zeg toekomstige...quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:22 schreef NanKing het volgende:
vanitasvanitatumetomniava, je staat erin.
crap die vage idioot was me net voorquote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:33 schreef liefie_ het volgende:
[..]
zeg toekomstige...
je hebt t topic een beetje vermoord
Gaan we ruziënquote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:33 schreef liefie_ het volgende:
[..]
zeg toekomstige...
je hebt t topic een beetje vermoord
vaag (bn.)quote:
Dit is niet bepaald wat ik onder lief verstaquote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:35 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
vaag (bn.)
1 onduidelijk, niet scherp omlijnd => onscherp, schemerachtig, wazig
2 op verschillende manieren te interpreteren => mistig, onbestemd, ondefinieerbaar, schemerig, zweverig
idi·oot1 (de ~ (m.), -oten)
1 iem. die zwakzinnig is in de hoogste graad => krankzinnige
2 [bel.] scheldwoord voor iem. met een afwijkend standpunt of van afwijkend gedrag => dwaas
Kijk dat hoor ik graag.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:36 schreef NanKing het volgende:
Dit is niet bepaald wat ik onder lief versta. Nog maar een paar knuffelsessies dan
![]()
je mag hier komen etenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:38 schreef NanKing het volgende:
Wat gaan we eigenlijk vanavond eten, aanstaande.
oftewel wat zal ik eten vanavond![]()
Groentenkroketjes, een vrouw naar mijn hartquote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:42 schreef liefie_ het volgende:
[..]
je mag hier komen eten
mn zusje en ik maken frietjes en zo
naja ze moet nog naar de ap en dan haalt ze ook worteltjes en groentekroketjes hoop ik
ik wou eigenlijk vega bitterballen maja die heeft de ap nietquote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:43 schreef NanKing het volgende:
[..]
Groentenkroketjes, een vrouw naar mijn hart.
jumbo en van die natuurwinkelgevallen!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:45 schreef NanKing het volgende:
Nog nooit van gehoord, vega bitterballen.
Waar koop je die?
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:47 schreef NanKing het volgende:
Jumbo hebben we hier niet.
Ik zal eens bij een natuurwinkel geval kijken.
Het nogal ver fietsenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:48 schreef liefie_ het volgende:
[..]je hebt geen jumbo?
of je rijdt even naar tilburgik woon namelijk tegen over de jumbo
![]()
dan kan ik je begluren![]()
kijk daarom hebben ze dus dingen uit gevonden als auto bus boot trein vliegtuig enz enzquote:
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:54 schreef NanKing het volgende:
Hey niet van een papuert verwachten dat ze een auto heeft he.
Ik heb een helicopterquote:Op zaterdag 8 juli 2006 18:00 schreef liefie_ het volgende:
[..]heb je dan ook geen boot en geen vliegtuig?
de dramas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |