Kan ik die misschien nog meepikken voor ik op vakantie ga.quote:Op donderdag 20 juli 2006 20:32 schreef methodmich het volgende:
[..]
Maandag 24-7 begint de stemperiode, 13 augustus (3 weken later) wil ik die stoppen, zodat op 14 augustus de uitslag kan komen.
Potverdikkie! Dan moet ik mijn smoking maar eens gaan stomen voor het galaquote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:35 schreef methodmich het volgende:
Jij komt ook al een paar keer voor BS!
Mijn stem heb jequote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Potverdikkie! Dan moet ik mijn smoking maar eens gaan stomen voor het gala
Jij gaat mijn award overnemenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Potverdikkie! Dan moet ik mijn smoking maar eens gaan stomen voor het gala
Uiterlijk maandagochtend, maar liefst eerder eend.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:50 schreef rubbereend het volgende:
voor wanneer wilde je de lijst ook alweer terug hebben MM? Heb al wat zitten invullen maar heb zo weinig tijd
Ik ga er vandaag nog even aan zitten, zal het zo eens openen.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:31 schreef methodmich het volgende:
[..]
Uiterlijk maandagochtend, maar liefst eerder eend.
Wil maandagmiddag wel het stemtopic kunnen openen, vandaar.
Heb tot nu toe alleen twi, maar ik weet dat anderen ook bijna klaar zijn (DD, Vaduz) en dat Suijk en Yeahinho pas zondag zullen sturen.
Uiteraard, maar dat mag voor zich spreken dndiek! Jij staat er een paar keer op.quote:
Oooooh da's lekken van de jury! Italiaanse toestandenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:59 schreef methodmich het volgende:
[..]
Uiteraard, maar dat mag voor zich spreken dndiek! Jij staat er een paar keer op.
Ik ben er nu mee bezig en al redelijk op weg. Hopelijk krijg ik het vandaag nog af.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:31 schreef methodmich het volgende:
[..]
Uiterlijk maandagochtend, maar liefst eerder eend.
Wil maandagmiddag wel het stemtopic kunnen openen, vandaar.
Heb tot nu toe alleen twi, maar ik weet dat anderen ook bijna klaar zijn (DD, Vaduz) en dat Suijk en Yeahinho pas zondag zullen sturen.
en het is niet de eerste keer dat er gelekt wordtquote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:30 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Oooooh da's lekken van de jury! Italiaanse toestanden
Heb er persoonlijk voor gezorgd dat bepaalde mensen niet mochten nomineren en anderen wel.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:30 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Oooooh da's lekken van de jury! Italiaanse toestanden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |