quote:Op maandag 10 juli 2006 19:32 schreef Pheno het volgende:
Ik mag hopen dat de systeembeheerders eens hun loi cursus af maken: geen netwerk, geen internet....Het is een heel rustig dagje geweest
Wat een gaapquote:
Dat is niet goed voor de zaak.quote:Op maandag 10 juli 2006 19:32 schreef Pheno het volgende:
Ik mag hopen dat de systeembeheerders eens hun loi cursus af maken: geen netwerk, geen internet....Het is een heel rustig dagje geweest
niet bepaald, ik kon niet eens bij het cursusmateriaal dat ik ga aanpassen.quote:
Huhquote:
hand voor de mondquote:
Bengeltjequote:
quote:
jij gaapt te veelquote:
Als ze jou er dan maar niet op aanspreken, dat jij je taken niet kon afmaken.quote:Op maandag 10 juli 2006 19:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
niet bepaald, ik kon niet eens bij het cursusmateriaal dat ik ga aanpassen.
Joh, echtquote:
Mijn ogen zijn open, echt hoorquote:Op maandag 10 juli 2006 19:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Marc![]()
Ben je zo moe dat je die gaapsmiley post of verveeld.
nee, niemand kon fatsoenlijk werkenquote:Op maandag 10 juli 2006 19:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als ze jou er dan maar niet op aanspreken, dat jij je taken niet kon afmaken.
Waarom doe jij het niet?quote:
Je mag je ogen wel dicht doen, tis alleen lastig lezen dan he.quote:Op maandag 10 juli 2006 19:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mijn ogen zijn open, echt hoor
soort van dan
Hoe was je vakantie?
En hoe was het daar, mooie natuur of oude dingen gezien?quote:Op maandag 10 juli 2006 19:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je mag je ogen wel dicht doen, tis alleen lastig lezen dan he.![]()
Vakantie was TOPheerlijk daar, maar ook wel vermoeiend, die warmte .
Hotel was prachtig en personeel super.
Lekker warm, soms wat te.quote:Op maandag 10 juli 2006 20:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En hoe was het daar, mooie natuur of oude dingen gezien?
Ze zijn net weer een beetje open zeg maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |