Gezellie een vakantie huisje in het zonnige zuidenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:19 schreef liefie_ het volgende:
[..]
hmz ik ben net 3 weken geleden verhuist...
zullen we mijn huis dan maar aan houden voor als we een keer op bezoek gaan hier in t zuiden? kunnen we daar slapen!
maar dan kom ik maandag wel alvast bij jou wonen
vakantie studentenkamerquote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:24 schreef NanKing het volgende:
[..]
Gezellie een vakantie huisje in het zonnige zuiden
Ja die heb ik ook nog ergens opgevouwen in een koker zittenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:25 schreef liefie_ het volgende:
[..]
vakantie studentenkamer
maaaaaaar met de avatar in t groot als poster!
quote:
heiligschennis!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:26 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook nog ergens opgevouwen in een koker zitten.
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:28 schreef nixxx het volgende:
[..]
mij verleiden met sex in een boom en ondertussen gaan trouwen met NanKing
Ik ben heul niet bezitterig hoorquote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:28 schreef nixxx het volgende:
[..]
mij verleiden met sex in een boom en ondertussen gaan trouwen met NanKing
Ooit koop ik een mooie lijst en hang ik 'm opquote:
ik vond het een verkapte aanbieding...quote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:29 schreef liefie_ het volgende:
[..]
er staat toch nergens dat ik met jou ga sexen in een boom?
quote:
ik zal maandag die van mij wel mee nemen danquote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:30 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ooit koop ik een mooie lijst en hang ik 'm op.
Maar poster ophangen met spelden oid in mijn huiskamer zie ik niet zo zitten.
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:32 schreef most_wanted het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding]
De L van Lesbo.![]()
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:30 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik vond het een verkapte aanbieding...en nog slecht verkapt ook
Doe ik evenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:33 schreef most_wanted het volgende:
Alleen moet iemand dan eventjes plaatjes verzamelen.
oeh oeh oeh wachtquote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:33 schreef most_wanted het volgende:
Alleen moet iemand dan eventjes plaatjes verzamelen.
Gele kikkers mogen iig nietquote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:38 schreef liefie_ het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
wat mag eigenlijk wel en niet op fok kwa plaatjes?
Als je de afbeelding even opslaat en laat hosten bij (bijvoorbeeld) http://xs.to , dan is het wat handiger.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:41 schreef liefie_ het volgende:
[afbeelding]
sorry ik weet niet wat die kikker doet!
als ik de link in een gewoon venster plak doet ie t wel
Andere host zoeken?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:41 schreef liefie_ het volgende:
edit: kut kikker
sorry ik weet niet wat die kikker doet!
als ik de link in een gewoon venster plak doet ie t wel
Dan moet je even een blik tommies opentrekken.quote:
En ik ook.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:48 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik had die van liefie er ook nog bij ge-edit.
verdorie als ik m op wil slaan in mn eigen comp krijg ik ook een kikkerquote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:44 schreef liefie_ het volgende:
oooeeh ik ga mooie plaatjes posten!
let maar op!
ff uitzoeken hoe ik dat host gebeuren doe
komt goed!
hey dat was er een van mijquote:
Je kan ze wel zien als je naar die website gaat, toen heb ik ze opgeslagen en bij photobucket gehost.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:52 schreef liefie_ het volgende:
[..]
hey dat was er een van mij
waar kom jij nou weer vandaan?
naja
Als het potten zijn dan zullen ze dat niet snel doenquote:
aha ingewikkeld...quote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:54 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Je kan ze wel zien als je naar die website gaat, toen heb ik ze opgeslagen en bij photobucket gehost.
Angst voor die gigantische paarshoofdige genotsknots van mij kan ik best begrijpen. Maar na een avondje fikse neuqseks zullen deze vrouwen spontaan smachten naar meer "op z'n Alberto's".quote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Als het potten zijn dan zullen ze dat niet snel doen.
Maar nu staat ie helemaal onderaan.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:59 schreef Snakey het volgende:
Er staat zo'n mooi rondje voor het topic nu.
Dank je welquote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:59 schreef Snakey het volgende:
Er staat zo'n mooi rondje voor het topic nu.
ik bedoelde of je nog meer plaatjes wou (met het risico dat het kikkers worden maja die kun jij dan weer ont-kikkeren)quote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:59 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Verder heb ik niet opgeslagen, ze waren al weg.![]()
Zodat je ze in de OP kunt doen?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:01 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik bedoelde of je nog meer plaatjes wou (met het risico dat het kikkers worden maja die kun jij dan weer ont-kikkeren)
Hahahahahahahhahahahahahahahahahaquote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:59 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
Angst voor die gigantische paarshoofdige genotsknots van mij kan ik best begrijpen. Maar na een avondje fikse neuqseks zullen deze vrouwen spontaan smachten naar meer "op z'n Alberto's".![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ijs_beer fan!
ik weet niet hoe dat werkt met die OP hoor daar ga ik niet overquote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:01 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Zodat je ze in de OP kunt doen?
Ik vind het best, misschien ook een idee om een wiki te maken voor de OP.
Gatver wat typ jij gore ranzige shit zegquote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:59 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Angst voor die gigantische paarshoofdige genotsknots van mij kan ik best begrijpen. Maar na een avondje fikse neuqseks zullen deze vrouwen spontaan smachten naar meer "op z'n Alberto's".![]()
Klinkt als een SOA.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:59 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
Ik was al bezig om de OP op mijn webruimte te zetten.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:01 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Zodat je ze in de OP kunt doen?
Ik vind het best, misschien ook een idee om een wiki te maken voor de OP.
Typo in de OPquote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:23 schreef NanKing het volgende:
Gewoon ouwehoeren over van allen en nog wat
Dus dat vind jij ook, ondanks je voorkeuren?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Klinkt als een SOA.
Ja, ik vind een paarshoofdige genotsknots echt afschuwelijk klinkenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dus dat vind jij ook, ondanks je voorkeuren?
Heteromannen mankeren soms echt iets
Piemelvrees, jongedame? Of ben je vegetarisch?quote:
soms??quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dus dat vind jij ook, ondanks je voorkeuren?
Heteromannen mankeren soms echt iets
Damn, I lof joequote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, ik vind een paarshoofdige genotsknots echt afschuwelijk klinken.
Heteromannen zijn soms erg eng.
Nee, ik heb hersens en vind jou onsmakelijk. Verder niets hoorquote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:09 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Piemelvrees, jongedame? Of ben je vegetarisch?
Hihiquote:
Hee, ik heb ook hersens! Dan delen we toch nog iets!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:10 schreef ElisaB het volgende:
Nee, ik heb hersens en vind jou onsmakelijk. Verder niets hoor
Origineel, of niet somsquote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Vreemd, een homo die sjans heeft met een dame in een lesbeau-topic.
Als ik de mijne vrijwillig opgeef, ben ik dan weer van je af?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:11 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Hee, ik heb ook hersens! Dan delen we toch nog iets!![]()
Dat zekerquote:
En juist jij maakt een opmerking dat de betiteling "paarshoofdige genotsknots" oftewel "gigantische yoghurtslinger" onsmakelijk is? No offense hoor, maar datzelfde object (what's in a name) zit dan wel af en toe in je sterretje te wringen. Waarvan akte.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Hihi.
Vreemd, een heaumeau die sjans heeft met een dame in een lesbeau-topic.
Knuffeltherapie geaccepteerd!!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:14 schreef NanKing het volgende:
Typo aangepast.
En een knuffel therapie aanbiedt aan Albertooooo, net de hoop dat het ooit nog goed komt.
quote:
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:15 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
Knuffeltherapie geaccepteerd!!Ik zal altijd lief doen tegen jullie.
![]()
ALs je het zo omschrijft vind ik er niet veel lekkers aan, en als je er zo uitziet zoals op je avatar, dan vind ik er al helemaal niks aanquote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:13 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
En juist jij maakt een opmerking dat de betiteling "paarshoofdige genotsknots" oftewel "gigantische yoghurtslinger" onsmakelijk is? No offense hoor, maar datzelfde object (what's in a name) zit dan wel af en toe in je sterretje te wringen. Waarvan akte.![]()
make up you're mindquote:
nu nog gebruiken en je komt in de buurt vanquote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:11 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
Hee, ik heb ook hersens! Dan delen we toch nog iets!![]()
volgens mij heeft nixxx stiekum gewoon een pms aanvalquote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:18 schreef NanKing het volgende:
Dan zeggen ze dat vrouwen moodswings hebben.
Ik heb iets gemist zie ik.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:19 schreef liefie_ het volgende:
[..]
volgens mij heeft nixxx stiekum gewoon een pms aanval
match wel met die sexy tongpiercing foto van laatst van je nixxx
Het gaat dan ook niet om mijzelve, want ik ben 125% hetero. (Hoewel mijn moeke daar anders over denkt...ze zegt altijd: Albert, je gaat nooit achter de meiskes aan, volgens mij ben je een sterrewachter)quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:17 schreef Tha_Erik het volgende:
ALs je het zo omschrijft vind ik er niet veel lekkers aan, en als je er zo uitziet zoals op je avatar, dan vind ik er al helemaal niks aan.
zeg toekomstige...quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:22 schreef NanKing het volgende:
vanitasvanitatumetomniava, je staat erin.
crap die vage idioot was me net voorquote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:33 schreef liefie_ het volgende:
[..]
zeg toekomstige...
je hebt t topic een beetje vermoord
Gaan we ruziënquote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:33 schreef liefie_ het volgende:
[..]
zeg toekomstige...
je hebt t topic een beetje vermoord
vaag (bn.)quote:
Dit is niet bepaald wat ik onder lief verstaquote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:35 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
vaag (bn.)
1 onduidelijk, niet scherp omlijnd => onscherp, schemerachtig, wazig
2 op verschillende manieren te interpreteren => mistig, onbestemd, ondefinieerbaar, schemerig, zweverig
idi·oot1 (de ~ (m.), -oten)
1 iem. die zwakzinnig is in de hoogste graad => krankzinnige
2 [bel.] scheldwoord voor iem. met een afwijkend standpunt of van afwijkend gedrag => dwaas
Kijk dat hoor ik graag.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:36 schreef NanKing het volgende:
Dit is niet bepaald wat ik onder lief versta. Nog maar een paar knuffelsessies dan
![]()
je mag hier komen etenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:38 schreef NanKing het volgende:
Wat gaan we eigenlijk vanavond eten, aanstaande.
oftewel wat zal ik eten vanavond![]()
Groentenkroketjes, een vrouw naar mijn hartquote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:42 schreef liefie_ het volgende:
[..]
je mag hier komen eten
mn zusje en ik maken frietjes en zo
naja ze moet nog naar de ap en dan haalt ze ook worteltjes en groentekroketjes hoop ik
ik wou eigenlijk vega bitterballen maja die heeft de ap nietquote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:43 schreef NanKing het volgende:
[..]
Groentenkroketjes, een vrouw naar mijn hart.
jumbo en van die natuurwinkelgevallen!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:45 schreef NanKing het volgende:
Nog nooit van gehoord, vega bitterballen.
Waar koop je die?
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:47 schreef NanKing het volgende:
Jumbo hebben we hier niet.
Ik zal eens bij een natuurwinkel geval kijken.
Het nogal ver fietsenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:48 schreef liefie_ het volgende:
[..]je hebt geen jumbo?
of je rijdt even naar tilburgik woon namelijk tegen over de jumbo
![]()
dan kan ik je begluren![]()
kijk daarom hebben ze dus dingen uit gevonden als auto bus boot trein vliegtuig enz enzquote:
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:54 schreef NanKing het volgende:
Hey niet van een papuert verwachten dat ze een auto heeft he.
Ik heb een helicopterquote:Op zaterdag 8 juli 2006 18:00 schreef liefie_ het volgende:
[..]heb je dan ook geen boot en geen vliegtuig?
de dramas
oeh paardjesquote:Op zaterdag 8 juli 2006 18:01 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik heb een helicopter.
En voor romantische gelegenheden gaan we met de koets.
zullen we dan maar naar austalie verhuizen mijn lief? of daar iig op huwlijksreis gaanquote:Op zaterdag 8 juli 2006 18:04 schreef NanKing het volgende:
Ik wil een kangaroo.
Lekker warm in de buidel enzoot.
We maken gewoon een wereldreis, aanstaandequote:Op zaterdag 8 juli 2006 18:06 schreef liefie_ het volgende:
[..]
zullen we dan maar naar austalie verhuizen mijn lief? of daar iig op huwlijksreis gaan
kinkyquote:Op zaterdag 8 juli 2006 18:09 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik doe wel net alsof ik een kangaroe ben, wil je in mijn buidel.
Tilburg is best dicht bij Eindhovenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:48 schreef liefie_ het volgende:
[..]je hebt geen jumbo?
of je rijdt even naar tilburgik woon namelijk tegen over de jumbo
![]()
dan kan ik je begluren![]()
gohquote:Op zaterdag 8 juli 2006 18:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Tilburg is best dicht bij Eindhoven.
Zo leer je elke dag nog iets bijquote:
oeh vegaloempiaquote:Op zaterdag 8 juli 2006 18:49 schreef NanKing het volgende:
Zo geboodschapt.
We eten vandaag kruidenpatatdingetjes met een groentenkroket en de optie voor een vega loempia.
![]()
Ja, ik zat er nog aan te denken maar mijn heli staat in de garage voor onderhoudquote:Op zaterdag 8 juli 2006 18:51 schreef liefie_ het volgende:
[..]
oeh vegaloempia
was mn 2e keus voor als mn zusje de groentekroketjes niet kan vinden
had je net zo goed hier kunnen komen eten
Je bent een Tommie of je bent het niet hequote:Op zaterdag 8 juli 2006 18:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Zijn jullie ook allemaal vegetariërs?
'tuurlijk. Hoe denk je anders dat ze lebsies geworden zijn?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 18:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Zijn jullie ook allemaal vegetariërs?
de dramas!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 18:52 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ja, ik zat er nog aan te denken maar mijn heli staat in de garage voor onderhoud.
Nodigen we jouw ouders ook gelijk uit dan? Dan hebben we de grootste obstakels in onze relatie meteen gehadquote:Op zaterdag 8 juli 2006 18:56 schreef liefie_ het volgende:
[..]
de dramas!
nou dan maar als paps en mams komen eten!
Heerlijk om met compleet ongegronde hypotheses (lees: drogredenen) aan te komenquote:
joh dan beginnen de obstakels pasquote:Op zaterdag 8 juli 2006 18:57 schreef NanKing het volgende:
[..]
Nodigen we jouw ouders ook gelijk uit dan? Dan hebben we de grootste obstakels in onze relatie meteen gehad.
Als ze mij ziet is ze opslag verliefd op mij als aanstaande schoondochterquote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:01 schreef liefie_ het volgende:
[..]
joh dan beginnen de obstakels pas
mama jaagt graag vriendjes weg en vriendinnetjes nog liever
he jammerquote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:01 schreef NanKing het volgende:
[..]
Als ze mij ziet is ze opslag verliefd op mij als aanstaande schoondochter.
Volgende week is mijn heli wel klaar hoorquote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:03 schreef liefie_ het volgende:
[..]
he jammer
volgende week gaat ze niet halen namelijk
ze is op vakantie
ow mooi ik geloof namelijk dat ze in frankrijk isquote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:04 schreef NanKing het volgende:
[..]
Volgende week is mijn heli wel klaar hoor. Dan vliegen we er toch gewoon heen.
Germ, wil je er over pratenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[afbeelding]
Ik moet er de laatste tijd vaak aan denken.
Waaraan, sweety?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[afbeelding]
Ik moet er de laatste tijd vaak aan denken.
Stom betweterig kutwijf is hetquote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:10 schreef Tha_Erik het volgende:
En dat stomme wijsneuzerige wicht Penny, die met haar hippe computerboek altijd maar alles moest redden.
Ja, die is ook stomquote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:11 schreef liefie_ het volgende:
is er niet een echte film over gadget?
niet getekend bedoel ik maar met mensjes
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:15 schreef liefie_ het volgende:
ooeeeh pijnstillers
ik ga mezelf vanaaf eens plat drogeren!
kijken of t lukt
Doe voorzichtig enzo.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:15 schreef liefie_ het volgende:
ooeeeh pijnstillers
ik ga mezelf vanaaf eens plat drogeren!
kijken of t lukt
iets verrekt in mn rug of zoquote:
ben braaf en rustig begonnen met nurofen of iets dergelijksquote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:20 schreef NanKing het volgende:
Oh liefie, kun je dat drogeren even nader verklaren.
die jaquote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:23 schreef NanKing het volgende:
Neurofen bedoel je.
Maar ok, wel voorzichtig doen hoor * NanKing streng kijkt.
Als je echt iets verrekt hebt in je rug helpt neurofen niet geweldig.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:23 schreef liefie_ het volgende:
[..]
die ja
had dat woensdag gezegd voor ik mn rug zeer deed![]()
een aarsridder dusquote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:33 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
Het gaat dan ook niet om mijzelve, want ik ben 125% hetero. (Hoewel mijn moeke daar anders over denkt...ze zegt altijd: Albert, je gaat nooit achter de meiskes aan, volgens mij ben je een sterrewachter)
ik ook, maar ook geen zinquote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:25 schreef NanKing het volgende:
[..]
Als je echt iets verrekt hebt in je rug helpt neurofen niet geweldig.
Kun je beter ibrufen gebruiken of even naar de dokter gaan voor spierverslappers.
Oh ja ik heb ervaring.
Ja, medicijnen en alcoholquote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:30 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik ook, maar ook geen zin
zag alleen de neuro versie
en als dat niet werkt alcohol of course
de neurodinges helpt vast braafquote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, medicijnen en alcohol. Goede zet
.
er zit een kerel te vissen op msn of ik af wil sprekenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:34 schreef Lollifant het volgende:
He jullie gaan snel!!
Leuk dat ik ook in de L zit!![]()
Vanavond heb ik een feestjeZin in!
Gaan jullie nog wat doen vanavond?
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:43 schreef maedel het volgende:
Ik ging vanavond eigenlijk de ultieme relatietest doen, een IKEA-keuken in elkaar zetten met vrouwlief... Nou hebben we zojuist de instructie gelezen en nou wordt het toch maar niet vanavond.![]()
hey.. waarom kan ik dat nietquote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:45 schreef liefie_ het volgende:
er zit een kerel te vissen op msn of ik af wil spreken
zat ie vorig weekend ook alik weet niet of ik zin heb
de dramas
Zoals NanKing al zei is alleen Alice lesbisch in het echt, maar Tina is biquote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb een vraag, zijn die actrices uit the L word ook nog echt lesbisch?
Raar eigenlijk. Er zijn toch zat lesbische actrices? Nou ja, in Amerika en out? Nee, lamaar hangenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:47 schreef Viking84 het volgende:
tvpna 1 topic al een huwelijk?
wow! dat gaat snel
Misschien is er dan nog hoop voor mij
[..]
Zoals NanKing al zei is alleen Alice lesbisch in het echt, maar Tina is bi
Het eerste deel in de serie van Taran en de Toverketel van Lloyd Alexander en eentje over een briljante chirurg die in het Victoriaanse London een uit elkaar gereten dief weer in elkaar naait en daarmee geniale inbraken pleegt. Of zo. Jeugdboeken en die tweede was drie dollar, MET extra's zoals een interview met de schrijver en schrijftips achterinquote:
Ja, maar gordijnen is ook heel erg...quote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:45 schreef NanKing het volgende:
[..]. Dat zou hier niet goed gaan
.
Van de week gingen we samen gordijnen ophangen en we hadden al bijna ruzie.
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:59 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo vreemd eigenlijk.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Raar eigenlijk. Er zijn toch zat lesbische actrices? Nou ja, in Amerika en out? Nee, lamaar hangen
pff ik ben al ongeveer een half jaar op fok en je hebt mn msn nog niet eensquote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:47 schreef nixxx het volgende:
[..]
hey.. waarom kan ik dat niet![]()
![]()
verkapt msn verzoek
Boekenquote:
Ja, bij Will & Grace is het ook wel tof om te zien dat die hetero's ook mannen zoenenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:52 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo vreemd eigenlijk.
Het is juist leuk om te zien hoe ze zo overtuigd met een vrouw kunnen zoenen als hetero zijnde
Mag ik wat van je lezen?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Boeken.
Schrijven. Misschien dat ik vanavond weer een stukje verder ga schrijven.
Ik heb niks online staanquote:
Ok, al krijg ik van langdurig lezen vanaf eht scherm wel hoofdpijn.quote:Wil je mijn verhalen ook lezen? *liefkijk*
Kun je niet een klein stukje posten dan? Ik ben wel benieuwd naar je stijl. Of mailen?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb niks online staan, maar als mijn toekomstige bestseller in de winkel ligt dan moet je dat maar lezen, want die wordt in meer dan 50 talen vertaald natuurlijk
.
[..]
Ok, al krijg ik van langdurig lezen vanaf eht scherm wel hoofdpijn.
Oh, jee, van mijn grote werk wil ik nog niets verspreiden, want ik ben zelf absoluut niet tevreden over de stijl, ik wil eerst het verhaal op papier krijgen (had al ooit iets van 26 pagina's getypt, jaren terug, laatst teruggelezen en ik vond het echt drie keer niks, vorige week begonnen met herschrijven)quote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Kun je niet een klein stukje posten dan? Ik ben wel benieuwd naar je stijl. Of mailen?
Kijken gaat.quote:Mijn (homo)verhalen staan hier: http://arthur.nietoverdrijven.com
Voor CKV moesten wij een onmogelijke liefdesverhaal-film maken. Ik wilde per see schrijven, en toen werd het een verhaal(tje) over iemand die verliefd werd op een personage uit een boek.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:59 schreef liefie_ het volgende:
oeh voor ckv op school moesten we een liefdesverhaal schrijven
ik had een erg mooi verhaal geschreven over 2 dames en kreeg een 9 en geschokte blikken
Posten!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:59 schreef liefie_ het volgende:
oeh voor ckv op school moesten we een liefdesverhaal schrijven
ik had een erg mooi verhaal geschreven over 2 dames en kreeg een 9 en geschokte blikken
Heb je wel een mailadres dan? Dan stuur ik mijn meest recente verhaaltje.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:04 schreef wonderer het volgende:
*lunchen gaat*
tip:quote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Posten!
Ik heb nog nooit lesbo-literatuur gelezen
Staat op de site als het goed is.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heb je wel een mailadres dan? Dan stuur ik mijn meest recente verhaaltje.
Jep, en ik vind die witte papieren de grootst mogelijke onzin en ook verspilling.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:12 schreef Viking84 het volgende:
Zijn hier trouwens ook dames lid van Zij aan Zij? Ik was het ooit toen ik nog thuis woonde en mijn moeder schaamde zich altijd dood ("de postbode weet heus wel wat er in die witte envelop zit, hoor")
Ik was wel benieuwd naar dat boek van het zusje van Ronald Giphart. Maar als die net zo over seks praat als 'r broer.. nee dank je.quote:
ik kwam er niet door heenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:12 schreef maedel het volgende:
Heeft er iemand hier Strikt gelezen? Van die mevrouw met die Friese naam?
Ik vond het wel een leuk verhaal, maar het duurde en duurde maar...
Ge-wel-dig boek!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik was wel benieuwd naar dat boek van het zusje van Ronald Giphart. Maar als die net zo over seks praat als 'r broer.. nee dank je.
oh k vind hem geweldig schrijvenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik was wel benieuwd naar dat boek van het zusje van Ronald Giphart. Maar als die net zo over seks praat als 'r broer.. nee dank je.
Op de rainbow experience vorig jaar stond er ook zo'n standje. Een vrouw daar vroeg of ik er wel eens van gehoord had.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:12 schreef Viking84 het volgende:
Zijn hier trouwens ook dames lid van Zij aan Zij? Ik was het ooit toen ik nog thuis woonde en mijn moeder schaamde zich altijd dood ("de postbode weet heus wel wat er in die witte envelop zit, hoor")
Was ook wel heel veel gedoe over de psychiater.quote:
Oh, ik vind zijn stijl erg mooi. Maar dat geneuzel over seks ben ik niet zo weg van. Hoewel ik moet bekennen dat ik een verhaal wel erg... opwindend vond.quote:
Misschien is z'n nieuwe boek Troost dan wel wat voor je.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh, ik vind zijn stijl erg mooi. Maar dat geneuzel over seks ben ik niet zo weg van. Hoewel ik moet bekennen dat ik een verhaal wel erg... opwindend vond.
Yep, heb hem binnen, ben benieuwd. Ga straks op mijn gemakje lezen. Hoe uitgebreid wil je het commentaar?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Wonderer, is mijn mail goed de zee over gegaan?
ja, ik zat al even te snuffelen op je web-log (quote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Op de rainbow experience vorig jaar stond er ook zo'n standje. Een vrouw daar vroeg of ik er wel eens van gehoord had.
Nee, tot op dat moment niet.
Ze keek me echt zo aan van "zielig! Dat je dat nog niet weet, er is zoveel leuks op lesbo gebied!"
Ze probeerde me lid te maken. Ik zei maar dat het niet zo handig was, want ik ging naar de VS verhuizen. Ik had het hart niet om te vertellen dat ik hetero ben...
Hier zijn we ook lid maar die witte envelop mag van mij wel wegquote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:12 schreef Viking84 het volgende:
Verwonderaar is lief en ik heb haar uitgenodigtquote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ja, ik zat al even te snuffelen op je web-log (, maar daar zijn die logs voor hè
) en zag dat je met een man getrouwd bent
Mag ik vragen wat dan de reden is van je aanwezigheid in dit topic?
Ik heb ook verhalen online staan van toen ik zestien was, kom opquote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:15 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik kwam er niet door heen
en ik ga dat verhaal niet posten ik was 16 of zo toen ik dat schreef
Dat ligt aan de posi- / neagiviteit.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yep, heb hem binnen, ben benieuwd. Ga straks op mijn gemakje lezen. Hoe uitgebreid wil je het commentaar?
dus iedereen die lief is mag hier komen?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:23 schreef NanKing het volgende:
[..]
Verwonderaar is lief en ik heb haar uitgenodigt.
Verwonderaar is niet iedereen eeyquote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
dus iedereen die lief is mag hier komen?. Dit moet wel een beetje een exclusief topic blijven hè
. We kunnen niet zomaar iedereen binnen halen.
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:26 schreef NanKing het volgende:
[..]
Verwonderaar is niet iedereen eey![]()
En in principe vind ik dat iedereen hier mag komen ja.
Hannematers is een deur verder.
Ik hang al ruim een jaar rond in het HOMO topic...quote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ja, ik zat al even te snuffelen op je web-log (, maar daar zijn die logs voor hè
) en zag dat je met een man getrouwd bent
Mag ik vragen wat dan de reden is van je aanwezigheid in dit topic?
Ik ookquote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:25 schreef NanKing het volgende:
Erik schrijft ook, wat goed!
Ik ben bezig met een boek.
Ik schrijf en ik doe graag zwaar op de hand, so much for creativiteitquote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ook.
Maar ik ben erg creatief aangelegd, ik schrijf, dicht, teken en maak muziek..
Ik ben heel slecht bezig met een bundel. Maar de verhalen gaan wel allemaal over dezelfde persoonquote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:25 schreef NanKing het volgende:
Erik schrijft ook, wat goed!
Ik ben bezig met een boek.
wat bedoel je met zwaar op de hand? Pathetisch?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:29 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik schrijf en ik doe graag zwaar op de hand, so much for creativiteit.
Misschien schrijf ik me wel in voor een cursus kantklossen.
Ik noem het liever theatraal. Pathetisch klink zo euhz pathetisch.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
wat bedoel je met zwaar op de hand? Pathetisch?
luiwammes. Je bent weinig galant, hèquote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:30 schreef maedel het volgende:
Ik ben heel creatief, maar momenteel zet ik een keuken.
Nou ja, mijn vrouw pakt het eerste kastje uit, en ik zit vanuit de werkkamer toe te kijken![]()
Daar ben je homo voorquote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ook.
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:30 schreef maedel het volgende:
Ik ben heel creatief, maar momenteel zet ik een keuken.
Nou ja, mijn vrouw pakt het eerste kastje uit, en ik zit vanuit de werkkamer toe te kijken![]()
ja okquote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:30 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik noem het liever theatraal. Pathetisch klink zo euhz pathetisch.
Nou, mijn vrouw is heel handig hoorquote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
luiwammes. Je bent weinig galant, hè
Dat krijg je zonder heren in het spelquote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
luiwammes. Je bent weinig galant, hè
Ik laat bijna nooit mensen wat van mij lezen. Ik ben nogal gevoelig voor kritiekquote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ja ok
ik ben ook behoorlijk theatraal, hoor. Als ik wat gedichten af heb, pleur ik ze wel online, kun je zien hoe theatraal ik ben (en waarschijnlijk zal er daarom ook nooit wat van mij uitgegeven worden)
Da's maar goed ook, dan zijn we tenminste die gore paarse knots kwijt die ik af en toe nog in quotes voor bij zie komen.quote:
Ja precies, ik hoef me niet te schamen voor wat ik doe, ik heb een perfect excuusquote:
Een melodramamma dusquote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:30 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik noem het liever theatraal. Pathetisch klink zo euhz pathetisch.
Ik vind je een toffe gozer. Jij hoeft je helemaal nergens voor te schamen.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja precies, ik hoef me niet te schamen voor wat ik doe, ik heb een perfect excuus.
Nou, ik heb wel zo mijn beschamende momenten en verledesquote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vind je een toffe gozer. Jij hoeft je helemaal nergens voor te schamen.
ik ben ook gevoelig voor kritiekquote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:32 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik laat bijna nooit mensen wat van mij lezen. Ik ben nogal gevoelig voor kritiek.
Ik laat het meestal alleen lezen aan vrienden ed..
Ik wil wel wat lezenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik ben ook gevoelig voor kritiekmaar ik weet het zelf (hoop ik
) wel of ik iets goeds of slechts geschreven heb
En ik laat het liever juist aan vreemden lezen, omdat vrienden toch altijd weer gaan vragen naar de aanleiding van een bepaald schrijfsel...
had zo eens tukje uit mijn leven kunnen zijnquote:Het leven is niet eerlijk. Niemand mag het weten. Ik neem later gewoon een vriendin en ik ga trouwen en krijg kinderen en niemand hoeft het te weten, ik ook niet. Het gaat wel weer over denk ik. Ik wil het gewoon. Ik wil niet anders zijn.
dat vind ik nietquote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Wonderer, ik heb zojuist een Arthur-verhaal gelezen (eerste kus).
Fijne en toegankelijke schrijfstijl en sommige dingen toch wel vrij herkenbaar.
De passage
[..]
had zo eens tukje uit mijn leven kunnen zijn.
He verdomme zeg.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:48 schreef liefie_ het volgende:
he verdomme
dr who is afgelopen en rose uit de serie ben ik bang
een foute serie met ditquote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:49 schreef NanKing het volgende:
[..]
He verdomme zeg.
heb geen idee waar het over gaat though
Dank je wel. Dat is eigenlijk het mooiste compliment, dat het herkenbaar is. Ik schrijf namelijk niet uit ervaringquote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Wonderer, ik heb zojuist een Arthur-verhaal gelezen (eerste kus).
Fijne en toegankelijke schrijfstijl en sommige dingen toch wel vrij herkenbaar.
De passage
[..]
had zo eens tukje uit mijn leven kunnen zijn.
Ja, maar het is niet alleen herkenbaar, het is gewoon een stukje wat ik heb ervaren. Een aantal jaren terug (toen ik ongeveer net zo oud was als Arthur daar, kom ik nu achter!!) dacht ik ook echt:quote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dank je wel. Dat is eigenlijk het mooiste compliment, dat het herkenbaar is. Ik schrijf namelijk niet uit ervaring
Ik dicht ook, alleen als ik dat ga publiceren komen er mannen in witte pakken mij afvoeren.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ook.
Wees blij dat je er nu achterkomt en niet op je 42ste zoals Arthurquote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar het is niet alleen herkenbaar, het is gewoon een stukje wat ik heb ervaren. Een aantal jaren terug (toen ik ongeveer net zo oud was als Arthur daar, kom ik nu achter!!) dacht ik ook echt:
"Ik wil dit niet. Ik weiger om hieraan toe te geven. Dan maar ongelukkig, ik ga gewoon een gezin maken, ik wil niet zo zijn en het maakt me niet uit wat ik moet doen om het niet te zijn. Ik leef wel ongelukkig, dat heb ik er voor over".
Naïef enzo, want nu ik het gewoon geaccepteerd heb ben ik eigenlijk wel veel gelukkiger, gek hè?
why wat is er gelukkig aan een gezin en wat houdt je tegen om een gezin te maken met een kerel?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar het is niet alleen herkenbaar, het is gewoon een stukje wat ik heb ervaren. Een aantal jaren terug (toen ik ongeveer net zo oud was als Arthur daar, kom ik nu achter!!) dacht ik ook echt:
"Ik wil dit niet. Ik weiger om hieraan toe te geven. Dan maar ongelukkig, ik ga gewoon een gezin maken, ik wil niet zo zijn en het maakt me niet uit wat ik moet doen om het niet te zijn. Ik leef wel ongelukkig, dat heb ik er voor over".
Naïef enzo, want nu ik het gewoon geaccepteerd heb ben ik eigenlijk wel veel gelukkiger, gek hè?
Lezen!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:57 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik dicht ook, alleen als ik dat ga publiceren komen er mannen in witte pakken mij afvoeren.
Het is de norm en mensen gaan geen vervelende vragen stellen.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:58 schreef liefie_ het volgende:
[..]
why wat is er gelukkig aan een gezin en wat houdt je tegen om een gezin te maken met een kerel?
naja
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:57 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik dicht ook, alleen als ik dat ga publiceren komen er mannen in witte pakken mij afvoeren.
Ik bedoelde vooral het maatschappelijk geaccepteerde gezin; mannetje, vrouwtje, kindjes. Maar nu ben ik er ook wel achter dat ik gewoon mijn eigen gezin (in de toekomst) ga creërenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:58 schreef liefie_ het volgende:
[..]
why wat is er gelukkig aan een gezin en wat houdt je tegen om een gezin te maken met een kerel?
naja
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:02 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Kruip in de huid van de gluipaard,
zo fris als in kruipolie gedompeld leder
zo fris als een uit de modder gegraven kruiwagen
Met daarin uitgerekte lappen vlees
uitgespreid gevloerd,
Met krulspelden, vol met gruis, pluizen en glas,
en gevlochten haarwortels, zo vet als reuzel.
Een griploos bijeengeharkt samenraapsel.
Vrijelijk zonder kloek gegraai.
En luidkeels
en zo volmondig
snoeven de flierefluiters
zij klappen in hun handen
zonder doordrongen te zijn
van de klaagzang
dat nooit over de lippen kan vloeien
van de gluipaard.
(vergeef me)
Kom maar op!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, ik heb wel zo mijn beschamende momenten en verledes![]()
.
Nee, ik wil nietquote:
ow naja ik hou niet van maatschappelijk geaccepteerde zinquote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik bedoelde vooral het maatschappelijk geaccepteerde gezin; mannetje, vrouwtje, kindjes. Maar nu ben ik er ook wel achter dat ik gewoon mijn eigen gezin (in de toekomst) ga creëren.
Fluister het dan maar. Echt, het lucht opquote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee, ik wil niet. Want het is écht te erg
.
Zeg dat je gaat trouwens met mijquote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:06 schreef liefie_ het volgende:
godver ik ben te aardig
nou zit ik opgescheept met knul
Je laten gaan is okquote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:07 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nee hè? Ik liet mij toen ook een beetje gaan
Dat meen je toch niet hè?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:06 schreef liefie_ het volgende:
godver ik ben te aardig
nou zit ik opgescheept met knul
Ik geef wel wat steekwoorden:quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Fluister het dan maar. Echt, het lucht op![]()
knul is van de: nee joh voor de gezelligheid (terwijl ie t elke zaterdag opnieuw probeerd) en die ene keer in de 3 jaar dat ik dan zwicht gaat ie in mn schap zitten staren en zie je haast de bobbel in zn broekquote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:07 schreef NanKing het volgende:
[..]
Zeg dat je gaat trouwens met mij.
Oh ja via msn kun je ook blokkeren.
valt wel mee, tochquote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik geef wel wat steekwoorden:
Twee zussen. Spelen. Samen. Meedoen. Ok. Barbies. Ik. Zij. Spelen. Verkleden. Zij. Mij. Aankleden..
Dus grof gezegd. Ik en barbies, en ik en aangekleed worden.
Da's heel normaal hoorquote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Twee zussen. Spelen. Samen. Meedoen. Ok. Barbies. Ik. Zij. Spelen. Verkleden. Zij. Mij. Aankleden..
Woei, ja, da's té ergquote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |