Dusseh...een XBox en een XBox 360 is vet scoren voor mij?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 10:51 schreef Autodidact het volgende:
Er is een schaal hè. Als je bij de McDonalds binnenstapt krijg je één punt, nordic walkingmateriaal is drie punten, een xbox idem etc. etc.
Die verdienen vijf punten op de schaal. Laatst was er ook op de tv een kerel die aan jouw beschrijving voldoet, met een actiegroep (volgens mij was hij enig betalend lid) omdat er te weinig negers in het NL elftal zat en poep begon te praten over slavernij. Het zijn steeds dezelfde domme negers...de enige compensatie die ze verdienen is een paar gratis lessen geschiedenis, wellicht.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 10:50 schreef Harry_Sack het volgende:
het gaat niet om gewoon dom, het gaat om domme negers. Ik maak me sterk dat het die types zijn die altijd om eerherstel en financiële compensatie zeiken.
Aan hen is de herdenking van de afschaffing van de slavernij niet van toepassing. Ze begrijpen het niet of willen het niet begrijpen.![]()
wie mag dat betalen?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 10:55 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Die verdienen vijf punten op de schaal. Laatst was er ook op de tv een kerel die aan jouw beschrijving voldoet, met een actiegroep (volgens mij was hij enig betalend lid) omdat er te weinig negers in het NL elftal zat en poep begon te praten over slavernij. Het zijn steeds dezelfde domme negers...de enige compensatie die ze verdienen is een paar gratis lessen geschiedenis, wellicht.
Een fuckin' hattrick.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 10:55 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dusseh...een XBox en een XBox 360 is vet scoren voor mij?
uhoh..krijg ik bonuspunten als ik zeg dat de originele Xbox weggeef aan mijn neefje gaat volgende week, spellen incluis?quote:
dan mag je in het rad om de electriciteit aan te lopen..quote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:00 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
uhoh..krijg ik bonuspunten als ik zeg dat de originele Xbox weggeef aan mijn neefje gaat volgende week, spellen incluis?
De feestcommissie heeft zojuist besloten dat je de punten niet mag verdelen, ook niet als het in de familie biljft.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:00 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
uhoh..krijg ik bonuspunten als ik zeg dat de originele Xbox weggeef aan mijn neefje gaat volgende week, spellen incluis?
Ayaan had gelijk, Nederlanders zijn homogeen. Daarom gaat ze maar naar Amerika, om te vertellen hoe erg het hier isquote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:01 schreef Monidique het volgende:
Maar goed, het is nutteloos, vermoed ik, om dat hier op Fok! te verkondigen. Iedereen heet zijn mening al.
Ghe. Ik ga daar wel in mee.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 10:50 schreef Harry_Sack het volgende:
het gaat niet om gewoon dom, het gaat om domme negers. Ik maak me sterk dat het die types zijn die altijd om eerherstel en financiële compensatie zeiken.
Aan hen is de herdenking van de afschaffing van de slavernij niet van toepassing. Ze begrijpen het niet of willen het niet begrijpen. Het zijn de ziellozen, het klapvee, de onnozelen![]()
Hoe was het ook al weer? Een land van hoeren en drugsgebruikers of zo?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:02 schreef Harry_Sack het volgende:
Ayaan had gelijk, Nederlanders zijn homogeen. Daarom gaat ze maar naar Amerika, om te vertellen hoe erg het hier is
om toch nog een beetje homogeen te blijven, houdt ze wel haar Nederlandse beveiligers - met de complimenten van de Nederlandse staat - en behoud ze haar vvd-lidmaatsschap en paspoortquote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:04 schreef Monidique het volgende:
Het homogene overwonnen zette zij voet op het nieuwe continent, haar nieuwe thuis.
Da's wel het gevaar ja.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:04 schreef sigme het volgende:
[..]
Ghe. Ik ga daar wel in mee.
Het flauwe is alleen dat je deze variant van verregaande dommigheid in combinatie met moderne slavernij dan alleen bij die specifieke groep vindt. Waar deze makkelijker herkenbaar is, wat hun even domme tegenvoeters in een onverdiend gunstig daglicht stelt.
Even een korte wiki:quote:Op zaterdag 8 juli 2006 10:59 schreef Monidique het volgende:
- De Leipzig Declaratie van november 1995, die door 110 klimatologen en meteorologen werd ondertekend;
Wow, 25 meteorologenquote:The Leipzig Declaration on Global Climate Change is a statement signed by 80 academics and 25 meteorologists, aimed to repudiate that there is a scientific consensus on the global warming issue
het is een hypothese he.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 10:59 schreef Autodidact het volgende:
Maar wat wil je ermee, Harry? Slavernij voor die mensen?
Kyoto en het broeikaseffectquote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:11 schreef Autodidact het volgende:
En niet om het een of het ander, maar Het Heidelberg Appeal geeft kritiek noch een alternatief op de wetenschappelijke consensus over klimaatverandering. Het omhelst een verklaring dat argumenten om over milieu, de landbouw en de biotechnologie te praten wetenschappelijk onderbouwd moeten worden, en niet pseudo-wetenschappelijk. Het is wel een voorvechter van moderne technologie...nou ja, dat zijn de meeste mensen wel.
Dit zou ik ook ondertekenen.
quote:
quote:Scientific American took a random sample of 30 of the 1,400 signatories claiming to hold a Ph.D. in a climate-related science. Of the 26 we were able to identify in various databases, 11 said they still agreed with the petition—one was an active climate researcher, two others had relevant expertise, and eight signed based on an informal evaluation. Six said they would not sign the petition today, three did not remember any such petition, one had died, and five did not answer repeated messages. Crudely extrapolating, the petition supporters include a core of about 200 climate researchers – a respectable number, though rather a small fraction of the climatological community.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |