Dat wordt een hele opgave denk ikquote:Op zondag 9 juli 2006 21:51 schreef Noli. het volgende:
(heb je ook nog foto's van Guus samen met Jamie en Beauty?)
hij is ECHT mooiquote:
Uiteraardquote:Op maandag 10 juli 2006 06:18 schreef Marietje_34 het volgende:
En hij heeft ook een blingbling-halsband om![]()
Zeker om ze makkelijk uit elkaar te houden, ze lijken ook alle drie zo op elkaar.quote:Op maandag 10 juli 2006 07:03 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Uiteraard![]()
Die hebben ze alledrieBeauty een blauwe, Jamie een rode en Guus een zwarte
Jij snapt hetquote:Op maandag 10 juli 2006 16:51 schreef buitenbeentje het volgende:
Zeker om ze makkelijk uit elkaar te houden, ze lijken ook alle drie zo op elkaar.![]()
Sommige mensen moeten weleens werkenquote:
quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:33 schreef Noli. het volgende:
Beauty heeft een allerliefst stemgeluid idd![]()
Die blik van Guus..Die ogen... wauw
"Beauty" -> *miauw
*
"Guus" -> "Hee, camera-touwtje.. Huh, wat doe je nou met dat ding? Wat is er nou? Hee Beauty. Oh moet ik ook mauwen?" *mauw*
Terrible Trioquote:Op woensdag 12 juli 2006 22:34 schreef Rewimo het volgende:
Ja, het gaat prima tussen mijn drie boevenWat ik wel grappig vind, is dat Jamie en Beauty een stuk actiever zijn geworden sinds Guus er is
Ze draven geregeld met zijn drietjes door het huis. Er ging daarstraks zelfs een stoel om
![]()
Leukquote:Op woensdag 12 juli 2006 22:34 schreef Rewimo het volgende:
Ja, het gaat prima tussen mijn drie boevenWat ik wel grappig vind, is dat Jamie en Beauty een stuk actiever zijn geworden sinds Guus er is
Ze draven geregeld met zijn drietjes door het huis. Er ging daarstraks zelfs een stoel om
![]()
Lief hè? Wanneer kom je nou kijken?quote:
Jamie en Beauty komen in hun 2e jeugd door Guus!quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:34 schreef Rewimo het volgende:
![]()
Dat gaat echt gebeuren hoorquote:
Nee. Heequote:
Ik zeg, het was 'hee' en daarna 'mew'quote:
Putfile vind van nietquote:Op maandag 17 juli 2006 18:27 schreef Rewimo het volgende:
Muis gevangen. Die blik!![]()
[afbeelding]
Alweer die camera?
[afbeelding]
Samen spelen
[afbeelding]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |