Ach Beatrix werd 30 jaar lang wakker naast een stijve.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:10 schreef Croupouque het volgende:
Seks met prinses Juliana is een dikke afrader, het is net alsof je het met een oud lijk doet. Er zit totaal geen leven in.
Maar die vibreerde tenminste nog.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ach Beatrix werd 30 jaar lang wakker naast een stijve.
Ik heb bijna geneukt met Patty van de Dolly Dots 20 jaar geleden maar ik durfde niet.quote:
Waarom niet?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb bijna geneukt met Patty van de Dolly Dots 20 jaar geleden maar ik durfde niet.
Man ik was 19 en ze flirte met me. Ik had net haren op m'n ballen.quote:
Er werd aan Sophie gevraagd of ze zelf slikte.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:22 schreef LostFormat het volgende:
Ik heb juist het idee dat die Sophie er geen klote van bakt.
Misschien na het beffenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:54 schreef tong80 het volgende:
Ik betrap mezelf erop dat ik BNNsters vaak beoordeel op hun sex-apeal of op hun eventuele gedrag in bed.
Bij Katja Schuurman of Sophie Hilbrandt hoef je je niet af te vragen of ze initiatief nemen en open staan voor meer dan de missionarishouding.
Maar zoals vanavond weer denk ik steeds :
'Zo'n Lousewies zou die wel eens op handen en voeten zitten zodat je met veel genot haar billen kan bewerken en haar naar grote hoogten brengen.'
Net zoals bij Femke, ze heeft geneukt want een tweeling koop je niet bij de Albert Hein. Maar pijpt ze ook, en dan nog, slikt ze ?
Meer mensen die zich dat afvragen ? En bij wie specifiek ?
Ja, die met dat biggetje. Zelden zo'n ongeile naaktfoto gezien. Ik heb het idee dat ze als ze eenmaal bezig is alsnog niet kan ophouden met domme vragen stellen.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Er werd aan Sophie gevraagd of ze zelf slikte.
Ze zei lachend dat ze daar niet op antwoorde maar gaf een soort knippoog. Ze heeft ook naakt geposeerd.
alsof jij ballen hebt.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Man ik was 19 en ze flirte met me. Ik had net haren op m'n ballen.
Ik denk wel dat ze de domina is.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:38 schreef Sandertje21 het volgende:
Zou Maxima onze Lex wel eens leegzuigen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |