeg ik dat?). Het gaat erom dat hij ermee weg komt vroeger een massamoordenaar te hebben bewonderd. Terwijl dat aan de extreem-rechtse kant simpelweg not done is. Dààr heb ik het over, zeekoe.
Nee, ik refereerde aan jouw huilie gedrag. Fortuyn was vroeger Marxist, dat was blijkbaar geen probleem, dat Marijnissen vroeger de slechte smaak had om Mao 'da bomb' te vinden wordt hem constant nagedragen echter.quote:
Blijkbaar is het voor jullie anders enorm belangrijk als het om rechtse politici gaat die vroeger wat extremer waren.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:53 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Het gaat dus écht alleen om dit kleinzielige gedoe?Je hebt dus werkelijks niks belangrijks te melden? Zoals Tijger_M al zei: boehoe (zei de zeekoe)
Dat het voor Fortuyn geen probleem was kun je nu toch moeilijk hardmaken, hij werd sowieso als te extreem gezien met zijn mengelingen van (soms redelijk harde) rechtse en linkse standpunten.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:54 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, ik refereerde aan jouw huilie gedrag. Fortuyn was vroeger Marxist, dat was blijkbaar geen probleem, dat Marijnissen vroeger de slechte smaak had om Mao 'da bomb' te vinden wordt hem constant nagedragen echter.
Hypocriet gedrag dus imho.
PS: Ik ben geen SP stemmer of Marijnissen aanhanger.
Als iemand ooit extreem-rechts is geweest en daar afstand van heeft genomen heb ik daar geen problemen mee. Van mening veranderen is immers geen doodzonde. Zelfde geldt voor Marijnissen en Rosenmuller die daar al jaren geleden afstand van hebben genomen. Ik lach neo-communisten van deze tijd uit moet je weten. Zo'n hele Michiel Smit flirt nog regelmatig met zijn verleden. Zo iemand kan ik sowieso niet serieus nemen. Niet allemaal omdat hij het intellect heeft van een gloeipeer maar ook omdat hij werkelijk niks zinnigs bijdraagt aan de discussies.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:03 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Blijkbaar is het voor jullie anders enorm belangrijk als het om rechtse politici gaat die vroeger wat extremer waren.
Dat hoor je mij niet zeggenquote:
Het zal mij zo een zorg zijn waar iemand 20 jaar geleden in geloofde. Rechts of Links. Het gaat erom wat ze vandaag zeggen, denken en doen. Als Marijnissen nu zou zeggen dat Mao goed bezig was geweest dan mag hij van mij morgen de Kamer uitgeschopt worden maar niet omdat hij dat 25 jaar geleden zei.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:03 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Blijkbaar is het voor jullie anders enorm belangrijk als het om rechtse politici gaat die vroeger wat extremer waren.
Nou, kom op maar dan, laten we eens 1 issue pakken en kijken wie er nu eigenlijk bezig is met allochtonen knuffelen, vertel mij eens wie het issue van vrouwenbesnijdenis in de Kamer heeft aangeroerd en met wetsvoorstellen is gekomen?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:08 schreef ratava het volgende:
Nee wat links op het moment doet is stemmen zoeken bij allochtonen en hun knuffelaars en uitkeringstrekkers, om ze staat/partij afhankelijk te houden, onder het mom van; Kijk eens wat wij doen om begrip voor jullie achterhaald en asociaal gedrag te kweken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 32% gewijzigd door #ANONIEM op 14-07-2006 13:17:05 ]
Hij mag zich verkiesbaar stellen tegen die tijdquote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:15 schreef Paul_NL het volgende:
Als Balkende nu zegt dat zijn grote voorbeeld Hitler was mag hij dan over 15 jaar weer president worden?
Ze werd niet uitgekotst maar door de VVD 'weggekocht'.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:08 schreef ratava het volgende:
[..]
Dat hoor je mij niet zeggen
Maar ons zwarte vrouwtje van de PvdA kreeg ene te grote mond bij de PvdA (die inderdaad niet geweten zal hebben dat ze met leugens het land binnen was gekomen) en werd daar uitgekotst. Sindsdien heeft men niet gerust totdat men de huidige niet genoeg op links leunende coalitie omver heeftr kunnen krijgen.
Ze heeft nooit bij de PvdA op een keislijst gestaan. Laat staan dat ze tot kamerlid is verkozen voor de PvdA. Als medewerker van een gelieerde stichting is een compleet antecedentenonderzoek toch niet zo belangrijk?quote:Feit is echter wel dat men op het moment vergeet dat HIRSI eerst bij de PVDA zat die OOK geweten heeft wat er aan de hand was. Maar een zwart vrouwtje konden de heren wel aan een VROUW en nog een ZWARTE ook stond goed voor de lijst.
Wat bedoel je hier precies mee?quote:Helaas voor links zaten de verkeerde lippen op elkaar genaaid en kon de dame haar mondje aardig roeren, afschepen dus, ze was niet zozeer de 5e collone als een trojaans paard.
Nogmaals de vraag hoeveel allochtonen mogen er dan stemmen en waar stemmen die op? Niet voor niets heeft de schilderswijk al vele jaren standaard de laagste opkomstpercentages. En eigenlijk hetzelfde voor uitkeringstrekkers die volgens mij veel vaker niet stemmen dan op de PvdA.quote:Nee wat links op het moment doet is stemmen zoeken bij allochtonen en hun knuffelaars en uitkeringstrekkers, om ze staat/partij afhankelijk te houden, onder het mom van; Kijk eens wat wij doen om begrip voor jullie achterhaald en asociaal gedrag te kweken
Jij misschien niet, heel veel anderen wel. Er is enorm gekonkel geweest over iemand als Van Baalen bijvoorbeeld, en niet te vergeten Prins Bernhard en Prins Claus. En over de grens met Mitterand en Fini uit Italie.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:08 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Als iemand ooit extreem-rechts is geweest en daar afstand van heeft genomen heb ik daar geen problemen mee. Van mening veranderen is immers geen doodzonde.
Het mag wel. Maar de kans is groot dat de kiezer - links en rechts- denkt dat iemand die gek is beter geen MP kan worden. En ook de CDA partij.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:15 schreef Paul_NL het volgende:
Als Balkende nu zegt dat zijn grote voorbeeld Hitler was mag hij dan over 15 jaar weer president worden?
Nou wie beoordelen Bernhard en Claus daar dan hard op? Volgens mij waren die beiden erg populair bij de Nederlandse bevolking.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:19 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Jij misschien niet, heel veel anderen wel. Er is enorm gekonkel geweest over iemand als Van Baalen bijvoorbeeld, en niet te vergeten Prins Bernhard en Prins Claus. En over de grens met Mitterand en Fini uit Italie.
Wanneer ben jij geboren?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:22 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nou wie beoordelen Bernhard en Claus daar dan hard op? Volgens mij waren die beiden erg populair bij de Nederlandse bevolking.
Laat ik er nou voorstander van zijn dat ze femkes lippen op elkaar naaien..... alle 3 de paren.... dan zeikt het niet en broedt het niet.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:14 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nou, kom op maar dan, laten we eens 1 issue pakken en kijken wie er nu eigenlijk bezig is met allochtonen knuffelen, vertel mij eens wie het issue van vrouwenbesnijdenis in de Kamer heeft aangeroerd en met wetsvoorstellen is gekomen?
Hij heeft daarna in zeer hoog tempo de harten van de Nederlanders gewonnen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:23 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Wanneer ben jij geboren?
Ooit gehoord van de trouwerij van Bea en Claus?
Van Baalen? Heeft ie gezeik gehad dan? Prins Bernhard is gewoon een van de grootste criminelen die ons land heeft gekend. Inclusief zijn rol in de oorlog, dat mensen nog altijd dweepen met hem kan ik dus echt niet begrijpen. Bij Claus is het precies andersom, mensen die nu nog altijd zeiken over wat hij als kind heeft gedaan die sporen niet.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:19 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Jij misschien niet, heel veel anderen wel. Er is enorm gekonkel geweest over iemand als Van Baalen bijvoorbeeld, en niet te vergeten Prins Bernhard en Prins Claus. En over de grens met Mitterand en Fini uit Italie.
Er stemmen helemaal niet veel allochtonen op GroenLinks. Bij de laatste verkiezingen van 2003 stemden de meeste op de PvdA en de SP.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:19 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nogmaals de vraag hoeveel allochtonen mogen er dan stemmen en waar stemmen die op? Niet voor niets heeft de schilderswijk al vele jaren standaard de laagste opkomstpercentages. En eigenlijk hetzelfde voor uitkeringstrekkers die volgens mij veel vaker niet stemmen dan op de PvdA.
Ogwel kom eens met echte feiten of onderbouwingen in plaats van dit geneuzel?
VVD'er Hans van Baalen zou als 16-jarige een brief geschreven hebben aan Joop Glimmerveen, leider van de Nederlandse Volksunie. Daar was een flinke ophef over en pas na dat bleek dat het niet mogelijk was de authenticiteit vast te stellen van de handtekening onder de brief is hij gerehabiliteerd.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:54 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, ik refereerde aan jouw huilie gedrag. Fortuyn was vroeger Marxist, dat was blijkbaar geen probleem, dat Marijnissen vroeger de slechte smaak had om Mao 'da bomb' te vinden wordt hem constant nagedragen echter.
Hypocriet gedrag dus imho.
PS: Ik ben geen SP stemmer of Marijnissen aanhanger.
Kan me de ophef niet herinneren. Wanneer speelde deze kwestie?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:38 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
VVD'er Hans van Baalen zou als 16-jarige een brief geschreven hebben aan Joop Glimmerveen, leider van de Nederlandse Volksunie. Daar was een flinke ophef over en pas na dat bleek dat het niet mogelijk was de authenticiteit vast te stellen van de handtekening onder de brief is hij gerehabiliteerd.
Vermoedelijk een brief schrijven (als minderjarige!) aan iemand een extreem rechtse partijleider heeft dit kennelijk al tot gevolg.
Dan vind ik het hypocriet dat er over andere verledenen veel luchtiger wordt gedaan
Een jaar of 7 geleden schat ik. Voor de goede orde: ik vind het ook onzin om mensen af te branden op hun verleden. Maar als het dan toch moet, wees dan in ieder geval consekwent en doe het voor rechts èn links.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:39 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Kan me de ophef niet herinneren. Wanneer speelde deze kwestie?
1998quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:39 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Kan me de ophef niet herinneren. Wanneer speelde deze kwestie?
Toen mocht ik nog niet stemmen, laat staan dat ik wist wie die plofkop van een Van Baalen was.quote:
da's geen excuusquote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:03 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Toen mocht ik nog niet stemmen, laat staan dat ik wist wie die plofkop van een Van Baalen was.
Heeft de SP dan schulden?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:23 schreef _The_General_ het volgende:
Ten eerste komt de SP van zijn leve niet in de regering terecht. En ten tweede hoop ik dat men Maorijnissen nooit met geld laat werken. Dat kunnen die mensen namelijk al helemaal niet
Hoezo niet dan? Zo stabiel is het beleid van Zalm ook niet hoor. En hij is er in 12 jaar ministerschap maar 1 keer in geslaagd een sluitende begroting te presenteren..quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:32 schreef _The_General_ het volgende:
Ik heb begrepen dat de SP kamerleden een gedeelte van hun loon in de kast van de SP moeten steken dus ze zullen wel geen schulden hebben. Maar om nou te zeggen dat de SP kaas heeft gegeven van gedegen economisch beleid zoals Zalm ofzo
integendeel, de SP is de rijkste partij, maar dat komt omdat de partijleden geld moeten storten in de partijkasquote:
Dat kun je dus nooit bij voorbaat zeggen. En Zalm was verantwoordelijk voor de vele uitgaven in tijden dat het goed ging... terwijl iedereen weet dat je dan juist moet matige om het geld in mindere tijden te gebruiken. Zijn antwoord hierop: 'maar zo werkt dat in de praktijk niet'quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:32 schreef _The_General_ het volgende:
Ik heb begrepen dat de SP kamerleden een gedeelte van hun loon in de kast van de SP moeten steken dus ze zullen wel geen schulden hebben. Maar om nou te zeggen dat de SP kaas heeft gegeven van gedegen economisch beleid zoals Zalm ofzo
Waar baseer jij de aanname op dat een SP'er geen goed financieel beleid zou kunnen voeren?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:32 schreef _The_General_ het volgende:
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:24 schreef ratava het volgende:
[..]
Laat ik er nou voorstander van zijn dat ze femkes lippen op elkaar naaien..... alle 3 de paren.... dan zeikt het niet en broedt het niet.
quote:laag bij de gronds en niet bijdragend aan de discussie
idd: Dat is Femke ten voete uitquote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:51 schreef sigme het volgende:
[..]
laag bij de gronds en niet bijdragend aan de discussie
Een inhoudelijke bijdrage is teveel gevraagd he?quote:
Was Meneer Lul-uit-de-broek Bernard soms een ss-er in de oorlog?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:26 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Van Baalen? Heeft ie gezeik gehad dan? Prins Bernhard is gewoon een van de grootste criminelen die ons land heeft gekend. Inclusief zijn rol in de oorlog, dat mensen nog altijd dweepen met hem kan ik dus echt niet begrijpen. Bij Claus is het precies andersom, mensen die nu nog altijd zeiken over wat hij als kind heeft gedaan die sporen niet.
Het wordt pas een probleem als je erover hebt gelogen terwijl je nu aan het roer zit. Dat kan ik me wel voorstellen, dat je dan problemen krijgt. Maar zo'n Marijnissen. Je ziet hier werkelijk in elk topic een of andere josti ons herinneren aan het feit dat zijn partij ooit pro-mao was... krijg een leven denk ik dan, iedereen weet dat inmiddels. Elke discussie is dan ook onmogelijk want zoals je ziet gaat het weer hierover en niet over een mogelijk kabinet met de SP, wat een veel interessanter issue is natuurlijk.
Ach, hij heeft zich toch destijds aangeboden om stadhouder te worden van Nederland... maar dat is niet eens het belangrijkste. Alles wat daarna gebeurd is, Lockheed enzo..quote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:21 schreef BlaineDeMono het volgende:
[..]
Was Meneer Lul-uit-de-broek Bernard soms een ss-er in de oorlog?
Zie ik 'm best voor aan!![]()
Dus onder het fascistisch regime neem ik aan?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:24 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ach, hij heeft zich toch destijds aangeboden om stadhouder te worden van Nederland... maar dat is niet eens het belangrijkste. Alles wat daarna gebeurd is, Lockheed enzo..
Volgens mij daarvoor. In de oorlog stond hij immers aan onze kant. Ach er is zoveel geschreven over hem dat je helemaal niet meer weet wat je moet vertrouwen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:29 schreef BlaineDeMono het volgende:
[..]
Dus onder het fascistisch regime neem ik aan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |