He, zojuist plaatste ik een artikel uit het CPB.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:31 schreef sigme het volgende:
[..]
Hey Iks Reej, mijn oog viel zojuist op een artikel in de volkskrant:
[..]
Hele artikel: http://www.volkskrant.nl/(...)oor_stroom_migranten
De politiek is het er niet mee eens / ziet het anders / maakt andere analyses, whatever.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:36 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
He, zojuist plaatste ik een artikel uit het CPB.
Kansrijke mensen zijn wmb idd welkom.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:42 schreef sigme het volgende:
[..]
De politiek is het er niet mee eens / ziet het anders / maakt andere analyses, whatever.
Op Europees niveau is men er blijkbaar in meerderheid van overtuigd (waarmee ik niet wil beweren dat het daarom waar is) dat de vergrijzing (deels) middels legale arbeidsmigratie kan worden bestreden. Overigens lijkt me dat voor jou niet echt bezwaarlijk, dat gaat om mensen die we dus kansrijk achten op onze arbeidsmarkt. Dus ze staan een beetje los van de groep waartegen je bezwaar hebt / waarover dit topic gaat.
Omdat ik de vrijheid wil om iemand mijn huis in slepen. De eis dat die persoon geen beslag legt op sociale voorzieningen vind ik een redelijk eis, hoewel dat niet zo kan blijven als die persoon wel (genoeg) gaat bijdragen aan de Nederlandse economie (baan, belasting, kinderen).quote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:35 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Ja, ZIJ hebben er wat aan en worden er beter van. Wij worden er slechter van: dus staat nog steeds mijn vraag: waarom zou je die gasten binnenlaten?
Het Centraal Plan Bureau. De naam alleen al. Die hebben de waarheid niet in pacht. .quote:
Ja. Ten eerste is dat óók Nederland, ten tweede woon ik hier niet mijn hele leven. Ik heb ook als enig in Nederland geboren meisje in een klas vol Turkse kinderen gezeten (+ 2 Nederlandse jongetjes). Bijvoorbeeld.quote:[..]
Nee, maar ja, jij zit dan ook in je campertje op het platteland.
Uiteraard, heb was enorm gunstig voor die gastarbeiders! Dat wil ik helemaal niet bestrijden. Ik denk zelfs dat het voor die gastarbeiders véél gunstiger was geweest als ze rijk waren teruggekeerd inplaats van arm hier gebleven.quote:[..]
Het idee was om mensen tijdelijk te laten werken en dan weer terug te laten gaan. Dat had prima gewerkt en had al het gelul nu voorkomen.
En doe nou niet alsof het alleen voor ons gunstig was, want de gastarbeiders zelf verdienden een vermogen vergeleken met wat ze in het land van herkomst verdienden (als ze daar uberhaupt al werk hadden) en wilden maar wat graag komen.
Tsja.quote:Dat die 15.000 gastarbeiders een decennia of 3 later via een enorme achterdeurmigratie opeens tot 1miljoen is uitgegroeid is natuurlijk van de zotte.
Dat wat jij aanduidt als kansloos zijn de mensen die hier via huwelijkmigratie binnenkomen, klopt?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:43 schreef -IksRee- het volgende:
Maar goed. Feitelijk kan niemand een goede reden geven behalve 'het is zielig/je bent xenofoob als je het niet doet'.
Geen enkele feitelijke reden dus. En dat was dan ook de vraag die ik me afvroeg bij het openen van dit topic.
Gelukkig is die 'vrijheid' al redelijk ingeperkt. Aangezien er in de praktijd een hele immigratieindustrie omheen is gebouwd die met liefde geen zak meer te maken heeft.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:56 schreef sigme het volgende:
[..]
Omdat ik de vrijheid wil om iemand mijn huis in slepen. De eis dat die persoon geen beslag legt op sociale voorzieningen vind ik een redelijk eis, hoewel dat niet zo kan blijven als die persoon wel (genoeg) gaat bijdragen aan de Nederlandse economie (baan, belasting, kinderen).
Als ik die vrijheid voor mij wil, wil ik deze ook voor andere Nederlanders. Ikzelf heb ook helemaal geen plan om die vrijheid te gebruiken, ik heb al een oer-Drent aan de haak geslagen.
Ah ja: de volkskrant en de EU. De naam alleen al. Die hebben de waarheid niet in pacht.quote:Het Centraal Plan Bureau. De naam alleen al. Die hebben de waarheid niet in pacht. .
Ja, 20 jaar geleden, dat weten we nu wel. Nou NL is nogal veranderd in die tijd. Zeker R'dam/Den Haag en omstreken waar jij dus woonde. Onherkenbaar veranderd mag ik wel zeggen.quote:Ja. Ten eerste is dat óók Nederland, ten tweede woon ik hier niet mijn hele leven. Ik heb ook als enig in Nederland geboren meisje in een klas vol Turkse kinderen gezeten (+ 2 Nederlandse jongetjes). Bijvoorbeeld.
Daar heb ik het nu niet over, ik heb het erover waarom je nu nog ook maar 1 kansarm persoon binnen zou laten.quote:Uiteraard, heb was enorm gunstig voor die gastarbeiders! Dat wil ik helemaal niet bestrijden. Ik denk zelfs dat het voor die gastarbeiders véél gunstiger was geweest als ze rijk waren teruggekeerd inplaats van arm hier gebleven.
[..]
Tsja.
Gedane zaken nemen geen keer. Maar ik ben met je eens dat we dat beter niet opnieuw zo kunnen aanpakken. De nakomelingen van die gastarbeiders zijn zelf geen gastarbeiders. Het zijn Nederlanders, met dezelfde rechten en plichten als Nederlanders wiens voorouders al eeuwen in deze moerasdelta wonen.
Doe nou eens niet zo naief!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:58 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat wat jij aanduidt als kansloos zijn de mensen die hier via huwelijkmigratie binnenkomen, klopt?
Wel: andere mensen (bij monde van de overheid) stem geven in partnerkeuze vind ik onwenselijk.
Dat heeft niets met zieligheid of on-xenofobie te maken, maar met dat ik die vrijheid wens. Voor mijzelf, en dus voor alle Nederlanders.
Dat hoeft toch ook niet. Als het echte liefde is willen ze ook vast wel samen daar gaan wonen. Waarom moet het altijd perse in NL? Jij komt toch ook wel naar Luxemburg voor mij?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:58 schreef sigme het volgende:
Wel: andere mensen (bij monde van de overheid) stem geven in partnerkeuze vind ik onwenselijk.
Natuurlijk bestaan zulk soort praktijken, maar wanneer je vanwege die reden huwelijksimmigratie drastisch gaat beperken, schuurt dat wel tegen het recht om er een gezin op na te houden aan. Met elkaar tegensprekende overwegingen is het lastig een lijn te vinden die door iedereen acceptabel wordt geacht.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:04 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Doe nou eens niet zo naief!
Het is al lang geen partnerkeuze meer, het is voor de overgrote meerderheid een industrie waarbij het enige doel is richting Europa te emigreren.
Je snapt z'n vergelijking niet, maar toch gaat hij deels opquote:Op maandag 10 juli 2006 19:18 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Gast, vergelijk jij nu serieus Fok met een land? Want dan is het wel heel erg met je gesteld hoor.
Nou vind ik niet. Iedereen heeft het recht een gezin te vormen en dat kan je dan ook vrijuit in NL.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:16 schreef Reya het volgende:
[..]
Natuurlijk bestaan zulk soort praktijken, maar wanneer je vanwege die reden huwelijksimmigratie drastisch gaat beperken, schuurt dat wel tegen het recht om er een gezin op na te houden aan. Met elkaar tegensprekende overwegingen is het lastig een lijn te vinden die door iedereen acceptabel wordt geacht.
En terecht!quote:Op maandag 10 juli 2006 19:09 schreef _The_General_ het volgende:
Veel landen doen dat dan terecht ook niet. Daar kom je alleen in met een opleiding, baan etc.
Een hele industrie maar liefst? En dat voor minder dan 10.000 niet-westerse immigranten per jaar waarvan de partners ook nog eens aan behoorlijk strenge eisen moeten voldoen?quote:Op maandag 10 juli 2006 19:58 schreef -IksRee- het volgende:
Asiel is niet zo'n probleem, dat zijn relatief kleine aantallen.
Maarr.... er is notabene een hele huwelijksindustrie in Marokko opgezet waar in Europa wonende Marokkanen in de zomer richting Marokko gaan om voor hun onbekende familieleden in te huwen. Dat heeft al lang niets meer met 'leven willen delen' te maken maar puur met een immigratieindustrie.
Maar het gaat niet eens specifiek om NL, Marokkanen en dergelijke maar gewoon om de vraag waarom je als land uberhaupt kansloos volk binnen zou laten. Ik kan echt geen enkele serieuze reden bedenken.
Behalve het zieligheidsargument natuurlijk.
Waarneer voegt iemand niets toe?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:29 schreef -IksRee- het volgende:
Maar dan nog staat wmb de vraag: waarom iemand toelaten die niets toevoegt?
Was de troetelallochtoon van rechts, Hirsi Ali hier ook niet gearriveerd zonder papieren? Staat mij toch iets bij dat zij in Nederland haar opleiding heeft gedaan.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:38 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Waarneer voegt iemand niets toe?
Die vrouw zonder opleiding, die de Nederlandse taal niet beheerst en analfabeet is kan nog steeds haar man gelukkig maken dus ze voegt wel degelijk iets toe.
Dan kunnen ze toch rustig samen in land van herkomst gaan wonen, zeker gezien het feit dat die mensen vaak een dubbel paspoort hebben.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:38 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Waarneer voegt iemand niets toe?
Die vrouw zonder opleiding, die de Nederlandse taal niet beheerst en analfabeet is kan nog steeds haar man gelukkig maken dus ze voegt wel degelijk iets toe.
yup, dat zo prima kunnen.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:56 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Dan kunnen ze toch rustig samen in land van herkomst gaan wonen, zeker gezien het feit dat die mensen vaak een dubbel paspoort hebben.
Minder dan 10.000?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:37 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Een hele industrie maar liefst? En dat voor minder dan 10.000 niet-westerse immigranten per jaar waarvan de partners ook nog eens aan behoorlijk strenge eisen moeten voldoen?
Maar goed. Het gaat dus om de vraag waarom je ook maar 1 iemand die geen ruk kan toe zou laten. Dat is hetgeen ik mij afvraag.quote:De groei van het aantal allochtonen heeft invloed op de huwelijksmarkt. In de periode 1997-2001 zijn gemiddeld 86.000 huwelijken per jaar gesloten. Bij 26.000 huwelijken was minstens één van de partners allochtoon. Bijna één op de drie huwelijken heeft dus een buitenlands tintje. Bij 18.000 huwelijken was één of waren beide partners in het buitenland geboren. Bij 10.000 huwelijken was één van de partners een tweede generatie allochtoon, dus in Nederland geboren. Deze aantallen tellen op tot meer dan het totaal van 26.000 omdat er een overlap is, namelijk 2.000 eerste generatie allochtonen die trouwden met een tweede generatie allochtoon.
"Die mensen"...oh, je bedoelt kansloze Nederlandse mannen die op hun 50ste meisjes van 18 uit Thailand of Zuid Amerika halen? Ja, die moeten we het land uittrappen.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:56 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Dan kunnen ze toch rustig samen in land van herkomst gaan wonen, zeker gezien het feit dat die mensen vaak een dubbel paspoort hebben.
Die laat Nederland dan ook niet toe, he? De enige reden dat je hierheen kunt komen is als je getrouwd bent met iemand die garanties voor je kan afgeven.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:02 schreef -IksRee- het volgende:
Maar goed. Het gaat dus om de vraag waarom je ook maar 1 iemand die geen ruk kan toe zou laten. Dat is hetgeen ik mij afvraag.
Ach guttogut je bent weer op je pikje getrapt he?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:06 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
"Die mensen"...oh, je bedoelt kansloze Nederlandse mannen die op hun 50ste meisjes van 18 uit Thailand of Zuid Amerika halen? Ja, die moeten we het land uittrappen.
Daarmee kom je dus nog steeds binnen.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:08 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Die laat Nederland dan ook niet toe, he? De enige reden dat je hierheen kunt komen is als je getrouwd bent met iemand die garanties voor je kan afgeven.
Ach, dat rechtse gejank om futiliteiten is gewoon vervelend, verder niet.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:08 schreef -IksRee- het volgende:
Ach guttogut je bent weer op je pikje getrapt he?
Het gaat gewoon om de vraag waarom je dat soort mensen uberhaupt binnen zou laten: je hebt er namelijk geen moer aan. En ja, voor jouw politiek correcte zieltje: daar tellen we dus ook ome Jaap die met z'n dikke pens een of andere Thaise hoer binnenhaalt mee. Ook die Thaise snollen zouden we wmb niet toe hoeven laten. Als het zulke liefde is gaan ze maar lekker in Thailand wonen.
Je vraag is zeker niet vreemd, je beargumentering is soms wat ongenuanceerd.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:09 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Daarmee kom je dus nog steeds binnen.
Maar goed, dan heeft NL dus al besloten geen kansloos volk binnen te halen en is mijn vraag dus eigenlijk zo vreemd nog niet![]()
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:09 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ach, dat rechtse gejank om futiliteiten is gewoon vervelend, verder niet.
Ah, daar is ie weerquote:wie worden de nieuwe joden?
Ok. Specificeer 'niets toevoegen'.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:02 schreef -IksRee- het volgende:
Maar goed. Het gaat dus om de vraag waarom je ook maar 1 iemand die geen ruk kan toe zou laten. Dat is hetgeen ik mij afvraag.
Voor jou? Natuurlijk!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:06 schreef Napalm het volgende:
[..]
Dat hoeft toch ook niet. Als het echte liefde is willen ze ook vast wel samen daar gaan wonen. Waarom moet het altijd perse in NL? Jij komt toch ook wel naar Luxemburg voor mij?
Interessant!quote:IN Denemarken moet het bruidspaar aantonen dat de binding met Denemarken groter is dan met enig ander land. Als je dan als 2e generatie Turk met iemand uit Turkije trouwt dan is dat heel lastig, trouw je met een Duitse dan is het geen probleem.
Ja maar dat is het hem nu juist: je hebt van je eigen bevolking al te maken met kansloos tuig, dus waarom in godsnaam kansloos tuig van elders er nog eens bijvoegen?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:19 schreef Markman het volgende:
en wat te denken van die 500000 nederlanders die momenteel niets toevoegen? Hoe kijk je daar dan tegen aan ? Uitkeringstrekkers etc.. ok, is misschien heel offtopic. Laat ook maar dit laatste punt![]()
Je vraag is helemaal niet vreemd. Hooguit is het vreemd dat je iets afvraagt wat zo voor de hand ligt dat het allang geregeld is op een manier die bij jouw wens aansluit. Waardoor het minstens lijkt alsof je de huidige regeling onvoldoende vindt (of niet kent).quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:09 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Daarmee kom je dus nog steeds binnen.
Maar goed, dan heeft NL dus al besloten geen kansloos volk binnen te halen en is mijn vraag dus eigenlijk zo vreemd nog niet![]()
Mensen die partners binen halen zijn vaak niet de allermeest bijdragende Nederlanders aan de economie. Denk maar aan de hoge werkloosheid, WAO en laag betaalde banen bij allochtonen.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:19 schreef Markman het volgende:
om mensen hier te behouden.
Waar ga je de grens leggen? Als na 30 jaar die persoon AOW moet krijgen, hoeft Nederland dat dan ook niet te betalen? En als de originele partner sterft, dan het land uit na 20 jaar? En als het uitgaat en er zijn kinderen?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:34 schreef sigme het volgende:
Het is logisch dat een land niet uit de algemene middelen de wens "buitenlandse partner" wil bekostigen. Dus: wie een buitenlander hiernaartoe haalt, mag dat.
De buitenstaanders (alle andere Nederlanders) bemoeien zich daar niet mee, maar betalen er ook niet aan. Om dat een beetje zeker te weten moet degene die een buitenlander importeert zich dit kunnen veroorloven.
Volgens mij kijken ze ondermeer naar taalbeheersing, werk en familiebanden. Als een half deense turk met een 100% turkse trouwt zijn hun kinderen 3/4 Turk. Is het dan logisch dat die in Denenmarken wonen?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:26 schreef sigme het volgende:
Interessant!Enig idee hoe je die 'binding' kan aantonen? Hoe meet de Deense overheid dit?
De eis is 120% van het minimum loon, dat is basissalaris zonder emolumenten. De persoon moet ook een vaste baan hebben en minstens een jaar in dienst zijn bij de werkgever. De immigrant heeft geen recht op WW of Bijstand en als het huwelijk binnen 3 jaar beeindigd wordt volgt uitzetting, overlijden van de 'binnenhaler' telt overigens ook als beeindiging AFAIK.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:45 schreef Napalm het volgende:
Mensen die partners binen halen zijn vaak niet de allermeest bijdragende Nederlanders aan de economie. Denk maar aan de hoge werkloosheid, WAO en laag betaalde banen bij allochtonen.
Zozo, hoog! Dat is het salaris van een Melkert baan als ik me niet vergis..quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:00 schreef Tijger_m het volgende:
De eis is 120% van het minimum loon,
Kijk, dat zijn interessante vragen. Die stelde ik hierboven dan ook aan X-Ray.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:48 schreef Napalm het volgende:
[..]
Waar ga je de grens leggen? Als na 30 jaar die persoon AOW moet krijgen, hoeft Nederland dat dan ook niet te betalen? En als de originele partner sterft, dan het land uit na 20 jaar? En als het uitgaat en er zijn kinderen?
Je halfdeense Turk - dat is de 2e generatieTurk toch? Diens Turksheid is neem ik aan gehalveerd omdat hij in Denemarken geboren en getogen is, of interpreteer ik dat verkeerd?quote:[..]
Volgens mij kijken ze ondermeer naar taalbeheersing, werk en familiebanden. Als een half deense turk met een 100% turkse trouwt zijn hun kinderen 3/4 Turk. Is het dan logisch dat die in Denenmarken wonen?
Best.quote:ik ben interessant
![]()
Ik zeg niet dat het hoog is, het is echter wel voldoende om 2 personen van te onderhouden.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:07 schreef Napalm het volgende:
Zozo, hoog! Dat is het salaris van een Melkert baan als ik me niet vergis..
Ik ging ervanuit dat pa&ma zelf ook Deens&Turks waren. Maar je begrijpt wat ik bedoel. De kinderen zijn dan in Denemarken nog altijd "Turken" en zo worden ze gezien terwijl als ze naar Turkije zijn gegaan pa half Turks en ma 100% Turks zou zijn en dus bijna volledige integratie .quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:08 schreef sigme het volgende:
Je halfdeense Turk - dat is de 2e generatieTurk toch? Diens Turksheid is neem ik aan gehalveerd omdat hij in Denemarken geboren en getogen is, of interpreteer ik dat verkeerd?
Als je die reden hebt genomen voor de halvering dan zijn de nieuwe Deense Turkjes ook bij geboorte de helft minder Turks dan uit je rekensom nu komt, nietwaar?
Je hebt echt geen jongere zus?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:08 schreef sigme het volgende:
Best.
Ja, ik begrijp wat je bedoelt, en je bedoelde die halve Deen/Turk dus ook anders dan ik 'm opvatte.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:19 schreef Napalm het volgende:
[..]
Ik ging ervanuit dat pa&ma zelf ook Deens&Turks waren. Maar je begrijpt wat ik bedoel. De kinderen zijn dan in Denemarken nog altijd "Turken" en zo worden ze gezien terwijl als ze naar Turkije zijn gegaan pa half Turks en ma 100% Turks zou zijn en dus bijna volledige integratie .
Nee, maar het ging me om de meetbaarheid. Hoe meet je dat jouw halve Turk (die Deense Turk) half Turks is, wanneer hij een Deens paspoort heeft? Weeg je dan de paspoorten van de ouders?quote:Voor een Nederlandse Turk is het niet relevant want binnen de EU hebben we hele andere regels.
Het moet iets meer zijn dan dat, ik heb een oom met een AOW gat, die is nog nooit het land uitgeweest. Zijn gat komt uit jaren geen inkomsten - maar ook geen uitkering.quote:AOW uitkering is enkel obv legale aanwezigheid.
Jawel. Blond, 2 kinderen (10 en 1), juf op een basisschool.quote:[..]
Je hebt echt geen jongere zus?
Dat wil ik nog wel eens zien. Op andere gebieden (hoger opgeleiden) roept men al jaren dat er een tekort aan mensen is, maar dat is onzin. Werkgevers willen gewoon veel keuze zodat ze voor weinig geld goed personeel kunnen binnenhalen.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Bullshit, vooral in de zorg hebben we meer en meer mensen nodig, inderdaad mensen die bejaarden wassen enzo. Daar heb je geen HBO diploma voor nodig.
Met onze vergrijzing hebben we juist immigratie nodig, als we nu de grenzen te veel dichttimmeren hebben we over enkele decennia een gigantisch probleem!
Omdat elk mens niet meer of minder is dan de ander?quote:Op maandag 10 juli 2006 18:24 schreef -IksRee- het volgende:
Waar ik me vaak over werwonder zijn discussies over emi- en immigratie in het Westen en Nederland in het bijzonder.
Vaak gaat het dan uiteraard over de problemen die deze met zich meebrengen en een ieder gooit de schuld daarvoor bij een ander.
Maarr........ waar iedereen aan voorbij gaat is eigenlijk een heel simpele vraag:
Waarom zou je als land uberhaupt mensen toelaten die niets toe toe voegen hebben?
Waarom zouden wij een ook maar 1 onopgeleide griet van 21 uit de Rif die geen woord Nederlands kan, niet kan lezen en schrijven en nooit ook maar 1 positieve bijdrage aan dit land zou kunnen leveren, uberhaupt toelaten? Ook al is ze 'uit liefde getrouwd' met een 'Nederlander' van buitenlandse afkomst?
Mensen zeuren over 'ja maar dat kan je niet maken'.
Waarom dan niet? Geef mij eens een goede reden waarom je als land kansloze losers toe zou laten?
Oh is iedereen opeens gelijk?quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:01 schreef Takkesteeg het volgende:
[..]
Omdat elk mens niet meer of minder is dan de ander?
Nou, das niet helemaal waar.quote:Wat blaat je nou?
Je hebt nog niets meegemaakt wat jouw leventje ooit bedreigd heeft,
Ik denk uit hetzelfde potje als jij je ongelofelijke kennis vandaan hebt.quote:klaarblijkelijk ben je zelfs te lui om daar een voorstelling van te kunnen maken en, dommer nog, onbezonnen dit soort haat/ nijd Topics te plaatsen, zonder dat je uberhaupt weet wat er in de wereld rond gaat.
Hulde hiervoor!!![]()
Waar durf je die wijsheid vandaan te halen eigenlijk?
Tsja, voor mij had je niet geboren hoeven te worden...quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:09 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Oh is iedereen opeens gelijk?
Nou geef me jouw huis dan maar.
[..]
Nou, das niet helemaal waar.
Helaas ben ik toen niet liefdevol opgevangen door Marokko of zo.
[..]
Ik denk uit hetzelfde potje als jij je ongelofelijke kennis vandaan hebt.
Moeten we kiezen dan ?quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:14 schreef Takkesteeg het volgende:
[..]
Tsja, voor mij had je niet geboren hoeven te worden...
Liever tien 'Buitenlanders' met een verhaal dan zo'n inhoudsloze medelander die niet verder kan denken dan z'n korte pikkie lang is...
Kijk ´s aan, nog mensen voor rede vatbaar!quote:
netto maar vier (4) daar je -IksRee wou uitwissenquote:Op woensdag 12 juli 2006 23:37 schreef Takkesteeg het volgende:
[..]
Kijk ´s aan, nog mensen voor rede vatbaar!
Met z´n allen is het wel op te lossen!
Dacht TS er ook maar over zo...
Omdat jij het recht hebt om een analfabete negerin uit Ghana te neuken en om mee te trouwen als de Nederlandse vrouwen je links laten liggenquote:Op maandag 10 juli 2006 18:24 schreef -IksRee- het volgende:
Waar ik me vaak over werwonder zijn discussies over emi- en immigratie in het Westen en Nederland in het bijzonder.
Vaak gaat het dan uiteraard over de problemen die deze met zich meebrengen en een ieder gooit de schuld daarvoor bij een ander.
Maarr........ waar iedereen aan voorbij gaat is eigenlijk een heel simpele vraag:
Waarom zou je als land uberhaupt mensen toelaten die niets toe toe voegen hebben?
Waarom zouden wij een ook maar 1 onopgeleide griet van 21 uit de Rif die geen woord Nederlands kan, niet kan lezen en schrijven en nooit ook maar 1 positieve bijdrage aan dit land zou kunnen leveren, uberhaupt toelaten? Ook al is ze 'uit liefde getrouwd' met een 'Nederlander' van buitenlandse afkomst?
Mensen zeuren over 'ja maar dat kan je niet maken'.
Waarom dan niet? Geef mij eens een goede reden waarom je als land kansloze losers toe zou laten?
Zo perfect samengevat in één zin, prachtigquote:Op donderdag 13 juli 2006 09:22 schreef Paul_NL het volgende:
[..]
Omdat jij het recht hebt om een analfabete negerin uit Ghana te neuken en om mee te trouwen als de Nederlandse vrouwen je links laten liggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |