Dan heeft de rest wel een aardige veer gelatenquote:Op vrijdag 3 november 2006 14:57 schreef Macka66 het volgende:
Misschien is de rest toch nog weggevlogen?
Ja, dat vind ik ookquote:Op vrijdag 3 november 2006 16:35 schreef Kleintje het volgende:
Guus was er dus nog erg trots op, dat ie er zo mee liep te paraderen.
Wel fijn dat ie terecht is en niet ergens in een hoekje gaat liggen rotten!
Arme Guus, je hebt hem toch wel iets extra lekkers gegeven ter vergoeding van zijn buit die jij stiekem achterover gedrukt hebt hé ?quote:Op vrijdag 3 november 2006 17:40 schreef Rewimo het volgende:
Guus loopt alsmaar te zoeken naar zijn lekkere hapje
Goed bezig Janus!quote:Op zaterdag 4 november 2006 10:51 schreef Brighteyes het volgende:
Ik had toch mijn handjes niet goed genoeg over Janus' oogjes gedaan... Hij sleept regenwormen mee naar binnen.![]()
Hij heeft zelfs twee bellen om. En ja, die had ie ook om toen hij de spreeuw vingquote:Op zondag 12 november 2006 15:28 schreef Noli. het volgende:
Maar ondanks die joekel van een bel aan z'n halsband krijgt ie dus alsnog die vogel te pakken?
(of zat die er pas aan ná het vogel-hapje-incident?)
.
.
.
(Boizz heeft sinds gister ook een nieuw bandje mét joekelbel, afgelopen week was hier de score: 1 spreeuw en 1 duif)
Zijn vacht is inderdaad super. 't Is toch maar een raar beest hoor. Hij is als de dood voor de plantenspuit maar hij duikt wel de douchebak in en laat zich rustig natregenenquote:Op zondag 12 november 2006 15:33 schreef Bluezz het volgende:
Prachtige kop idd, hij zit ook prachtig in zijn vacht he.
En spikkeltjes op zijn neus
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |