Van iedereen zijn mooie en minder mooie foto's te vindenquote:Op maandag 17 juli 2006 14:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
Brrrrrrrr... waar mis ik de stijl van mevrouw Kidman?
En ik!quote:Op maandag 17 juli 2006 11:38 schreef Sasandra het volgende:
Dus we kunnen van jou binnenkort ook het "lekkerste acteur" tournement verwachten? Dan doe ik in ieder geval mee.![]()
Aan haar manier van kleden en haar uiterlijk. Hier wordt ze ook door al die society watcher etc altijd voor geprezen. En dat ze het gezicht voor Chanel No. 5 is, zegt ook genoeg.quote:Op maandag 17 juli 2006 14:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
Op grond waarvan vind jij dan dat ze stijl heeft? Omdat ze aardig kan acteren?
Dat is toch afschuwelijkquote:Op maandag 17 juli 2006 14:47 schreef ranja het volgende:
[..]
Van iedereen zijn mooie en minder mooie foto's te vinden
Ik vind dit de mooiste van Nicole denk ik:
[afbeelding]
Haar manier van kleden en uiterlijk in films? Prive kennen we haar immers niet. In films is dus niet hoe ze is.quote:Op maandag 17 juli 2006 14:51 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Aan haar manier van kleden en haar uiterlijk. Hier wordt ze ook door al die society watcher etc altijd voor geprezen.
Dat geloof ik niet.. Nicole is wereldberoemd en erg geliefd bij het publiek. Die zaken zijn iets belangrijker voor Chanel dan of ze stijl heeft... Ik bedoel te zeggen: als men daar vindt dat Nicole ook nog stijl heeft is dat meegenomen...niet meer dan dat.quote:En dat ze het gezicht voor Chanel No. 5 is, zegt ook genoeg.
Je hebt ook gala's enzo die niks met film te maken hebben, en natuurlijk allerlei paperazzi foto's voor de Story enzoquote:Op maandag 17 juli 2006 14:54 schreef peaceman het volgende:
Haar manier van kleden en uiterlijk in films? Prive kennen we haar immers niet. In films is dus niet hoe ze is.
En die geven natuurlijk een goed beeld van hoe ze echt isquote:Op maandag 17 juli 2006 14:58 schreef ranja het volgende:
[..]
Je hebt ook gala's enzo die niks met film te maken hebben, en natuurlijk allerlei paperazzi foto's voor de Story enzo![]()
Tja datzelfde hebben velen denk ik met Michelle en Kate.... Ik ga zeker voor Kate, maar ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die ook twijfelen bij die 2....quote:Maar goed, niks mis met Julia Stiles, maar ja, de loting he. Ik had in veel gevallen op Julia gestemd maar niet tegen Nicole
Als je mevrouw Kidman ziet flaneren op de rode loper, dan zie je gewoon dat dat aangeboren elegantie is.quote:Op maandag 17 juli 2006 15:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
En die geven natuurlijk een goed beeld van hoe ze echt is![]()
[..]
Of aangeleerde elegantiequote:Op maandag 17 juli 2006 15:14 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Als je mevrouw Kidman ziet flaneren op de rode loper, dan zie je gewoon dat dat aangeboren elegantie is.
Hier wat foto's waar ze er wel elegant uitiziet imo:
[[url=http://xs303.xs.to/xs303/06291/kidman_mid.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://xs303.xs.to/xs303/06291/Nicole_kidman3.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Dat kan niet. Alle mensen die het niet met mij eens zijn, moeten vebannen worden.quote:Op maandag 17 juli 2006 15:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
Of aangeleerde elegantie(ze is tenslotte actrice
)
Maar goed... ik vind het wel meevallen met haar elegantie en jij niet. Dat kan. Ik kies echter wel voor Julia... die vind ik gewoon veel leuker.
![]()
quote:Op maandag 17 juli 2006 15:20 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Dat kan niet. Alle mensen die het niet met mij eens zijn, moeten vebannen worden.
het ging toch om het uiterlijk?quote:Op maandag 17 juli 2006 15:06 schreef peaceman het volgende:
En die geven natuurlijk een goed beeld van hoe ze echt is![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |