quote:Op zondag 9 juli 2006 16:04 schreef Beaudillard het volgende:
Je had hem beter 'waar de ouwe nog niet vol is' kunnen noemen, toch?
Ik heb 'm volgemaakt, met linkje naar deze OHquote:Op zondag 9 juli 2006 16:04 schreef Beaudillard het volgende:
Je had hem beter 'waar de ouwe nog niet vol is' kunnen noemen, toch?
Marietje, jij bent écht goedquote:Op zondag 9 juli 2006 16:17 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Ik heb 'm volgemaakt, met linkje naar deze OH![]()
quote:
ben je gek met je off topicquote:Op zondag 9 juli 2006 17:01 schreef senesta het volgende:
Ik weet niet of lillith nog langs komt maar ik had een vraagje aan haar, hoe ziet de psychologische astrologie de maansknopen, is dat ook in het licht van lotsbestemming of heeft het een andere inhoud?
Sorry voor de offtopic jongens maar als ik een topic open ben ik alleen maar bezig met het verdedigen van astrologie en voor één vraagje is me dat teveel moeite.
OOOh dat lijkt me ook wel wat inderdaad zo'n hangmatjequote:Op zondag 9 juli 2006 17:18 schreef Dromenvanger het volgende:
Nieuwe hoer is al aangepastThank you very much modjes
En off-topic is inderdaad onmogelijk hier
Het meest offtopice is ontopic
Ik ben buiten aan het hangen. Ik was net aan het denken om een hang-mat te kopen. Bij de lidl hadden ze een in de aanbieding waarbij je geen bomen nodig hebt.
Lekker in een hangmat liggen
Dus ik ga weer hangen nu
Muziek, laatste biertje van het 5 liter vaatje en dromen![]()
Dagdromen en gedachtes wegwerken.
Jij hoeft helemaal niets te verdedigen !quote:Op zondag 9 juli 2006 17:01 schreef senesta het volgende:
Ik weet niet of lillith nog langs komt maar ik had een vraagje aan haar, hoe ziet de psychologische astrologie de maansknopen, is dat ook in het licht van lotsbestemming of heeft het een andere inhoud?
Sorry voor de offtopic jongens maar als ik een topic open ben ik alleen maar bezig met het verdedigen van astrologie en voor één vraagje is me dat teveel moeite.
Doen ze hier ook al moeilijk over astrologiequote:Op zondag 9 juli 2006 17:01 schreef senesta het volgende:
Dank je wel.quote:Op zondag 9 juli 2006 19:45 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Jij hoeft helemaal niets te verdedigen !
De hedendaagse astrologie is gebaseerd op wetenschappelijk bewezen feiten.
Iedereen die een beetje verder googled dan Nederland groot is, komt vanzelf genoeg rapporten tegen daarover.
Nee, ik ga geen linkjes geven, iemand die echt geinteresseerd is vind ze wel![]()
En inderdaad is worden de maansknopen ook in dat licht gezien.
Alleen heb ik het zelf nooit over lotsbestemming.
Ik kan daar niet zoveel mee, vind het zo zwaar klinken.
Voor mij symboliseren de Maansknopen het karmische rad, waarin de ziel meedraait.
Het is de evolutie van de ziel.
De Noordelijke Maansknoop, de drakenkop, symboliseert het levensdoel of de levensbestemming van de ziel in dit leven.
Het is dat, waar het naar toe gaat in dit leven.
Het is de kop van het levensverhaal.
De Zuidelijke Maansknoop vertelt iets over ervaringen uit vorige levens.
Het is een aantal automatismen en patronen, die de ziel zich onbewust herinnert.
Ik heb ooit eens een topic geopend en daar was ik meer bezig met verdedigen dan dat daadwerkelijk een topic over astrologie werd.quote:Op zondag 9 juli 2006 19:54 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Doen ze hier ook al moeilijk over astrologie![]()
Ha ha ha ja inderdaadquote:Op zondag 9 juli 2006 21:43 schreef deedeetee het volgende:
Dat heb ik nou met paranormale zaken, daarom zeg ik er zelden iets over óf ze willen je vertellen dat 't onzin is óf ze willen dat je de toekomst voorspeld of aan 't genezen slaat ofzo iets.
De origineelste reactie die ik ooit kreeg was de vraag van een buurvrouw die via via wat gehoord had :
* doe 'ns iets !? * ik voelde me net een circusartiest
dat oeverloze commentaar ja, heel vermoeiend somsquote:Op maandag 10 juli 2006 08:28 schreef Atuniel het volgende:
Ja dat verdedigen inderdaad hier
Als je een topic opent, ga je er van uit dat je er zelf in gelooft, en heb je helemaal geen zin om jezelf te gaan verdedigen voor de 100ste keer. Maar je wil het wel gewoon over het onderwerp hebben dan.
Goeiemorgen Droompjequote:Op maandag 10 juli 2006 10:47 schreef Dromenvanger het volgende:
Goede morgen![]()
Ik heb de eerste uren heerlijk geslapen, echt een zachte slaap waar ik rustig bezig was met praten en nog meer. Wat ik zei in de droom weet ik niet meer, weet wel dat het lekkere slaap was.
Daarna kwam het mindere gedeelte, en door het mindere gedeelte voel ik me niet meteen uitgeslapen.
Tijd voor bakkie koffie![]()
gelukkig dat je je weer wat beter voeltquote:Op maandag 10 juli 2006 09:18 schreef badlittlegirl het volgende:
Ook goede morgen.
Na een nachtje goed slapen voel ik me weer een stuk rustiger.
Ik heb het eindelijk een plaatsje kunnen geven.
Koffie smaakt lekkerquote:Op maandag 10 juli 2006 11:00 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Goeiemorgen DroompjeSmaakt de koffie?
dat soort dingen zijn ook afschuwelijk, en het is natuurlijk heel triest als iemand op die manier aan zijn einde moet komen. En 29 is natuurlijk nog veel te jongquote:Op maandag 10 juli 2006 11:18 schreef badlittlegirl het volgende:
De emoties waren een stuk heftiger door de vermoeidheid. Het blijft vervelend. Vooral als je bedenkt dat hij pas 29 was.
Volgens de dokter zou hij augustus niet meer halen. Hij was de afgelopen week zo achteruit gegaan.
Hij kon niet eens meer lopen en verstaanbaar praten.
Ik ben blij dat hij van z'n pijn af is en dat het niet weken langer heeft geduurt.
Weet ik niet?quote:Op maandag 10 juli 2006 11:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zeg, even een vraagje aan de vaste TRU bezoekers: waarom krijg ik regelmatig naar mijn hoofd geslingerd dat ik hier met kloons post?![]()
Simpele username denk ik... Ik zou het zelf niet weten, boeit toch niet?quote:Op maandag 10 juli 2006 11:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zeg, even een vraagje aan de vaste TRU bezoekers: waarom krijg ik regelmatig naar mijn hoofd geslingerd dat ik hier met kloons post?![]()
Zoiets inderdaadquote:
Ik dus ook niet...quote:
Nope...quote:Doe je dat?
Al sla je me dood, dat wordt er nooit bij gezegd...quote:En wie denken ze dan dat je kloon is?
Niet echt, maar het maakt me wel nieuwsgierig waarom iemand dat zou denken. Ik vermoed omdat het komt dat ik geen "believer" ben en nogal wat commentaar heb op de onderwerpen die hier zoal de revue passeren. Nou heb ik in de meeste fora wel regelmatig kritiek/commentaar, maar dit hier is de enige waar ik het verwijt krijg dat ik met kloons post. En als er één subforum is waar ik geen enkele reden heb om met kloons te posten is het hier wel...quote:Op maandag 10 juli 2006 12:36 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Simpele username denk ik... Ik zou het zelf niet weten, boeit toch niet?
Tis zo makkelijk om te roepen "Wat een onzin" he.quote:Op maandag 10 juli 2006 13:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Niet echt, maar het maakt me wel nieuwsgierig waarom iemand dat zou denken. Ik vermoed omdat het komt dat ik geen "believer" ben en nogal wat commentaar heb op de onderwerpen die hier zoal de revue passeren. Nou heb ik in de meeste fora wel regelmatig kritiek/commentaar, maar dit hier is de enige waar ik het verwijt krijg dat ik met kloons post. En als er één subforum is waar ik geen enkele reden heb om met kloons te posten is het hier wel...
Het verzinnen van al die onzin lijkt me idd een stuk tijdrovender.quote:Op maandag 10 juli 2006 13:57 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Tis zo makkelijk om te roepen "Wat een onzin" he.
quote:Op maandag 10 juli 2006 14:03 schreef senesta het volgende:
Ik denk dat als mensen je verdenken van posten met een kloon je minstens de conclusie kunt trekken dat mensen denken dat je niet oprecht bent.
Al die onzin ookquote:Op maandag 10 juli 2006 14:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het verzinnen van al die onzin lijkt me idd een stuk tijdrovender.![]()
Een verzamelterm voor mensen die in (zeer) onwaarschijnlijke, niet bewezen fenomenen geloven of de kans groot achten dat het waar is. Dat is de beste definitie die ik zo snel kan bedenken.quote:Op maandag 10 juli 2006 14:03 schreef senesta het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat een believer dan is volgens jou eigenlijk![]()
Wie weet is dat het 'm, al zie ik niet in waar ik niet oprecht in zou zijn...quote:Ik denk dat als mensen je verdenken van posten met een kloon je minstens de conclusie kunt trekken dat mensen denken dat je niet oprecht bent.
Ik denk dat je moeiteloos meer dan 90% van de verhalen/beweringen/fenomen die hier besproken worden onder onzin moet scharen.quote:Op maandag 10 juli 2006 14:09 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Al die onzin ook
Ik weet niet wat je allemaal onder onzin wil scharen hoor.. maar sommige dingen zijn waar ook al kun je ze niet zien.
Klopt, sommige dingen moet je aannemen, je kan niet alles zelf zien, snappen of uitproberen. Al denk ik dat het bewijs voor een ronde aarde iets harder is dan het "bewijs" wat hier in TRU vaak wordt aangedragen.quote:Kijk, simpel gezegd.. vroeger zeiden ze dat de aarde plat was.. meerendeel van de mensen moest hard lachen als je geloofde dat het niet zo was.. macht van de massa ook, lul elkaar maar na, zit je altijd goed. Maar jij gelooft ook dat de aarde rond is nu.. hoe weet jij dat? Heb jij het zelf gezien? Nee dat geloof je wel...
Ik heb een zeer open mind, daar ligt het hem niet aan. Een open mind hebben staat alleen niet gelijk aan geloven in geesten, aardstralen of whatever. Overigens vind ik dat juist de "believers" hier vaak blijk geven van een zeer gesloten geest. Al is er geen enkele aanwijzing die hun bewering ondersteunt, al zijn er bergen bewijs dat juist het tegendeel waar is, toch blijft men stevig vasthouden aan de eigen denkbeelden, al dan niet met een noodgreep. Een veelgebruikte noodgreep als er weer eens een paranormaal fenomeen ontmaskerd is is beweren dat dat specifieke geval dan wel een hoax of whatever was, maar dat er ook "echte" gevallen zijn.quote:Het is een kwestie van insteek, en een open mind is wel van toepassing in TRU voor nieuwelingen ja
Dat is heel makkelijk ja, maar niet vreemd als je soms ziet wat er hier af en toe beweerd wordt. Mijn commentaar is overigens in eerste instantie niet bedoeld om mensen uit te lachen, eerder om mensen zelf aan het denken te zetten. Maar goed, soms kom je zoveel stupiditeit tegen dat je niet anders kan dan erom lachen, een verbitterd lachje, omdat mensen zich zelf en anderen zoveel wijs maken...quote:Maar het is zooo makkelijk om iemand uit te lachen, of belachelijk te maken om wat hij denkt..
sorry, maar dat vind ik nogal arrogantquote:Op maandag 10 juli 2006 14:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dat is heel makkelijk ja, maar niet vreemd als je soms ziet wat er hier af en toe beweerd wordt. Mijn commentaar is overigens in eerste instantie niet bedoeld om mensen uit te lachen, eerder om mensen zelf aan het denken te zetten. Maar goed, soms kom je zoveel stupiditeit tegen dat je niet anders kan dan erom lachen, een verbitterd lachje, omdat mensen zich zelf en anderen zoveel wijs maken...
Waarschijnlijk omdat je het hier zelf toegeeftquote:Op maandag 10 juli 2006 11:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
quote:Op maandag 10 juli 2006 14:30 schreef Atuniel het volgende:
Ik denk ook dat je wel met je voeten op de aarde moet blijven staan, sommige mensen slaan misschien door in zaken, dat zie ik ook wel.
Chemtrails, of reptiliians dat gaat mij persoonlijk ook te ver.. maar laat die mensen maar lekker discusseren er over, wat heeft mijn reactie in zon topic nou voor nut?
Maar dit is wel een subforum voor die mensen die datzelfde denken te weten of te zien.. en snap je dat je eigenlijk geen zin hebt om steeds het onderwerp te verdedigen maar er gewoon over wil kunnen praten alsof het zo zou zijn? Als je gek op Opels bent.. en je zit in PTA in een Opel topic, dan wil je toch ook niet steeds vertellen aan een Alfa liefhebber waarom die Opel zo goed is. 1x is genoeg.. de rest lul je graag over die Opel.. kromme vergelijking misschien maar wellicht dat je hem wel snapt.
Maar waarom heb jij het idee dat mensen jou nodig hebben voor een portie realiteit?quote:Dat is heel makkelijk ja, maar niet vreemd als je soms ziet wat er hier af en toe beweerd wordt. Mijn commentaar is overigens in eerste instantie niet bedoeld om mensen uit te lachen, eerder om mensen zelf aan het denken te zetten. Maar goed, soms kom je zoveel stupiditeit tegen dat je niet anders kan dan erom lachen, een verbitterd lachje, omdat mensen zich zelf en anderen zoveel wijs maken...
quote:Op maandag 10 juli 2006 14:31 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat je het hier zelf toegeeft![]()
Nostradamus voorspelde winst Spanje op WK
quote:Op maandag 10 juli 2006 11:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat ben ik toch al niet, ik krijg geregeld naar mijn hoofd geslingerd dat ik en mijn kloons op moeten zouten. Ze zien echt overal spoken, ik heb maar 1 kloon en die is nogal makkelijk herkenbaar als zijnde van mij, ooit voor de grap aangemaakt en zelden mee gepost. Ach ja, men ziet hier ook overal samenzweringen, dus zo vreemd is het niet.
Weet je wat arrogant is? De onzin die hier als harde waarheid verkocht wordt zonder ook maar een flintertje bewijs te hebben.quote:Op maandag 10 juli 2006 14:29 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
sorry, maar dat vind ik nogal arrogantJij hoeft mij niet aan het denken te zetten bv, dat kan ik goed zelf nml.
Duurde nog lang voordat iemand hem gevonden hadquote:Op maandag 10 juli 2006 14:31 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat je het hier zelf toegeeft![]()
Nostradamus voorspelde winst Spanje op WK
dat is jouw meningquote:Op maandag 10 juli 2006 14:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Weet je wat arrogant is? De onzin die hier als harde waarheid verkocht wordt zonder ook maar een flintertje bewijs te hebben.![]()
Maar niemand verplicht je het te lezen.quote:Op maandag 10 juli 2006 14:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Weet je wat arrogant is? De onzin die hier als harde waarheid verkocht wordt zonder ook maar een flintertje bewijs te hebben.![]()
Dat doe ik ook niet, ik zet ze alleen wel graag aan het nadenken. Wordt trouwens niet gewaardeerd. Als je met kritische vragen of opmerkingen aankomt word je doorgaans gewoon genegeerd en wordt je verteld dat je weg moet gaan. Tja....quote:Op maandag 10 juli 2006 14:32 schreef senesta het volgende:
[..]
Maar waarom heb jij het idee dat mensen jou nodig hebben voor een portie realiteit?
Ik vind het een behoorlijke arrogante gedachte dat jij mensen hier even gaat vertellen waar ze wel en niet in kunnen geloven.
Het gaat mij om totaal onwaarschijnlijke dingen waar geen of nauwelijks aanwijzingen voor zijn dat het ook daadwerkelijk zo is. Maar ja, "bewijs" lijkt ook een vies woord te zijn in TRU, je mag er niet om vragen, je moet het zo maar geloven...quote:Gaat het je trouwens dan om dingen die niet kunnen of om dingen die jij niet mogelijk acht?
over generaliseren gesprokenquote:Op maandag 10 juli 2006 14:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat doe ik ook niet, ik zet ze alleen wel graag aan het nadenken. Wordt trouwens niet gewaardeerd. Als je met kritische vragen of opmerkingen aankomt word je doorgaans gewoon genegeerd en wordt je verteld dat je weg moet gaan. Tja....
[..]
Het gaat mij om totaal onwaarschijnlijke dingen waar geen of nauwelijks aanwijzingen voor zijn dat het ook daadwerkelijk zo is. Maar ja, "bewijs" lijkt ook een vies woord te zijn in TRU, je mag er niet om vragen, je moet het zo maar geloven...
Ik had hem ook al gelezen, was wel benieuwd wie je dan beschuldigde en waarom.quote:Op maandag 10 juli 2006 14:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Duurde nog lang voordat iemand hem gevonden had.
Ik denk absoluut niet de waarheid in pacht te hebben, ik ben me er zeer bewust van dat ik niet alles weet. Ik vind het vreemd dat je die conclusie trekt uit mijn woorden, misschien moet je nog maar eens rustig doorlezen wat ik zeg en daar eens goed over nadenkenquote:Op maandag 10 juli 2006 14:41 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
dat is jouw meningEn denken dat jij de 'waarheid' in pacht hebt en alle domme TRU-gangers meent daarvan te moeten overtuigen is niet alleen arrogant maar ook nog eens dom.
![]()
Nogmaals.. bewijs speelt niet zo'n belangrijke rol in deze.. iets is er en klaar.. laat dat welles/niettes spelletje in een apart topic komen.quote:Op maandag 10 juli 2006 14:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat doe ik ook niet, ik zet ze alleen wel graag aan het nadenken. Wordt trouwens niet gewaardeerd. Als je met kritische vragen of opmerkingen aankomt word je doorgaans gewoon genegeerd en wordt je verteld dat je weg moet gaan. Tja....
[..]
Het gaat mij om totaal onwaarschijnlijke dingen waar geen of nauwelijks aanwijzingen voor zijn dat het ook daadwerkelijk zo is. Maar ja, "bewijs" lijkt ook een vies woord te zijn in TRU, je mag er niet om vragen, je moet het zo maar geloven...
Maar waar staat dan dat je het moet geloven?quote:Op maandag 10 juli 2006 14:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
[..]
Ik geloof wel dat je je zelf heel wat vind en denkt sterk in je schoenen te staanquote:Op maandag 10 juli 2006 14:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik denk absoluut niet de waarheid in pacht te hebben, ik ben me er zeer bewust van dat ik niet alles weet. Ik vind het vreemd dat je die conclusie trekt uit mijn woorden, misschien moet je nog maar eens rustig doorlezen wat ik zeg en daar eens goed over nadenken.
Méér dan 90%, ik denk dat het erg dicht aan de 100% grenst, maar dat terzijde.quote:Op maandag 10 juli 2006 14:44 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik had hem ook al gelezen, was wel benieuwd wie je dan beschuldigde en waarom.
Ik snap het alleen niet zo goed.
Als jij vind dat 90% van de onderwerpen hier onzin is en de mensen die daar in geloven stupide zijn en gered moeten worden.
Nieuwsgierigheid mijn beste! Dorst naar kennis! Wat mij bezig houdt is het vogende: hoe komt iemand tot de coclusie dat ik hier met kloons zou posten? Vandaar dat ik hier even binnen val.quote:Waarom intresseert het je dan zoveel wat zo'n stupide persoon over jou denkt of zegt?
quote:Op maandag 10 juli 2006 14:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik denk absoluut niet de waarheid in pacht te hebben, ik ben me er zeer bewust van dat ik niet alles weet.
zo vreemd is dat niet, als jij zelf je postings nog eens naleest begrijp jij het vast ookquote:Ik vind het vreemd dat je die conclusie trekt uit mijn woorden, misschien moet je nog maar eens rustig doorlezen wat ik zeg en daar eens goed over nadenken.
Tja, sorry dat ik hier niet ieder user apart ga zitten behandelen...quote:Op maandag 10 juli 2006 14:50 schreef Marietje_34 het volgende:
zo vreemd is dat niet, als jij zelf je postings nog eens naleest begrijp jij het vast ookGezien het feit dat je alle 'Truth'ers' over 1 kam scheert en beweert dat jij mensen graag aan het 'nadenken' zet, kun je je mischien wel een ietsepietsje voorstellen dat je wel zo kan over komen
![]()
Dan is het op zijn zachtst gezegd wel apart dat je je antwoord hier komt zoeken nietwaar?quote:Op maandag 10 juli 2006 14:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Méér dan 90%, ik denk dat het erg dicht aan de 100% grenst, maar dat terzijde.![]()
[..]
Nieuwsgierigheid mijn beste! Dorst naar kennis! Wat mij bezig houdt is het vogende: hoe komt iemand tot de coclusie dat ik hier met kloons zou posten? Vandaar dat ik hier even binnen val.![]()
Waarom dat in hemelsnaam?quote:Op maandag 10 juli 2006 14:50 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat je je zelf heel wat vind
Denk jij dan dat ik niet sterk in mijn schoenen sta?quote:en denkt sterk in je schoenen te staan
Hmm beetje vastgeroest wellichtquote:Op maandag 10 juli 2006 14:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Waarom dat in hemelsnaam?
[..]
Denk jij dan dat ik niet sterk in mijn schoenen sta?![]()
Kijk, dat klinkt alweer heel anders, jij ervaart dat zo ja. Ik niet, ik vind TRU over het algemeen een leuk subforum, al lurk ik meer mee in de meeste topics dan dat ik er reageer.quote:Op maandag 10 juli 2006 14:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik geef gewoon aan hoe ik hier de algemene sfeer ervaar (en ja dat komt generaliserend over). Dat is iets anders als zeggen: "iedere user in TRU is stupide".
en:quote:Maar dit is wel een subforum voor die mensen die datzelfde denken te weten of te zien.. en snap je dat je eigenlijk geen zin hebt om steeds het onderwerp te verdedigen maar er gewoon over wil kunnen praten alsof het zo zou zijn?
Als je gek op Opels bent.. en je zit in PTA in een Opel topic, dan wil je toch ook niet steeds vertellen aan een Alfa liefhebber waarom die Opel zo goed is. 1x is genoeg.. de rest lul je graag over die Opel.. kromme vergelijking misschien maar wellicht dat je hem wel snapt.
Snapt u?quote:ik geloof in geesten.. om verschillende redenen, en ook zonder dat ik een geest de hand heb geschud. En als iemand een "bijzondere ervaring" heeft mag ik daar graag lezen, of mijn mening geven.. en het is balen als er dan weer zo'n schapenkop tussen komt met "Geesten bestaan niet" .
Ik vraag ook geen 100% zekerheid, dat is hier wat te veel gevraagdquote:Op maandag 10 juli 2006 14:55 schreef senesta het volgende:
[..]
Dan is het op zijn zachtst gezegd wel apart dat je je antwoord hier komt zoeken nietwaar?
Maar goed, het word erg lastig voor mij om een prognose te geven met bewijs hoor.
Ik kan namelijk niet met 100% zekerheid zeggen waarom iemand je beschuldigd van posten met klonen.
Yep. De beschuldiging bestaat namelijk, en aangezien ik geen enkel idee heb hoe die ontstaan is vroeg ik me af of iemand hier misschien een idee hadquote:Je vraagt ons eigenlijk om met je mee te speculeren?
Terwijl je me tegelijkertijd beschuldigd van speculeren over andere onderwerpen zonder een bewijs voor mijn ideeen?
Joeppiiieeeeequote:Op maandag 10 juli 2006 15:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ben ff weg jongens, misschien dat ik later vandaag nog eens langs hop.
doeiiiiiiiiiiiiiiiquote:Op maandag 10 juli 2006 15:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Haast je nietquote:Op maandag 10 juli 2006 15:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
-Omdat je veel in termen spreekt als "Ik vind dit en dat, en de rest is gek"quote:Op maandag 10 juli 2006 14:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Waarom dat in hemelsnaam?
[..]
Denk jij dan dat ik niet sterk in mijn schoenen sta?![]()
Ik probeer een algeheel luchtig onderwerp aan te snijden... omdat ik niet van die ongemakkelijk stilte houquote:Op maandag 10 juli 2006 16:07 schreef Dromenvanger het volgende:
Een vraagje tussendoor even.
Hoe gaan jullie om met mensen waarmee je 1 uur in een wachtkamer moet zitten en waar je niet meteen 100 procent mee kunt opschieten. Ik begin dan al snel op hete kolen te zitten.
Maar zo'n luchtig gesprek loopt al snel ten eindequote:Op maandag 10 juli 2006 16:09 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ik probeer een algeheel luchtig onderwerp aan te snijden... omdat ik niet van die ongemakkelijk stilte hou
Op welke termen bedoel je dan precies? Ik krijg de indruk dat je hier toch wat verkeerde interpretaties maakt.quote:Op maandag 10 juli 2006 15:26 schreef Atuniel het volgende:
[..]
-Omdat je veel in termen spreekt als "Ik vind dit en dat, en de rest is gek"
Vraag ik dat? Nee...quote:-En ik denk dat je eigenlijk niet sterk in je schoenen staat als je hier komt navragen of wij ook denken dat jij met een kloon zou posten. Dat zou je toch eigenlijk niet moeten intresseren hoe iemand over jou denkt op een anoniem forum?
Dat vraag ik me dus af, puur omdat ik nieuwsgierig ben wat voor gedachtenkronkels naar dat soort conclusies leidenquote:Zeg, even een vraagje aan de vaste TRU bezoekers: waarom krijg ik regelmatig naar mijn hoofd geslingerd dat ik hier met kloons post?
Je hebt niet veel gemist hoorquote:Op maandag 10 juli 2006 15:54 schreef Dromenvanger het volgende:
Heel wat "commotie" geweest zo te zien hier
Ben ik ff weg, mis ik alle actie
Waarom zou je perse moeten praten? Ik heb meestal niet zo'n behoefte om iedereen te leren kennen in een wachtruimte.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:14 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Maar zo'n luchtig gesprek loopt al snel ten eindeHoeft niet altijd ten einde te lopen maar als een gesprek niet doorgaat van beide kanten en als het spraakwater opraakt ( wat hier dus ook wel eens gebeurt
) dan is het weer de stilte. Maar er waren meer mensen in de wachtruimte aanwezig dus, ook mensen waar het contact wel goed mee loopt. Batterijen van de muis zijn weer leeg
Wacht-ruimtes
Heb wel gepraat maar dan heerst er toch een spanning dat ik me niet op mijn gemak voel. Het komt niet vaak voor maar soms komt het wel eens voor.
Ongemakkelijke stilte is al helemaal een hel.
Mee eens.quote:Wachten is sowieso al een hel op zichWachten en dan niet iets hebben om mee bezig te zijn.
Ik denk dat het eerder je verheerlijking van jouw sceptische insteek was die de vijandigheden op gang hielpen.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Op welke termen bedoel je dan precies? Ik krijg de indruk dat je hier toch wat verkeerde interpretaties maakt.
[..]
Vraag ik dat? Nee...
Nog maar eens terug naar de vraag die stelde:
[..]
Dat vraag ik me dus af, puur omdat ik nieuwsgierig ben wat voor gedachtenkronkels naar dat soort conclusies leiden.
Maar ik merk dat ipv behulpzaamheid vijandigheid hier weer eens de overhand krijgt, sceptici worden hier nou eenmaal niet gepruimd, ook al komen ze met een onschuldige vraag.
De volgende keer als ik iets wil weten van TRU users gebruik ik wel een kloon.
Tis al goed, ik weet al precies wat voor vlees ik in de kuip heb namelijk.. .het type dat nooit tevreden is met een antwoord en alles ombuigt en je woorden uitspit.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Op welke termen bedoel je dan precies? Ik krijg de indruk dat je hier toch wat verkeerde interpretaties maakt.
[..]
Vraag ik dat? Nee...
Nog maar eens terug naar de vraag die stelde:
[..]
Dat vraag ik me dus af, puur omdat ik nieuwsgierig ben wat voor gedachtenkronkels naar dat soort conclusies leiden.
Maar ik merk dat ipv behulpzaamheid vijandigheid hier weer eens de overhand krijgt, sceptici worden hier nou eenmaal niet gepruimd, ook al komen ze met een onschuldige vraag.
De volgende keer als ik iets wil weten van TRU users gebruik ik wel een kloon.
Sterker nog, het gevoel geven dat je een ziekte hebt die hij komt genezenquote:Op maandag 10 juli 2006 16:29 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik heb echter wel moeite met mensen die denken andere mensen iets op te moeten dringen,
Wat is er mis met mensen aan het denken willen zetten over hun denkbeelden?quote:Op maandag 10 juli 2006 16:29 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik denk dat het eerder je verheerlijking van jouw sceptische insteek was die de vijandigheden op gang hielpen.
Het in een hokje stoppen van de "believers".
Ik heb geen moeite met mensen die vragen stellen en kritisch zijn, graag zelfs.
Ik heb echter wel moeite met mensen die denken andere mensen iets op te moeten dringen, en of dat nou een geloof of juist een sceptische instelling is dat intresseert me niet zo veel.
Het was in mijn geval eerder het neerbuigende van jouw tekst wat mijn nekharen overeind zette, vooral het zinnetje dat je mensen aan het denken wilde zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |