Ja, de strekking is gelijk, maar letterlijk is het helemaal niet, natuurlijk. Dat de strekking tamelijk clichee en weinig genuanceerd is maakt dat je die natuurlijk vaker in ongeveer die bewoordingen met ongeveer die betekenis zal aantreffen.quote:
Hmm, dan is het de andere kant op: neuroot Bluesdude dan?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 18:58 schreef sigme het volgende:
[..]
Echt, je kan er bijna niet méér naast zitten.
Nogmaals:
[..]
One man, one puke.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:00 schreef Monidique het volgende:
Een kots. Wat is een kots nou weer...
Ook al niet. Het is gewoonlijk een uiterst genuanceerde, zich zéér zorgvuldig uitdrukkende user. Een oudje, iemand die jij kent, waarvan je de naam gister nog genoemd hebt.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:02 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Hmm, dan is het de andere kant op: neuroot Bluesdude dan?
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:05 schreef Apropos het volgende:
Die uitspraak komt me bekend voor. Ik was het toch niet?
Volgens mij was je toen makkelijker op te stoken.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:10 schreef Apropos het volgende:
Hmmm. Dat moet een verhitte discussie geweest zijn.
Quizmaster.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:12 schreef Monidique het volgende:
Nu willen we het topic ook zien, natuurlijk.
Motown? Wat gek, ik kan me helemaal niet herinneren dat het tegen hem was en het is ook te vroeg om een afspiegeling te zijn van het Gretta Duisenberg-citaat. Dat was best een aardige vent, zij het wat eenzijdig.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:13 schreef sigme het volgende:
[..]
Volgens mij was je toen makkelijker op te stoken.
SportsIllustrated - woensdag 27 november 2002 @ 20:55 Ik kots op Amerika! (met onderbouwing)
Het leek mij inderdaad ook te vroeg voor de Duisenberg-connectie, hoewel het me er natuurlijk direct aan deed denken. Opvallend genoeg om te citeren, leek me.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:17 schreef Apropos het volgende:
[..]
Motown? Wat gek, ik kan me helemaal niet herinneren dat het tegen hem was en het is ook te vroeg om een afspiegeling te zijn van het Gretta Duisenberg-citaat. Dat was best een aardige vent, zij het wat eenzijdig.
Ik zou wel eens willen weten wat de oorzaak was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |