quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:04 schreef Yeahinho het volgende:
Users die met elkaar overhoop liggen is leuker dan zo'n "hekel-aan-een-speler-of-club-of-land-of-iets-anders-award" mijns inziens. Ik vind zo'n samentrekking tussen de Materazzi- en Zidane-awards dus wel oké.
Ik stem bij deze al voor DG en TR![]()
![]()
!!
Dat is de laatste tijd ook minderquote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:04 schreef Yeahinho het volgende:
Users die met elkaar overhoop liggen is leuker dan zo'n "hekel-aan-een-speler-of-club-of-land-of-iets-anders-award" mijns inziens. Ik vind zo'n samentrekking tussen de Materazzi- en Zidane-awards dus wel oké.
Ik stem bij deze al voor DG en TR![]()
![]()
!!
DG laat het niet meer zo erg merken bedoel je?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:09 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat is de laatste tijd ook minder![]()
mwah denk dat dat ook wel meevaltquote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:11 schreef methodmich het volgende:
Maar wel geiniger inderdaad, één duo-award er tussen!
Wel lastig om koppels te bedenken trouwens.
zijn er mensen dan die een hekel aan je hebben vaduz?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, dat gaat wel lukken.
Fabio Grosso is meer een optie voor een user die er al langer komt maar zich opeens wat meer laat gelden....quote:Op zondag 16 juli 2006 14:10 schreef methodmich het volgende:
Overigens zat ik ook aan Fabio Grosso te denken als eventuele "nieuwkomer met veel invloed" en dan Messi, die daar nu staat, naar de "nieuwkomer" award te doen, die nu Omniworld heette.
Mochten er nog suggesties zijn voor nieuwe awards, laat ze komen, want morgen ga ik kiezen en liefst samen met anderen.

Huntelaar lijkt me de ideale opvolger, Schaars vind ik ook een optie.quote:Op zondag 16 juli 2006 19:21 schreef methodmich het volgende:
Als Messi dan nieuwkomer is, wie doen we dan als nieuwkomer met vlug veel invloed (dus de nieuwe Maduro)? Iemand een leuk idee?
quote:33. Zidane & Materazzi-award (voor de twee users die elkaar niet kunnen uitstaan)
34. Pelé-award (voor de user die binnen VBL het minst met voetbal bezig is)
35. José Fortes Rodriquez award (voor de user die de domste en meest beledigende uitspaken doet)
36. Zeljko Petrovic-award (voor de user die iedereen te vriend wil houden)
37. Luc Nilis-award (voor de leukste Belgische user)
38. Paul Van Himst-award (voor de grootste liefhebber van Belgisch voetbal)
39. Cristiano Ronaldo-award (voor de grootste aansteller)
40. Fabio Grosso-award (voor de user die er al een tijdje was, maar ineens flink op begint te vallen)
nick@fok.nl?quote:Op zondag 16 juli 2006 20:17 schreef methodmich het volgende:
Ik vind 36 nog best een lastige. Kan je me mailen welke twee, dan gebruik ik die bij mijn nominaties.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |