12 jarigequote:Op maandag 17 juli 2006 13:39 schreef SaintOfKillers het volgende:
Jammer dat
[afbeelding]
lijkt te gaan verliezen van die 12-jarige.
Ik geef het toe, daar zag ze er 13 en een half uit. Ruim 13 en een half. Maar dan nogquote:Op maandag 17 juli 2006 13:42 schreef ranja het volgende:
[..]
12 jarige
heb je Sin City niet gezien?
Dank je. Het is nu opgelost.quote:Op maandag 17 juli 2006 12:56 schreef Sokolsky het volgende:
Lonewolf, je hebt nogal met je subjes lopen klooien en daardoor wat stemmen gemist.
Overigens snap ik die Carice van Houten-adoratie hier niet zo, maar misschien komt dat omdat ik alleen Minoes heb gezien.
Het gaat hier om lekkere actrices niet om acteerprestaties. Dat Kidman in dit toernooi zit vind ik al vrij overdreven, vind haar zo eng en lelijkquote:Julia Stiles - Nicole Kidman Een vrouw met de klasse van Kidman, wint het bij mij elke dag van een viertien in een dozijn figuur als Julia Stiles
Ik had het ook over uiterlijke klasse. Het is idd niet een geil wijf als Elisha Cutberth, maar ze heeft wel een bepaalde chique uitstraling. Iets waar iemand als Julia Stiles alleen maar van kan dromen.quote:Op maandag 17 juli 2006 14:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Het gaat hier om lekkere actrices niet om acteerprestaties. Dat Kidman in dit toernooi zit vind ik al vrij overdreven, vind haar zo eng en lelijk
Ik weet niet wie je aan het quoten was, maar je hebt helemaal gelijk en de gequote snapt er weinig van ben ik bang...quote:Op maandag 17 juli 2006 14:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Het gaat hier om lekkere actrices niet om acteerprestaties. Dat Kidman in dit toernooi zit vind ik al vrij overdreven, vind haar zo eng en lelijk
Nicole? You must be kidding...quote:Op maandag 17 juli 2006 14:24 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ik had het ook over uiterlijke klasse. Het is idd niet een geil wijf als Elisha Cutberth, maar ze heeft wel een bepaalde chique uitstraling.
Okey die heb ik dan blijkbaar gemistquote:Op maandag 17 juli 2006 14:24 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ik had het ook over uiterlijke klasse. Het is idd niet een geil wijf als Elisha Cutberth, maar ze heeft wel een bepaalde chique uitstraling.
Sorryquote:
Toen God goede smaak uitdeelde en jij achter aan de rij aansloot. Toen ging het al mis.quote:Op maandag 17 juli 2006 14:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
[afbeelding]
Brrrrrrrr... waar mis ik de stijl van mevrouw Kidman?
Op grond waarvan vind jij dan dat ze stijl heeft? Omdat ze aardig kan acteren?quote:Op maandag 17 juli 2006 14:31 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
SorryMaar beweren dat Kidman geen stijl heeft is imo even dom als beweren dat Pamela geen grote tieten heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |