quote:
Nope,quote:Op maandag 10 juli 2006 21:43 schreef Frutsel het volgende:
[..]
gaat ut nu weer over die cup C van vanochtend ?![]()
Niets hoorquote:
Dekbedovertrekken, zo klaarquote:
T was niet overdreven spannend toch?quote:Op maandag 10 juli 2006 21:47 schreef Frutsel het volgende:
[..]
niets, volgens mij was je d'r bij... blond, blauwe ogen, cup C ofzowas ut... schreef Tally..![]()
Toch wel jaquote:
Oh ja, dat heb ik gelezen. Voelde me niet aangesproken, meteen weer gewist dusquote:Op maandag 10 juli 2006 21:47 schreef Frutsel het volgende:
[..]
niets, volgens mij was je d'r bij... blond, blauwe ogen, cup C ofzowas ut... schreef Tally..![]()
Ik las, doortrekken, zo klaarquote:
maar dan heb je een verstoppingquote:
Ja uh, dat zijn details hoorquote:
Wis jij iemands posts?quote:Op maandag 10 juli 2006 21:50 schreef es70 het volgende:
[..]
Oh ja, dat heb ik gelezen. Voelde me niet aangesproken, meteen weer gewist dus.
quote:Op maandag 10 juli 2006 21:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T was niet overdreven spannend toch?
Noem dat maar een detail, een dekbedovertrek in je riolering, en dat Spiderman erop staat helpt dan volgens mij ook nietquote:
Van mijn eigen harde schijf, daar staat al meer dan genoeg nutteloze info opquote:
Ah, voor jou dus welquote:
Mwah, die zal niet super gemist worden hoorquote:Op maandag 10 juli 2006 21:53 schreef es70 het volgende:
[..]
Noem dat maar een detail, een dekbedovertrek in je riolering, en dat Spiderman erop staat helpt dan volgens mij ook niet.
quote:Op maandag 10 juli 2006 21:54 schreef es70 het volgende:
[..]
Van mijn eigen harde schijf, daar staat al meer dan genoeg nutteloze info op.
scheelt weer een waardeloze filmquote:Op maandag 10 juli 2006 21:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mwah, die zal niet super gemist worden hoor
MIJN HD, die waar ook E=mc2 en aus, bei, mit, nach, von, zu en dergelijke rotzooi opstaat...quote:Op maandag 10 juli 2006 21:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe doe je dat? Iedere post op fok! die je niet interessant wissen van je HD ?
Wél door Stormquote:Op maandag 10 juli 2006 21:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mwah, die zal niet super gemist worden hoor
Jij snapt hetquote:
Die jaquote:Op maandag 10 juli 2006 21:57 schreef es70 het volgende:
[..]
MIJN HD, die waar ook E=mc2 en aus, bei, mit, nach, von, zu en dergelijke rotzooi opstaat...
Dan zoek je voor hem een andere he,quote:
Eindexamenvakquote:Op maandag 10 juli 2006 21:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die ja
En waarom al die duitse dingen
Niet gewistquote:Op maandag 10 juli 2006 22:01 schreef es70 het volgende:
[..]
Eindexamenvak. Krijg dat op de een of andere manier niet gewist (net als het feit dat Qu zijn linkerhand de voorkeur heeft), en formatteren vind ik wel erg rigoreus
.
Smiddagsquote:Op maandag 10 juli 2006 22:03 schreef Tally het volgende:
Goedeavond!
je wist mij van je harde schijf ??quote:Op maandag 10 juli 2006 21:54 schreef es70 het volgende:
[..]
Van mijn eigen harde schijf, daar staat al meer dan genoeg nutteloze info op.
Een magneet op mijn bovenkamer, denk dat dat ook niet echt gaat helpenquote:
Nee, jij blijft net als Qu hangenquote:
Jij ziet jezelf als nutteloze info?quote:
ligt er maar aan hoe je die magneet gebruikt hequote:Op maandag 10 juli 2006 22:05 schreef es70 het volgende:
[..]
Een magneet op mijn bovenkamer, denk dat dat ook niet echt gaat helpen.
Waar is qu eigenljk? Die komt hier nooit meerquote:
Geen idee, misschien vond 'ie het niet meer gezellig toen de topics zo hard gingenquote:Op maandag 10 juli 2006 22:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waar is qu eigenljk? Die komt hier nooit meer
Nou, ik was iig niet van plan mezelf met een magneet op mijn kop te rammen ofzoquote:Op maandag 10 juli 2006 22:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
ligt er maar aan hoe je die magneet gebruikt he
Dat valt nu wel weer mee toch?quote:Op maandag 10 juli 2006 22:09 schreef es70 het volgende:
[..]
Geen idee, misschien vond 'ie het niet meer gezellig toen de topics zo hard gingen.
Dan zou het wat moeilijker kunnen worden jaquote:Op maandag 10 juli 2006 22:11 schreef es70 het volgende:
[..]
Nou, ik was iig niet van plan mezelf met een magneet op mijn kop te rammen ofzo.
Ja, maar misschien vindt hij het gewoon niet leuk meerquote:
Somsquote:Op maandag 10 juli 2006 22:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij ziet jezelf als nutteloze info?
Mag hoor,quote:Op maandag 10 juli 2006 22:16 schreef es70 het volgende:
[..]
Ja, maar misschien vindt hij het gewoon niet leuk meer.
T is niet je dag hequote:
Qu63, Qutiequote:
Qu zit overal en nergens... op IRC... en ik zie um ook in de WFL SCquote:Op maandag 10 juli 2006 22:16 schreef es70 het volgende:
[..]
Ja, maar misschien vindt hij het gewoon niet leuk meer.
Als ik nou ja zeg... of "Nee tis niet mijn week"...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |