Ben ik helemaal met je eens.quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:07 schreef flyguy het volgende:
wat een snelheid hier...
nee, maar ook niet goed; probeer een beetje breder te denkenquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:16 schreef Homdeck het volgende:
sinaasappel nog niet geweest?
gaarnequote:Op donderdag 6 juli 2006 22:20 schreef doeka het volgende:
nee, hint?
is dat net zoiets als een kumkwats?quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:22 schreef wyccie het volgende:
Doerian?
quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:23 schreef Neleos het volgende:
Noenoenoenoebraam?
die bestaat uit wel 1000 vruchtjesquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:23 schreef Neleos het volgende:
Noenoenoenoebraam?
Nee, het stinkt heel erg.quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:23 schreef doeka het volgende:
is dat net zoiets als een kumkwats?
zo'n mooi woord
ok, ff geduld nogquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:26 schreef flyguy het volgende:
weet hem niet maar heb al wel vast een leuke vraag bedacht
google eens op herman finkersquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:28 schreef wyccie het volgende:
Ik kan niks vinden over de Noenoenoenoebraam....
wijccie mag... als-ie wilquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:30 schreef flyguy het volgende:
mag ik de vraagstellen? ...
Dat betekent dat ik weer een punt zou kunnen scoren zonder zelf een vraag te stellen. Ik stel de vraag, dat is wel zo eerlijk:quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:30 schreef flyguy het volgende:
mag ik de vraagstellen? ...
quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:35 schreef flyguy het volgende:
oke:
Wat was het raadsel van de chimera, wat was het antwoord, wie doodde de chimera en met behulp van "wie"?
die teletubbievraag was meer mijn niveau![]()
het te maken met de wijze van verplaatsingquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:43 schreef wyccie het volgende:
Ik weet het antwoord wel, maar de raadsel niet!
iets preciezer...quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:48 schreef wyccie het volgende:
Oh ik weet het al:
Het verplaatst zich op 4 poten, dan op 2 en dan op 3? Antwoord: de mens.
Ja, maar dat geeft niet hoor. Ik dacht in eerste instantie ook aan een raadsel over de sfinx zelf.quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:49 schreef Neleos het volgende:
Ik heb het heel ergens anders over geloof ik.
ik reken dit maar goed het antwoord hierop was al genoemdquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:50 schreef dartfanaat het volgende:
Het verplaatst zich 's morgens op 4 poten, 's middags op 2 poten en 's avonds op 3 poten. Wat bedoel ik?
die gaf dat raadsel op aan voorbijgangers geloof ikquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:56 schreef Neleos het volgende:
En wat heeft de sfinx daar mee te maken dan?
het verhaal gaat dat de sfinx een passage bewaakte en ieder mens dat er langs wilde kreeg dit raadsel voor geschoteld.... raadde deze persoon het mocht hij er langs, wist hij het niet werd hij verorbertquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:56 schreef Neleos het volgende:
En wat heeft de sfinx daar mee te maken dan?
Braziliëquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:57 schreef dartfanaat het volgende:
Nieuwe vraag:
In welk land vond Peter R. de Vries Heineken-ontvoerder Frans Meijer?
Ook nietquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:59 schreef wyccie het volgende:
Venezuela?
Juist, best leerzaam, dit topic hier.quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:57 schreef flyguy het volgende:
[..]
het verhaal gaat dat de sfinx een passage bewaakte en ieder mens dat er langs wilde kreeg dit raadsel voor geschoteld.... raadde deze persoon het mocht hij er langs, wist hij het niet werd hij verorbert
Et voilaquote:Op donderdag 6 juli 2006 23:01 schreef AntonDingeman het volgende:
paraguay
Ik vind hem geweldig.quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:06 schreef ChrisJX het volgende:
Ik vind het echt een ontzettend saaie strip, maar dat terzijde
Goed. wyccie + 1quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:07 schreef wyccie het volgende:
Ian McEwan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |