Ben ik helemaal met je eens.quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:07 schreef flyguy het volgende:
wat een snelheid hier...
nee, maar ook niet goed; probeer een beetje breder te denkenquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:16 schreef Homdeck het volgende:
sinaasappel nog niet geweest?
gaarnequote:Op donderdag 6 juli 2006 22:20 schreef doeka het volgende:
nee, hint?
is dat net zoiets als een kumkwats?quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:22 schreef wyccie het volgende:
Doerian?
quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:23 schreef Neleos het volgende:
Noenoenoenoebraam?
die bestaat uit wel 1000 vruchtjesquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:23 schreef Neleos het volgende:
Noenoenoenoebraam?
Nee, het stinkt heel erg.quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:23 schreef doeka het volgende:
is dat net zoiets als een kumkwats?
zo'n mooi woord
ok, ff geduld nogquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:26 schreef flyguy het volgende:
weet hem niet maar heb al wel vast een leuke vraag bedacht
google eens op herman finkersquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:28 schreef wyccie het volgende:
Ik kan niks vinden over de Noenoenoenoebraam....
wijccie mag... als-ie wilquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:30 schreef flyguy het volgende:
mag ik de vraagstellen? ...
Dat betekent dat ik weer een punt zou kunnen scoren zonder zelf een vraag te stellen. Ik stel de vraag, dat is wel zo eerlijk:quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:30 schreef flyguy het volgende:
mag ik de vraagstellen? ...
quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:35 schreef flyguy het volgende:
oke:
Wat was het raadsel van de chimera, wat was het antwoord, wie doodde de chimera en met behulp van "wie"?
die teletubbievraag was meer mijn niveau![]()
het te maken met de wijze van verplaatsingquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:43 schreef wyccie het volgende:
Ik weet het antwoord wel, maar de raadsel niet!
iets preciezer...quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:48 schreef wyccie het volgende:
Oh ik weet het al:
Het verplaatst zich op 4 poten, dan op 2 en dan op 3? Antwoord: de mens.
Ja, maar dat geeft niet hoor. Ik dacht in eerste instantie ook aan een raadsel over de sfinx zelf.quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:49 schreef Neleos het volgende:
Ik heb het heel ergens anders over geloof ik.
ik reken dit maar goed het antwoord hierop was al genoemdquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:50 schreef dartfanaat het volgende:
Het verplaatst zich 's morgens op 4 poten, 's middags op 2 poten en 's avonds op 3 poten. Wat bedoel ik?
die gaf dat raadsel op aan voorbijgangers geloof ikquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:56 schreef Neleos het volgende:
En wat heeft de sfinx daar mee te maken dan?
het verhaal gaat dat de sfinx een passage bewaakte en ieder mens dat er langs wilde kreeg dit raadsel voor geschoteld.... raadde deze persoon het mocht hij er langs, wist hij het niet werd hij verorbertquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:56 schreef Neleos het volgende:
En wat heeft de sfinx daar mee te maken dan?
Braziliëquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:57 schreef dartfanaat het volgende:
Nieuwe vraag:
In welk land vond Peter R. de Vries Heineken-ontvoerder Frans Meijer?
Ook nietquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:59 schreef wyccie het volgende:
Venezuela?
Juist, best leerzaam, dit topic hier.quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:57 schreef flyguy het volgende:
[..]
het verhaal gaat dat de sfinx een passage bewaakte en ieder mens dat er langs wilde kreeg dit raadsel voor geschoteld.... raadde deze persoon het mocht hij er langs, wist hij het niet werd hij verorbert
Et voilaquote:Op donderdag 6 juli 2006 23:01 schreef AntonDingeman het volgende:
paraguay
Ik vind hem geweldig.quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:06 schreef ChrisJX het volgende:
Ik vind het echt een ontzettend saaie strip, maar dat terzijde
Goed. wyccie + 1quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:07 schreef wyccie het volgende:
Ian McEwan
quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:11 schreef dartfanaat het volgende:
5 en een half jaar, dacht ik.
dartfanaat +1quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:11 schreef dartfanaat het volgende:
5 en een half jaar, dacht ik.
Heb de vraag een paar jaar geleden bij een kwis gesteld
quote:Lina Medina was 5 jaar, 7 maanden en 21 dagen oud toen ze haar eerste kind baarde.
Mee eens. Jij krijgt het punt.quote:
Klopt, maar ik gaf een marge van 3 maanden.quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:14 schreef Mainport het volgende:
Ik was exacter.
Heey!quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:14 schreef AntonDingeman het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Lina_Medina
Lina leeft volgens mij nu nog, ze wil niet vertellen wie de vader is.quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:15 schreef sportfreak het volgende:
![]()
Dan vraag ik mij af wie de vader was. Dat is ook een ziek persoon geweest.
vind het onbegrijpelijk dat een kind van 5 1/2 jaar al geslachtsrijp isquote:Op donderdag 6 juli 2006 23:15 schreef sportfreak het volgende:
[..]
![]()
Dan vraag ik mij af wie de vader was. Dat is ook een ziek persoon geweest.
spellingen van de natuur he...quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:16 schreef doeka het volgende:
[..]
vind het onbegrijpelijk dat een kind van 5 1/2 jaar al geslachtsrijp is
samprasquote:Op donderdag 6 juli 2006 23:17 schreef dartfanaat het volgende:
Oke, nieuwe vraag:
In '96 won Krajicek Wimbledon. Wie was z'n tegenstander in de finale?
Dit dus.quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:21 schreef Gatalin het volgende:
Mpemba-effect
Hu, da's ook snelquote:Op donderdag 6 juli 2006 23:21 schreef Gatalin het volgende:
Mpemba-effect
Was een keuze onderwerp voor een verslag voor thermodynamica. Heb deze toen overigens niet gekozen, ik ging voor negatieve drukken in vloeistoffen.quote:
Bij meerkeuzevragen moet het lukkenquote:Op donderdag 6 juli 2006 23:25 schreef wyccie het volgende:
Maar kun je het ook allemaal zo snel onthouden?![]()
We have a winner!quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:30 schreef Mainport het volgende:
Leidenfrosteffect!
wyccie + 1quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:32 schreef wyccie het volgende:
Ben Affleck?
Tot het achtste topic. Dus in het volgende topic hoeven alleen de punten van dit topic (het negende) erbij geteld te worden. De punten van het tiende topic verwerk ik weer voor het elfde topic. Top als je het even wil overnemenquote:Op donderdag 6 juli 2006 23:32 schreef wyccie het volgende:
Tot aan welk topic heb je de punten bijgewerkt MaJo?
Prima, geen probleem.quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:33 schreef MaJo het volgende:
Tot het achtste topic. Dus in het volgende topic hoeven alleen de punten van dit topic (het negende) erbij geteld te worden. De punten van het tiende topic verwerk ik weer voor het elfde topic. Top als je het even wil overnemen![]()
klokkenmaker tochquote:Op donderdag 6 juli 2006 23:34 schreef wyccie het volgende:
Welk beroep had de man die de elektrische stoel uitvond?
Hij werkte bij de krant?quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:34 schreef wyccie het volgende:
Welk beroep had de man die de elektrische stoel uitvond?
Mainport +1quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:37 schreef Mainport het volgende:
Een tandarts!
Gewoon het goede antwoord schreeuwen is ook goedquote:Op donderdag 6 juli 2006 23:39 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Is het nog de bedoeling dat ik me voorstel of zo..?? Ik heb in VBL wel vaker een google-loze quiz gespeeld. In ieder geval een mooi niveau hier; leuk!
wyccie + 1quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:41 schreef wyccie het volgende:
Die van Russel Crowe, in Gladiator?
ZIjn we met z'n tweeën overgebleven?quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:45 schreef Mainport het volgende:
Joy Division
I guessquote:Op donderdag 6 juli 2006 23:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
ZIjn we met z'n tweeën overgebleven?![]()
Mainport +1
quote:
*meldtquote:Op donderdag 6 juli 2006 23:47 schreef dartfanaat het volgende:
maar ik ben óf te laat óf ik weet 'm niet
Nee.quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:47 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
English Patient??
InTrePidIvity + 1quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:49 schreef InTrePidIvity het volgende:
Het wordt wel een beetje FMT zo
Ik ben er ook weer trouwens
Schindler's List?
Touchéquote:
6 uur en 9 minuten in het mannen dubbel, laatste set 23-21.quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:52 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Touché
Hmm.
Hoe lang duurde de langste wedstrijd ooit op Wimbledon, in welk sub-toernooi vond dit plaats en wat was de eindstand in de laatste set? Extra credits voor degene die de betrokkenen ook kan noemen
okee, dan doe ik dat maar.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:07 schreef wyccie het volgende:
Dan denk ik dat sportfreak wel alvast een nieuwe vraag kan stellen. Intre geeft je zo wel het punt.
doeka +1quote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:17 schreef doeka het volgende:
Adrianus
Nonsens! Utereg is Duitsland nie!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:18 schreef Gatalin het volgende:
[..]
doeka +1
Onze oosterburen vinden echter dat hij een Duitser is, omdat Nederland in die tijd tot het Heilige Roomse Rijk van de Duitse natie behoorde
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:19 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Het Noordzeestrand ook niet, maar toch...
Waarvan akte.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:20 schreef wyccie het volgende:
Ah, ik geef mezelf ook maar een kwart puntje voor het raden van de A![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |