Gezellie een vakantie huisje in het zonnige zuidenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:19 schreef liefie_ het volgende:
[..]
hmz ik ben net 3 weken geleden verhuist...
zullen we mijn huis dan maar aan houden voor als we een keer op bezoek gaan hier in t zuiden? kunnen we daar slapen!
maar dan kom ik maandag wel alvast bij jou wonen
vakantie studentenkamerquote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:24 schreef NanKing het volgende:
[..]
Gezellie een vakantie huisje in het zonnige zuiden
Ja die heb ik ook nog ergens opgevouwen in een koker zittenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:25 schreef liefie_ het volgende:
[..]
vakantie studentenkamer
maaaaaaar met de avatar in t groot als poster!
quote:
heiligschennis!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:26 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook nog ergens opgevouwen in een koker zitten.
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:28 schreef nixxx het volgende:
[..]
mij verleiden met sex in een boom en ondertussen gaan trouwen met NanKing
Ik ben heul niet bezitterig hoorquote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:28 schreef nixxx het volgende:
[..]
mij verleiden met sex in een boom en ondertussen gaan trouwen met NanKing
Ooit koop ik een mooie lijst en hang ik 'm opquote:
ik vond het een verkapte aanbieding...quote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:29 schreef liefie_ het volgende:
[..]
er staat toch nergens dat ik met jou ga sexen in een boom?
quote:
ik zal maandag die van mij wel mee nemen danquote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:30 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ooit koop ik een mooie lijst en hang ik 'm op.
Maar poster ophangen met spelden oid in mijn huiskamer zie ik niet zo zitten.
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:32 schreef most_wanted het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding]
De L van Lesbo.![]()
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:30 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik vond het een verkapte aanbieding...en nog slecht verkapt ook
Doe ik evenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:33 schreef most_wanted het volgende:
Alleen moet iemand dan eventjes plaatjes verzamelen.
oeh oeh oeh wachtquote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:33 schreef most_wanted het volgende:
Alleen moet iemand dan eventjes plaatjes verzamelen.
Gele kikkers mogen iig nietquote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:38 schreef liefie_ het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
wat mag eigenlijk wel en niet op fok kwa plaatjes?
Als je de afbeelding even opslaat en laat hosten bij (bijvoorbeeld) http://xs.to , dan is het wat handiger.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:41 schreef liefie_ het volgende:
[afbeelding]
sorry ik weet niet wat die kikker doet!
als ik de link in een gewoon venster plak doet ie t wel
Andere host zoeken?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:41 schreef liefie_ het volgende:
edit: kut kikker
sorry ik weet niet wat die kikker doet!
als ik de link in een gewoon venster plak doet ie t wel
Dan moet je even een blik tommies opentrekken.quote:
En ik ook.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:48 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik had die van liefie er ook nog bij ge-edit.
verdorie als ik m op wil slaan in mn eigen comp krijg ik ook een kikkerquote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:44 schreef liefie_ het volgende:
oooeeh ik ga mooie plaatjes posten!
let maar op!
ff uitzoeken hoe ik dat host gebeuren doe
komt goed!
hey dat was er een van mijquote:
Je kan ze wel zien als je naar die website gaat, toen heb ik ze opgeslagen en bij photobucket gehost.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:52 schreef liefie_ het volgende:
[..]
hey dat was er een van mij
waar kom jij nou weer vandaan?
naja
Als het potten zijn dan zullen ze dat niet snel doenquote:
aha ingewikkeld...quote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:54 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Je kan ze wel zien als je naar die website gaat, toen heb ik ze opgeslagen en bij photobucket gehost.
Angst voor die gigantische paarshoofdige genotsknots van mij kan ik best begrijpen. Maar na een avondje fikse neuqseks zullen deze vrouwen spontaan smachten naar meer "op z'n Alberto's".quote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Als het potten zijn dan zullen ze dat niet snel doen.
Maar nu staat ie helemaal onderaan.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:59 schreef Snakey het volgende:
Er staat zo'n mooi rondje voor het topic nu.
Dank je welquote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:59 schreef Snakey het volgende:
Er staat zo'n mooi rondje voor het topic nu.
ik bedoelde of je nog meer plaatjes wou (met het risico dat het kikkers worden maja die kun jij dan weer ont-kikkeren)quote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:59 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Verder heb ik niet opgeslagen, ze waren al weg.![]()
Zodat je ze in de OP kunt doen?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:01 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik bedoelde of je nog meer plaatjes wou (met het risico dat het kikkers worden maja die kun jij dan weer ont-kikkeren)
Hahahahahahahhahahahahahahahahahaquote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:59 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
Angst voor die gigantische paarshoofdige genotsknots van mij kan ik best begrijpen. Maar na een avondje fikse neuqseks zullen deze vrouwen spontaan smachten naar meer "op z'n Alberto's".![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ijs_beer fan!
ik weet niet hoe dat werkt met die OP hoor daar ga ik niet overquote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:01 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Zodat je ze in de OP kunt doen?
Ik vind het best, misschien ook een idee om een wiki te maken voor de OP.
Gatver wat typ jij gore ranzige shit zegquote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:59 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Angst voor die gigantische paarshoofdige genotsknots van mij kan ik best begrijpen. Maar na een avondje fikse neuqseks zullen deze vrouwen spontaan smachten naar meer "op z'n Alberto's".![]()
Klinkt als een SOA.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:59 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
Ik was al bezig om de OP op mijn webruimte te zetten.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:01 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Zodat je ze in de OP kunt doen?
Ik vind het best, misschien ook een idee om een wiki te maken voor de OP.
Typo in de OPquote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:23 schreef NanKing het volgende:
Gewoon ouwehoeren over van allen en nog wat
Dus dat vind jij ook, ondanks je voorkeuren?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Klinkt als een SOA.
Ja, ik vind een paarshoofdige genotsknots echt afschuwelijk klinkenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dus dat vind jij ook, ondanks je voorkeuren?
Heteromannen mankeren soms echt iets
Piemelvrees, jongedame? Of ben je vegetarisch?quote:
soms??quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dus dat vind jij ook, ondanks je voorkeuren?
Heteromannen mankeren soms echt iets
Damn, I lof joequote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, ik vind een paarshoofdige genotsknots echt afschuwelijk klinken.
Heteromannen zijn soms erg eng.
Nee, ik heb hersens en vind jou onsmakelijk. Verder niets hoorquote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:09 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Piemelvrees, jongedame? Of ben je vegetarisch?
Hihiquote:
Hee, ik heb ook hersens! Dan delen we toch nog iets!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:10 schreef ElisaB het volgende:
Nee, ik heb hersens en vind jou onsmakelijk. Verder niets hoor
Origineel, of niet somsquote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Vreemd, een homo die sjans heeft met een dame in een lesbeau-topic.
Als ik de mijne vrijwillig opgeef, ben ik dan weer van je af?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:11 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Hee, ik heb ook hersens! Dan delen we toch nog iets!![]()
Dat zekerquote:
En juist jij maakt een opmerking dat de betiteling "paarshoofdige genotsknots" oftewel "gigantische yoghurtslinger" onsmakelijk is? No offense hoor, maar datzelfde object (what's in a name) zit dan wel af en toe in je sterretje te wringen. Waarvan akte.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Hihi.
Vreemd, een heaumeau die sjans heeft met een dame in een lesbeau-topic.
Knuffeltherapie geaccepteerd!!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:14 schreef NanKing het volgende:
Typo aangepast.
En een knuffel therapie aanbiedt aan Albertooooo, net de hoop dat het ooit nog goed komt.
quote:
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:15 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
Knuffeltherapie geaccepteerd!!Ik zal altijd lief doen tegen jullie.
![]()
ALs je het zo omschrijft vind ik er niet veel lekkers aan, en als je er zo uitziet zoals op je avatar, dan vind ik er al helemaal niks aanquote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:13 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
En juist jij maakt een opmerking dat de betiteling "paarshoofdige genotsknots" oftewel "gigantische yoghurtslinger" onsmakelijk is? No offense hoor, maar datzelfde object (what's in a name) zit dan wel af en toe in je sterretje te wringen. Waarvan akte.![]()
make up you're mindquote:
nu nog gebruiken en je komt in de buurt vanquote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:11 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
Hee, ik heb ook hersens! Dan delen we toch nog iets!![]()
volgens mij heeft nixxx stiekum gewoon een pms aanvalquote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:18 schreef NanKing het volgende:
Dan zeggen ze dat vrouwen moodswings hebben.
Ik heb iets gemist zie ik.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:19 schreef liefie_ het volgende:
[..]
volgens mij heeft nixxx stiekum gewoon een pms aanval
match wel met die sexy tongpiercing foto van laatst van je nixxx
Het gaat dan ook niet om mijzelve, want ik ben 125% hetero. (Hoewel mijn moeke daar anders over denkt...ze zegt altijd: Albert, je gaat nooit achter de meiskes aan, volgens mij ben je een sterrewachter)quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:17 schreef Tha_Erik het volgende:
ALs je het zo omschrijft vind ik er niet veel lekkers aan, en als je er zo uitziet zoals op je avatar, dan vind ik er al helemaal niks aan.
zeg toekomstige...quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:22 schreef NanKing het volgende:
vanitasvanitatumetomniava, je staat erin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |