Heerlijk om met compleet ongegronde hypotheses (lees: drogredenen) aan te komenquote:
joh dan beginnen de obstakels pasquote:Op zaterdag 8 juli 2006 18:57 schreef NanKing het volgende:
[..]
Nodigen we jouw ouders ook gelijk uit dan? Dan hebben we de grootste obstakels in onze relatie meteen gehad.
Als ze mij ziet is ze opslag verliefd op mij als aanstaande schoondochterquote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:01 schreef liefie_ het volgende:
[..]
joh dan beginnen de obstakels pas
mama jaagt graag vriendjes weg en vriendinnetjes nog liever
he jammerquote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:01 schreef NanKing het volgende:
[..]
Als ze mij ziet is ze opslag verliefd op mij als aanstaande schoondochter.
Volgende week is mijn heli wel klaar hoorquote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:03 schreef liefie_ het volgende:
[..]
he jammer
volgende week gaat ze niet halen namelijk
ze is op vakantie
ow mooi ik geloof namelijk dat ze in frankrijk isquote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:04 schreef NanKing het volgende:
[..]
Volgende week is mijn heli wel klaar hoor. Dan vliegen we er toch gewoon heen.
Germ, wil je er over pratenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[afbeelding]
Ik moet er de laatste tijd vaak aan denken.
Waaraan, sweety?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[afbeelding]
Ik moet er de laatste tijd vaak aan denken.
Stom betweterig kutwijf is hetquote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:10 schreef Tha_Erik het volgende:
En dat stomme wijsneuzerige wicht Penny, die met haar hippe computerboek altijd maar alles moest redden.
Ja, die is ook stomquote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:11 schreef liefie_ het volgende:
is er niet een echte film over gadget?
niet getekend bedoel ik maar met mensjes
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:15 schreef liefie_ het volgende:
ooeeeh pijnstillers
ik ga mezelf vanaaf eens plat drogeren!
kijken of t lukt
Doe voorzichtig enzo.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:15 schreef liefie_ het volgende:
ooeeeh pijnstillers
ik ga mezelf vanaaf eens plat drogeren!
kijken of t lukt
iets verrekt in mn rug of zoquote:
ben braaf en rustig begonnen met nurofen of iets dergelijksquote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:20 schreef NanKing het volgende:
Oh liefie, kun je dat drogeren even nader verklaren.
die jaquote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:23 schreef NanKing het volgende:
Neurofen bedoel je.
Maar ok, wel voorzichtig doen hoor * NanKing streng kijkt.
Als je echt iets verrekt hebt in je rug helpt neurofen niet geweldig.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:23 schreef liefie_ het volgende:
[..]
die ja
had dat woensdag gezegd voor ik mn rug zeer deed![]()
een aarsridder dusquote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:33 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
Het gaat dan ook niet om mijzelve, want ik ben 125% hetero. (Hoewel mijn moeke daar anders over denkt...ze zegt altijd: Albert, je gaat nooit achter de meiskes aan, volgens mij ben je een sterrewachter)
ik ook, maar ook geen zinquote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:25 schreef NanKing het volgende:
[..]
Als je echt iets verrekt hebt in je rug helpt neurofen niet geweldig.
Kun je beter ibrufen gebruiken of even naar de dokter gaan voor spierverslappers.
Oh ja ik heb ervaring.
Ja, medicijnen en alcoholquote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:30 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik ook, maar ook geen zin
zag alleen de neuro versie
en als dat niet werkt alcohol of course
de neurodinges helpt vast braafquote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, medicijnen en alcohol. Goede zet
.
er zit een kerel te vissen op msn of ik af wil sprekenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:34 schreef Lollifant het volgende:
He jullie gaan snel!!
Leuk dat ik ook in de L zit!![]()
Vanavond heb ik een feestjeZin in!
Gaan jullie nog wat doen vanavond?
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:43 schreef maedel het volgende:
Ik ging vanavond eigenlijk de ultieme relatietest doen, een IKEA-keuken in elkaar zetten met vrouwlief... Nou hebben we zojuist de instructie gelezen en nou wordt het toch maar niet vanavond.![]()
hey.. waarom kan ik dat nietquote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:45 schreef liefie_ het volgende:
er zit een kerel te vissen op msn of ik af wil spreken
zat ie vorig weekend ook alik weet niet of ik zin heb
de dramas
Zoals NanKing al zei is alleen Alice lesbisch in het echt, maar Tina is biquote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb een vraag, zijn die actrices uit the L word ook nog echt lesbisch?
Raar eigenlijk. Er zijn toch zat lesbische actrices? Nou ja, in Amerika en out? Nee, lamaar hangenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:47 schreef Viking84 het volgende:
tvpna 1 topic al een huwelijk?
wow! dat gaat snel
Misschien is er dan nog hoop voor mij
[..]
Zoals NanKing al zei is alleen Alice lesbisch in het echt, maar Tina is bi
Het eerste deel in de serie van Taran en de Toverketel van Lloyd Alexander en eentje over een briljante chirurg die in het Victoriaanse London een uit elkaar gereten dief weer in elkaar naait en daarmee geniale inbraken pleegt. Of zo. Jeugdboeken en die tweede was drie dollar, MET extra's zoals een interview met de schrijver en schrijftips achterinquote:
Ja, maar gordijnen is ook heel erg...quote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:45 schreef NanKing het volgende:
[..]. Dat zou hier niet goed gaan
.
Van de week gingen we samen gordijnen ophangen en we hadden al bijna ruzie.
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:59 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
Angst voor die gigantische paarshoofdige genotsknots van mij kan ik best begrijpen. Maar na een avondje fikse neuqseks zullen deze vrouwen spontaan smachten naar meer "op z'n Alberto's".![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |