abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 maart 2019 @ 10:23:21 #276
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_185400344
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit zijn de filmpjes.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 5 maart 2019 @ 10:47:26 #277
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_185400865
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 10:23 schreef Samzz het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit zijn de filmpjes.
Oh wow, daar mag je met recht trots op zijn. Gaat lekker ontspannen en soepel, ziet er fijn uit. Petje af hoor.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  dinsdag 5 maart 2019 @ 12:47:41 #278
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_185403665
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 10:47 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]

Oh wow, daar mag je met recht trots op zijn. Gaat lekker ontspannen en soepel, ziet er fijn uit. Petje af hoor.
Dank je wel!

Heb een aantal fijne werkpunten gekregen, ben ik vandaag mee begonnen en dat gaat haar makkelijk af, dus kan ik op verder (scherpere wendingen, volte verkleinen/vergroten, ruiten en driehoeken rijden).

Vandaag met balkjes geoefend, die lagen op een volte tien meter.
  dinsdag 5 maart 2019 @ 14:53:02 #279
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_185406528

Ik wil deze O+.
  donderdag 7 maart 2019 @ 08:55:57 #280
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_185446582
Vanmiddag heb ik les. Ik ben benieuwd. De merrie is zo hengstig als wat en enorm dwars... Doet dingen die ze normaal niet doet, ik word er niet goed van _O-.

Trainen ging gisteren zowel goed als slecht. De stukken die goed gingen waren echt super, maar de slechte stukken ook meteen echt een diep dal. Eruit drukken, racen, echt weer alsof we sommige momenten terug bij af waren toen ik 2 jaar geleden met haar begon.

Gelukkig wel positief kunnen afsluiten met een ontzettend fijne schoudervoor op haar moeilijke kant en een ontzettend braaf paard toen we bij de grondmetingvrachtwagen gingen kijken (stukje schriktraining :')).
pi_185507753
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2019 20:20 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]

Ah ik ben met Hemelvaart weer op Texel. Maarja helaas geen eigen paard meer. Huur er wel regelmatig een als ik daar ben. Heerlijk O+
Oh lekker! *O* Alleen is er dan wel een beperking op het strand rijden ivm het zomerseizoen geloof ik?

quote:
1s.gif Op maandag 4 maart 2019 21:30 schreef Samzz het volgende:
[..]

Ik ben echt mega trots op de merrie, ik heb heerlijk gereden. Ja, we hebben nog veel verbeterpunten, maar het ging echt boven verwachting goed O+.
Goed om te horen O+ Volgende wedstrijd al gepland?

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 10:08 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]

Oe, filmpjes!
Als je wat wil laten zien, graag, leuk!

Bij mij is er een nieuw project op mijn pad gekomen.
Ik ga samen werken met een coach om kinderen met oa onzekerheidsproblemen te helpen. Heb er ontzettend veel zin in.
Druk met een lesplan opzetten die afgestemt is op wat de ander doet. Nadenken over welk paard voor welk kind in eerste instantie. Hoop gepuzzel, heerlijk.
Oh dat is een mooi project O+
pi_185507982
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 10:23 schreef Samzz het volgende:
SPOILER
Dit zijn de filmpjes.
Leuk en handig om zelf ook terug te kunnen kijken :D

Ik post 'm hier ook maar even, omdat het mij een belangrijk en vooralsnog wat onderbelicht onderwerp lijkt. (Heb geen banden met dit project, dus ik hoop dat deze promotie geen probleem is)
Harko Kwakernaat is brandweerman met een ruime ervaring op het gebied van o.a. paarden redden. De https://rhft.nl is al enige tijd actief met voorlichten en specifieke BHV-trainingen op maat voor manegebedrijven, maar hij is nu ook bezig met het schrijven van een boek. Via https://paardenredden.nl/ kun je op de hoogte worden gehouden wanneer het boek uit komt en het ook vrijblijvend alvast reserveren.
  zondag 10 maart 2019 @ 07:31:31 #283
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_185512415
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2019 22:38 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]

Oh lekker! *O* Alleen is er dan wel een beperking op het strand rijden ivm het zomerseizoen geloof ik?[..]

Goed om te horen O+ Volgende wedstrijd al gepland?[..]

Oh dat is een mooi project O+
Voorlopig even niet, ik heb geen vervoer, dus dat eerst regelen :).

Sowieso wil ik eerst nog even goed doortrainen want ik heb veel werkpunten uit de filmpjes gehaald :Y.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')