Het 'echte' toernooi gaat pas maandag begonnen (als ik goed heb gerekendquote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:36 schreef Stansfield het volgende:
GAat het nog echt beginnen of niet?
Ik tel 9 namen.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:50 schreef JelleS het volgende:
Poule 5
Alexis Bledel
Anna Karina
Asia Argento (Ook nadat ik The Heart Is Deceitful Above All Things heb gezien)
Aya Ueto
Chyler Leigh
Kirsten Dunst
Marilyn Monroe (hoe kan je er die nou niet in hebben staan....)
Mary Elizabeth Winstead
Michelle Williams
ze lijkt op een kikkerquote:Op dinsdag 11 juli 2006 01:35 schreef Asskicker14 het volgende:
Niemand vindt Emmy Rossum mooi?![]()
[[url=http://img104.imageshack.us/img104/8346/therockemmyrossumphotoshoot327.th.jpg]afbeelding][/url]
Poule 8 is een afslachting, allemachtig...wat een sterk bezette poule zeg.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
Poule 7
Cameron Diaz
Claire Danes
Kelly Hu
Kim van Kooten
Laura Harring
Rachel McAdams
Rachel Weisz
Tara Reid
Poule 8
Charlize Theron
Grace Kelly
Hilary Duff
Katherine Heigl
Kelli Garner
Monica Bellucci
Rachael Leigh Cook
Scarlett Johansson
Het mogen er 8 zijn per poule.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:09 schreef KillerRabbit75 het volgende:
lijstje met ieder 6 namen in elke poule
Poule 8 is inderdaad een slachting geworden... Na de eerste selectieronde moest ik er nog drie wegstrepenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
Poule 7
-Carina Lau
-Ginnifer Goodwin
-Hye-jeong Kang
-Kelly Hu
-Sung Hi Lee
-Thora Birch
-Virginia Madsen
-Vivica A. Fox
Poule 8
-Angelina Jolie
-Charlize Theron
-Grace Kelly
-Inge Schrama
-Milla Jovovich
-Monica Bellucci
-Neve Campbell
-Yeo-jin Ha
Oh ja, je mag er dus 8 kiezen uit elke poule.
Mee eens.quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:46 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Poule 8 is idd de sterkste poule tot nu toe.
Neve !quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wie wil, mag kiezen tussen Milla Jovovich en Neve Campbell.
Geen Jessica Albaquote:
Die hebben dan ook een lekker dik bos tussen de benenquote:Op woensdag 12 juli 2006 19:30 schreef Asskicker14 het volgende:
Tja. Toch vooral brunettes/zwartharigen bij mij.![]()
Ik kies gewoon de 8 lekkerste. Als ik er 12 had moeten kiezen, dan had Alba er ook niet tussen gezeten.quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:27 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Geen Jessica Alba, of heb je haar bewust niet gekozen omdat het toch al vaststaat dat ze doorgaat en een andere actrice een tegenstem wilt geven?
Als het mij goed uitkomt, overweeg ik dit toe te passen. Want een bepaalde mevrouw X gaat hier echt niet uitgeschakeld worden door een bepaalde mevrouw Y zolang ik het hier organiseerquote:Op donderdag 13 juli 2006 00:06 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik heb met SoK afgesproken dat mijn stem in de poule doorslaggevend is in deze ronde. SoK weet dat nog niet, maar jullie nu alvast wel.
quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
Poule 9
-Arielle Kebbel
-Diane Kruger
-Hilary Swank
-Holly Valance
-Jessica Alba
-Jessica Biel
-Rachel Bilson
-Susan Ward
Poule 10
-Anne Hathaway
-Josie Maran
-Kaley Cuoco
-Keira Knightley
-Kristin Kreuk
-Maria Grazia Cucinotta
-Uma Thurman
-Virginie Ledoyen
8 kiezen uit elke poule
Hou rekening met de organisator (en dus ook Marion Cotillardquote:Op donderdag 13 juli 2006 17:12 schreef Durbin het volgende:
Ik probeer poules 9 en 10 vanavond voor een uur of 7 nog even te doen.![]()
Edit: euh.. de indeling dus.
Poule 9quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:12 schreef Durbin het volgende:
Ik probeer poules 9 en 10 vanavond voor een uur of 7 nog even te doen.![]()
Edit: euh.. de indeling dus.
Google is your friend.quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:20 schreef peaceman het volgende:
Best een leuk topic om aan mee te doen, maar ik ken uit de meeste lijstjes niet eens de helft
(tenminste niet enkel van naam)![]()
wordt een aardige klus om te stemmen dan als ik (bijna) elke actrice moet opzoekenquote:
Ik moest hetzelfde doen en ik moet zeggen dat het verbazingwekkend snel ging.quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
wordt een aardige klus om te stemmen dan als ik (bijna) elke actrice moet opzoeken![]()
zekerquote:Op donderdag 13 juli 2006 19:22 schreef peaceman het volgende:
wordt een aardige klus om te stemmen dan als ik (bijna) elke actrice moet opzoeken![]()
gefixedquote:Op donderdag 13 juli 2006 19:48 schreef Asskicker14 het volgende:
ranja, je hebt er 9 in poule 12
U loopt 2 dagen achter.quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:01 schreef pascalheister het volgende:
...
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:08 schreef One_conundrum het volgende:
Sienna miller
Bij wijze van spoiler zal ik verklappen dat zij in poule 16 zit. Die komt morgen, samen met 15, dat zijn de 2 laatste.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:11 schreef peaceman het volgende:
Even een vraagje aan SoK... Is Emmanuelle Chrique wel in 1 van de poules genoemd?
Ik heb wel gekeken, maar misschien heb ik haar over het hoofd gezien?
Ok duidelijk... was bang dat ze vergeten was... ze is nl. een favoriet van mequote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:13 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Bij wijze van spoiler zal ik verklappen dat zij in poule 16 zit. Die komt morgen, samen met 15, dat zijn de 2 laatste.
quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
Poule 11
Elisha Cuthbert
Franka Potente
Jasmine Trinca
Jennifer Garner
Leticia Brédice
Natalie Portman
Rebecca Romijn
Yeo-reum Han
Poule 12
Denise Richards
Kate Bosworth
Katja Schuurman
Li Gong
Linda Cardellini
Lindsay Lohan
Samaire Armstrong
8 dames uit elke poule kiezen aub.
U vergist zich een dag.quote:
Jij zou ze toch om 20:00 wijzigen? Dan ben jij te vroeg. Gewoon aan een vaste tijd houden graag.quote:
Nee, dat heb ik maar 1 keer gedaan omdat het me toen goed uitkwam. Het gaat dicht wanneer ik tijd en zin heb (weliswaar steeds in de vooravond rond deze periode).quote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:19 schreef Curchulain het volgende:
[..]
Jij zou ze toch om 20:00 wijzigen?
En daarom had je er eerst 9quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:12 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Poule 14 is de zwakste poule tot nu toe. De eerste keer dat ik moeite had om uberhaupt 8 te kiezen.
Ik ken er niet altijd acht of vind niet altijd acht het waard om gekozen te worden.quote:Op zondag 16 juli 2006 12:26 schreef peaceman het volgende:
Het schijnt toch wel lastig te zijn om gewoon te doen wat SoK vraagt... 8 stuks kiezen... en dus niet 0, 2, 4, 5 of 7...
Ik ken er ook niet altijd 8, maar google afbeeldingen helpt enorm!quote:Op zondag 16 juli 2006 12:28 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ik ken er niet altijd acht of vind niet altijd acht het waard om gekozen te worden.
NEEE! Gwyneth Paltrow moet door.quote:Op zondag 16 juli 2006 18:44 schreef Gorro het volgende:
[..]
Dan kies ik voor: Catherine Bell, Emmanuelle Chriqui, en Mia Maestro.
waarom mag 1 iemand dat bepalen??? chriqui moest door natuurlijkquote:Op zondag 16 juli 2006 18:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
Catherine Bell, Emmanuelle Chriqui, Gwyneth Paltrow en Mia Maestro.
4 namen, er mogen er 3 door, u mag kiezen.
Had er maar 1 iemand meer voor haar moeten kiezen.quote:Op zondag 16 juli 2006 19:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
waarom mag 1 iemand dat bepalen??? chriqui moest door natuurlijk![]()
hetzelfde geldt voor de andere 3. Willekeur dus...quote:Op zondag 16 juli 2006 19:03 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Had er maar 1 iemand meer voor haar moeten kiezen.![]()
Daar ben ik het mee eens, alleen niet achter de computer gezeten de afgelopen dagen dus niet kunnen stemmen.quote:Op zondag 16 juli 2006 18:48 schreef Asskicker14 het volgende:
Shiri Appleby, wat mij betreft toch de lekkerste actrice in Poule 16 is niet door.
Dus we kunnen van jou binnenkort ook het "lekkerste acteur" tournement verwachten? Dan doe ik in ieder geval mee.quote:Op maandag 17 juli 2006 11:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
Maar ik sta dan ook bekend om mijn vrouw-vriendelijke topics.
Komt denk ik vooral omdat Melissa George ook niet veel soeps is. En dan kies je sneller voor een Nederlandse actrice.quote:Op maandag 17 juli 2006 12:56 schreef Sokolsky het volgende:
Lonewolf, je hebt nogal met je subjes lopen klooien en daardoor wat stemmen gemist.
Overigens snap ik die Carice van Houten-adoratie hier niet zo, maar misschien komt dat omdat ik alleen Minoes heb gezien.
Ik ben dinges.quote:Op maandag 17 juli 2006 12:07 schreef Lonewolf2003 het volgende:
1e ronde (deel1)
Bracha Van Doesburgh - Elizabeth Hurley Zoals dinges al zei: "Hurley is op haar hoogte dagen 100x knapper dan Bracha
12 jarigequote:Op maandag 17 juli 2006 13:39 schreef SaintOfKillers het volgende:
Jammer dat
[afbeelding]
lijkt te gaan verliezen van die 12-jarige.
Ik geef het toe, daar zag ze er 13 en een half uit. Ruim 13 en een half. Maar dan nogquote:Op maandag 17 juli 2006 13:42 schreef ranja het volgende:
[..]
12 jarige
heb je Sin City niet gezien?
Dank je. Het is nu opgelost.quote:Op maandag 17 juli 2006 12:56 schreef Sokolsky het volgende:
Lonewolf, je hebt nogal met je subjes lopen klooien en daardoor wat stemmen gemist.
Overigens snap ik die Carice van Houten-adoratie hier niet zo, maar misschien komt dat omdat ik alleen Minoes heb gezien.
Het gaat hier om lekkere actrices niet om acteerprestaties. Dat Kidman in dit toernooi zit vind ik al vrij overdreven, vind haar zo eng en lelijkquote:Julia Stiles - Nicole Kidman Een vrouw met de klasse van Kidman, wint het bij mij elke dag van een viertien in een dozijn figuur als Julia Stiles
Ik had het ook over uiterlijke klasse. Het is idd niet een geil wijf als Elisha Cutberth, maar ze heeft wel een bepaalde chique uitstraling. Iets waar iemand als Julia Stiles alleen maar van kan dromen.quote:Op maandag 17 juli 2006 14:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Het gaat hier om lekkere actrices niet om acteerprestaties. Dat Kidman in dit toernooi zit vind ik al vrij overdreven, vind haar zo eng en lelijk
Ik weet niet wie je aan het quoten was, maar je hebt helemaal gelijk en de gequote snapt er weinig van ben ik bang...quote:Op maandag 17 juli 2006 14:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Het gaat hier om lekkere actrices niet om acteerprestaties. Dat Kidman in dit toernooi zit vind ik al vrij overdreven, vind haar zo eng en lelijk
Nicole? You must be kidding...quote:Op maandag 17 juli 2006 14:24 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ik had het ook over uiterlijke klasse. Het is idd niet een geil wijf als Elisha Cutberth, maar ze heeft wel een bepaalde chique uitstraling.
Okey die heb ik dan blijkbaar gemistquote:Op maandag 17 juli 2006 14:24 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ik had het ook over uiterlijke klasse. Het is idd niet een geil wijf als Elisha Cutberth, maar ze heeft wel een bepaalde chique uitstraling.
Sorryquote:
Toen God goede smaak uitdeelde en jij achter aan de rij aansloot. Toen ging het al mis.quote:Op maandag 17 juli 2006 14:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
[afbeelding]
Brrrrrrrr... waar mis ik de stijl van mevrouw Kidman?
Op grond waarvan vind jij dan dat ze stijl heeft? Omdat ze aardig kan acteren?quote:Op maandag 17 juli 2006 14:31 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
SorryMaar beweren dat Kidman geen stijl heeft is imo even dom als beweren dat Pamela geen grote tieten heeft.
Van iedereen zijn mooie en minder mooie foto's te vindenquote:Op maandag 17 juli 2006 14:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
Brrrrrrrr... waar mis ik de stijl van mevrouw Kidman?
En ik!quote:Op maandag 17 juli 2006 11:38 schreef Sasandra het volgende:
Dus we kunnen van jou binnenkort ook het "lekkerste acteur" tournement verwachten? Dan doe ik in ieder geval mee.![]()
Aan haar manier van kleden en haar uiterlijk. Hier wordt ze ook door al die society watcher etc altijd voor geprezen. En dat ze het gezicht voor Chanel No. 5 is, zegt ook genoeg.quote:Op maandag 17 juli 2006 14:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
Op grond waarvan vind jij dan dat ze stijl heeft? Omdat ze aardig kan acteren?
Dat is toch afschuwelijkquote:Op maandag 17 juli 2006 14:47 schreef ranja het volgende:
[..]
Van iedereen zijn mooie en minder mooie foto's te vinden
Ik vind dit de mooiste van Nicole denk ik:
[afbeelding]
Haar manier van kleden en uiterlijk in films? Prive kennen we haar immers niet. In films is dus niet hoe ze is.quote:Op maandag 17 juli 2006 14:51 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Aan haar manier van kleden en haar uiterlijk. Hier wordt ze ook door al die society watcher etc altijd voor geprezen.
Dat geloof ik niet.. Nicole is wereldberoemd en erg geliefd bij het publiek. Die zaken zijn iets belangrijker voor Chanel dan of ze stijl heeft... Ik bedoel te zeggen: als men daar vindt dat Nicole ook nog stijl heeft is dat meegenomen...niet meer dan dat.quote:En dat ze het gezicht voor Chanel No. 5 is, zegt ook genoeg.
Je hebt ook gala's enzo die niks met film te maken hebben, en natuurlijk allerlei paperazzi foto's voor de Story enzoquote:Op maandag 17 juli 2006 14:54 schreef peaceman het volgende:
Haar manier van kleden en uiterlijk in films? Prive kennen we haar immers niet. In films is dus niet hoe ze is.
En die geven natuurlijk een goed beeld van hoe ze echt isquote:Op maandag 17 juli 2006 14:58 schreef ranja het volgende:
[..]
Je hebt ook gala's enzo die niks met film te maken hebben, en natuurlijk allerlei paperazzi foto's voor de Story enzo![]()
Tja datzelfde hebben velen denk ik met Michelle en Kate.... Ik ga zeker voor Kate, maar ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die ook twijfelen bij die 2....quote:Maar goed, niks mis met Julia Stiles, maar ja, de loting he. Ik had in veel gevallen op Julia gestemd maar niet tegen Nicole
Als je mevrouw Kidman ziet flaneren op de rode loper, dan zie je gewoon dat dat aangeboren elegantie is.quote:Op maandag 17 juli 2006 15:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
En die geven natuurlijk een goed beeld van hoe ze echt is![]()
[..]
Of aangeleerde elegantiequote:Op maandag 17 juli 2006 15:14 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Als je mevrouw Kidman ziet flaneren op de rode loper, dan zie je gewoon dat dat aangeboren elegantie is.
Hier wat foto's waar ze er wel elegant uitiziet imo:
[[url=http://xs303.xs.to/xs303/06291/kidman_mid.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://xs303.xs.to/xs303/06291/Nicole_kidman3.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Dat kan niet. Alle mensen die het niet met mij eens zijn, moeten vebannen worden.quote:Op maandag 17 juli 2006 15:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
Of aangeleerde elegantie(ze is tenslotte actrice
)
Maar goed... ik vind het wel meevallen met haar elegantie en jij niet. Dat kan. Ik kies echter wel voor Julia... die vind ik gewoon veel leuker.
![]()
quote:Op maandag 17 juli 2006 15:20 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Dat kan niet. Alle mensen die het niet met mij eens zijn, moeten vebannen worden.
het ging toch om het uiterlijk?quote:Op maandag 17 juli 2006 15:06 schreef peaceman het volgende:
En die geven natuurlijk een goed beeld van hoe ze echt is![]()
dan nog is het een eitje om te kiezenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:18 schreef Asskicker14 het volgende:
Eerste ronde (deel 2)
Monica Bellucci - Jessica Alba (jammer dat uitgerekend deze twee zo vroeg al tegenover elkaar staan)
als jij op monica bellucci stemtquote:Op woensdag 19 juli 2006 09:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
[afbeelding]
Kom op mensen! Stem op haar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |