Ja, maar dat geeft niet hoor. Ik dacht in eerste instantie ook aan een raadsel over de sfinx zelf.quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:49 schreef Neleos het volgende:
Ik heb het heel ergens anders over geloof ik.
ik reken dit maar goed het antwoord hierop was al genoemdquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:50 schreef dartfanaat het volgende:
Het verplaatst zich 's morgens op 4 poten, 's middags op 2 poten en 's avonds op 3 poten. Wat bedoel ik?
die gaf dat raadsel op aan voorbijgangers geloof ikquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:56 schreef Neleos het volgende:
En wat heeft de sfinx daar mee te maken dan?
het verhaal gaat dat de sfinx een passage bewaakte en ieder mens dat er langs wilde kreeg dit raadsel voor geschoteld.... raadde deze persoon het mocht hij er langs, wist hij het niet werd hij verorbertquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:56 schreef Neleos het volgende:
En wat heeft de sfinx daar mee te maken dan?
Braziliëquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:57 schreef dartfanaat het volgende:
Nieuwe vraag:
In welk land vond Peter R. de Vries Heineken-ontvoerder Frans Meijer?
Ook nietquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:59 schreef wyccie het volgende:
Venezuela?
Juist, best leerzaam, dit topic hier.quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:57 schreef flyguy het volgende:
[..]
het verhaal gaat dat de sfinx een passage bewaakte en ieder mens dat er langs wilde kreeg dit raadsel voor geschoteld.... raadde deze persoon het mocht hij er langs, wist hij het niet werd hij verorbert
Et voilaquote:Op donderdag 6 juli 2006 23:01 schreef AntonDingeman het volgende:
paraguay
Ik vind hem geweldig.quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:06 schreef ChrisJX het volgende:
Ik vind het echt een ontzettend saaie strip, maar dat terzijde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |