Mee eens.quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:46 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Poule 8 is idd de sterkste poule tot nu toe.
Neve !quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wie wil, mag kiezen tussen Milla Jovovich en Neve Campbell.
Geen Jessica Albaquote:
Die hebben dan ook een lekker dik bos tussen de benenquote:Op woensdag 12 juli 2006 19:30 schreef Asskicker14 het volgende:
Tja. Toch vooral brunettes/zwartharigen bij mij.![]()
Ik kies gewoon de 8 lekkerste. Als ik er 12 had moeten kiezen, dan had Alba er ook niet tussen gezeten.quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:27 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Geen Jessica Alba, of heb je haar bewust niet gekozen omdat het toch al vaststaat dat ze doorgaat en een andere actrice een tegenstem wilt geven?
Als het mij goed uitkomt, overweeg ik dit toe te passen. Want een bepaalde mevrouw X gaat hier echt niet uitgeschakeld worden door een bepaalde mevrouw Y zolang ik het hier organiseerquote:Op donderdag 13 juli 2006 00:06 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik heb met SoK afgesproken dat mijn stem in de poule doorslaggevend is in deze ronde. SoK weet dat nog niet, maar jullie nu alvast wel.
quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
Poule 9
-Arielle Kebbel
-Diane Kruger
-Hilary Swank
-Holly Valance
-Jessica Alba
-Jessica Biel
-Rachel Bilson
-Susan Ward
Poule 10
-Anne Hathaway
-Josie Maran
-Kaley Cuoco
-Keira Knightley
-Kristin Kreuk
-Maria Grazia Cucinotta
-Uma Thurman
-Virginie Ledoyen
8 kiezen uit elke poule
Hou rekening met de organisator (en dus ook Marion Cotillardquote:Op donderdag 13 juli 2006 17:12 schreef Durbin het volgende:
Ik probeer poules 9 en 10 vanavond voor een uur of 7 nog even te doen.![]()
Edit: euh.. de indeling dus.
Poule 9quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:12 schreef Durbin het volgende:
Ik probeer poules 9 en 10 vanavond voor een uur of 7 nog even te doen.![]()
Edit: euh.. de indeling dus.
Google is your friend.quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:20 schreef peaceman het volgende:
Best een leuk topic om aan mee te doen, maar ik ken uit de meeste lijstjes niet eens de helft
(tenminste niet enkel van naam)![]()
wordt een aardige klus om te stemmen dan als ik (bijna) elke actrice moet opzoekenquote:
Ik moest hetzelfde doen en ik moet zeggen dat het verbazingwekkend snel ging.quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
wordt een aardige klus om te stemmen dan als ik (bijna) elke actrice moet opzoeken![]()
zekerquote:Op donderdag 13 juli 2006 19:22 schreef peaceman het volgende:
wordt een aardige klus om te stemmen dan als ik (bijna) elke actrice moet opzoeken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |