heerlijk, mensen die het niet kennen. Kutnummer zit al de hele dag in m'n kopquote:
Ik ken em nietquote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
heerlijk, mensen die het niet kennen. Kutnummer zit al de hele dag in m'n kop
Beste advies van deze dag!quote:
Dank u, daar neem ik een Bavaria opquote:
Ik begrijp na vandaag waarom je niet naar Beelen luistertquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:05 schreef Messenga het volgende:
[..]
Van mn leven niet!
Alleen al om Giel Beelen
quote:
Wees er trots opquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:08 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik begrijp na vandaag waarom je niet naar Beelen luistert
Ik luister daar nooit naar.quote:
Op 3fm na een lekker lijstjequote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:11 schreef borisz het volgende:
ik luister 3fm, 538, freshfm en als internet radio di.fm![]()
eigenlijk alleen 3fm hier. soms kinkfm, maar die zit niet in de ether.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:11 schreef borisz het volgende:
538 in de ochtend... daarna SlamFM en 's middags weer 538...quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:11 schreef borisz het volgende:
Sientjequote:
wat bij mij op de PC staat heb ik voor meer dan de helft ook op CD. Daarbij moet je denken aan rock/hardrock/metal.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:17 schreef borisz het volgende:
ja ik vergeet ook mijn cd's en mp3tjes, maar das ook vooral dance/trance/hardstyle/hardcore
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Daarbij moet je denken aan rock/hardrock/metal.
quote:
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:42 schreef tong80 het volgende:
Mijn muziek :
'Screaming Trees, Mudhoney, Pixies, Underworld, Neil Young, dEuS, Monster Magnet, Motor Pscycho, Ramones, Clash, Eddie Wally, Kaiser Chiefs, Stooges, Jascques Brel.
Die heb ik grijs gedraaidquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:51 schreef Eilanden het volgende:
Ik mis Vader Abraham in het lijstje van Tong ...
Zijn dat dan ook al BN-ers?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:58 schreef tong80 het volgende:
Dit heb ik touwens ook bij Bluezz en Clauwhee
Zal ik hewt zo zeggen ik heb het bij iedere vrouwquote:
Dat wordt feest.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:03 schreef pascalheister het volgende:
zondag jannes in de kermistent, dat wordt wat
Alles goed?quote:
Waar ben je dan in hemelsnaam belandquote:Op zaterdag 8 juli 2006 03:16 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Niet thuis uit het café, prima avond gehad. Met jou?
Lettertje te veel, kan gebeurenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 03:17 schreef dndiek het volgende:
[..]
Waar ben je dan in hemelsnaam beland
Gezellige dag en avond gehad
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 09:13 schreef appelsientje het volgende:
Goede morgen iedereen
jij bent ook vroeg wakker BS
Hehe dat is ook lekkerquote:
Ja.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 10:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
Is het raar als ik nog steeds wakker ben?
quote:
Klundert, moet lukken.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:43 schreef Superheld het volgende:
Klundert, niet echt een grote testcase dus.![]()
Ik hoop toch nog wel op een linksback en een spits achter Tamerus en dat Penders en Zonneveld fit blijken te zijn en het ook blijven, dan wel.
Anders gaat het nog moeilijker worden, Woensdag nog tegen Dordrecht alleen even kijken waar het nu wordt gespeeld aangezien de NAC site natuurlijk weer niks meld en die van Dordt zegt in Waardenburg...![]()
las het ook jaquote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:56 schreef rubbereend het volgende:
wat hoorde ik trouwens gisteren; Annelieke Bouwers in de playboy binnenkort?
Ik vind haar niet zo heel bijzonder... of ben ik nu een barbaar??quote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:56 schreef rubbereend het volgende:
wat hoorde ik trouwens gisteren; Annelieke Bouwers in de playboy binnenkort?
Doe eens Googlequote:Op zaterdag 8 juli 2006 12:01 schreef methodmich het volgende:
Wie is Annelieke Brouwers??
Doe dan Gaby Baby.
Op www.nacbreda.tk staat wel dat Zonneveld en Penders uit voorzorg aan de kant gehouden worden....quote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:54 schreef Superheld het volgende:
Volgens NAC is de gehele selectie fit...
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 12:03 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik vind haar niet zo heel bijzonder... of ben ik nu een barbaar??
Ach ze heeft wel een lekker kopjequote:Op zaterdag 8 juli 2006 12:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ik vind haar niet onaardig, ik zou het er met plezier op doen
oja ze heeft ook nog een hoofdquote:Op zaterdag 8 juli 2006 12:07 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ach ze heeft wel een lekker kopje
dacht dat deze hint ook wel duidelijk wasquote:Zeg als je me niet wilt spreken om msn kan je het ook gewoon zeggen
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 12:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
oja ze heeft ook nog een hoofd![]()
[..]
Ja hoorquote:dacht dat deze hint ook wel duidelijk was
Ik dacht rond lopen en mooi zijn..quote:Op zaterdag 8 juli 2006 12:08 schreef methodmich het volgende:
Maar wat doet die verder? Speelt ze actrice ofzo?
Volgens mij een soapiequote:Op zaterdag 8 juli 2006 12:08 schreef methodmich het volgende:
Maar wat doet die verder? Speelt ze actrice ofzo?
TJa je hoeft geen geweldige kwalitiet te verwachten natuurlijkquote:Op zaterdag 8 juli 2006 12:16 schreef methodmich het volgende:
Een zustertje nog wel.... Hoe clichématig.
Zoiets wilde ik net gaan typenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 12:16 schreef methodmich het volgende:
Een zustertje nog wel.... Hoe clichématig.
De (kwali)tiet(en) is best aardigquote:Op zaterdag 8 juli 2006 12:16 schreef appelsientje het volgende:
[..]
TJa je hoeft geen geweldige kwalitiet te verwachten natuurlijk
ze heeft niet achter aangestaanquote:
Ook niet heel erg dom natuurlijk, amateurs proberen het verschil in kwaliteit te compenseren natuurlijk en dan kan het er zo af en toe redelijk hard aan toe gaan.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 12:04 schreef methodmich het volgende:
[..]
Op www.nacbreda.tk staat wel dat Zonneveld en Penders uit voorzorg aan de kant gehouden worden....
Sanne is toch arts in opleiding ?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 12:15 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
In Onderweg naar morgen is ze een zustertje.
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 12:16 schreef appelsientje het volgende:
[..]
TJa je hoeft geen geweldige kwalitiet te verwachten natuurlijk
Katja is inmiddels wel uitgegroeid tot een uitstekende actrice. Ze wordt inmiddels in de VS geroemd om haar acteerwerk in de bwerking daar van Interview.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 13:08 schreef Da_Sandman het volgende:
Zoals? Georgina Verbaan en Katja Schuurman zeker.
Katja kan je serieus beschouwen ja.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 13:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Katja is inmiddels wel uitgegroeid tot een uitstekende actrice. Ze wordt inmiddels in de VS geroemd om haar acteerwerk in de bwerking daar van Interview.
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 13:30 schreef borisz het volgende:
over een uurtje ga ik weg naar concert at sea![]()
50 Hoeraatjes voor Beschouwquote:Op zaterdag 8 juli 2006 13:13 schreef Beschouw het volgende:
Rondje koffie met gebak voor alle Hools. Beschouw jarig. 50 jaar al weer. Ouwe lul dus.
[afbeelding]
en heb je het al gevondenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:20 schreef VoreG het volgende:mogguh
heb net een half uur verbaasd teletekst af zitten zoeken waar de uitslag van duitsland-portugal stond..
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 14:48 schreef Urquhart het volgende:
Straks om 16:00 uur: [SBS] Het Piratenfestijn
Dat wordt gezellig meeblerren
quote:JIJ BENT ZELF OOK EEN MINDERWAARDIG PERSOON KK LIJER
Gollemrulez Gollemrulez (Oranjefan) - dinsdag 27 juni 2006 @ 02:28
hup landloos hup
Achja het blijft natuurlijk gewoon een minderwaardig volk die Duitsers, dus heel druk kan ik me er ook weer niet om maken...
Als de competitie weer begint, komen de tissues bij die veredelde achterhoekers weer te voorschijn als Van der Vaart of Makaay op tv verschijnt. Dan hoor je ze niet meer...
'Ohne Holland fahren wir nach Berlin'
JIJ HEBT EGT TE VEEL NEGATIEVIE TIJD OVER DUITSLAND GEZEGT. IK ZAL JE PC HACKE EN HELEMAAL NAAR DE TERING HELPEN EN ALLEMAAL VIRUSSEN IN BRENGEN . DUS BERIJD JE MAAR OP VOOR
Gelukkig dat die niet vol zit met spelfoutenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 18:38 schreef Gollemrulez het volgende:
Relaxt, ik lees net mn mail door van een adres dat ik bijna niet gebruik (behalve voor fok dan he)... en daar zat wel een grappig mailtje van dummy mol <dummymoreno2@hotmail.com> tussen
![]()
.
[..]
wel godverdommequote:Op zaterdag 8 juli 2006 18:38 schreef Gollemrulez het volgende:
bij die veredelde achterhoekers
Nou nou....quote:Op zaterdag 8 juli 2006 13:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]wat een onderwaardering voor soapies, zijn er via soaps toch al aardig wat doorgebroken in het serieuze werk
zo ken ik er ook nog wel wat.. limburg etc..quote:Op zaterdag 8 juli 2006 18:55 schreef Gollemrulez het volgende:
dat was waarschijnlijk ook waar hij over vielAch het ligt toch ook achter de achterhoek... (niks mis met de achterhoek, dunkt me)
Grunn met 20-0 gewonnen van het altijd lastige Alteveer.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 18:51 schreef Superheld het volgende:
11-0 gewonnen van het altijd lastige Klundert![]()
Hee ik heb ook zo'n mailtje van die nsb'er gehadquote:Op zaterdag 8 juli 2006 18:38 schreef Gollemrulez het volgende:
Relaxt, ik lees net mn mail door van een adres dat ik bijna niet gebruik (behalve voor fok dan he)... en daar zat wel een grappig mailtje van dummy mol <dummymoreno2@hotmail.com> tussen
![]()
.
[..]
Jammie, lekker.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:32 schreef pascalheister het volgende:
we hebben 4 jonge kwarteltjes in de voliere, prachtig dat getippel achter moederkwartel![]()
Mannen zijn net whisky, hoe ouder hoe lekkerderquote:Op zaterdag 8 juli 2006 13:13 schreef Beschouw het volgende:
Rondje koffie met gebak voor alle Hools. Beschouw jarig. 50 jaar al weer. Ouwe lul dus.
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mannen zijn net whisky, hoe ouder hoe lekkerder![]()
Gefeliciteerd!
ow ja, er wordt ook nog gespeeld om een 3e plek..............quote:
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:40 schreef Eilanden het volgende:
Dat zegt Bluezz alleen maar om haar behaarde leeftijd nog een beetje goed te praten
Joggiequote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:45 schreef Eilanden het volgende:
Bloessssssssssssie weiffie!![]()
Vandoag wezuh shoppuh in ut stadsie!
Alles goed in Bloempiesdaol?
Emigratieplannen?quote:
quote:
Ja het is hier helemaal niet leuk.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Maakt Popo niets uit, van het ene kut-land verhuizen naar het andere.![]()
Man als je duikt zit je al met je kop aan de overkantquote:
nee hoorquote:
Ja ik merk het net pas.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Man als je duikt zit je al met je kop aan de overkant
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 18:38 schreef Gollemrulez het volgende:
![]()
.
[..]
heheh man ik heb 24 uurs bewaking en bevind me nu op een niet bestaand adres... zie je me niet trillenquote:
Dagelijks.quote:
No problem.quote:
Gewoon het putje dicht proppen.quote:Op zondag 9 juli 2006 00:39 schreef Gollemrulez het volgende:
zwemmen onder mn douche lijkt me ietwat onpraktisch...
Houdoequote:
O oke gezellig.. kom net terug van een verjaardag, was erg gezelligquote:
We hebben niet allemaal een zwembad in de tuin, mister VSquote:Op zondag 9 juli 2006 00:37 schreef popolon het volgende:
[..]
No problem.
Je kan ook nog eerst even gaan zwemmen als de situatie het toelaat.
www.sensationblack.nlquote:Op zondag 9 juli 2006 00:47 schreef appelsientje het volgende:
iemand een idee waar ik de livestream van sensation black kan vinden??
quote:Op zondag 9 juli 2006 00:48 schreef clauwheee het volgende:
[..]
We hebben niet allemaal een zwembad in de tuin, mister VSIk heb nu nog geeneens een tuin...
Maar straks wel
Dachtutnietquote:
Ook nog wakkerquote:Op zondag 9 juli 2006 00:51 schreef clauwheee het volgende:
[..]
DachtutnietNoca z'n werk. Maar zoveel valt er niet te harken en schoffelen, dus dat scheelt.
Nou ik zat er nioet ver naastquote:
Ik zorg wel dat er niks te schoffelen valtquote:Op zondag 9 juli 2006 00:51 schreef clauwheee het volgende:
[..]
DachtutnietNoca z'n werk. Maar zoveel valt er niet te harken en schoffelen, dus dat scheelt.
Zegt ze nou dat harken en schoffelen je werk is? Ik heb natuurlijk niks tegen de plantsoendienst, die moeten er ook zijnquote:Op zondag 9 juli 2006 00:53 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik zorg wel dat er niks te schoffelen valt
Whehequote:Op zondag 9 juli 2006 00:55 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Zegt ze nou dat harken en schoffelen je werk is? Ik heb natuurlijk niks tegen de plantsoendienst, die moeten er ook zijn
Slim, niet te hard trillen he. Er wordt normaal nooit gekotterd op dit tijdstip.quote:Op zondag 9 juli 2006 00:32 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
heheh man ik heb 24 uurs bewaking en bevind me nu op een niet bestaand adres... zie je me niet trillen![]()
En jij bent er ook weer eensquote:Op zondag 9 juli 2006 00:56 schreef Noca het volgende:
[..]
Whehe
Niks op tegen inderdaad, maar dat doe ik dan weer niet.
Ik dacht: ik ga weer eens een keer in de kroeg kijkenquote:Op zondag 9 juli 2006 01:01 schreef appelsientje het volgende:
[..]
En jij bent er ook weer eensgezellig hoor
gezelligquote:Op zondag 9 juli 2006 01:03 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik dacht: ik ga weer eens een keer in de kroeg kijken
Zekers, alles goed hiero.quote:Op zondag 9 juli 2006 01:05 schreef appelsientje het volgende:
[..]
gezelligalles goed voor de rest??
quote:Op zondag 9 juli 2006 01:06 schreef Noca het volgende:
[..]
Zekers, alles goed hiero.
Met sientje ook alles goed?
Werk bij GetronicsPinkroccade als Young Professional.. (ICT) Ik ben terecht gekomen bij de 'oude' afdeling van Pink.. erg gezellig!quote:Op zondag 9 juli 2006 01:12 schreef Noca het volgende:
Ah ja, kreeg zoiets vaag mee.
Wat doe je precies als ik vragen mag?
Was Yacht ICT geen optie?quote:Op zondag 9 juli 2006 01:14 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Werk bij GetronicsPinkroccade als Young Professional.. (ICT) Ik ben terecht gekomen bij de 'oude' afdeling van Pink.. erg gezellig!
Dit kwam toevallig voorbij (ik was net terug uit Australië) En er was plek, dus met beide hadden gegrepenquote:Op zondag 9 juli 2006 01:16 schreef popolon het volgende:
[..]
Was Yacht ICT geen optie?
oude werkgever in N L
Gefeliciteerdquote:Op zondag 9 juli 2006 01:16 schreef Noca het volgende:
Tof man! Gefeli
Groot bedrijf waar je wel door kunt groeien lijkt me.
Vanaf september krijg ik een contract voor onbepaalde tijd na een jaar contract, blij mee dus
Video van Villa BVD.quote:Op zondag 9 juli 2006 00:31 schreef popolon het volgende:
Beschouw al 50?
We wachten op golfert tot ie post wat z'n volgende tv programma is.
deze was ook wel grappig...quote:Op zondag 9 juli 2006 01:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Video van Villa BVD.
die film op den Belg was best wel geil![]()
quote:22:30 NPS Korte film: De wachtkamer (NPS)
Terwijl zijn echtgenote koffie haalt, bekijkt een man op provocerende wijze enkele vrouwen in de wachtkamer van het station. Eén van hen beantwoordt zijn brutale blikken en leert hem een lesje.
Heb je netjes alle strootjes bij elkaar gevlochten, zodat het nestje weer slaapbaar is?quote:Op zondag 9 juli 2006 01:36 schreef clauwheee het volgende:
Ik geloof dat ik zo maar m'n nestje op ga zoeken. Het is hier eindelijk weer slaapbaar![]()
quote:Op zondag 9 juli 2006 01:41 schreef borisz het volgende:
dr zijn ook wijven van 40+ op sensation black![]()
Schitterendquote:Op zondag 9 juli 2006 01:43 schreef Bluezz het volgende:
Dag kinderen
Hebben jullie het linkje beluisterd?
Zie op sommige feesten wel gasten van 50 rondlopen joh, als die mensen dat leuk vinden waarom niet...quote:Op zondag 9 juli 2006 01:41 schreef borisz het volgende:
dr zijn ook wijven van 40+ op sensation black![]()
tja ik verwacht het nietquote:Op zondag 9 juli 2006 01:46 schreef Superheld het volgende:
[..]
Zie op sommige feesten wel gasten van 50 rondlopen joh, als die mensen dat leuk vinden waarom niet...
quote:Op zondag 9 juli 2006 01:49 schreef clauwheee het volgende:
Naja goed, toch maar echt richting bed gaat, brak genoeg inmiddels om in slaap te vallen.
Dahaaaaaaaag mensjes
ik wou nog een kaneelstok voor je meenemenquote:Op zondag 9 juli 2006 02:01 schreef Superheld het volgende:
Heeft er nog iemand wat te eten voor deze arme jongen?
quote:Op zondag 9 juli 2006 02:01 schreef Superheld het volgende:
Heeft er nog iemand wat te eten voor deze arme jongen?
Doner ook net op, water is altijd wel okéquote:Op zondag 9 juli 2006 03:39 schreef Superheld het volgende:
Mijn donner was ook best lekker.
En water![]()
![]()
Mwah,de gemiddelde leeftijd ligt er hoger dan je denkt denk ikquote:Op zondag 9 juli 2006 08:50 schreef popolon het volgende:
Ben je niet te oud voor dat soort kinderfeestjes DG?
Oh.quote:Op zondag 9 juli 2006 08:51 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Mwah,de gemiddelde leeftijd ligt er hoger dan je denkt denk ik
quote:Op zondag 9 juli 2006 08:52 schreef popolon het volgende:
[..]
Oh.
Ok, in dat geval ben ik heel erg blij voor je.
Oh ja verhip.quote:Op zondag 9 juli 2006 08:53 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Doe maar nie,je hebt al een vrouwtje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |