nou en?quote:Op zondag 16 juli 2006 20:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
29. Dione de Graaf-award (voor de beste vrouwelijke user)
(eventueel andere naam)
Dione heeft niks meer met voetbal te maken, nu alles bij Talpa zit.
Barbara Barend!
Ja of @hotmail.comquote:
Hyves heb ik mijn account verwijderd een tijdje geleden. Anders had je zomaar een indirecte lijn gehad naar Steef Nieuwendaalquote:Op zondag 16 juli 2006 20:22 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ja of @hotmail.com
Had jij mij niet ooit op MSN of was dat Boezelaar??? Via Hyves kan ook.
Moet lukken denk ik jaquote:Op zondag 16 juli 2006 20:30 schreef methodmich het volgende:
Okee Schigt, ik dacht dat je er nog tussen stond.
Zijn van de nieuwe namen allemaal wel icoontjes te maken denk je Yeahinho?
ik vind : users die het meest met elkaar overhoop liggen" een leukere omschrijving, biedt ook wat meer mogelijkhedenquote:33. Zidane & Materazzi-award (voor de twee users die elkaar niet kunnen uitstaan)
En is wat minder hatelijkquote:Op zondag 16 juli 2006 20:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik vind : users die het meest met elkaar overhoop liggen" een leukere omschrijving, biedt ook wat meer mogelijkheden
Die bestond toch al? Hebben Loek en ik ooit gewonnen.quote:Op zondag 16 juli 2006 20:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik vind : users die het meest met elkaar overhoop liggen" een leukere omschrijving, biedt ook wat meer mogelijkheden
Prettige vakantie!quote:Op maandag 17 juli 2006 00:05 schreef Yeahinho het volgende:
Ik ben vanaf zometeen tot (hopelijk) komende zaterdag niet meer op de pc te vinden.
Tot daarna.
Dat is de omschrijving geworden.quote:Op zondag 16 juli 2006 20:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 juli 2006 20:22 schreef StarGazer het volgende:
Ik ga dit jaar voor de eerste keer nomineren denk ik
lamaquote:
iemand?quote:Op maandag 17 juli 2006 17:43 schreef WeebI het volgende:
wat is nu de complete lijst met awards?
Ik vind jou sowieso een Grosso of een Deco-nominatie waard.quote:Clarence Seedorf-award (voor de meest onbegrepen user)
Jack van Gelder-award (voor de user die in discussies het meest zijn clubvoorkeur laat blijken)
Deco-award (voor de creatiefste user, denk aan spelletjes, OP's, icoontjes maken e.d.)
George Best-award (voor de user die het vaakst onder invloed post)
Sander Westerveld-award (voor de user die er vroeger vaak was, maar helemaal uit beeld is verdwenen)
You'll Never Walk Alone-award (voor de trouwste supporter / gene die het meest van zijn club houdt)
Ismail Aissati-award (voor de netste poster)
San Marino-award (voor de supporter van de meest kansloze club)
Peter Niemeyer-award (voor de onopvallendste user)
Johan Cruijff-award (voor de user met de opmerkelijkste uitspraken)
Gary Lineker-award (voor de grootste liefhebber / kenner van Engels voetbal)
Marcello Lippi-award (voor de grootste liefhebber / kenner van Italiaans voetbal)
Emilio Butragueño-award (voor de grootste liefhebber / kenner van Spaans voetbal)
Jürgen Klinsmann-award (voor de grootste liefhebber / kenner van Duits voetbal)
Paul Van Himst-award (voor de grootste liefhebber van Belgisch voetbal)
Rahim Ouedraogo (voor de grootste liefhebber / kenner van voetbal uit een andere competitie)
Hand in Hand-award (voor de grootste Feyenoord-fan)
Op 'n slof-award (voor de grootste Ajax-fan)
Voor rood - wit gezongen-award (voor de grootste PSV-fan)
Best of the rest-award (voor de grootste fan van een andere Nederlandse eredivisieclub)
Vrijdagavond-award (voor de grootste fan van een Nederlandse eerste divisie club)
Jaan de Graaf-award (voor de grootste kenner / liefhebber van het amateurvoetbal)
818 award (voor de grootste teletekstsupporter)
René Temmink-award (voor de grootste vredestichter)
Mooi weer-award (voor de user die je alleen ziet als het goed gaat met zijn club)
Marco van Basten-award (voor de meest gewaardeerde user, hetzij qua kennis, postinhoud, informatie, betrouwbaarheid enzovoort)
Johan Derksen-award (voor de user met de meest uitgesproken mening)
Louis van Gaal-award (voor de user die het minst tegen zijn verlies kan)
Lionel Messi-award (voor de beste nieuwe user)
Dione de Graaf-award (voor de beste vrouwelijke user)
Klaas Jan Huntelaar-award (voor de nieuweling die snel een bepalende rol kreeg)
Ron Jans-award (voor de grootste clown / meest humoristische user)
Kees Jansma-award (voor de user die het meest objectief/realistisch blijft)
Zidane & Materazzi-award (voor de twee users die het meest met elkaar overhoop liggen)
Pelé-award (voor de user die binnen VBL het minst met voetbal bezig is)
José Fortes Rodriquez award (voor de user die de domste en meest beledigende uitspaken doet)
Zeljko Petrovic-award (voor de user die iedereen te vriend wil houden)
Luc Nilis-award (voor de leukste Belgische user)
Cristiano Ronaldo-award (voor de grootste aansteller)
Fabio Grosso-award (voor de user die er al een tijdje was, maar ineens flink op begint te vallen)
Idemquote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Oke, dan ben ik er dus te laat bij helaas. De nominaties heb ik al bijna klaar, vult wel snel in.(maar ik wacht nog even met mailen, misschien vergeet ik er een paar)
Die worden niet openbaar. Ik tel ze bij elkaar en de 3 namen per categorie met de meeste stemmen komen dan in aanmerking. Die komen volgende week maandag vermoedelijk in het stemtopic.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:40 schreef sjimz het volgende:
Wanneer zijn de nominaties openbaar te bezichtigen?
Ja die bedoelde ik ook.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:44 schreef methodmich het volgende:
[..]
Die worden niet openbaar. Ik tel ze bij elkaar en de 3 namen per categorie met de meeste stemmen komen dan in aanmerking. Die komen volgende week maandag vermoedelijk in het stemtopic.
tsja... er zijn niet veel prijzen waar ik voor in aanmerking kom. ik moet toch wat?quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:29 schreef jojomen4 het volgende:
Je vind jezelf dus veel opvallen? Dat je meer post betekend niet automatisch dat je meer opvalt
Het gaat om de man als voetballer.quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:08 schreef jojomen4 het volgende:
Wat een drama dat je de oude Raul award nu de Butragueno award noemt. Die kerel heeft niks goeds gedaan bij Real afgelopen jaren en is er mede verantwoordelijk voor dat de club in de huidige situatie zit. Onbegrijpelijk!
ik ga voor geen enkele award, maar dat is ook meer uit realiteitszin.quote:
ik heb 'm nog nooit eerder gezien idd. ik stem voor!quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:20 schreef methodmich het volgende:
Jij hebt wel kans op de Niemeyer op zich, Gollem.
Niemeyer is niet onopvallend. Wekelijks de beste man bij Twentequote:Op woensdag 19 juli 2006 14:20schreef methodmich het volgende:
Jij hebt wel kans op de Niemeyer op zich, Gollem.
Vind de award wel bij hem passen. Wekelijks de beste man zijn en niemand heeft het over hem...quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:36 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Niemeyer is niet onopvallend. Wekelijks de beste man bij Twente
Nou idd dat past wel bij mequote:Op woensdag 19 juli 2006 14:55 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Vind de award wel bij hem passen. Wekelijks de beste man zijn en niemand heeft het over hem...
quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:57 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Nou idd dat past wel bij meAldoor de beste posts, maar het wordt zelden benoemd
![]()
Die van mij zal door omstandigheden pas in het weekend komenquote:Op woensdag 19 juli 2006 19:26 schreef methodmich het volgende:
Maar zoals Beschouw terecht opmerkte staat Deco ook voor een kunststroming. Dus dat is wel een echte doorslaggevende factor, naast het feit dat Deco gewoon heel goed is.
Heb zelf mijn nominaties af, ik wacht tot de mailtjes binnen gaan stromen van de andere nomineerheren.
Deco-award past eerder bij de grootste huilkop of landverrader.quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:23 schreef Yeahinho het volgende:
Zo, toch vroeger terug dan verwacht (...). Ik kan dus mooi op tijd nomineren.
Ik ben trouwens ook tegen die naam Deco-award. Heb ik ook al eerder hier aangegeven, toen ging ik ook al voor Pirlo als naamgever!!
ik ga er even tijd voor maken tussen alle feesten en werken doorquote:Op woensdag 19 juli 2006 19:26 schreef methodmich het volgende:
Maar zoals Beschouw terecht opmerkte staat Deco ook voor een kunststroming. Dus dat is wel een echte doorslaggevende factor, naast het feit dat Deco gewoon heel goed is.
Heb zelf mijn nominaties af, ik wacht tot de mailtjes binnen gaan stromen van de andere nomineerheren.
Logisch. Als je er geen tijd voor hebt, moet je het niet doen hoor!quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die van mij zal door omstandigheden pas in het weekend komen
Zal nog wel een paar weken duren. Het is vakantietijd dus er zal wel een aantal weken voor het stemmen worden uitgetrokken.quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:00 schreef Yeahinho het volgende:
Wanneer wordt de uitslag eigenlijk verwacht? Dan weet ik hoeveel tijd ik nog heb voor de icoontjes.
Maandag 24-7 begint de stemperiode, 13 augustus (3 weken later) wil ik die stoppen, zodat op 14 augustus de uitslag kan komen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:00 schreef Yeahinho het volgende:
Wanneer wordt de uitslag eigenlijk verwacht? Dan weet ik hoeveel tijd ik nog heb voor de icoontjes.
Kan ik die misschien nog meepikken voor ik op vakantie ga.quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:32 schreef methodmich het volgende:
[..]
Maandag 24-7 begint de stemperiode, 13 augustus (3 weken later) wil ik die stoppen, zodat op 14 augustus de uitslag kan komen.
Potverdikkie! Dan moet ik mijn smoking maar eens gaan stomen voor het galaquote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:35 schreef methodmich het volgende:
Jij komt ook al een paar keer voor BS!
Mijn stem heb jequote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Potverdikkie! Dan moet ik mijn smoking maar eens gaan stomen voor het gala
Jij gaat mijn award overnemenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Potverdikkie! Dan moet ik mijn smoking maar eens gaan stomen voor het gala
Uiterlijk maandagochtend, maar liefst eerder eend.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:50 schreef rubbereend het volgende:
voor wanneer wilde je de lijst ook alweer terug hebben MM? Heb al wat zitten invullen maar heb zo weinig tijd
Ik ga er vandaag nog even aan zitten, zal het zo eens openen.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:31 schreef methodmich het volgende:
[..]
Uiterlijk maandagochtend, maar liefst eerder eend.
Wil maandagmiddag wel het stemtopic kunnen openen, vandaar.
Heb tot nu toe alleen twi, maar ik weet dat anderen ook bijna klaar zijn (DD, Vaduz) en dat Suijk en Yeahinho pas zondag zullen sturen.
Uiteraard, maar dat mag voor zich spreken dndiek! Jij staat er een paar keer op.quote:
Oooooh da's lekken van de jury! Italiaanse toestandenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:59 schreef methodmich het volgende:
[..]
Uiteraard, maar dat mag voor zich spreken dndiek! Jij staat er een paar keer op.
Ik ben er nu mee bezig en al redelijk op weg. Hopelijk krijg ik het vandaag nog af.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:31 schreef methodmich het volgende:
[..]
Uiterlijk maandagochtend, maar liefst eerder eend.
Wil maandagmiddag wel het stemtopic kunnen openen, vandaar.
Heb tot nu toe alleen twi, maar ik weet dat anderen ook bijna klaar zijn (DD, Vaduz) en dat Suijk en Yeahinho pas zondag zullen sturen.
en het is niet de eerste keer dat er gelekt wordtquote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:30 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Oooooh da's lekken van de jury! Italiaanse toestanden
Heb er persoonlijk voor gezorgd dat bepaalde mensen niet mochten nomineren en anderen wel.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:30 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Oooooh da's lekken van de jury! Italiaanse toestanden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |