quote:Op maandag 10 juli 2006 14:10 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Het komt allemaal goed.. . overeen dag of wat..![]()
ocherm toch....quote:
Alleen nog verkouden..de rest is wegquote:Op maandag 10 juli 2006 14:14 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
ocherm toch....![]()
Maar je bent iig niet ziek meer?
gelukkig!quote:
Veel plezier!quote:Op maandag 10 juli 2006 14:15 schreef _Cara_ het volgende:
Mensjes.. ik ga de bank op met een kop thee en een boek..doeidoei![]()
rustig aanquote:Op maandag 10 juli 2006 14:15 schreef _Cara_ het volgende:
Mensjes.. ik ga de bank op met een kop thee en een boek..doeidoei![]()
Is bang van je gewordenquote:Op maandag 10 juli 2006 14:18 schreef Frutsel het volgende:
Marc kan zeker ut nieuwe topic nie vinden ofzo...
er zijn hier MENSEN die wel proberen te werken jaquote:Op maandag 10 juli 2006 14:18 schreef Frutsel het volgende:
Marc kan zeker ut nieuwe topic nie vinden ofzo...
quote:Op maandag 10 juli 2006 14:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
er zijn hier MENSEN die wel proberen te werken ja
Oh, had je net geen last van toen ik even 'toevallig' geen internet had...quote:Op maandag 10 juli 2006 14:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
er zijn hier MENSEN die wel proberen te werken ja
hi Pheno,quote:Op maandag 10 juli 2006 14:31 schreef Pheno het volgende:
Internet is hier traaaaaag, na een morgen er te hebben uitgelegen
Nee vanaf zondag is het een stuk koeler geworden...quote:Op maandag 10 juli 2006 14:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hi Pheno,
Internet heeft denk ik ook last van de warmte, al is het lang niet zo warm als vorige week
zaterdag eind van de middag al...quote:Op maandag 10 juli 2006 14:47 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee vanaf zondag is het een stuk koeler geworden...
Niets bijzonders, een spatie te veel en er stond "Tha Lounge"quote:Op maandag 10 juli 2006 14:48 schreef Godlike02 het volgende:
Wat was er mis met de tt?
quote:Op maandag 10 juli 2006 14:52 schreef Frutsel het volgende:
[..]
zaterdag eind van de middag al...
dit weekend redelijk weer...
Daarvoor houd ik het andere GC-topic: De Atmosfeer staat op ontploffen, wel in de gaten deze weekquote:
Let me knowquote:Op maandag 10 juli 2006 14:57 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Daarvoor houd ik het andere GC-topic: De Atmosfeer staat op ontploffen, wel in de gaten deze week![]()
zegt hij die 6 op een rij scoorde en in mijn pauze en in de periode dat hij waarschijnlijk mijn internet gesaboteerd heeft, en zijn dagelijkse quota al gehaald heeftquote:
Dit is mijn 41e post vandaag,quote:Op maandag 10 juli 2006 15:13 schreef Frutsel het volgende:
[..]
zegt hij die 6 op een rij scoorde en in mijn pauze en in de periode dat hij waarschijnlijk mijn internet gesaboteerd heeft, en zijn dagelijkse quota al gehaald heeft![]()
quote:Op maandag 10 juli 2006 15:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit is mijn 41e post vandaag,
ben nog niet eens op de helft
Hmzquote:
Verveelde ik me maar...quote:
Inmiddels welquote:
een ellende aan het maken? en wie?quote:Op maandag 10 juli 2006 15:34 schreef es70 het volgende:
[..]
Verveelde ik me maar...
Ze zijn hier een grote ellende aan het maken in de tuin, en ik wil mijn tuin netjes hebben voor woensdag... Ik zie het dus ff niet meer zitten.
hoezo? en wat is er woensdag?quote:Op maandag 10 juli 2006 15:34 schreef es70 het volgende:
[..]
Verveelde ik me maar...
Ze zijn hier een grote ellende aan het maken in de tuin, en ik wil mijn tuin netjes hebben voor woensdag... Ik zie het dus ff niet meer zitten.
Pat en de buurjongen... Ineens besloten dat mijn schuur weggesloopt moest worden (zat in de planning, maar nog geen termijn... Een paar dagen voor mijn verjaardag schijnt het uitgelezen moment te zijnquote:
* Frutsel ruikt een invalbeurt....quote:Op maandag 10 juli 2006 15:40 schreef es70 het volgende:
[..]
Pat en de buurjongen... Ineens besloten dat mijn schuur weggesloopt moest worden (zat in de planning, maar nog geen termijn... Een paar dagen voor mijn verjaardag schijnt het uitgelezen moment te zijn). Als de schuur weg moet, moet dus ook het konijnenhok weg (zat aan elkaar) en moeten de tegels weer netjes liggen... Een grote teringzooi dus
.
Ik kan dat soort dingen redelijk hebben, maar nu heb ik inmiddels koppijn.
Dat zou idd zomaar gaan kunnen gebeurenquote:
quote:Op maandag 10 juli 2006 15:42 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat zou idd zomaar gaan kunnen gebeuren.
Dan mogen ze idd wel heel hard gaan doorwerken zodat het woensdag weer goed is jaquote:Op maandag 10 juli 2006 15:40 schreef es70 het volgende:
[..]
Pat en de buurjongen... Ineens besloten dat mijn schuur weggesloopt moest worden (zat in de planning, maar nog geen termijn... Een paar dagen voor mijn verjaardag schijnt het uitgelezen moment te zijn). Als de schuur weg moet, moet dus ook het konijnenhok weg (zat aan elkaar) en moeten de tegels weer netjes liggen... Een grote teringzooi dus
.
Ik kan dat soort dingen redelijk hebben, maar nu heb ik inmiddels koppijn.
Dat verwacht ik nietquote:Op maandag 10 juli 2006 15:42 schreef Frutsel het volgende:
[..]voor je koppijn
Ach ze hebben nog twee dagen... (naja, anderhalf)
Komt er veel visite?
Precies, anders moet ik toch overgaan totquote:Op maandag 10 juli 2006 15:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan mogen ze idd wel heel hard gaan doorwerken zodat het woensdag weer goed is ja
Nu schieten ze dus helemaal niet meer opquote:Op maandag 10 juli 2006 15:49 schreef es70 het volgende:
[..]
Precies, anders moet ik toch overgaan totof
.
'T zal wel weinig party zijnquote:
Ze zijn geloof ik niet zo van de S&Mquote:Op maandag 10 juli 2006 15:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nu schieten ze dus helemaal niet meer op
verjaardagenquote:Op maandag 10 juli 2006 15:54 schreef es70 het volgende:
[..]
'T zal wel weinig party zijn. Verjaardagen
.
Dan maken wij zelf het partydeel welquote:Op maandag 10 juli 2006 15:54 schreef es70 het volgende:
[..]
'T zal wel weinig party zijn. Verjaardagen
.
Ik geloof er niks vanquote:Op maandag 10 juli 2006 16:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan maken wij zelf het partydeel wel
Beetje jammer wel iddquote:
Ik zoek nog een excuus om even goed dronken te worden...quote:Op maandag 10 juli 2006 16:02 schreef Frutsel het volgende:
[..]
mjah, dat kan ook zonder verjaardagen![]()
Als je het woensdag doet kan je mij als excuus gebruikenquote:Op maandag 10 juli 2006 16:04 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik zoek nog een excuus om even goed dronken te worden...
hi VM!quote:Op maandag 10 juli 2006 16:04 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 juli 2006 16:03 schreef Frutsel het volgende:
[..]
verjaardagen =
dat jij dat ook vindt =
Tuurlijk wel, met die drank lukt dat zekerquote:Op maandag 10 juli 2006 16:01 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van. Verjaardag niet verzetten is okay, moet iedereen gewoon de volgende dag weer werken
.
quote:Op maandag 10 juli 2006 16:11 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Jammer dat je me nog niet altijd direct begrijpt... dan zou het pas echt![]()
zijn
![]()
quote:Op maandag 10 juli 2006 16:04 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Met mij gaat ook alles super goedquote:
Ah, weer een kandidaat-modjequote:
De kleur staat me niet zo, rood staat me beter.quote:Op maandag 10 juli 2006 18:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah, weer een kandidaat-modje
FOT niks voor jou?
Bef Yvonne ff, wie weet wat er mogelijk is. Tip: ff timen met de rode vlagquote:Op maandag 10 juli 2006 18:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
De kleur staat me niet zo, rood staat me beter.![]()
Gatver ik zoen nog liever een koe.quote:Op maandag 10 juli 2006 18:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bef Yvonne ff, wie weet wat er mogelijk is. Tip: ff timen met de rode vlag
Sinds wanneerquote:
Mwoa over een paar dagen wordt het bekend gemaaktquote:
Dat zou wel cool zijn!!!!quote:Op maandag 10 juli 2006 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa over een paar dagen wordt het bekend gemaakt
quote:Op maandag 10 juli 2006 19:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoi.![]()
Ik ben undercover, aangezien die kleur me niet zo staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |