nou en?quote:Op zondag 16 juli 2006 20:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
29. Dione de Graaf-award (voor de beste vrouwelijke user)
(eventueel andere naam)
Dione heeft niks meer met voetbal te maken, nu alles bij Talpa zit.
Barbara Barend!
Ja of @hotmail.comquote:
Hyves heb ik mijn account verwijderd een tijdje geleden. Anders had je zomaar een indirecte lijn gehad naar Steef Nieuwendaalquote:Op zondag 16 juli 2006 20:22 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ja of @hotmail.com
Had jij mij niet ooit op MSN of was dat Boezelaar??? Via Hyves kan ook.
Moet lukken denk ik jaquote:Op zondag 16 juli 2006 20:30 schreef methodmich het volgende:
Okee Schigt, ik dacht dat je er nog tussen stond.
Zijn van de nieuwe namen allemaal wel icoontjes te maken denk je Yeahinho?
ik vind : users die het meest met elkaar overhoop liggen" een leukere omschrijving, biedt ook wat meer mogelijkhedenquote:33. Zidane & Materazzi-award (voor de twee users die elkaar niet kunnen uitstaan)
En is wat minder hatelijkquote:Op zondag 16 juli 2006 20:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik vind : users die het meest met elkaar overhoop liggen" een leukere omschrijving, biedt ook wat meer mogelijkheden
Die bestond toch al? Hebben Loek en ik ooit gewonnen.quote:Op zondag 16 juli 2006 20:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik vind : users die het meest met elkaar overhoop liggen" een leukere omschrijving, biedt ook wat meer mogelijkheden
Prettige vakantie!quote:Op maandag 17 juli 2006 00:05 schreef Yeahinho het volgende:
Ik ben vanaf zometeen tot (hopelijk) komende zaterdag niet meer op de pc te vinden.
Tot daarna.
Dat is de omschrijving geworden.quote:Op zondag 16 juli 2006 20:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |