Boekenquote:
Ja, bij Will & Grace is het ook wel tof om te zien dat die hetero's ook mannen zoenenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:52 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo vreemd eigenlijk.
Het is juist leuk om te zien hoe ze zo overtuigd met een vrouw kunnen zoenen als hetero zijnde
Mag ik wat van je lezen?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Boeken.
Schrijven. Misschien dat ik vanavond weer een stukje verder ga schrijven.
Ik heb niks online staanquote:
Ok, al krijg ik van langdurig lezen vanaf eht scherm wel hoofdpijn.quote:Wil je mijn verhalen ook lezen? *liefkijk*
Kun je niet een klein stukje posten dan? Ik ben wel benieuwd naar je stijl. Of mailen?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb niks online staan, maar als mijn toekomstige bestseller in de winkel ligt dan moet je dat maar lezen, want die wordt in meer dan 50 talen vertaald natuurlijk
.
[..]
Ok, al krijg ik van langdurig lezen vanaf eht scherm wel hoofdpijn.
Oh, jee, van mijn grote werk wil ik nog niets verspreiden, want ik ben zelf absoluut niet tevreden over de stijl, ik wil eerst het verhaal op papier krijgen (had al ooit iets van 26 pagina's getypt, jaren terug, laatst teruggelezen en ik vond het echt drie keer niks, vorige week begonnen met herschrijven)quote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Kun je niet een klein stukje posten dan? Ik ben wel benieuwd naar je stijl. Of mailen?
Kijken gaat.quote:Mijn (homo)verhalen staan hier: http://arthur.nietoverdrijven.com
Voor CKV moesten wij een onmogelijke liefdesverhaal-film maken. Ik wilde per see schrijven, en toen werd het een verhaal(tje) over iemand die verliefd werd op een personage uit een boek.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:59 schreef liefie_ het volgende:
oeh voor ckv op school moesten we een liefdesverhaal schrijven
ik had een erg mooi verhaal geschreven over 2 dames en kreeg een 9 en geschokte blikken
Posten!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:59 schreef liefie_ het volgende:
oeh voor ckv op school moesten we een liefdesverhaal schrijven
ik had een erg mooi verhaal geschreven over 2 dames en kreeg een 9 en geschokte blikken
Heb je wel een mailadres dan? Dan stuur ik mijn meest recente verhaaltje.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:04 schreef wonderer het volgende:
*lunchen gaat*
tip:quote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Posten!
Ik heb nog nooit lesbo-literatuur gelezen
Staat op de site als het goed is.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heb je wel een mailadres dan? Dan stuur ik mijn meest recente verhaaltje.
Jep, en ik vind die witte papieren de grootst mogelijke onzin en ook verspilling.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:12 schreef Viking84 het volgende:
Zijn hier trouwens ook dames lid van Zij aan Zij? Ik was het ooit toen ik nog thuis woonde en mijn moeder schaamde zich altijd dood ("de postbode weet heus wel wat er in die witte envelop zit, hoor")
Ik was wel benieuwd naar dat boek van het zusje van Ronald Giphart. Maar als die net zo over seks praat als 'r broer.. nee dank je.quote:
ik kwam er niet door heenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:12 schreef maedel het volgende:
Heeft er iemand hier Strikt gelezen? Van die mevrouw met die Friese naam?
Ik vond het wel een leuk verhaal, maar het duurde en duurde maar...
Ge-wel-dig boek!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik was wel benieuwd naar dat boek van het zusje van Ronald Giphart. Maar als die net zo over seks praat als 'r broer.. nee dank je.
oh k vind hem geweldig schrijvenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik was wel benieuwd naar dat boek van het zusje van Ronald Giphart. Maar als die net zo over seks praat als 'r broer.. nee dank je.
Op de rainbow experience vorig jaar stond er ook zo'n standje. Een vrouw daar vroeg of ik er wel eens van gehoord had.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:12 schreef Viking84 het volgende:
Zijn hier trouwens ook dames lid van Zij aan Zij? Ik was het ooit toen ik nog thuis woonde en mijn moeder schaamde zich altijd dood ("de postbode weet heus wel wat er in die witte envelop zit, hoor")
Was ook wel heel veel gedoe over de psychiater.quote:
Oh, ik vind zijn stijl erg mooi. Maar dat geneuzel over seks ben ik niet zo weg van. Hoewel ik moet bekennen dat ik een verhaal wel erg... opwindend vond.quote:
Misschien is z'n nieuwe boek Troost dan wel wat voor je.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh, ik vind zijn stijl erg mooi. Maar dat geneuzel over seks ben ik niet zo weg van. Hoewel ik moet bekennen dat ik een verhaal wel erg... opwindend vond.
Yep, heb hem binnen, ben benieuwd. Ga straks op mijn gemakje lezen. Hoe uitgebreid wil je het commentaar?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Wonderer, is mijn mail goed de zee over gegaan?
ja, ik zat al even te snuffelen op je web-log (quote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Op de rainbow experience vorig jaar stond er ook zo'n standje. Een vrouw daar vroeg of ik er wel eens van gehoord had.
Nee, tot op dat moment niet.
Ze keek me echt zo aan van "zielig! Dat je dat nog niet weet, er is zoveel leuks op lesbo gebied!"
Ze probeerde me lid te maken. Ik zei maar dat het niet zo handig was, want ik ging naar de VS verhuizen. Ik had het hart niet om te vertellen dat ik hetero ben...
Hier zijn we ook lid maar die witte envelop mag van mij wel wegquote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:12 schreef Viking84 het volgende:
Verwonderaar is lief en ik heb haar uitgenodigtquote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ja, ik zat al even te snuffelen op je web-log (, maar daar zijn die logs voor hè
) en zag dat je met een man getrouwd bent
Mag ik vragen wat dan de reden is van je aanwezigheid in dit topic?
Ik heb ook verhalen online staan van toen ik zestien was, kom opquote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:15 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik kwam er niet door heen
en ik ga dat verhaal niet posten ik was 16 of zo toen ik dat schreef
Dat ligt aan de posi- / neagiviteit.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yep, heb hem binnen, ben benieuwd. Ga straks op mijn gemakje lezen. Hoe uitgebreid wil je het commentaar?
dus iedereen die lief is mag hier komen?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:23 schreef NanKing het volgende:
[..]
Verwonderaar is lief en ik heb haar uitgenodigt.
Verwonderaar is niet iedereen eeyquote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
dus iedereen die lief is mag hier komen?. Dit moet wel een beetje een exclusief topic blijven hè
. We kunnen niet zomaar iedereen binnen halen.
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:26 schreef NanKing het volgende:
[..]
Verwonderaar is niet iedereen eey![]()
En in principe vind ik dat iedereen hier mag komen ja.
Hannematers is een deur verder.
Ik hang al ruim een jaar rond in het HOMO topic...quote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ja, ik zat al even te snuffelen op je web-log (, maar daar zijn die logs voor hè
) en zag dat je met een man getrouwd bent
Mag ik vragen wat dan de reden is van je aanwezigheid in dit topic?
Ik ookquote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:25 schreef NanKing het volgende:
Erik schrijft ook, wat goed!
Ik ben bezig met een boek.
Ik schrijf en ik doe graag zwaar op de hand, so much for creativiteitquote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ook.
Maar ik ben erg creatief aangelegd, ik schrijf, dicht, teken en maak muziek..
Ik ben heel slecht bezig met een bundel. Maar de verhalen gaan wel allemaal over dezelfde persoonquote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:25 schreef NanKing het volgende:
Erik schrijft ook, wat goed!
Ik ben bezig met een boek.
wat bedoel je met zwaar op de hand? Pathetisch?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:29 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik schrijf en ik doe graag zwaar op de hand, so much for creativiteit.
Misschien schrijf ik me wel in voor een cursus kantklossen.
Ik noem het liever theatraal. Pathetisch klink zo euhz pathetisch.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
wat bedoel je met zwaar op de hand? Pathetisch?
luiwammes. Je bent weinig galant, hèquote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:30 schreef maedel het volgende:
Ik ben heel creatief, maar momenteel zet ik een keuken.
Nou ja, mijn vrouw pakt het eerste kastje uit, en ik zit vanuit de werkkamer toe te kijken![]()
Daar ben je homo voorquote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ook.
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:30 schreef maedel het volgende:
Ik ben heel creatief, maar momenteel zet ik een keuken.
Nou ja, mijn vrouw pakt het eerste kastje uit, en ik zit vanuit de werkkamer toe te kijken![]()
ja okquote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:30 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik noem het liever theatraal. Pathetisch klink zo euhz pathetisch.
Nou, mijn vrouw is heel handig hoorquote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
luiwammes. Je bent weinig galant, hè
Dat krijg je zonder heren in het spelquote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
luiwammes. Je bent weinig galant, hè
Ik laat bijna nooit mensen wat van mij lezen. Ik ben nogal gevoelig voor kritiekquote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ja ok
ik ben ook behoorlijk theatraal, hoor. Als ik wat gedichten af heb, pleur ik ze wel online, kun je zien hoe theatraal ik ben (en waarschijnlijk zal er daarom ook nooit wat van mij uitgegeven worden)
Da's maar goed ook, dan zijn we tenminste die gore paarse knots kwijt die ik af en toe nog in quotes voor bij zie komen.quote:
Ja precies, ik hoef me niet te schamen voor wat ik doe, ik heb een perfect excuusquote:
Een melodramamma dusquote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:30 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik noem het liever theatraal. Pathetisch klink zo euhz pathetisch.
Ik vind je een toffe gozer. Jij hoeft je helemaal nergens voor te schamen.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja precies, ik hoef me niet te schamen voor wat ik doe, ik heb een perfect excuus.
Nou, ik heb wel zo mijn beschamende momenten en verledesquote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vind je een toffe gozer. Jij hoeft je helemaal nergens voor te schamen.
ik ben ook gevoelig voor kritiekquote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:32 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik laat bijna nooit mensen wat van mij lezen. Ik ben nogal gevoelig voor kritiek.
Ik laat het meestal alleen lezen aan vrienden ed..
Ik wil wel wat lezenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik ben ook gevoelig voor kritiekmaar ik weet het zelf (hoop ik
) wel of ik iets goeds of slechts geschreven heb
En ik laat het liever juist aan vreemden lezen, omdat vrienden toch altijd weer gaan vragen naar de aanleiding van een bepaald schrijfsel...
had zo eens tukje uit mijn leven kunnen zijnquote:Het leven is niet eerlijk. Niemand mag het weten. Ik neem later gewoon een vriendin en ik ga trouwen en krijg kinderen en niemand hoeft het te weten, ik ook niet. Het gaat wel weer over denk ik. Ik wil het gewoon. Ik wil niet anders zijn.
dat vind ik nietquote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Wonderer, ik heb zojuist een Arthur-verhaal gelezen (eerste kus).
Fijne en toegankelijke schrijfstijl en sommige dingen toch wel vrij herkenbaar.
De passage
[..]
had zo eens tukje uit mijn leven kunnen zijn.
He verdomme zeg.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:48 schreef liefie_ het volgende:
he verdomme
dr who is afgelopen en rose uit de serie ben ik bang
een foute serie met ditquote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:49 schreef NanKing het volgende:
[..]
He verdomme zeg.
heb geen idee waar het over gaat though
Dank je wel. Dat is eigenlijk het mooiste compliment, dat het herkenbaar is. Ik schrijf namelijk niet uit ervaringquote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Wonderer, ik heb zojuist een Arthur-verhaal gelezen (eerste kus).
Fijne en toegankelijke schrijfstijl en sommige dingen toch wel vrij herkenbaar.
De passage
[..]
had zo eens tukje uit mijn leven kunnen zijn.
Ja, maar het is niet alleen herkenbaar, het is gewoon een stukje wat ik heb ervaren. Een aantal jaren terug (toen ik ongeveer net zo oud was als Arthur daar, kom ik nu achter!!) dacht ik ook echt:quote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dank je wel. Dat is eigenlijk het mooiste compliment, dat het herkenbaar is. Ik schrijf namelijk niet uit ervaring
Ik dicht ook, alleen als ik dat ga publiceren komen er mannen in witte pakken mij afvoeren.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ook.
Wees blij dat je er nu achterkomt en niet op je 42ste zoals Arthurquote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar het is niet alleen herkenbaar, het is gewoon een stukje wat ik heb ervaren. Een aantal jaren terug (toen ik ongeveer net zo oud was als Arthur daar, kom ik nu achter!!) dacht ik ook echt:
"Ik wil dit niet. Ik weiger om hieraan toe te geven. Dan maar ongelukkig, ik ga gewoon een gezin maken, ik wil niet zo zijn en het maakt me niet uit wat ik moet doen om het niet te zijn. Ik leef wel ongelukkig, dat heb ik er voor over".
Naïef enzo, want nu ik het gewoon geaccepteerd heb ben ik eigenlijk wel veel gelukkiger, gek hè?
why wat is er gelukkig aan een gezin en wat houdt je tegen om een gezin te maken met een kerel?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar het is niet alleen herkenbaar, het is gewoon een stukje wat ik heb ervaren. Een aantal jaren terug (toen ik ongeveer net zo oud was als Arthur daar, kom ik nu achter!!) dacht ik ook echt:
"Ik wil dit niet. Ik weiger om hieraan toe te geven. Dan maar ongelukkig, ik ga gewoon een gezin maken, ik wil niet zo zijn en het maakt me niet uit wat ik moet doen om het niet te zijn. Ik leef wel ongelukkig, dat heb ik er voor over".
Naïef enzo, want nu ik het gewoon geaccepteerd heb ben ik eigenlijk wel veel gelukkiger, gek hè?
Lezen!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:57 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik dicht ook, alleen als ik dat ga publiceren komen er mannen in witte pakken mij afvoeren.
Het is de norm en mensen gaan geen vervelende vragen stellen.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:58 schreef liefie_ het volgende:
[..]
why wat is er gelukkig aan een gezin en wat houdt je tegen om een gezin te maken met een kerel?
naja
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:57 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik dicht ook, alleen als ik dat ga publiceren komen er mannen in witte pakken mij afvoeren.
Ik bedoelde vooral het maatschappelijk geaccepteerde gezin; mannetje, vrouwtje, kindjes. Maar nu ben ik er ook wel achter dat ik gewoon mijn eigen gezin (in de toekomst) ga creërenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:58 schreef liefie_ het volgende:
[..]
why wat is er gelukkig aan een gezin en wat houdt je tegen om een gezin te maken met een kerel?
naja
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:02 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Kruip in de huid van de gluipaard,
zo fris als in kruipolie gedompeld leder
zo fris als een uit de modder gegraven kruiwagen
Met daarin uitgerekte lappen vlees
uitgespreid gevloerd,
Met krulspelden, vol met gruis, pluizen en glas,
en gevlochten haarwortels, zo vet als reuzel.
Een griploos bijeengeharkt samenraapsel.
Vrijelijk zonder kloek gegraai.
En luidkeels
en zo volmondig
snoeven de flierefluiters
zij klappen in hun handen
zonder doordrongen te zijn
van de klaagzang
dat nooit over de lippen kan vloeien
van de gluipaard.
(vergeef me)
Kom maar op!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, ik heb wel zo mijn beschamende momenten en verledes![]()
.
Nee, ik wil nietquote:
ow naja ik hou niet van maatschappelijk geaccepteerde zinquote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik bedoelde vooral het maatschappelijk geaccepteerde gezin; mannetje, vrouwtje, kindjes. Maar nu ben ik er ook wel achter dat ik gewoon mijn eigen gezin (in de toekomst) ga creëren.
Fluister het dan maar. Echt, het lucht opquote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee, ik wil niet. Want het is écht te erg
.
Zeg dat je gaat trouwens met mijquote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:06 schreef liefie_ het volgende:
godver ik ben te aardig
nou zit ik opgescheept met knul
Je laten gaan is okquote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:07 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nee hè? Ik liet mij toen ook een beetje gaan
Dat meen je toch niet hè?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:06 schreef liefie_ het volgende:
godver ik ben te aardig
nou zit ik opgescheept met knul
Ik geef wel wat steekwoorden:quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Fluister het dan maar. Echt, het lucht op![]()
knul is van de: nee joh voor de gezelligheid (terwijl ie t elke zaterdag opnieuw probeerd) en die ene keer in de 3 jaar dat ik dan zwicht gaat ie in mn schap zitten staren en zie je haast de bobbel in zn broekquote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:07 schreef NanKing het volgende:
[..]
Zeg dat je gaat trouwens met mij.
Oh ja via msn kun je ook blokkeren.
valt wel mee, tochquote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik geef wel wat steekwoorden:
Twee zussen. Spelen. Samen. Meedoen. Ok. Barbies. Ik. Zij. Spelen. Verkleden. Zij. Mij. Aankleden..
Dus grof gezegd. Ik en barbies, en ik en aangekleed worden.
Da's heel normaal hoorquote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Twee zussen. Spelen. Samen. Meedoen. Ok. Barbies. Ik. Zij. Spelen. Verkleden. Zij. Mij. Aankleden..
Woei, ja, da's té ergquote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:09 schreef Tha_Erik het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |