quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:31 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Maar daar geilt een deel van de (mannelijke) bevolking op dus dat maakt weer wat goed![]()
Wel als er een scheiding wordt uitgesproken, of wanneer de kostwinner werkeloos raakt, of arbeidsongeschikt wordt of dood gaat.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:25 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Je luistert niet, he?
Er komt (Asielzoekers uitgezonderd) geen enkele migrant op kosten van de Nederlandse staat binnen, klaar.
Goed, er is er de laatste jaren één binnengekomen die op kosten van de staat leeft: Maxima.![]()
Denk je dat nou echt?quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:25 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Je luistert niet, he?
Er komt (Asielzoekers uitgezonderd) geen enkele migrant op kosten van de Nederlandse staat binnen, klaar.
Goed, er is er de laatste jaren één binnengekomen die op kosten van de staat leeft: Maxima.![]()
De migrant of degene die voor haar garant staan door middel van extreem hoge, maar volgens de IND wel kostendekkende legesquote:Op donderdag 13 juli 2006 15:40 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Denk je dat nou echt?Gij onwetende. :'_
Wie betaald die beambte die haar formulieren moet lezen? Wie betaald die minister van Integratie?
Vertel, wat nog meer, oh alwetendequote:Zo zijn er nogal wat dingen die betaald moeten worden, waar de partner niet voor opdraaid. Als dat gedaan werd, dan zou het niet meer rendabel zijn om iemand te importeren.
Als dat gebeurt ten tijde van het migrant zijn, volgt in alle gevallen een enkeltje thuisland als het tot kosten voor de overheid dreigt te lopen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:35 schreef Paul_NL het volgende:
[..]
Wel als er een scheiding wordt uitgesproken, of wanneer de kostwinner werkeloos raakt, of arbeidsongeschikt wordt of dood gaat.
Niet dus. Verder zijn dit "als, als, als" verhaaltjes welke je niet kunt weten voordat iemand binnen is. Je kan dus niet beoordelen of iemand geld gaat kosten of niet, waarmee meteen de hele topicstelling onderuit gehaald is.quote:Dan wel.
Zolang een particulier dat op zich wil nemen, zie ik het probleem niet. In een vrij land als Nederland mogen we ons geld toch zeker wel zelf uitgeven aan wat we willen?quote:Verder kost een immigrant altijd geld als ze zelf geen geen geld verdient
1: Niet na 4 jaarquote:Op donderdag 13 juli 2006 15:47 schreef Vhiper het volgende:
Als dat gebeurt ten tijde van het migrant zijn, volgt in alle gevallen een enkeltje thuisland als het tot kosten voor de overheid dreigt te lopen.
Niet dus. Verder zijn dit "als, als, als" verhaaltjes welke je niet kunt weten voordat iemand binnen is. Je kan dus niet beoordelen of iemand geld gaat kosten of niet, waarmee meteen de hele topicstelling onderuit gehaald is.
Zolang een particulier dat op zich wil nemen, zie ik het probleem niet. In een vrij land als Nederland mogen we ons geld toch zeker wel zelf uitgeven aan wat we willen?
Ik blijf dit niet afschietenquote:
Dat eerste zou je kunnen doen, dat tweede slaat nergens op. Het is voor een migrant natuurlijk moeilijk werk zoeken in Nederland als je het land niet in kanquote:2: Je kan iemand naturaliseren als hij of zij 5 jaar geld verdient heeft en pas binnen laten als diegene een baan heeft
Elk Nederlands huisvrouwtje-met-werkende-partner is volgens jou dus ook een parasiet van de Nederlandse samenleving?quote:3: Een immigrant die zelf geen geld verdient kost de staat geld. Hoe je het ook went of keert
Inderdaad; de migranten uit de jaren 60 kwamen hiernaartoe terwijl we direct een baan voor ze hadden. Nu is er werkloosheid en heeft de structuur van de economie zich gevormd naar kenniswerkers. Slecht geschoolde migranten die geen Nederlands spreken zijn nog veel kanslozer dan vroeger.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:16 schreef Vhiper het volgende:
En hier zit de clue in het verhaal. Een ERG grote "als", aangezien elke migrant die nu het land binnenkomt, onder heel andere regels binnenkomt als de migranten uit de jaren 70, waaraan geen enkele eis werd gesteld.
quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:56 schreef Vhiper het volgende:
Elk Nederlands huisvrouwtje-met-werkende-partner is volgens jou dus ook een parasiet van de Nederlandse samenleving?
En komen er, zonder een hele rits eisen en garantstelling of verdomd goed vluchtverhaal, dus ook niet meer in.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:56 schreef Napalm het volgende:
[..]
Inderdaad; de migranten uit de jaren 60 kwamen hiernaartoe terwijl we direct een baan voor ze hadden. Nu is er werkloosheid en heeft de structuur van de economie zich gevormd naar kenniswerkers. Slecht geschoolde migranten die geen Nederlands spreken zijn nog veel kanslozer dan vroeger.
Doe maar of het niks is 20 x 12000 euro = 240.000 euro.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:56 schreef Napalm het volgende:
Waar kost die ons dan geld? Pas als de AOW uitkering eraankomt gaat ze geld kosten.
Waarschijnlijk omdat je vrouwtje dan het land uitmoet, vermoed ik.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:56 schreef Vhiper het volgende:
Ik blijf dit niet afschieten![]()
Dat eerste zou je kunnen doen, dat tweede slaat nergens op. Het is voor een migrant natuurlijk moeilijk werk zoeken in Nederland als je het land niet in kan![]()
Elk Nederlands huisvrouwtje-met-werkende-partner is volgens jou dus ook een parasiet van de Nederlandse samenleving?
Gezien je vorige opmerkingen over mijn vrouw, ga ik hier niet op in en stel ik voor dat je mijn persoonlijke situatie buiten deze discussie laat.quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:06 schreef Paul_NL het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat je vrouwtje dan het land uitmoet, vermoed ik.
Ook aan een toeristenvisum kleven voorwaarden. Die worden niet klakkeloos aan iedereen verstrekt. Solliciteren gaat voornamelijk nog op de ouderwetste manier, namelijk een persoonlijk gesprek. Het zal wel bepaalde voordelen voor werkgevers hebben, dat ze op die manier mensen willen aannemenquote:Iedereen kan op een toeristenvisum komen en je kan sollicteren via Telefoon, internet, rooksignalen of postduif
Ja, belachelijk he, dat elke niet werkende autochtone huisvrouw daar aanspraak op kan maken! Het zou verboden moeten worden!quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:04 schreef Paul_NL het volgende:
[..]
Doe maar of het niks is 20 x 12000 euro = 240.000 euro.
Verder kan diegene gebruiken van de facaliteiten die Nederland biedt, Bijstand, AWBZ en kinderbijslag voor dr kids.
Nederlanders die emigreren hebben over het algemeen niet meteen een baan. Die vertrekken of met een zak geld (De oudjes in Spanje, bijvoorbeeld) of met een bepaalde kennis om iets op te zetten (Boeren naar Canada bv). Werk zoek je ter plekke, niet vanaf duizenden kilometers afstand.quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:13 schreef Paul_NL het volgende:
Raar dat de Nederlanders die emigreren allemaal een baan hebben.
Klopt, die lui komen er dan ook niet in.quote:Overigens heb je niks in Nederland te zoeken als een toeristenvisa zelfs niet lukt
Met een zak geld kom je Nederland ook wel in hoor.quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:15 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Nederlanders die emigreren hebben over het algemeen niet meteen een baan. Die vertrekken of met een zak geld (De oudjes in Spanje, bijvoorbeeld) of met een bepaalde kennis om iets op te zetten (Boeren naar Canada bv). Werk zoek je ter plekke, niet vanaf duizenden kilometers afstand.
[..]
Klopt, die lui komen er dan ook niet in.
Amerika kom je niet in zonder werk, dus ik weet niet waar jij het over hebt. Canada kom je ook niet in zonder werk en geld. Wat ze van je eisen is dat jij daar naartoe gaat, werk gaat zoeken als een soort vakantie. En daarna krijg je een greencard en mag je toegelaten worden. Volgens mij moet je inkomen ook een bepaald salaris zijn, iemand die ik ken is vanuit zweden naar Amerika vertrokken en werkt nu bij 2 werkgevers om zo 7 dagen per week, 16 uur per dag te werken.quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:15 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Nederlanders die emigreren hebben over het algemeen niet meteen een baan. Die vertrekken of met een zak geld (De oudjes in Spanje, bijvoorbeeld) of met een bepaalde kennis om iets op te zetten (Boeren naar Canada bv). Werk zoek je ter plekke, niet vanaf duizenden kilometers afstand.
[..]
Laat ik er eens om vragen: Bron?quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:21 schreef Paul_NL het volgende:
[..]
Met een zak geld kom je Nederland ook wel in hoor.
Verder zijn de meeste mensen die uit Nederland vertrekken gewoon loonslaven
*zuchtquote:Op donderdag 13 juli 2006 16:27 schreef Paul_NL het volgende:
In Nederland is dat niet nodig volgens Vhiper.
Iedere kansloze hoer met 5 kinderen moet gewoon toegelaten worden omdat ze goed eraan kan zuigen
Immigratiewetgeving in de States en Canada is stukken soepeler dan de Nederlandse. Canada kent bijvoorbeeld een puntensysteem, welke je prima doorkomt zonder reeds vooraf werk te hebben en Amerika kan je zelfs zonder enige eis met een loterij binnenkomenquote:Op donderdag 13 juli 2006 16:23 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Amerika kom je niet in zonder werk, dus ik weet niet waar jij het over hebt. Canada kom je ook niet in zonder werk en geld. Wat ze van je eisen is dat jij daar naartoe gaat, werk gaat zoeken als een soort vakantie. En daarna krijg je een greencard en mag je toegelaten worden. Volgens mij moet je inkomen ook een bepaald salaris zijn, iemand die ik ken is vanuit zweden naar Amerika vertrokken en werkt nu bij 2 werkgevers om zo 7 dagen per week, 16 uur per dag te werken.
We moeten dan ook niet naar dat achterlijke systeem toe maar naar het scandinavische australische modelquote:Op donderdag 13 juli 2006 16:33 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Immigratiewetgeving in de States en Canada is stukken soepeler dan de Nederlandse. Canada kent bijvoorbeeld een puntensysteem, welke je prima doorkomt zonder reeds vooraf werk te hebben en Amerika kan je zelfs zonder enige eis met een loterij binnenkomen![]()
Die zitten daar lekker met hun AOW \Pensioen (en werken dus ook niet) centen en dragen leuk bij aan de ecomomie daar dus daar schiet nl niets mee op (Spanje weer wel)quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:15 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Nederlanders die emigreren hebben over het algemeen niet meteen een baan. Die vertrekken of met een zak geld (De oudjes in Spanje, bijvoorbeeld)
Maar meestal hebben ze wel een bepaald plan (en in het voorbeeld van die boeren ook geld)quote:of met een bepaalde kennis om iets op te zetten (Boeren naar Canada bv). Werk zoek je ter plekke, niet vanaf duizenden kilometers afstand.
Tenzij illegaal of als vluchtelingquote:Klopt, die lui komen er dan ook niet in.
Of gewoon eens accepteren dat we met de regeltjes te ver door schieten om gebreken in de uitvoering te verdoezelen. Als de IND gewoon tijdig zijn werk doet, mensen snel af- of toewijzen en afgewezenen meteen uitzet en actief illegalen opspoort en uitzet, integratie beter en actiever aanpakt, niet alleen qua inburgering, maar ook qua acceptatie door de autochtone bevolking hadden we helemaal geen probleem met kansarmen e.d. gehad.quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:09 schreef ratava het volgende:
We moeten dan ook niet naar dat achterlijke systeem toe maar naar het scandinavische australische model
Van Verdonk overigens niet.quote:Op donderdag 13 juli 2006 18:56 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Die zitten daar lekker met hun AOW \Pensioen (en werken dus ook niet) centen en dragen leuk bij aan de ecomomie daar dus daar schiet nl niets mee op (Spanje weer wel)
Dus wat mij betreft mogen buitenlanders met een vet pensioen hier ook komen wonen![]()
Jij gelooft werkelijk dat reguliere migranten hier op de bonnefooi komen?quote:Maar meestal hebben ze wel een bepaald plan (en in het voorbeeld van die boeren ook geld)
Illegaliteit zou geen probleem mogen zijn, als Verdonk en de IND hun werk zouden doen en ze actief zouden oppakken en uitzetten. Het aantal asielzoekers is onder Paars II al stevig teruggelopen door de nieuwe asielwetgeving uit 2000.quote:Tenzij illegaal of als vluchteling![]()
Oh ja, voor het mooie weer komen ze natuurlijkquote:Op donderdag 13 juli 2006 18:56 schreef Limburger_noord het volgende:
Dus wat mij betreft mogen buitenlanders met een vet pensioen hier ook komen wonen![]()
Onzinquote:Op donderdag 13 juli 2006 16:15 schreef Vhiper het volgende:
[..]
[..]
Bron?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:23 schreef ratava het volgende:
Onzin
Er zijn weinig nederlanders die vertrekken en niet een baan georganiseerd hebben.
Mooi, vertel eens, hoe heb je in Duitsland en Australie gesolliciteerd zonder fysiek in het land aanwezig te zijn geweest?quote:Wij hebben zelf kort in Australie en duitsland gewerkt, en de baan was geregeld voor het meubilair in het huis stond.
Krijgt men hier ook niet. Je moet als arbeidsmigrant wel voldoende geld meebrengen.quote:En in australie zouden we zo niet toch echt geen hand out van de staat gehad hebben.
februari 2006; CBS:quote:Nederland koploper emigratie
Nederland is het enige West-Europese land waaruit meer mensen vertrekken dan er binnenkomen. In 2005 verlieten 121.000 personen Nederland, het hoogste aantal ooit. Het aantal immigranten kwam uit op 92.000. Dat blijkt uit cijfers die het Centraal Bureau voor Statistiek (CBS) vandaag publiceert.
Sinds 2003 vertrekken meer mensen uit Nederland dan dat er mensen naar Nederland komen. Deze stijging van de emigratie zet zich voort. In het eerste kwartaal van dit jaar verlieten 29.000 mensen Nederland, 5.000 meer dan in dezelfde periode een jaar eerder. In Europa is er geen land met zo’n groot vertrekoverschot. „Nederland is een emigratieland geworden,” zegt prof.dr. Jan Latten, demograaf bij het CBS. Een paar Oost-Europese landen hadden ook een vertrekoverschot, maar dat was niet zo groot als in Nederland.
Een kwart van alle emigranten vertrok naar België of Duitsland. Ze voelden zich getrokken door de lagere huizenprijzen. „Steeds meer Nederlanders in de grensgebieden kopen huizen in de buurlanden’’, zegt Latten. „Het scheelt ook dat ze de hypotheek fiscaal kunnen aftrekken in Nederland.’’
De emigratie steeg het sterkst onder ouderen. Het aantal emigrerende 55-plussers nam toe van 6.000 in 1995 tot 10.000 in 2005. Latten verwacht dat het emigratieoverschot voorlopig zal aanhouden, omdat het aantal ouderen toeneemt.
Twintigers en dertigers vormen toch de meerderheid van de emigranten. Gedreven door de slechte economische vooruitzichten zoeken zij hun heil elders, aldus Latten. De verbeterde economische conjunctuur heeft nog geen dalend effect gehad op de emigratie.
Ik kwam ook dit tegen: okt 2005; zakelijk curacaoquote:De toename van het aantal emigranten is vooral toe te schrijven aan het oplopende vertrek van in Nederland geboren personen. Zij vormen bijna de helft van de emigranten. Een groot deel van hen vertrok naar België, Duitsland, het Verenigd Koninkrijk en de Antillen.
quote:Remigratie naar Antillen groter dan emigratie naar Nederland
Voor het eerst in zes jaar is er sprake van een migratieoverschot aan Antilliaanse zijde: er zijn in 2004 meer mensen vanuit Nederland naar de Antillen vertrokken dan andersom. In 2003 registreerde het CBS nog een positief saldo richting Nederland van 89; nu was er een negatief saldo van 1385. Voor Curaçao alleen gold eveneens een negatief saldo van 1054 personen.
Nee voor ons belastingparadijsjequote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:19 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Oh ja, voor het mooie weer komen ze natuurlijk
Eigen ervaringquote:
Australie 1 telefoongesprek, en videoconference, en ingevlogen voor de laatste ronde. Daarna weer terug in afwachting van de uitslag. Duitsland is meer effekes rijden.quote:Mooi, vertel eens, hoe heb je in Duitsland en Australie gesolliciteerd zonder fysiek in het land aanwezig te zijn geweest?
Maar er is wel degenlijk hulp......veel meer hulp dan nodig, en nogmaals we hebben het hier ook over zogenaamde asielzoekers, de economische vluchtelingquote:Krijgt men hier ook niet. Je moet als arbeidsmigrant wel voldoende geld meebrengen.
Vind je het erg als ik dat onvoldoende vind?quote:
m.a.w. Ook jij moest eerst het land in, voordat je werk had, duidelijk.quote:Australie 1 telefoongesprek, en videoconference, en ingevlogen voor de laatste ronde. Daarna weer terug in afwachting van de uitslag. Duitsland is meer effekes rijden.
Economische vluchtelingen worden allemaal geweigerd. Asiel op economische gronden kent Nederland namelijk nooit toe. Regulier dienen ze over een flinke som geld te beschikken. Over welke "hulp" heb jij het trouwens?quote:Maar er is wel degenlijk hulp......veel meer hulp dan nodig, en nogmaals we hebben het hier ook over zogenaamde asielzoekers, de economische vluchteling
Dat zegt niets over mijn betoog (wel wat over Verdonck trouwens maar die zit er niet eeuwig en ze zat er ook nietn altijd ook al lijkt het misschein wel zoquote:
Sommige wel ja of geloof jij werkeliojk dat het NOOIT zo is ?quote:Jij gelooft werkelijk dat reguliere migranten hier op de bonnefooi komen?
Zou het niet mogen zijn..maar hoe hou je dat tegen ?quote:Illegaliteit zou geen probleem mogen zijn, als Verdonk en de IND hun werk zouden doen en ze actief zouden oppakken en uitzetten. Het aantal asielzoekers is onder Paars II al stevig teruggelopen door de nieuwe asielwetgeving uit 2000.
Hij kan een jaar op een toeristenvisa komen en dan kan hij zelfs al werkenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:36 schreef Vhiper het volgende:
Mooi, vertel eens, hoe heb je in Duitsland en Australie gesolliciteerd zonder fysiek in het land aanwezig te zijn geweest?
Toeristenvisa noemt men datquote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:44 schreef Vhiper het volgende:
m.a.w. Ook jij moest eerst het land in, voordat je werk had, duidelijk.
Dan moet je toch het land in op een verblijfsvergunning (toeristenvisum bijvoorbeeld).quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:21 schreef Paul_NL het volgende:
[..]
Hij kan een jaar op een toeristenvisa komen en dan kan hij zelfs al werken
Yep, 3 maanden max en je mag niet in Nederland legaal werken op een toeristenvisum.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:28 schreef sigme het volgende:
Dan moet je toch het land in op een verblijfsvergunning (toeristenvisum bijvoorbeeld).
Nederland biedt (kansrijke) buitenlanders nauwelijks de gelegenheid op die manier kennis te maken met ons land (tenzij, uiteraard, afkomstig uit een westers land).
Werken niet baan zoeken wel.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:29 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Yep, 3 maanden max en je mag niet in Nederland legaal werken op een toeristenvisum.
En probeer als willekeurige Afrikaan maar eens zo'n visum te krijgen. Zelfs als je het hebt, en legaal in Nederland bent loop je nog het risico voor de zekerheid in vreemdelingenbewaring genomen te worden en het land uitgeknikkerd. Denk maar niet dat dat reclame is voor Nederland - bij de Afrikanen waar we wat aan gehad zouden hebben.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:29 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Yep, 3 maanden max en je mag niet in Nederland legaal werken op een toeristenvisum.
Voor arbeidsmigranten vind ik dat geen rare eis, nee.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:34 schreef Paul_NL het volgende:
Als immigrant dien je gewoon een baan te hebben als je in Nederland wil wonen. Zo raar is dat niet
Jij mag vinden wat je wiltquote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:44 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Vind je het erg als ik dat onvoldoende vind?
Met dit verschil dat ik er niet op kosten van de belastinbetaler aan het teren was in afwachting van.quote:m.a.w. Ook jij moest eerst het land in, voordat je werk had, duidelijk.
Vandaar al die huilverhalen, men komt niet eens meer om te werken men komt om uitkering te trekkenquote:Economische vluchtelingen worden allemaal geweigerd. Asiel op economische gronden kent Nederland namelijk nooit toe. Regulier dienen ze over een flinke som geld te beschikken. Over welke "hulp" heb jij het trouwens?
Iedereen kan gewoon een toeristenvisa aanvragen hoor. Net zoals ieder bedrijf in Nederland een verblijfsvergunning kan aanvragen voor een buitenlandse medewerker.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:35 schreef sigme het volgende:
[..]
En probeer als willekeurige Afrikaan maar eens zo'n visum te krijgen. Zelfs als je het hebt, en legaal in Nederland bent loop je nog het risico voor de zekerheid in vreemdelingenbewaring genomen te worden en het land uitgeknikkerd. Denk maar niet dat dat reclame is voor Nederland - bij de Afrikanen waar we wat aan gehad zouden hebben.
www.ind.nlquote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:45 schreef Paul_NL het volgende:
[..]
Iedereen kan gewoon een toeristenvisa aanvragen hoor. Net zoals ieder bedrijf in Nederland een verblijfsvergunning kan aanvragen voor een buitenlandse medewerker.
De regels zoals ze nu zijn kijken niet naar iemands taalniveau, nog hoe hun huwelijkse relatie in elkaar steekt en terecht.quote:Het wordt pas een probleem als je een analfabete of een hoer wil trouwen die je flink onder de duim wil houden. Dan heb je de regels nodig zoals ze nu zijn. En daar moet een stokje voor gestoken worden.
Alsof elke vrouw die geen baan heeft, ineens niet normaal is. Vertel dat ook even tegen de miljoenen autochtone vrouwen zonder baan in Nederland.quote:Iemand die gewoon met een normale vrouw trouwt die in dr eigen inkomen kan voorzien zou juist blij moeten zijn met deze regels.
Alhoewel je mijn persoonlijke situatie je geen flikker aan gaat (Hoe vaak heb ik dat wel niet gezegd?) wijs ik je er graag op dat mijn vrouw gewoon een fulltime baan heeftquote:Dat Vhiper dat niet is, zegt meer over zijn vrouw dan dat hij wil toegeven.
Aanvragen wel, maar het wordt ook geweigerd. Bijvoorbeeld als men de kans op 'verdwijnen in de illegaliteit' te groot acht.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:45 schreef Paul_NL het volgende:
[..]
Iedereen kan gewoon een toeristenvisa aanvragen hoor.
Ook dat kan natuurlijk altijd worden aangevraagd. Ik weet niet of dat ook vaak/soms/ met enige regelmaat geweigerd wordt.quote:Net zoals ieder bedrijf in Nederland een verblijfsvergunning kan aanvragen voor een buitenlandse medewerker.
Nou, ik vind de regels zoals ze zijn ook goed, eigenlijk. Ook al heb ik persoonlijk geen behoefte aan een anafalbete of een hoer. En heb ik de stellige indruk dat Vhipers vrouw haar eigen broek ophoudt.quote:Het wordt pas een probleem als je een analfabete of een hoer wil trouwen die je flink onder de duim wil houden. Dan heb je de regels nodig zoals ze nu zijn. En daar moet een stokje voor gestoken worden.
Iemand die gewoon met een normale vrouw trouwt die in dr eigen inkomen kan voorzien zou juist blij moeten zijn met deze regels.
Dat Vhiper dat niet is, zegt meer over zijn vrouw dan dat hij wil toegeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |