quote:Op zondag 9 juli 2006 16:04 schreef Beaudillard het volgende:
Je had hem beter 'waar de ouwe nog niet vol is' kunnen noemen, toch?
Ik heb 'm volgemaakt, met linkje naar deze OHquote:Op zondag 9 juli 2006 16:04 schreef Beaudillard het volgende:
Je had hem beter 'waar de ouwe nog niet vol is' kunnen noemen, toch?
Marietje, jij bent écht goedquote:Op zondag 9 juli 2006 16:17 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Ik heb 'm volgemaakt, met linkje naar deze OH![]()
quote:
ben je gek met je off topicquote:Op zondag 9 juli 2006 17:01 schreef senesta het volgende:
Ik weet niet of lillith nog langs komt maar ik had een vraagje aan haar, hoe ziet de psychologische astrologie de maansknopen, is dat ook in het licht van lotsbestemming of heeft het een andere inhoud?
Sorry voor de offtopic jongens maar als ik een topic open ben ik alleen maar bezig met het verdedigen van astrologie en voor één vraagje is me dat teveel moeite.
OOOh dat lijkt me ook wel wat inderdaad zo'n hangmatjequote:Op zondag 9 juli 2006 17:18 schreef Dromenvanger het volgende:
Nieuwe hoer is al aangepastThank you very much modjes
En off-topic is inderdaad onmogelijk hier
Het meest offtopice is ontopic
Ik ben buiten aan het hangen. Ik was net aan het denken om een hang-mat te kopen. Bij de lidl hadden ze een in de aanbieding waarbij je geen bomen nodig hebt.
Lekker in een hangmat liggen
Dus ik ga weer hangen nu
Muziek, laatste biertje van het 5 liter vaatje en dromen![]()
Dagdromen en gedachtes wegwerken.
Jij hoeft helemaal niets te verdedigen !quote:Op zondag 9 juli 2006 17:01 schreef senesta het volgende:
Ik weet niet of lillith nog langs komt maar ik had een vraagje aan haar, hoe ziet de psychologische astrologie de maansknopen, is dat ook in het licht van lotsbestemming of heeft het een andere inhoud?
Sorry voor de offtopic jongens maar als ik een topic open ben ik alleen maar bezig met het verdedigen van astrologie en voor één vraagje is me dat teveel moeite.
Doen ze hier ook al moeilijk over astrologiequote:Op zondag 9 juli 2006 17:01 schreef senesta het volgende:
Dank je wel.quote:Op zondag 9 juli 2006 19:45 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Jij hoeft helemaal niets te verdedigen !
De hedendaagse astrologie is gebaseerd op wetenschappelijk bewezen feiten.
Iedereen die een beetje verder googled dan Nederland groot is, komt vanzelf genoeg rapporten tegen daarover.
Nee, ik ga geen linkjes geven, iemand die echt geinteresseerd is vind ze wel![]()
En inderdaad is worden de maansknopen ook in dat licht gezien.
Alleen heb ik het zelf nooit over lotsbestemming.
Ik kan daar niet zoveel mee, vind het zo zwaar klinken.
Voor mij symboliseren de Maansknopen het karmische rad, waarin de ziel meedraait.
Het is de evolutie van de ziel.
De Noordelijke Maansknoop, de drakenkop, symboliseert het levensdoel of de levensbestemming van de ziel in dit leven.
Het is dat, waar het naar toe gaat in dit leven.
Het is de kop van het levensverhaal.
De Zuidelijke Maansknoop vertelt iets over ervaringen uit vorige levens.
Het is een aantal automatismen en patronen, die de ziel zich onbewust herinnert.
Ik heb ooit eens een topic geopend en daar was ik meer bezig met verdedigen dan dat daadwerkelijk een topic over astrologie werd.quote:Op zondag 9 juli 2006 19:54 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Doen ze hier ook al moeilijk over astrologie![]()
Ha ha ha ja inderdaadquote:Op zondag 9 juli 2006 21:43 schreef deedeetee het volgende:
Dat heb ik nou met paranormale zaken, daarom zeg ik er zelden iets over óf ze willen je vertellen dat 't onzin is óf ze willen dat je de toekomst voorspeld of aan 't genezen slaat ofzo iets.
De origineelste reactie die ik ooit kreeg was de vraag van een buurvrouw die via via wat gehoord had :
* doe 'ns iets !? * ik voelde me net een circusartiest
dat oeverloze commentaar ja, heel vermoeiend somsquote:Op maandag 10 juli 2006 08:28 schreef Atuniel het volgende:
Ja dat verdedigen inderdaad hier
Als je een topic opent, ga je er van uit dat je er zelf in gelooft, en heb je helemaal geen zin om jezelf te gaan verdedigen voor de 100ste keer. Maar je wil het wel gewoon over het onderwerp hebben dan.
Goeiemorgen Droompjequote:Op maandag 10 juli 2006 10:47 schreef Dromenvanger het volgende:
Goede morgen![]()
Ik heb de eerste uren heerlijk geslapen, echt een zachte slaap waar ik rustig bezig was met praten en nog meer. Wat ik zei in de droom weet ik niet meer, weet wel dat het lekkere slaap was.
Daarna kwam het mindere gedeelte, en door het mindere gedeelte voel ik me niet meteen uitgeslapen.
Tijd voor bakkie koffie![]()
gelukkig dat je je weer wat beter voeltquote:Op maandag 10 juli 2006 09:18 schreef badlittlegirl het volgende:
Ook goede morgen.
Na een nachtje goed slapen voel ik me weer een stuk rustiger.
Ik heb het eindelijk een plaatsje kunnen geven.
Koffie smaakt lekkerquote:Op maandag 10 juli 2006 11:00 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Goeiemorgen DroompjeSmaakt de koffie?
dat soort dingen zijn ook afschuwelijk, en het is natuurlijk heel triest als iemand op die manier aan zijn einde moet komen. En 29 is natuurlijk nog veel te jongquote:Op maandag 10 juli 2006 11:18 schreef badlittlegirl het volgende:
De emoties waren een stuk heftiger door de vermoeidheid. Het blijft vervelend. Vooral als je bedenkt dat hij pas 29 was.
Volgens de dokter zou hij augustus niet meer halen. Hij was de afgelopen week zo achteruit gegaan.
Hij kon niet eens meer lopen en verstaanbaar praten.
Ik ben blij dat hij van z'n pijn af is en dat het niet weken langer heeft geduurt.
Weet ik niet?quote:Op maandag 10 juli 2006 11:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zeg, even een vraagje aan de vaste TRU bezoekers: waarom krijg ik regelmatig naar mijn hoofd geslingerd dat ik hier met kloons post?![]()
Simpele username denk ik... Ik zou het zelf niet weten, boeit toch niet?quote:Op maandag 10 juli 2006 11:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zeg, even een vraagje aan de vaste TRU bezoekers: waarom krijg ik regelmatig naar mijn hoofd geslingerd dat ik hier met kloons post?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |