Dat kan ik je zondagavond pas vertellen, ik ben nu bij qltel in Roosendaalquote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:50 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben ook zo nieuwgierig wat er op dat groene briefje staat wat op de compu is geplakt![]()
en waarom ben je daar niet online?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:10 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat kan ik je zondagavond pas vertellen, ik ben nu bij qltel in Roosendaal
Omdat ik op zulke tijden als jij online bent braaf in mijn bedje lig?quote:
ik mocht opblijvenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 08:45 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Omdat ik op zulke tijden als jij online bent braaf in mijn bedje lig?
* snik, nog steeds geen nieuwe kippensoop......quote:
Wie zorgt er zolang voor de katten?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:10 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat kan ik je zondagavond pas vertellen, ik ben nu bij qltel in Roosendaal
Welnee, hoe kom je dáár nou bijquote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:56 schreef Rewimo het volgende:
Zeg, zitten jullie mijn kat een beetje op te stoken?![]()
Dat wordt een hele opgave denk ikquote:Op zondag 9 juli 2006 21:51 schreef Noli. het volgende:
(heb je ook nog foto's van Guus samen met Jamie en Beauty?)
hij is ECHT mooiquote:
Uiteraardquote:Op maandag 10 juli 2006 06:18 schreef Marietje_34 het volgende:
En hij heeft ook een blingbling-halsband om![]()
Zeker om ze makkelijk uit elkaar te houden, ze lijken ook alle drie zo op elkaar.quote:Op maandag 10 juli 2006 07:03 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Uiteraard![]()
Die hebben ze alledrieBeauty een blauwe, Jamie een rode en Guus een zwarte
Jij snapt hetquote:Op maandag 10 juli 2006 16:51 schreef buitenbeentje het volgende:
Zeker om ze makkelijk uit elkaar te houden, ze lijken ook alle drie zo op elkaar.![]()
Sommige mensen moeten weleens werkenquote:
quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:33 schreef Noli. het volgende:
Beauty heeft een allerliefst stemgeluid idd![]()
Die blik van Guus..Die ogen... wauw
"Beauty" -> *miauw
*
"Guus" -> "Hee, camera-touwtje.. Huh, wat doe je nou met dat ding? Wat is er nou? Hee Beauty. Oh moet ik ook mauwen?" *mauw*
Terrible Trioquote:Op woensdag 12 juli 2006 22:34 schreef Rewimo het volgende:
Ja, het gaat prima tussen mijn drie boevenWat ik wel grappig vind, is dat Jamie en Beauty een stuk actiever zijn geworden sinds Guus er is
Ze draven geregeld met zijn drietjes door het huis. Er ging daarstraks zelfs een stoel om
![]()
Leukquote:Op woensdag 12 juli 2006 22:34 schreef Rewimo het volgende:
Ja, het gaat prima tussen mijn drie boevenWat ik wel grappig vind, is dat Jamie en Beauty een stuk actiever zijn geworden sinds Guus er is
Ze draven geregeld met zijn drietjes door het huis. Er ging daarstraks zelfs een stoel om
![]()
Lief hè? Wanneer kom je nou kijken?quote:
Jamie en Beauty komen in hun 2e jeugd door Guus!quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:34 schreef Rewimo het volgende:
![]()
Dat gaat echt gebeuren hoorquote:
Nee. Heequote:
Ik zeg, het was 'hee' en daarna 'mew'quote:
Putfile vind van nietquote:Op maandag 17 juli 2006 18:27 schreef Rewimo het volgende:
Muis gevangen. Die blik!![]()
[afbeelding]
Alweer die camera?
[afbeelding]
Samen spelen
[afbeelding]
Een Brit met gevouwen oortjes toch? Oooooh, die vind ik ook zo leuk!quote:
Waar?????quote:Op maandag 17 juli 2006 21:57 schreef Anitra het volgende:
Guus
psst heb een mooie foto van Mikki gemaakt
De goede invloed van Guussie laat zich gelden ?quote:Op maandag 17 juli 2006 22:27 schreef Rewimo het volgende:
Ja, ik heb twee foldjes en een britEn ze breken de tent af nu
quote:Op zondag 23 juli 2006 18:43 schreef Rewimo het volgende:
Ja, ze zijn er niet vandoor gegaan met een rugzak en een tentje![]()
Wie past er op?quote:Op zondag 23 juli 2006 18:47 schreef Rewimo het volgende:
Hm... vrijdag ga ik een dikke week op vakantie... Vraag me af wat er nog overeind staat als ik terugkom![]()
quote:Op maandag 24 juli 2006 16:05 schreef Rewimo het volgende:
Nah, nog mazzel: je kunt nieuwe deurtjes kopen voor zo'n kattenluikKennelijk zijn er meer van die slopers... Nog geen goedkope hobby trouwens. En Guus heeft een nieuw bandje, het vorige is weg
Met een flinke bel eraan, want ik wil weten waar ie zich bevindt. Hij kruipt echt overal in
Zit erg geen elastiek aan de bandjes ? Dan is hij mss ergens achter blijven hangen met de band en heeft hij zijn koppie eruit weten te trekken.quote:Op maandag 24 juli 2006 16:05 schreef Rewimo het volgende:
En Guus heeft een nieuw bandje, het vorige is wegMet een flinke bel eraan, want ik wil weten waar ie zich bevindt. Hij kruipt echt overal in
Reserve bandje komt vast nog wel van pas, een andere keer als er weer een bandje zoek is.quote:Op maandag 24 juli 2006 21:10 schreef Rewimo het volgende:
Bandje gevonden (al-tijd nadat je net een nieuwe hebt gekocht)
Zit even het topic terug te lezen en nu zie ik dit weerquote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:50 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben ook zo nieuwgierig wat er op dat groene briefje staat wat op de compu is geplakt![]()
Handig toch ? Kan hij dan dat bandje weer om. Totdat dát weer weg raakt en dan draai je de boel weer om. Moet je wel steeds het bandje dat zoek is weer opnieuw vindenquote:Op maandag 24 juli 2006 21:23 schreef Rewimo het volgende:
Yep, hij ligt nu in de la tot het nieuwe bandje kwijt is
Ik heb geen ideequote:Op maandag 21 augustus 2006 23:38 schreef Nilasha het volgende:
Ondernemend mannetje heh!Waar zat ie nou achter aan?
Helemaal mee eenschschsch..quote:Op zaterdag 16 september 2006 10:33 schreef Ingetje79 het volgende:
Guus...![]()
Jamie is ook echt een prachtbeest!![]()
Dan heeft de rest wel een aardige veer gelatenquote:Op vrijdag 3 november 2006 14:57 schreef Macka66 het volgende:
Misschien is de rest toch nog weggevlogen?
Ja, dat vind ik ookquote:Op vrijdag 3 november 2006 16:35 schreef Kleintje het volgende:
Guus was er dus nog erg trots op, dat ie er zo mee liep te paraderen.
Wel fijn dat ie terecht is en niet ergens in een hoekje gaat liggen rotten!
Arme Guus, je hebt hem toch wel iets extra lekkers gegeven ter vergoeding van zijn buit die jij stiekem achterover gedrukt hebt hé ?quote:Op vrijdag 3 november 2006 17:40 schreef Rewimo het volgende:
Guus loopt alsmaar te zoeken naar zijn lekkere hapje
Goed bezig Janus!quote:Op zaterdag 4 november 2006 10:51 schreef Brighteyes het volgende:
Ik had toch mijn handjes niet goed genoeg over Janus' oogjes gedaan... Hij sleept regenwormen mee naar binnen.![]()
Hij heeft zelfs twee bellen om. En ja, die had ie ook om toen hij de spreeuw vingquote:Op zondag 12 november 2006 15:28 schreef Noli. het volgende:
Maar ondanks die joekel van een bel aan z'n halsband krijgt ie dus alsnog die vogel te pakken?
(of zat die er pas aan ná het vogel-hapje-incident?)
.
.
.
(Boizz heeft sinds gister ook een nieuw bandje mét joekelbel, afgelopen week was hier de score: 1 spreeuw en 1 duif)
Zijn vacht is inderdaad super. 't Is toch maar een raar beest hoor. Hij is als de dood voor de plantenspuit maar hij duikt wel de douchebak in en laat zich rustig natregenenquote:Op zondag 12 november 2006 15:33 schreef Bluezz het volgende:
Prachtige kop idd, hij zit ook prachtig in zijn vacht he.
En spikkeltjes op zijn neus
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |