Als het mij goed uitkomt, overweeg ik dit toe te passen. Want een bepaalde mevrouw X gaat hier echt niet uitgeschakeld worden door een bepaalde mevrouw Y zolang ik het hier organiseerquote:Op donderdag 13 juli 2006 00:06 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik heb met SoK afgesproken dat mijn stem in de poule doorslaggevend is in deze ronde. SoK weet dat nog niet, maar jullie nu alvast wel.
quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
Poule 9
-Arielle Kebbel
-Diane Kruger
-Hilary Swank
-Holly Valance
-Jessica Alba
-Jessica Biel
-Rachel Bilson
-Susan Ward
Poule 10
-Anne Hathaway
-Josie Maran
-Kaley Cuoco
-Keira Knightley
-Kristin Kreuk
-Maria Grazia Cucinotta
-Uma Thurman
-Virginie Ledoyen
8 kiezen uit elke poule
Hou rekening met de organisator (en dus ook Marion Cotillardquote:Op donderdag 13 juli 2006 17:12 schreef Durbin het volgende:
Ik probeer poules 9 en 10 vanavond voor een uur of 7 nog even te doen.![]()
Edit: euh.. de indeling dus.
Poule 9quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:12 schreef Durbin het volgende:
Ik probeer poules 9 en 10 vanavond voor een uur of 7 nog even te doen.![]()
Edit: euh.. de indeling dus.
Google is your friend.quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:20 schreef peaceman het volgende:
Best een leuk topic om aan mee te doen, maar ik ken uit de meeste lijstjes niet eens de helft
(tenminste niet enkel van naam)![]()
wordt een aardige klus om te stemmen dan als ik (bijna) elke actrice moet opzoekenquote:
Ik moest hetzelfde doen en ik moet zeggen dat het verbazingwekkend snel ging.quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
wordt een aardige klus om te stemmen dan als ik (bijna) elke actrice moet opzoeken![]()
zekerquote:Op donderdag 13 juli 2006 19:22 schreef peaceman het volgende:
wordt een aardige klus om te stemmen dan als ik (bijna) elke actrice moet opzoeken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |