Bluezz, Rewimo, ik heb inmiddels ook een kat thuis.
![]()
.
Mijn huisgenootje heeft een paar dagen geleden Freya (voorheen beter bekend als Whitney) opgehaald. Het is een Maine Coon van 6 kilo, grijs/bruin met zwarte en witte vlekken. (Dat heeft vast ook een echte terminologie, maar ik weet even niet uit mijn hoofd wat voor point het is.
Dit is een ouwe foto van muvroi, hier is ze nog echt jong.
![]()
Ze is momenteel twee jaar oud, en is officieel de kat van mijn huisgenote en zal ook met haar meegaan als we gaan verhuizen over een jaar of twee. Ze is herplaatst uit een gezin met ongans veel katten die haar allemaal zaten te pesten, en moet gewoon niet met andere katten in een huis. Dat is aan de ene kant prima, omdat we een klein huis hebben, aan de andere kant kan ik nu zelf geen eigen kat nemen, maar het zij zo. Ik vind dit allang prima.
Ze is werkelijk ongans groot, onze eigen binnenhuiswolf / salontijger, en ze wordt steeds aanhankelijker en opener. De eerste twee dagen heeft ze onder de bank doorgebracht, en vandaag sprong ze bij ons op schoot en heeft ze een wuppie de hele huiskamer doorgemept. Dat komt wel goed dus.
![]()
.
Ik open morgen wel een eigen topic met foto's ofzo.