Een Brit met gevouwen oortjes toch? Oooooh, die vind ik ook zo leuk!quote:
Waar?????quote:Op maandag 17 juli 2006 21:57 schreef Anitra het volgende:
Guus
psst heb een mooie foto van Mikki gemaakt
De goede invloed van Guussie laat zich gelden ?quote:Op maandag 17 juli 2006 22:27 schreef Rewimo het volgende:
Ja, ik heb twee foldjes en een britEn ze breken de tent af nu
quote:Op zondag 23 juli 2006 18:43 schreef Rewimo het volgende:
Ja, ze zijn er niet vandoor gegaan met een rugzak en een tentje![]()
Wie past er op?quote:Op zondag 23 juli 2006 18:47 schreef Rewimo het volgende:
Hm... vrijdag ga ik een dikke week op vakantie... Vraag me af wat er nog overeind staat als ik terugkom![]()
quote:Op maandag 24 juli 2006 16:05 schreef Rewimo het volgende:
Nah, nog mazzel: je kunt nieuwe deurtjes kopen voor zo'n kattenluikKennelijk zijn er meer van die slopers... Nog geen goedkope hobby trouwens. En Guus heeft een nieuw bandje, het vorige is weg
Met een flinke bel eraan, want ik wil weten waar ie zich bevindt. Hij kruipt echt overal in
Zit erg geen elastiek aan de bandjes ? Dan is hij mss ergens achter blijven hangen met de band en heeft hij zijn koppie eruit weten te trekken.quote:Op maandag 24 juli 2006 16:05 schreef Rewimo het volgende:
En Guus heeft een nieuw bandje, het vorige is wegMet een flinke bel eraan, want ik wil weten waar ie zich bevindt. Hij kruipt echt overal in
Reserve bandje komt vast nog wel van pas, een andere keer als er weer een bandje zoek is.quote:Op maandag 24 juli 2006 21:10 schreef Rewimo het volgende:
Bandje gevonden (al-tijd nadat je net een nieuwe hebt gekocht)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |