Piemelvrees, jongedame? Of ben je vegetarisch?quote:
soms??quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dus dat vind jij ook, ondanks je voorkeuren?
Heteromannen mankeren soms echt iets
Damn, I lof joequote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, ik vind een paarshoofdige genotsknots echt afschuwelijk klinken.
Heteromannen zijn soms erg eng.
Nee, ik heb hersens en vind jou onsmakelijk. Verder niets hoorquote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:09 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Piemelvrees, jongedame? Of ben je vegetarisch?
Hihiquote:
Hee, ik heb ook hersens! Dan delen we toch nog iets!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:10 schreef ElisaB het volgende:
Nee, ik heb hersens en vind jou onsmakelijk. Verder niets hoor
Origineel, of niet somsquote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Vreemd, een homo die sjans heeft met een dame in een lesbeau-topic.
Als ik de mijne vrijwillig opgeef, ben ik dan weer van je af?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:11 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Hee, ik heb ook hersens! Dan delen we toch nog iets!![]()
Dat zekerquote:
En juist jij maakt een opmerking dat de betiteling "paarshoofdige genotsknots" oftewel "gigantische yoghurtslinger" onsmakelijk is? No offense hoor, maar datzelfde object (what's in a name) zit dan wel af en toe in je sterretje te wringen. Waarvan akte.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Hihi.
Vreemd, een heaumeau die sjans heeft met een dame in een lesbeau-topic.
Knuffeltherapie geaccepteerd!!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:14 schreef NanKing het volgende:
Typo aangepast.
En een knuffel therapie aanbiedt aan Albertooooo, net de hoop dat het ooit nog goed komt.
quote:
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:15 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
Knuffeltherapie geaccepteerd!!Ik zal altijd lief doen tegen jullie.
![]()
ALs je het zo omschrijft vind ik er niet veel lekkers aan, en als je er zo uitziet zoals op je avatar, dan vind ik er al helemaal niks aanquote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:13 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
En juist jij maakt een opmerking dat de betiteling "paarshoofdige genotsknots" oftewel "gigantische yoghurtslinger" onsmakelijk is? No offense hoor, maar datzelfde object (what's in a name) zit dan wel af en toe in je sterretje te wringen. Waarvan akte.![]()
make up you're mindquote:
nu nog gebruiken en je komt in de buurt vanquote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:11 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
Hee, ik heb ook hersens! Dan delen we toch nog iets!![]()
volgens mij heeft nixxx stiekum gewoon een pms aanvalquote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:18 schreef NanKing het volgende:
Dan zeggen ze dat vrouwen moodswings hebben.
Ik heb iets gemist zie ik.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:19 schreef liefie_ het volgende:
[..]
volgens mij heeft nixxx stiekum gewoon een pms aanval
match wel met die sexy tongpiercing foto van laatst van je nixxx
Het gaat dan ook niet om mijzelve, want ik ben 125% hetero. (Hoewel mijn moeke daar anders over denkt...ze zegt altijd: Albert, je gaat nooit achter de meiskes aan, volgens mij ben je een sterrewachter)quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:17 schreef Tha_Erik het volgende:
ALs je het zo omschrijft vind ik er niet veel lekkers aan, en als je er zo uitziet zoals op je avatar, dan vind ik er al helemaal niks aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |