Om op je te laten stemmen.quote:Op maandag 10 juli 2006 18:24 schreef -IksRee- het volgende:
Mensen zeuren over 'ja maar dat kan je niet maken'.
Waarom dan niet? Geef mij eens een goede reden waarom je als land kansloze losers toe zou laten?
Die vraag kun je ook met betrekking tot dit forum stellen. Als het je lukt om die vraag te beantwoorden dan is daarmee jouw vraag ook beantwoord.quote:Op maandag 10 juli 2006 18:24 schreef -IksRee- het volgende:
Waarom zou je als land uberhaupt mensen toelaten die niets toe toe voegen hebben?
quote:Op maandag 10 juli 2006 19:07 schreef Pappie_Culo het volgende:
uit medeleven/naastenliefde/enig moreel gevoel in je flikker wellicht.
Gast, vergelijk jij nu serieus Fok met een land? Want dan is het wel heel erg met je gesteld hoor.quote:Op maandag 10 juli 2006 19:08 schreef NewOrder het volgende:
[..]
Die vraag kun je ook met betrekking tot dit forum stellen. Als het je lukt om die vraag te beantwoorden dan is daarmee jouw vraag ook beantwoord.
Juist.quote:Op maandag 10 juli 2006 19:09 schreef _The_General_ het volgende:
Veel landen doen dat dan terecht ook niet. Daar kom je alleen in met een opleiding, baan etc.
quote:Op maandag 10 juli 2006 19:24 schreef Lyrebird het volgende:
Ik zou nog verder willen gaan. Ik vind het ronduit misdadig om mensen zonder opleiding en zonder kennis van de Nederlandse taal hier toe te laten. Dat is hetzelfde als een kind direct naar de universiteit sturen.
Ja maar wat jij vindt kan me niet zo heel veel schelen aangezien jij typisch iemand bent die zich op fok heeft aangemeld om te kankeren op buitenlanders.quote:Op maandag 10 juli 2006 19:17 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Wat? Dus vanuit medeleven/naastenliefde/enig moreel gevoel moet je kansloos volk binnenlaten? Dat is echt de enige reden die je kan verzinnen?
Nou, dan heb ik zeker geen medeleven/naastenliefde/enig moreel gevoel in me flikker want ik vind het een argument van lik m'n reet.
Waarom? Tijdelijk misschien. Maar het is voor iedereen beter als er iets gedaan wordt in het land van herkomst zodat die mensen niet naar een ander land hoeven te gaan.quote:Op maandag 10 juli 2006 19:32 schreef Pappie_Culo het volgende:
Als kansloos volk een goede reden heeft zijn ze wat mij betreft welkom, onder bepaalde voorwaarden.
Natuurlijk, en nog beter zou het zijn als iedereen gelukkig in vrede en voorspoed samen zou leven. Maarja...quote:Op maandag 10 juli 2006 19:34 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Waarom? Tijdelijk misschien. Maar het is voor iedereen beter als er iets gedaan wordt in het land van herkomst zodat die mensen niet naar een ander land hoeven te gaan.
Briljante reactie. Dus jij denkt dat iemand die nog nooit een school van binnen heeft gezien, kans maakt op de Nederlandse arbeidsmarkt?quote:
Het zijn nou niet typisch vrouwen die de arbeidsmarkt opgaan. Voor een liberaal ben je aardig conservatief en vrijheidsbeperkend trouwens.quote:Op maandag 10 juli 2006 19:41 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Briljante reactie. Dus jij denkt dat iemand die nog nooit een school van binnen heeft gezien, kans maakt op de Nederlandse arbeidsmarkt?
De landen waar de meeste huwelijksmigranten vandaan komen zijn tegenwoordig een stuk minder onbekend met westerse gewoonten dan 25 jaar geleden.quote:Op maandag 10 juli 2006 19:24 schreef Lyrebird het volgende:
Ik zou nog verder willen gaan. Ik vind het ronduit misdadig om mensen zonder opleiding en zonder kennis van de Nederlandse taal hier toe te laten. Dat is hetzelfde als een kind direct naar de universiteit sturen.
Wat kan een goede reden zijn behalve 'ik wil profiteren van de voorzieningen zonder er zelf structureel aan bij te kunnen dragen'?quote:Op maandag 10 juli 2006 19:32 schreef Pappie_Culo het volgende:
Als kansloos volk een goede reden heeft zijn ze wat mij betreft welkom, onder bepaalde voorwaarden.
Onzin. Een liberale maatschappij had geen uitkeringen en allerhande andere sociale voorzieningen gehad dus waren al die goudzoekers, gezinsherenigers etc nooit gekomen. Juist omdat het geen liberale maatschappij is zijn on-liberale maatregelen nodig.quote:Op maandag 10 juli 2006 19:43 schreef gelly het volgende:
[..]
Het zijn nou niet typisch vrouwen die de arbeidsmarkt opgaan. Voor een liberaal ben je aardig conservatief en vrijheidsbeperkend trouwens.
Import bruidjes hebben de eerste paar jaar helemaal geen recht op dat alles, dus wat is je punt ?quote:Op maandag 10 juli 2006 19:55 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Onzin. Een liberale maatschappij had geen uitkeringen en allerhande andere sociale voorzieningen gehad dus waren al die goudzoekers, gezinsherenigers etc nooit gekomen. Juist omdat het geen liberale maatschappij is zijn on-liberale maatregelen nodig.
Asiel is niet zo'n probleem, dat zijn relatief kleine aantallen.quote:Op maandag 10 juli 2006 19:45 schreef sigme het volgende:
Er zijn mensen die hun leven willen delen met iemand waarvan pak 'm beet X-Ray zegt dat die persoon een kansloze trien is. Maar waarom zou degene die die kansloze trien graag bij zich in huis heeft zich ook maar één sikkepit gelegen laten liggen aan wat X-Ray ervan vindt?
En dat geldt ook op grotere schaal - waarom zouden we onszelf beknotten in onze mogelijkheden door onszelf te verbieden een lekker ding hierheen te halen? Doe het niet op kosten van een ander, da's logisch, vandaar dat je de binnenkomer niet zomaar toegang tot belastinggeld biedt, maar verder?
En asiel is een ander verhaal, in principe geef je die mensen toegang omdat je ze anders de dood of de hel in stuurt. En de afweging de hel insturen doe je nu eenmaal niet op de inschatting hoe 'kansloos' iemand is in Nederland, maar op hoe kansloos die persoon is voor de hel waarheen je 'm terugzendt.
Nee, maar ze baren gezellig nog meer kansloos volk wat dankzij de eveneens kansloze ouders ook weer kansloos wordt etc etc etcquote:Op maandag 10 juli 2006 19:56 schreef gelly het volgende:
[..]
Import bruidjes hebben de eerste paar jaar helemaal geen recht op dat alles, dus wat is je punt ?
Volgans mij is het land dat bij uitstek bevolkt is met goudzoekers, gezinsherenigers, uitschot, economische vluchtelingen en mensen wie thuis te heet onder de voeten werd, het land wat geheel geen sociale voorzieningen had.quote:Op maandag 10 juli 2006 19:55 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Onzin. Een liberale maatschappij had geen uitkeringen en allerhande andere sociale voorzieningen gehad dus waren al die goudzoekers, gezinsherenigers etc nooit gekomen. Juist omdat het geen liberale maatschappij is zijn on-liberale maatregelen nodig.
Oorlog, honger, extreme armoede, vervolging wegens ras/geloofsovertuiging/sexuele geaardheid...quote:Op maandag 10 juli 2006 19:53 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Wat kan een goede reden zijn behalve 'ik wil profiteren van de voorzieningen zonder er zelf structureel aan bij te kunnen dragen'?
En wat voor voorwaarden dan?
quote:Op maandag 10 juli 2006 19:43 schreef gelly het volgende:
[..]
Het zijn nou niet typisch vrouwen die de arbeidsmarkt opgaan. Voor een liberaal ben je aardig conservatief en vrijheidsbeperkend trouwens.
Nou nee. Laat dat land nou voor het grootste gedeelte mensen die wel iets willen bereiken aantrekken. Uiteraard zit daar ook uitschot tussen maar het is een feit dat het gros van de hoogopgeleide migranten richting die kant gaan en de laag opgeleiden hierheen.quote:Op maandag 10 juli 2006 19:59 schreef sigme het volgende:
[..]
Volgans mij is het land dat bij uitstek bevolkt is met goudzoekers, gezinsherenigers, uitschot, economische vluchtelingen en mensen wie thuis te heet onder de voeten werd, het land wat geheel geen sociale voorzieningen had.
Oh kom op Sigme je naieviteit begint echt vervelende vormen aan te nemen.quote:Mensen komen niet af op sociale voorzieningen - mensen komen af op kansen. De minst geïntegreerden kunnen zich in de verste verte geen voorstelling maken van 'uitkering' of 'ziektewet'.
Toch gaat het zieligheidsargument niet op, dat is voor asiel.quote:Op maandag 10 juli 2006 19:58 schreef -IksRee- het volgende:
Maar het gaat niet eens specifiek om NL, Marokkanen en dergelijke maar gewoon om de vraag waarom je als land uberhaupt kansloos volk binnen zou laten. Ik kan echt geen enkele serieuze reden bedenken.
Behalve het zieligheidsargument natuurlijk. [
Goed, dan hoeven we dus volgens jou iig geen enkel persoon uit Marokko of Turkije binnen te laten begrijp ik?quote:Op maandag 10 juli 2006 20:01 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Oorlog, honger, extreme armoede, vervolging wegens ras/geloofsovertuiging/sexuele geaardheid...
Een uitzondering daargelaten leert het gros van de immigranten nooit goed Nederlands. Zelfs tot in de 3e generatie aan toe.quote:En dat iemand binnenkomt zonder Nederlands te kunnen spreken betekent niet dat iemand niks kan bijdragen.
Nou, niet mee eens. Als jij dan zo 'verliefd' bent, ga dan lekker daar wonen.quote:Op maandag 10 juli 2006 20:05 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee: het punt is volgens mij meer dat we niet willen dat de staat regels opstelt met betrekking tot partnerkeuze. We willen niet dat de staat zegt dat die partner voor U helaas te kansloos is, daar krijgt de maatschappij kindertjes van die we liever niet hebben. Daar zijn ook best goeie redenen voor, om de staat die bevoegdheid niet te willen geven.
In principe niet nee. Maar je zal mij niet horen zeggen dat die mensen vij voorbaat geweigerd moeten worden.quote:Op maandag 10 juli 2006 20:05 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Goed, dan hoeven we dus volgens jou iig geen enkel persoon uit Marokko of Turkije binnen te laten begrijp ik?
Zal een kern van waarheid inzitten. Maar de meeste Turken kwamen hier heen als gastarbeider. Zij hoefden verder niet zo nodig en de regering vond het ook wel best. Steekt iets complexer in elkaar dan je posterformaat NVU-partijprogram je doet vermoedenquote:Een uitzondering daargelaten leert het gros van de immigranten nooit goed Nederlands. Zelfs tot in de 3e generatie aan toe.
Waar dat aan ligt? Aan hun buitenlander zijn? Nee: aan het feit dat het hoofdzakelijk kansloos, laag tot niet opgeleid volk is wat hier heen komt.
Dus wederom: waarom binnenlaten???????
Nu. Nu gaan daar hoogopgeleiden heen. Vroeger trok het straatarme Italianen en Ieren enzo. Ik bedoelde toen.quote:Op maandag 10 juli 2006 20:03 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Nou nee. Laat dat land nou voor het grootste gedeelte mensen die wel iets willen bereiken aantrekken. Uiteraard zit daar ook uitschot tussen maar het is een feit dat het gros van de hoogopgeleide migranten richting die kant gaan en de laag opgeleiden hierheen.
Kom je er wel eens? Ik wel. Ze komen omdat ze verwachten in Europa een stuk meer kansen te hebben op vanalles en nog wat. En dat klopt. Ook zonder sociale voorzieningen hier zouden ze willen komen. Als het niet voor hunzelf is dan voor de positieverbetering van hun kinderen.quote:[..]
Oh kom op Sigme je naieviteit begint echt vervelende vormen aan te nemen.
NL, Belgie, Marokko, Scandinavie etc is in Marokko en Turkije al decennia in trek vanwege de sociale voorzieningen. Dat is niet eens een geheim hoor, dat vertellen ze je in Marokko gewoon eerlijk in je gezicht.
Ik begrijp niet helemaal wat hiermee je punt is. Ik ben triouwens in Turkije vrij veel ex-gastarbeiders tegengekomen, die niet konden aarden in Europa.quote:De in de jaren 80 ontslagen gastarbeiders waren niet eens gebleven als ze niet hier gratis geld hadden gekregen/
Maar dat geldt ook voor een grote groep ras-Nederlanders. Een groeiende groep, misschien wel. Dom, laagopgeleid, kansloos. En dat zoekt domme laagopgeleide kansloze partners en krijgt gemiddeld domme kindertjes, die laagopgeleid kansloos de samenleving betreden.quote:Op maandag 10 juli 2006 20:05 schreef -IksRee- het volgende:
Een uitzondering daargelaten leert het gros van de immigranten nooit goed Nederlands. Zelfs tot in de 3e generatie aan toe.
Waar dat aan ligt? Aan hun buitenlander zijn? Nee: aan het feit dat het hoofdzakelijk kansloos, laag tot niet opgeleid volk is wat hier heen komt.
Omdat we dergelijke eisen niet op papier willen.quote:Dus wederom: waarom binnenlaten???????
Uhm, dat is gewoon de werkelijkheid.quote:Op maandag 10 juli 2006 20:03 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
"Het zijn nou niet typisch vrouwen die de arbeidsmarkt opgaan". Wie is hier nu conservatief?
![]()
Oh flikker toch op, kneusje met je NVU.quote:Op maandag 10 juli 2006 20:08 schreef Pappie_Culo het volgende:
posterformaat NVU-partijprogram je doet vermoeden![]()
Oh nu bedoel je ineens toen?quote:Op maandag 10 juli 2006 20:11 schreef sigme het volgende:
[..]
Nu. Nu gaan daar hoogopgeleiden heen. Vroeger trok het straatarme Italianen en Ieren enzo. Ik bedoelde toen.
Ah, je bent 2 keer op vakantie geweest in Fez. Leuk. En alle Fransen eten altijd lekker he?quote:Kom je er wel eens? Ik wel. Ze komen omdat ze verwachten in Europa een stuk meer kansen te hebben op vanalles en nog wat. En dat klopt. Ook zonder sociale voorzieningen hier zouden ze willen komen. Als het niet voor hunzelf is dan voor de positieverbetering van hun kinderen.
Nee, ik had al weer door dat je het niet helemaal snapt nee.quote:Ik begrijp niet helemaal wat hiermee je punt is. Ik ben triouwens in Turkije vrij veel ex-gastarbeiders tegengekomen, die niet konden aarden in Europa.
Juist. En dat was een stuk beter voor ons geweest.quote:Maar het klopt natuurlijk dat de gastarbeiders in de jaren '80 op grotere schaal waren teruggekeerd als ze hier geen geld hadden gekregen en niet konden verdienen, en/of als ze hun vrouw & kinderen daar moesten laten.
En dat zou een argument moeten zijn om ze ook nog eens van buiten binnen te halen????quote:Op maandag 10 juli 2006 20:15 schreef sigme het volgende:
[..]
Maar dat geldt ook voor een grote groep ras-Nederlanders. Een groeiende groep, misschien wel. Dom, laagopgeleid, kansloos. En dat zoekt domme laagopgeleide kansloze partners en krijgt gemiddeld domme kindertjes, die laagopgeleid kansloos de samenleving betreden.
En dan krijgen ze gemiddeld ook nog zo vroeg en zo veel kinderen..
Spreek voor jezelf: ik zou dat wel willen en het leuke is nog dat je geliefde Marokko zelf ook amper immigranten binnenlaat die ze te kansloos vindenquote:Omdat we dergelijke eisen niet op papier willen.
Het duidt meer op hypocriet en xenofoob beleid om het wel te doen.quote:Op maandag 10 juli 2006 21:07 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
En dat zou een argument moeten zijn om ze ook nog eens van buiten binnen te halen????
Zo van: ja we hebben ook kansloos tuig onder de NLers zitten dus moeten we er maar nog meer van buiten binnen gaan halen.
Sinds wanneer is Marokko een voorbeeldland?quote:[..]
Spreek voor jezelf: ik zou dat wel willen en het leuke is nog dat je geliefde Marokko zelf ook amper immigranten binnenlaat die ze te kansloos vinden
En dan zouden wij het zeker wel moeten doen?![]()
Dan hebben we hier tenminste nog kinderen. Is er nog iemand die jouw rimpelige kont wil wassen als je het zelf niet meer kunt. Want autochtone Nederlandse vrouwen baren bijzonder weinig.quote:Op maandag 10 juli 2006 19:59 schreef -IksRee- het volgende:
Nee, maar ze baren gezellig nog meer kansloos volk wat dankzij de eveneens kansloze ouders ook weer kansloos wordt etc etc etc
En als die kansloze griet nou eens uit liefde zou huwen met een Nederlander van Nederlandse afkomst? Maakt dat het anders?quote:Op maandag 10 juli 2006 18:24 schreef -IksRee- het volgende:
Waarom zouden wij een ook maar 1 onopgeleide griet van 21 uit de Rif die geen woord Nederlands kan, niet kan lezen en schrijven en nooit ook maar 1 positieve bijdrage aan dit land zou kunnen leveren, uberhaupt toelaten? Ook al is ze 'uit liefde getrouwd' met een 'Nederlander' van buitenlandse afkomst?
Nou ik zie de gangsta bitches volbehangen met goud je rimpelige reet ook niet wassenquote:Op maandag 10 juli 2006 22:47 schreef k_man het volgende:
[..]
Dan hebben we hier tenminste nog kinderen. Is er nog iemand die jouw rimpelige kont wil wassen als je het zelf niet meer kunt. Want autochtone Nederlandse vrouwen baren bijzonder weinig.
Of je boodschapjes afrekenen, je kinderen onderwijzen, wat dan ook. Als het aan de autochtone bevolking ligt, sterft Nederland langzaam uit.quote:Op maandag 10 juli 2006 22:49 schreef Wojworshebn het volgende:
[..]
Nou ik zie de gangsta bitches volbehangen met goud je rimpelige reet ook niet wassen![]()
Tuurlijk niet man, dat is toch een probleem wat nooit meer dan een generatie kan duren.quote:Op maandag 10 juli 2006 22:54 schreef k_man het volgende:
[..]
Of je boodschapjes afrekenen, je kinderen onderwijzen, wat dan ook. Als het aan de autochtone bevolking ligt, sterft Nederland langzaam uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |