Dan mogen ze idd wel heel hard gaan doorwerken zodat het woensdag weer goed is jaquote:Op maandag 10 juli 2006 15:40 schreef es70 het volgende:
[..]
Pat en de buurjongen... Ineens besloten dat mijn schuur weggesloopt moest worden (zat in de planning, maar nog geen termijn... Een paar dagen voor mijn verjaardag schijnt het uitgelezen moment te zijn). Als de schuur weg moet, moet dus ook het konijnenhok weg (zat aan elkaar) en moeten de tegels weer netjes liggen... Een grote teringzooi dus
.
Ik kan dat soort dingen redelijk hebben, maar nu heb ik inmiddels koppijn.
Dat verwacht ik nietquote:Op maandag 10 juli 2006 15:42 schreef Frutsel het volgende:
[..]voor je koppijn
Ach ze hebben nog twee dagen... (naja, anderhalf)
Komt er veel visite?
Precies, anders moet ik toch overgaan totquote:Op maandag 10 juli 2006 15:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan mogen ze idd wel heel hard gaan doorwerken zodat het woensdag weer goed is ja
Wij gaan toch een party crashenquote:
Nu schieten ze dus helemaal niet meer opquote:Op maandag 10 juli 2006 15:49 schreef es70 het volgende:
[..]
Precies, anders moet ik toch overgaan totof
.
'T zal wel weinig party zijnquote:
Ze zijn geloof ik niet zo van de S&Mquote:Op maandag 10 juli 2006 15:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nu schieten ze dus helemaal niet meer op
verjaardagenquote:Op maandag 10 juli 2006 15:54 schreef es70 het volgende:
[..]
'T zal wel weinig party zijn. Verjaardagen
.
Dan maken wij zelf het partydeel welquote:Op maandag 10 juli 2006 15:54 schreef es70 het volgende:
[..]
'T zal wel weinig party zijn. Verjaardagen
.
Nou ja zegquote:
Ik geloof er niks vanquote:Op maandag 10 juli 2006 16:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan maken wij zelf het partydeel wel
Beetje jammer wel iddquote:
Ik zoek nog een excuus om even goed dronken te worden...quote:Op maandag 10 juli 2006 16:02 schreef Frutsel het volgende:
[..]
mjah, dat kan ook zonder verjaardagen![]()
Als je het woensdag doet kan je mij als excuus gebruikenquote:Op maandag 10 juli 2006 16:04 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik zoek nog een excuus om even goed dronken te worden...
hi VM!quote:Op maandag 10 juli 2006 16:04 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 juli 2006 16:03 schreef Frutsel het volgende:
[..]
verjaardagen =
dat jij dat ook vindt =
Tuurlijk wel, met die drank lukt dat zekerquote:Op maandag 10 juli 2006 16:01 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van. Verjaardag niet verzetten is okay, moet iedereen gewoon de volgende dag weer werken
.
quote:Op maandag 10 juli 2006 16:11 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Jammer dat je me nog niet altijd direct begrijpt... dan zou het pas echt![]()
zijn
![]()
quote:Op maandag 10 juli 2006 16:04 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Yep, alles goed hier,quote:
Met mij gaat ook alles super goedquote:
Mooi zoquote:
Ah, weer een kandidaat-modjequote:
De kleur staat me niet zo, rood staat me beter.quote:Op maandag 10 juli 2006 18:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah, weer een kandidaat-modje
FOT niks voor jou?
Bef Yvonne ff, wie weet wat er mogelijk is. Tip: ff timen met de rode vlagquote:Op maandag 10 juli 2006 18:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
De kleur staat me niet zo, rood staat me beter.![]()
Gatver ik zoen nog liever een koe.quote:Op maandag 10 juli 2006 18:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bef Yvonne ff, wie weet wat er mogelijk is. Tip: ff timen met de rode vlag
Sinds wanneerquote:
Mwoa over een paar dagen wordt het bekend gemaaktquote:
Dat zou wel cool zijn!!!!quote:Op maandag 10 juli 2006 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa over een paar dagen wordt het bekend gemaakt
quote:Op maandag 10 juli 2006 19:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoi.![]()
Ik ben undercover, aangezien die kleur me niet zo staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |