Hoho, ik was niet de enige die er niet van gediend was.quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:28 schreef lone_wolf het volgende:
@wendy-tje:
Geen banners en gratis adverteren? Lijkt mij niet commercieel...maar goed...
Je melding heeft geholpen...ik mag niet meer reageren op topics in deze tread...
bedankt.
Oh das iid een goede reden...quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:47 schreef wendy-tje het volgende:
[..]
Hoho, ik was niet de enige die er niet van gediend was.
GA het maar even melden dan zou ik zeggen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:58 schreef lone_wolf het volgende:
[..]
Oh das iid een goede reden...![]()
en jij URLt ook...........
Ik ook niet ik houd er niet van. Ok nu wel weer genoeg woorden aan besteed.quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:06 schreef wendy-tje het volgende:
[..]
GA het maar even melden dan zou ik zeggen.
Verder heb ik niks gemeld aan de mods oid, daar hou ik niet zo van![]()
Rubiquil is de hengst van Leunis van Lieren, dus stal Hexagon.quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:01 schreef lone_wolf het volgende:
[Hey Kleintje!
De vader van je Veulen is Rubiquil?? Staat deze hengs bij Gestuet Vorwerk?? Indien wel heb ik deze een keer op en hengstenshow gezien..................
Iig gefeliciteerd met je veulen!!
Zal toch ff nagaan of hij bij de show in Vorwerk geweest is...volgens mij wel...quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:00 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Rubiquil is de hengst van Leunis van Lieren, dus stal Hexagon.
Staat bij hengstenhouder Van Bommel ter dekking, vorig jaar ook al...
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:17 schreef 6 het volgende:
Ik houd van paaRdrijden, maar met een goed paard doe ik een week...![]()
![]()
jij begrijpt het!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:17 schreef blackbully het volgende:
[..]
![]()
als ik dan weer verder wilde, pakte ik een emmer ijskoud water, gooide dat over zijn kop, schrok ie weer wakker en dan gingen we verder paardje rijden!
ps. krijg honger van al die paarden verhalen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |