quote:Op maandag 10 juli 2006 14:10 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Het komt allemaal goed.. . overeen dag of wat..![]()
ocherm toch....quote:
Alleen nog verkouden..de rest is wegquote:Op maandag 10 juli 2006 14:14 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
ocherm toch....![]()
Maar je bent iig niet ziek meer?
gelukkig!quote:
Veel plezier!quote:Op maandag 10 juli 2006 14:15 schreef _Cara_ het volgende:
Mensjes.. ik ga de bank op met een kop thee en een boek..doeidoei![]()
rustig aanquote:Op maandag 10 juli 2006 14:15 schreef _Cara_ het volgende:
Mensjes.. ik ga de bank op met een kop thee en een boek..doeidoei![]()
Is bang van je gewordenquote:Op maandag 10 juli 2006 14:18 schreef Frutsel het volgende:
Marc kan zeker ut nieuwe topic nie vinden ofzo...
er zijn hier MENSEN die wel proberen te werken jaquote:Op maandag 10 juli 2006 14:18 schreef Frutsel het volgende:
Marc kan zeker ut nieuwe topic nie vinden ofzo...
quote:Op maandag 10 juli 2006 14:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
er zijn hier MENSEN die wel proberen te werken ja
Oh, had je net geen last van toen ik even 'toevallig' geen internet had...quote:Op maandag 10 juli 2006 14:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
er zijn hier MENSEN die wel proberen te werken ja
hi Pheno,quote:Op maandag 10 juli 2006 14:31 schreef Pheno het volgende:
Internet is hier traaaaaag, na een morgen er te hebben uitgelegen
Nee vanaf zondag is het een stuk koeler geworden...quote:Op maandag 10 juli 2006 14:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hi Pheno,
Internet heeft denk ik ook last van de warmte, al is het lang niet zo warm als vorige week
zaterdag eind van de middag al...quote:Op maandag 10 juli 2006 14:47 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee vanaf zondag is het een stuk koeler geworden...
Niets bijzonders, een spatie te veel en er stond "Tha Lounge"quote:Op maandag 10 juli 2006 14:48 schreef Godlike02 het volgende:
Wat was er mis met de tt?
quote:Op maandag 10 juli 2006 14:52 schreef Frutsel het volgende:
[..]
zaterdag eind van de middag al...
dit weekend redelijk weer...
Daarvoor houd ik het andere GC-topic: De Atmosfeer staat op ontploffen, wel in de gaten deze weekquote:
Let me knowquote:Op maandag 10 juli 2006 14:57 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Daarvoor houd ik het andere GC-topic: De Atmosfeer staat op ontploffen, wel in de gaten deze week![]()
zegt hij die 6 op een rij scoorde en in mijn pauze en in de periode dat hij waarschijnlijk mijn internet gesaboteerd heeft, en zijn dagelijkse quota al gehaald heeftquote:
Dit is mijn 41e post vandaag,quote:Op maandag 10 juli 2006 15:13 schreef Frutsel het volgende:
[..]
zegt hij die 6 op een rij scoorde en in mijn pauze en in de periode dat hij waarschijnlijk mijn internet gesaboteerd heeft, en zijn dagelijkse quota al gehaald heeft![]()
quote:Op maandag 10 juli 2006 15:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit is mijn 41e post vandaag,
ben nog niet eens op de helft
Hmzquote:
Verveelde ik me maar...quote:
Inmiddels welquote:
een ellende aan het maken? en wie?quote:Op maandag 10 juli 2006 15:34 schreef es70 het volgende:
[..]
Verveelde ik me maar...
Ze zijn hier een grote ellende aan het maken in de tuin, en ik wil mijn tuin netjes hebben voor woensdag... Ik zie het dus ff niet meer zitten.
hoezo? en wat is er woensdag?quote:Op maandag 10 juli 2006 15:34 schreef es70 het volgende:
[..]
Verveelde ik me maar...
Ze zijn hier een grote ellende aan het maken in de tuin, en ik wil mijn tuin netjes hebben voor woensdag... Ik zie het dus ff niet meer zitten.
Pat en de buurjongen... Ineens besloten dat mijn schuur weggesloopt moest worden (zat in de planning, maar nog geen termijn... Een paar dagen voor mijn verjaardag schijnt het uitgelezen moment te zijnquote:
* Frutsel ruikt een invalbeurt....quote:Op maandag 10 juli 2006 15:40 schreef es70 het volgende:
[..]
Pat en de buurjongen... Ineens besloten dat mijn schuur weggesloopt moest worden (zat in de planning, maar nog geen termijn... Een paar dagen voor mijn verjaardag schijnt het uitgelezen moment te zijn). Als de schuur weg moet, moet dus ook het konijnenhok weg (zat aan elkaar) en moeten de tegels weer netjes liggen... Een grote teringzooi dus
.
Ik kan dat soort dingen redelijk hebben, maar nu heb ik inmiddels koppijn.
Dat zou idd zomaar gaan kunnen gebeurenquote:
quote:Op maandag 10 juli 2006 15:42 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat zou idd zomaar gaan kunnen gebeuren.
Dan mogen ze idd wel heel hard gaan doorwerken zodat het woensdag weer goed is jaquote:Op maandag 10 juli 2006 15:40 schreef es70 het volgende:
[..]
Pat en de buurjongen... Ineens besloten dat mijn schuur weggesloopt moest worden (zat in de planning, maar nog geen termijn... Een paar dagen voor mijn verjaardag schijnt het uitgelezen moment te zijn). Als de schuur weg moet, moet dus ook het konijnenhok weg (zat aan elkaar) en moeten de tegels weer netjes liggen... Een grote teringzooi dus
.
Ik kan dat soort dingen redelijk hebben, maar nu heb ik inmiddels koppijn.
Dat verwacht ik nietquote:Op maandag 10 juli 2006 15:42 schreef Frutsel het volgende:
[..]voor je koppijn
Ach ze hebben nog twee dagen... (naja, anderhalf)
Komt er veel visite?
Precies, anders moet ik toch overgaan totquote:Op maandag 10 juli 2006 15:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan mogen ze idd wel heel hard gaan doorwerken zodat het woensdag weer goed is ja
Nu schieten ze dus helemaal niet meer opquote:Op maandag 10 juli 2006 15:49 schreef es70 het volgende:
[..]
Precies, anders moet ik toch overgaan totof
.
'T zal wel weinig party zijnquote:
Ze zijn geloof ik niet zo van de S&Mquote:Op maandag 10 juli 2006 15:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nu schieten ze dus helemaal niet meer op
verjaardagenquote:Op maandag 10 juli 2006 15:54 schreef es70 het volgende:
[..]
'T zal wel weinig party zijn. Verjaardagen
.
Dan maken wij zelf het partydeel welquote:Op maandag 10 juli 2006 15:54 schreef es70 het volgende:
[..]
'T zal wel weinig party zijn. Verjaardagen
.
Ik geloof er niks vanquote:Op maandag 10 juli 2006 16:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan maken wij zelf het partydeel wel
Beetje jammer wel iddquote:
Ik zoek nog een excuus om even goed dronken te worden...quote:Op maandag 10 juli 2006 16:02 schreef Frutsel het volgende:
[..]
mjah, dat kan ook zonder verjaardagen![]()
Als je het woensdag doet kan je mij als excuus gebruikenquote:Op maandag 10 juli 2006 16:04 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik zoek nog een excuus om even goed dronken te worden...
hi VM!quote:Op maandag 10 juli 2006 16:04 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 juli 2006 16:03 schreef Frutsel het volgende:
[..]
verjaardagen =
dat jij dat ook vindt =
Tuurlijk wel, met die drank lukt dat zekerquote:Op maandag 10 juli 2006 16:01 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van. Verjaardag niet verzetten is okay, moet iedereen gewoon de volgende dag weer werken
.
quote:Op maandag 10 juli 2006 16:11 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Jammer dat je me nog niet altijd direct begrijpt... dan zou het pas echt![]()
zijn
![]()
quote:Op maandag 10 juli 2006 16:04 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Met mij gaat ook alles super goedquote:
Ah, weer een kandidaat-modjequote:
De kleur staat me niet zo, rood staat me beter.quote:Op maandag 10 juli 2006 18:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah, weer een kandidaat-modje
FOT niks voor jou?
Bef Yvonne ff, wie weet wat er mogelijk is. Tip: ff timen met de rode vlagquote:Op maandag 10 juli 2006 18:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
De kleur staat me niet zo, rood staat me beter.![]()
Gatver ik zoen nog liever een koe.quote:Op maandag 10 juli 2006 18:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bef Yvonne ff, wie weet wat er mogelijk is. Tip: ff timen met de rode vlag
Sinds wanneerquote:
Mwoa over een paar dagen wordt het bekend gemaaktquote:
Dat zou wel cool zijn!!!!quote:Op maandag 10 juli 2006 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa over een paar dagen wordt het bekend gemaakt
quote:Op maandag 10 juli 2006 19:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoi.![]()
Ik ben undercover, aangezien die kleur me niet zo staat.
quote:Op maandag 10 juli 2006 19:32 schreef Pheno het volgende:
Ik mag hopen dat de systeembeheerders eens hun loi cursus af maken: geen netwerk, geen internet....Het is een heel rustig dagje geweest
Wat een gaapquote:
Dat is niet goed voor de zaak.quote:Op maandag 10 juli 2006 19:32 schreef Pheno het volgende:
Ik mag hopen dat de systeembeheerders eens hun loi cursus af maken: geen netwerk, geen internet....Het is een heel rustig dagje geweest
niet bepaald, ik kon niet eens bij het cursusmateriaal dat ik ga aanpassen.quote:
hand voor de mondquote:
jij gaapt te veelquote:
Als ze jou er dan maar niet op aanspreken, dat jij je taken niet kon afmaken.quote:Op maandag 10 juli 2006 19:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
niet bepaald, ik kon niet eens bij het cursusmateriaal dat ik ga aanpassen.
Mijn ogen zijn open, echt hoorquote:Op maandag 10 juli 2006 19:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Marc![]()
Ben je zo moe dat je die gaapsmiley post of verveeld.
nee, niemand kon fatsoenlijk werkenquote:Op maandag 10 juli 2006 19:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als ze jou er dan maar niet op aanspreken, dat jij je taken niet kon afmaken.
Je mag je ogen wel dicht doen, tis alleen lastig lezen dan he.quote:Op maandag 10 juli 2006 19:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mijn ogen zijn open, echt hoor
soort van dan
Hoe was je vakantie?
En hoe was het daar, mooie natuur of oude dingen gezien?quote:Op maandag 10 juli 2006 19:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je mag je ogen wel dicht doen, tis alleen lastig lezen dan he.![]()
Vakantie was TOPheerlijk daar, maar ook wel vermoeiend, die warmte .
Hotel was prachtig en personeel super.
Lekker warm, soms wat te.quote:Op maandag 10 juli 2006 20:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En hoe was het daar, mooie natuur of oude dingen gezien?
Ze zijn net weer een beetje open zeg maar
Een vuilnisbelt en hitte, de beste combinatie die er is toch voor je reukorgaanquote:Op maandag 10 juli 2006 20:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Lekker warm, soms wat te.
Omgeving vaak mooi, ondanks de droogte, alleen is heb je daar vaak naast iets
moois opeens een berg puin of vuilnis.Mên wat een stank.
Paar ruines gezien, eens kijken of ik wat foto's kan uploaden.
Dat bedoel ik, maar er waren ook heel veel mooie plekjes.quote:Op maandag 10 juli 2006 20:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een vuilnisbelt en hitte, de beste combinatie die er is toch voor je reukorgaan
Foto's
Ze moeten die dingen ook op een andere plaats gooien, in een moskee ofzoquote:Op maandag 10 juli 2006 20:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, maar er waren ook heel veel mooie plekjes.![]()
Foto's
![]()
Nu alleen nog die zonder personen erop.
quote:Op maandag 10 juli 2006 20:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze moeten die dingen ook op een andere plaats gooien, in een moskee ofzo
Foto's
En met personen mag ook hoor
Liever een begraafplaats dan een vuilnisbelt tochquote:Op maandag 10 juli 2006 20:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
In de moskee.
Ik vond het wel uhh apart dat er een restaurant, je weet wel lekker buiten op
het terras lekker eten. tegenover een begraafplaats lag.![]()
Onbekende personen, check.
Wellus johquote:Op maandag 10 juli 2006 20:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja he, een mod die zelf geen foto's post.![]()
Soms he, soms ook niet.quote:Op maandag 10 juli 2006 20:48 schreef Pheno het volgende:
Lang leve anonimiteit
maar vaak welquote:
Er hing anders wel de zelfde uhh aroma.quote:Op maandag 10 juli 2006 20:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Liever een begraafplaats dan een vuilnisbelt toch
Bekende mag hoor
Afdruipt,quote:Op maandag 10 juli 2006 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wellus joh
Met een cupje C kom je al een heel eind hoor
Ah, das weer jammer danquote:Op maandag 10 juli 2006 21:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Er hing anders wel de zelfde uhh aroma.![]()
Wie ken jij die daar op vakantie was?![]()
quote:
Was, afwas, stofzuigen, tuin schoonmaken, ramen wassen, etc gedaan danquote:Op maandag 10 juli 2006 21:24 schreef es70 het volgende:
[..]
Vind dat ik wel weer genoeg heb gedaan vandaag...
Stel je niet zo BELACHELIJK aan wil jequote:
Shit, er zit nog een was in de wasmachinequote:Op maandag 10 juli 2006 21:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Was, afwas, stofzuigen, tuin schoonmaken, ramen wassen, etc gedaan dan
Sorryquote:Op maandag 10 juli 2006 21:32 schreef es70 het volgende:
[..]
Shit, er zit nog een was in de wasmachine.
Niks van dat gedaan dus.
Nou hangt 'ie alweerquote:
BENGEL!!!!!quote:Op maandag 10 juli 2006 19:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je mag je ogen wel dicht doen, tis alleen lastig lezen dan he.![]()
Vakantie was TOPheerlijk daar, maar ook wel vermoeiend, die warmte .
Hotel was prachtig en personeel super.
gaat ut nu weer over die cup C van vanochtend ?quote:Op maandag 10 juli 2006 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wellus joh
Met een cupje C kom je al een heel eind hoor
Wat heb ik gemistquote:Op maandag 10 juli 2006 21:43 schreef Frutsel het volgende:
[..]
gaat ut nu weer over die cup C van vanochtend ?![]()
Nope,quote:Op maandag 10 juli 2006 21:43 schreef Frutsel het volgende:
[..]
gaat ut nu weer over die cup C van vanochtend ?![]()
Dekbedovertrekken, zo klaarquote:
T was niet overdreven spannend toch?quote:Op maandag 10 juli 2006 21:47 schreef Frutsel het volgende:
[..]
niets, volgens mij was je d'r bij... blond, blauwe ogen, cup C ofzowas ut... schreef Tally..![]()
Oh ja, dat heb ik gelezen. Voelde me niet aangesproken, meteen weer gewist dusquote:Op maandag 10 juli 2006 21:47 schreef Frutsel het volgende:
[..]
niets, volgens mij was je d'r bij... blond, blauwe ogen, cup C ofzowas ut... schreef Tally..![]()
maar dan heb je een verstoppingquote:
Wis jij iemands posts?quote:Op maandag 10 juli 2006 21:50 schreef es70 het volgende:
[..]
Oh ja, dat heb ik gelezen. Voelde me niet aangesproken, meteen weer gewist dus.
quote:Op maandag 10 juli 2006 21:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T was niet overdreven spannend toch?
Noem dat maar een detail, een dekbedovertrek in je riolering, en dat Spiderman erop staat helpt dan volgens mij ook nietquote:
Van mijn eigen harde schijf, daar staat al meer dan genoeg nutteloze info opquote:
Mwah, die zal niet super gemist worden hoorquote:Op maandag 10 juli 2006 21:53 schreef es70 het volgende:
[..]
Noem dat maar een detail, een dekbedovertrek in je riolering, en dat Spiderman erop staat helpt dan volgens mij ook niet.
quote:Op maandag 10 juli 2006 21:54 schreef es70 het volgende:
[..]
Van mijn eigen harde schijf, daar staat al meer dan genoeg nutteloze info op.
scheelt weer een waardeloze filmquote:Op maandag 10 juli 2006 21:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mwah, die zal niet super gemist worden hoor
MIJN HD, die waar ook E=mc2 en aus, bei, mit, nach, von, zu en dergelijke rotzooi opstaat...quote:Op maandag 10 juli 2006 21:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe doe je dat? Iedere post op fok! die je niet interessant wissen van je HD ?
Wél door Stormquote:Op maandag 10 juli 2006 21:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mwah, die zal niet super gemist worden hoor
Die jaquote:Op maandag 10 juli 2006 21:57 schreef es70 het volgende:
[..]
MIJN HD, die waar ook E=mc2 en aus, bei, mit, nach, von, zu en dergelijke rotzooi opstaat...
Dan zoek je voor hem een andere he,quote:
Eindexamenvakquote:Op maandag 10 juli 2006 21:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die ja
En waarom al die duitse dingen
Niet gewistquote:Op maandag 10 juli 2006 22:01 schreef es70 het volgende:
[..]
Eindexamenvak. Krijg dat op de een of andere manier niet gewist (net als het feit dat Qu zijn linkerhand de voorkeur heeft), en formatteren vind ik wel erg rigoreus
.
Smiddagsquote:Op maandag 10 juli 2006 22:03 schreef Tally het volgende:
Goedeavond!
je wist mij van je harde schijf ??quote:Op maandag 10 juli 2006 21:54 schreef es70 het volgende:
[..]
Van mijn eigen harde schijf, daar staat al meer dan genoeg nutteloze info op.
Een magneet op mijn bovenkamer, denk dat dat ook niet echt gaat helpenquote:
Nee, jij blijft net als Qu hangenquote:
Jij ziet jezelf als nutteloze info?quote:
ligt er maar aan hoe je die magneet gebruikt hequote:Op maandag 10 juli 2006 22:05 schreef es70 het volgende:
[..]
Een magneet op mijn bovenkamer, denk dat dat ook niet echt gaat helpen.
Waar is qu eigenljk? Die komt hier nooit meerquote:
Geen idee, misschien vond 'ie het niet meer gezellig toen de topics zo hard gingenquote:Op maandag 10 juli 2006 22:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waar is qu eigenljk? Die komt hier nooit meer
Nou, ik was iig niet van plan mezelf met een magneet op mijn kop te rammen ofzoquote:Op maandag 10 juli 2006 22:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
ligt er maar aan hoe je die magneet gebruikt he
Dat valt nu wel weer mee toch?quote:Op maandag 10 juli 2006 22:09 schreef es70 het volgende:
[..]
Geen idee, misschien vond 'ie het niet meer gezellig toen de topics zo hard gingen.
Dan zou het wat moeilijker kunnen worden jaquote:Op maandag 10 juli 2006 22:11 schreef es70 het volgende:
[..]
Nou, ik was iig niet van plan mezelf met een magneet op mijn kop te rammen ofzo.
Ja, maar misschien vindt hij het gewoon niet leuk meerquote:
Somsquote:Op maandag 10 juli 2006 22:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij ziet jezelf als nutteloze info?
Mag hoor,quote:Op maandag 10 juli 2006 22:16 schreef es70 het volgende:
[..]
Ja, maar misschien vindt hij het gewoon niet leuk meer.
Qu63, Qutiequote:
Qu zit overal en nergens... op IRC... en ik zie um ook in de WFL SCquote:Op maandag 10 juli 2006 22:16 schreef es70 het volgende:
[..]
Ja, maar misschien vindt hij het gewoon niet leuk meer.
Als ik nou ja zeg... of "Nee tis niet mijn week"...quote:
Die's lief hoorquote:
Dus als je eerst met een paard vergeleken wordt en daarna als nutteloze informatie heb je nog je dagquote:Op maandag 10 juli 2006 22:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Als ik nou ja zeg... of "Nee tis niet mijn week"...
dan word ik weer vergelen met Qu...
dus.. "jawel hoor, tis mijn dag"
Hij is hier ook een poosje regelmatig geweest, we missen hemquote:Op maandag 10 juli 2006 22:19 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Qu zit overal en nergens... op IRC... en ik zie um ook in de WFL SC![]()
Nee, dat zei je idd niet, daarom zei ik hetquote:
Regelmatig, dagelijks bedoel jequote:Op maandag 10 juli 2006 22:24 schreef es70 het volgende:
[..]
Hij is hier ook een poosje regelmatig geweest, we missen hem.
Da's toch regelmatigquote:
Vooruit danquote:Op maandag 10 juli 2006 22:26 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee, dat zei je idd niet, daarom zei ik het.
ik ben goedquote:Op maandag 10 juli 2006 22:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus als je eerst met een paard vergeleken wordt en daarna als nutteloze informatie heb je nog je dag
Doe je goed![]()
Nee hoor, ik wil nog wel een keer zeggen dat ik je lief vindquote:
quote:Op maandag 10 juli 2006 22:30 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik wil nog wel een keer zeggen dat ik je lief vind.
Dat weet jij helemaal niet joh...quote:
a kind of --> soort van..quote:
Ja, ik denk dat ik me er bij neer moet leggenquote:
die mensen doen vaak aan tienermoeders, dus het zóu kunnenquote:Op maandag 10 juli 2006 22:46 schreef es70 het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat ik me er bij neer moet leggen.
Ik liep vanmiddag met een buurjongen (18) van de supermarkt naar huis... Onderweg waren een paar gekleurde medemensjes aan het voetballen. Heeft een van die teringaapies gewoon het lef om aan Remco te vragen 'Is dat je moeder?'![]()
quote:
och als je 35 bent.... das was je gewoon vroeg zwangerquote:Op maandag 10 juli 2006 22:46 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik liep vanmiddag met een buurjongen (18) van de supermarkt naar huis... Onderweg waren een paar gekleurde medemensjes aan het voetballen. Heeft een van die teringaapies gewoon het lef om aan Remco te vragen 'Is dat je moeder?'![]()
en bijna kaalquote:
zover was ik al ja,quote:
Hoe durven zequote:Op maandag 10 juli 2006 22:46 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat viel me niet als eerste op, gewoon lekker kort (voelt lekkerquote:
wel nogsteeds kunstmatig 'happy'quote:Op maandag 10 juli 2006 22:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
zover was ik al ja,
maar soort van dus, je wordt kunstmatig in leven gehouden?
zo kort heb ik het nog nooit gehad iig in al die 20 jaarquote:
zat jij net aan mn haar?quote:Op maandag 10 juli 2006 22:50 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat viel me niet als eerste op, gewoon lekker kort (voelt lekker)
.
Ik vind dat we ze terug moeten sturenquote:
Ah, oke danquote:Op maandag 10 juli 2006 22:50 schreef qu63 het volgende:
[..]
wel nogsteeds kunstmatig 'happy'
eigenlijk geen verschil met vorige maand
En nog steeds is het niet bijna kaalquote:Op maandag 10 juli 2006 22:50 schreef qu63 het volgende:
[..]
zo kort heb ik het nog nooit gehad iig in al die 20 jaar
Da's kutquote:Op maandag 10 juli 2006 22:50 schreef qu63 het volgende:
[..]
wel nogsteeds kunstmatig 'happy'
eigenlijk geen verschil met vorige maand
Dat doen ze wel met veel gemak danquote:Op maandag 10 juli 2006 22:51 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik vind dat we ze terug moeten sturen. Geen stijl dit, mij een beetje in een midlife-crisis storten
.
Ik heb het volgens mij nog korter gehadquote:Op maandag 10 juli 2006 22:50 schreef qu63 het volgende:
[..]
zo kort heb ik het nog nooit gehad iig in al die 20 jaar
Ja, nou ja... Ik word natuurlijk ook al een dagje ouder, dus hij lag al op de loerquote:
GabbertjESquote:Op maandag 10 juli 2006 22:53 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb het volgens mij nog korter gehad.
5e nu, maar voor september kom ik er niet in..quote:Op maandag 10 juli 2006 22:52 schreef es70 het volgende:
[..]
Da's kut. Ook nog geen wijzigingen op de wachtlijst
.
quote:
Duurt nog wel een poosquote:Op maandag 10 juli 2006 22:55 schreef qu63 het volgende:
[..]
5e nu, maar voor september kom ik er niet in..
jup, en rijbewijs/certificaten schiet ook niet opquote:
Als je idd zelf dat gevoel al hebt is het zo gebeurd jaquote:Op maandag 10 juli 2006 22:55 schreef es70 het volgende:
[..]
Ja, nou ja... Ik word natuurlijk ook al een dagje ouder, dus hij lag al op de loer.
quote:Op maandag 10 juli 2006 22:55 schreef qu63 het volgende:
[..]
5e nu, maar voor september kom ik er niet in..
Da's wel zonde dan, zou mooi zijn als je dat had afgerond voor die tijd...quote:Op maandag 10 juli 2006 22:56 schreef qu63 het volgende:
[..]
jup, en rijbewijs/certificaten schiet ook niet op
jupquote:
jup, maar ik ben zo ongeveer de enige in NL die daar nu aan gaat beginnen lijkt welquote:Op maandag 10 juli 2006 22:57 schreef es70 het volgende:
[..]
Da's wel zonde dan, zou mooi zijn als je dat had afgerond voor die tijd...
Nee hoor, ik had gewoon ff zin om te miepen, ik kom pas net kijkenquote:Op maandag 10 juli 2006 22:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als je idd zelf dat gevoel al hebt is het zo gebeurd ja
kunnen alleen mods en (S)A'squote:Op maandag 10 juli 2006 22:58 schreef Lacoste-krokodil het volgende:
Weet iemand hoe je een topic precies centraal zet?
een jaarquote:Op maandag 10 juli 2006 22:58 schreef qu63 het volgende:
[..]
jup
ben in oktober al een jaar bezig met therapie proberen te krijgen
evenveel spaties ervoor als er achter?quote:Op maandag 10 juli 2006 22:58 schreef Lacoste-krokodil het volgende:
Weet iemand hoe je een topic precies centraal zet?
To little to latequote:Op maandag 10 juli 2006 22:58 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik had gewoon ff zin om te miepen, ik kom pas net kijken![]()
.
quote:Op maandag 10 juli 2006 23:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
evenveel spaties ervoor als er achter?
in het midden dus?
jupquote:Op maandag 10 juli 2006 22:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
een jaar
En dan zeggen ze dat het zo goed gaat allemaal
quote:Op maandag 10 juli 2006 22:58 schreef qu63 het volgende:
[..]
jup, maar ik ben zo ongeveer de enige in NL die daar nu aan gaat beginnen lijkt wel
Eerlijk gezegd voel ik me prima nu, deze leeftijd bevalt me welquote:
De vrouw van 35!quote:Op maandag 10 juli 2006 23:03 schreef es70 het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd voel ik me prima nu, deze leeftijd bevalt me wel. Ik hoef niet meer terug hoor
.
Hopen dat je dan in sept iig wel kan.quote:
Bijna 36quote:
Gelukkig maar,quote:Op maandag 10 juli 2006 23:03 schreef es70 het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd voel ik me prima nu, deze leeftijd bevalt me wel. Ik hoef niet meer terug hoor
.
Ik niet, maar ik heb dan ook weer geen behoefte aan mijn groot rijbewijsquote:
Officieel woensdagmiddag om 5 over 4quote:
En krampachtig proberen jong te blijven ziet er meestal nogal triest uitquote:Op maandag 10 juli 2006 23:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gelukkig maar,
de resultaten bij het teruggaan zijn niet al te goed namelijk
Zoiets jaquote:Op maandag 10 juli 2006 23:07 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik niet, maar ik heb dan ook weer geen behoefte aan mijn groot rijbewijs.
We doen hier tohc niet aan officieel?quote:
Over het algemeen wel ja,quote:Op maandag 10 juli 2006 23:08 schreef es70 het volgende:
[..]
En krampachtig proberen jong te blijven ziet er meestal nogal triest uit.
Dan hoop ik te slapenquote:Op maandag 10 juli 2006 23:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
We doen hier tohc niet aan officieel?
Gewoon woensdag middennacht
En niemand die het durft te zeggenquote:Op maandag 10 juli 2006 23:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Over het algemeen wel ja,
gelukkig hebben ze dat zelf nooit door
we houden je wakkerquote:
Dat gaat vast niet lukkenquote:
quote:
quote:
Trustequote:Op maandag 10 juli 2006 23:12 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat gaat vast niet lukken. Ik moet woensdag gewoon werken en morgen heb ik het ook druk
.
Ik ga afsluiten, prettige avond verder en fijne dromen voor vannacht![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |