Volgens mij zijn t caberetiersquote:Op woensdag 5 juli 2006 18:36 schreef Impry het volgende:
Doe mij een toppertje, of een breezer ananas! En doe er ook nog een dubbele whiskey bij...
Enz. enz.!![]()
Wel leuk liedje al zeg ik 't zelf. Alleen die gasten zelf zijn behoorlijk kansloos
Is die presentator de perfecte ingeburgerde troetel-marokkaan van Amsterdam ofzo, met z'n accent.quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:38 schreef SunChaser het volgende:
[afbeelding]
Dat nummer, je zingt t in 1x mee maar het gaat helaas NOOIT meer uit je KOP![]()
Zie hier het optreden... http://special.at5.nl/index.asp?menuitemId=1677
Maar het wordt zelfs gespamd door 3FM.
En nou maar hopen dat heel Nederland dat nummer daarna zat is.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:16 schreef SunChaser het volgende:
Giel Beelen draait m nu 2 uur lang in Leuk is Anders
2 uur langquote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:29 schreef kwakveense het volgende:
oh neeeeeeeeeeee ik hoor m ook net op giel beelen....
Wat wil je met zo'n complex rijmschema. Om over de muziek met al die maatwisselingen maar te zwijgen.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:49 schreef kwakveense het volgende:
t heeft drie weken geduurd voor de plaat klaar was...
DIK een uurquote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:10 schreef Bayswater het volgende:
Toppertje!!! en dat al bijna een uur lang![]()
Volgens mij de eerste op FOK die hem heeft ontdektquote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:46 schreef 020-NRD het volgende:
Duidelijk deze boys
http://special.at5.nl/index.asp?menuitemId=1677
je hebt het toch wel opgenomen met je cassetterecorder he?quote:
Ik kan alleen de live versie vinden.quote:
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:38 schreef amaranta het volgende:
Ik ben blij dat ik het niet gehoord heb.
Ik heb maar heel even 3fm geluisterd en toen werd er al gezegd: er is in ieder geval 1 nummer dat ik moet draaien, en toen kwam die..'
Ik hoop dat Giel zn baan kwijtraakt.
Same herequote:
Prachtig nummer. En inderdaad vanmiddag door Giel Beelen gedurenden twee (!) uur onafgebroken gedraaid!quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:38 schreef SunChaser het volgende:
[afbeelding]
Dat nummer, je zingt t in 1x mee maar het gaat helaas NOOIT meer uit je KOP![]()
Poepertje lijkt niet eens op Toppertje, laat jullie oren eens uitspuitenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:30 schreef Cyan het volgende:
Wij dachten op ons werk dat ze poepertje en een (onbekend woord) anusje zongen (limburgers he). Wij liepen dus de hele tijd poepertje te zingen hahaha.
achso.. ik dacht echt dat ze met "toppertje" een biertje ofzo bedoelden..quote:
Afschieten graag.quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:38 schreef SunChaser het volgende:
[afbeelding]
Voor jongetjes en meisjes onder de 18 ja...quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:00 schreef doppelgänger het volgende:Giel is stoer.
Zeker zo'n collega die nog steeds "goeiesmorgens" zegt als ie binnenkomt?quote:Op maandag 10 juli 2006 18:59 schreef manny het volgende:
Vanochtend werd het door 1 collega in de gang gezongen. Het hele kantoor heeft het nu dus een week in zijn hoofd zitten.
Heb me kapót gelachen hoe hij dat de hele tijd wist in te draaienquote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:16 schreef SunChaser het volgende:
Giel Beelen draait m nu 2 uur lang in Leuk is Anders
Ik draai ze hier al de hele weekquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:08 schreef Cool_Runner het volgende:
Ze moeten meer gedraaid worden vind ik
Nou ik hoorde het straks op radio 2 !!quote:
Klopt jaquote:Op donderdag 13 juli 2006 16:37 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Die zanger heeft bijna de zelfde stem als Koos Alberts.
Die reacties op de FPquote:Op zondag 9 juli 2006 01:08 schreef Toad het volgende:
Luister de toppertje uitzending van Giel terug![]()
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:21 schreef Dieptriest het volgende:
Op 20 binnengekomen in de top 40!
http://www.radio538.nl/538/programmas/top40/index.jsp
http://pijnackercity.punt.nl/?id=288069&r=1quote:Zo schijnt Tjeerd Oosterhuis erbij te betrokken te zijn, is het duo te boeken via Agents After All, een boekingskantoor waar alleen de grote jongens welkom zijn en tekende reclamebureau Habbekrats voor de videoclip. En hoe zit het met de eigenaar van het drankje Toppertje? Die komt (hoe kan het ook anders?), uit de gemeente Pijnacker-Nootdorp.
Erwin Eskes van Drinks & Liquors BV in Delfgauw is eigenaar van het drankje dat al zo’n drie jaar op de markt is. ‘We zitten niet achter het liedje. Dit verzin je toch niet? Alhoewel we een aantal jaar geleden op de Megafestatie naast Wessel van Diepens’ Venga Boys stonden en die zei toen al: ‘Je moet bij een drankje een liedje verzinnen.’ Maar goed, dat hebben we dus niet gedaan. Ik heb nog niet veel gemerkt qua afzet van Toppertje, maar daar gaat natuurlijk tijd in zitten. Ik ken het nummer pas een aantal dagen. Als we er trouwens achter zouden zitten, had ik ervoor gezorgd dat er geen Breezer ananas in voor kwam.’
Juist dat Breezer ananas maakt t liedje leuk.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:13 schreef Jape het volgende:
ken het nummer pas een aantal dagen. Als we er trouwens achter zouden zitten, had ik ervoor gezorgd dat er geen Breezer ananas in voor kwam.’
Dat is een quote van de eigenaar van Toppertje he, Breezer is natuurlijk een concurrentquote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:15 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Juist dat Breezer ananas maakt t liedje leuk.
Het lijkt mij ook een grote grap, ik vind het prachtig om te zien hoeveel mensen tegen dit nummer tekeer gaan...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:13 schreef Jape het volgende:
En toch twijfel ik eraan of het niet gewoon een grote grap is. Die gasten kleden zich NET te fout, maar ik vond ze niet zo dom overkomen, en het accent ligt er ZO dik bovenop. Wel een goeie grap hoor, daar niet van, maar ik vraag het me af!
[..]
http://pijnackercity.punt.nl/?id=288069&r=1
Voornamelijk onzin in dat bericht...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:13 schreef Jape het volgende:
En toch twijfel ik eraan of het niet gewoon een grote grap is. Die gasten kleden zich NET te fout, maar ik vond ze niet zo dom overkomen, en het accent ligt er ZO dik bovenop. Wel een goeie grap hoor, daar niet van, maar ik vraag het me af!
[..]
http://pijnackercity.punt.nl/?id=288069&r=1
Oke, maar dat t een act is lijkt me duidelijk.quote:Op woensdag 19 juli 2006 23:20 schreef Schum1 het volgende:
[..]
Voornamelijk onzin in dat bericht...
..en laten we zeggen dat ik net iets beter op de hoogte ben dan de meeste internet sites die vermeld worden...
quote:Op zondag 23 juli 2006 17:28 schreef Heidi- het volgende:
Tropical Danny zit op fok, onder de naam SiemeN![]()
.
Kijk zelf :
[afbeelding]
Tropical Danny.
[afbeelding]
SiemeN
OMG, het is tropical danny in levende lijve!quote:
Neuken?quote:Op zondag 23 juli 2006 21:58 schreef Heidi- het volgende:
[..]
OMG, het is tropical danny in levende lijve!.
Tuurlijk is dat een act, de meeste muzikanten zijn een act...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:22 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Oke, maar dat t een act is lijkt me duidelijk.
Ringtone anyone?quote:Op maandag 24 juli 2006 19:23 schreef vosss het volgende:
En er is nog niemand die er een mp3tje van heeft?
Nee, maar wel downloaden! Ik vinnum leuk!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:51 schreef oor het volgende:
echt mensen die de single kopen?
Nou Radio 2 draait hem regelmatig.quote:Op woensdag 26 juli 2006 09:27 schreef Frollo het volgende:
Ik heb het afgelopen weekend eindelijk ook gehoord. Eén keer. En het gaat maar niet uit mijn kop. Het gáát maar níét uit mijn kop!
Viel gisteren nog weer midden in een gesprekje met ze op Radio 2.quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:00 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nou Radio 2 draait hem regelmatig.
Het is niet mijn smaak hoor![]()
quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:37 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nou ik hoorde het straks op radio 2 !!
Dat liedje, over Toppertje en een Breezer Ananas.![]()
Die zanger heeft bijna de zelfde stem als Koos Alberts.
Ik had nóg nóóit gehoordZou best een zomers plaat kunnen worden.
![]()
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:25 schreef Haaibaaike het volgende:
* Haaibaaike hoort dit liedje bij Daniël Dekker op radio 2![]()
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:40 schreef Haaibaaike het volgende:
Radio 2 draait hem ook regelmatig !! Gisteren al en straks hoorde ik 't![]()
Welk radiostation luister jij eigenlijk wel eens naarquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:00 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nou Radio 2 draait hem regelmatig.
Het is niet mijn smaak hoor![]()
Wat heb jij weerquote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Welk radiostation luister jij eigenlijk wel eens naar?
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:29 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wat heb jij weer![]()
Hou jij van andere users ook in de gaten wat ze in deze topic posten.
Antwoord is NEE![]()
En verder dat gaat jou niks aan.![]()
Ook af en toe naar andere zenders.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:04 schreef Bayswater het volgende:
Volgens mij luistert haaikebaaike al sinds 1995 naar Radio 2![]()
Blijf ontopic eens?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:30 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ook af en toe naar andere zenders.![]()
10 toppertjes lekker achterover hakken, want ja.. zonder drank geen sfeerquote:Wat is nou 't lekkerst, een Toppertje, een Breezer Ananas of een dubbele whiskey?
"Voor alles is er een moment. Als je lekker met je gabbers staat te knallen, dan haal je effe tien toppertjes voor de sfeer, die hak je lekker achterover. Van Breezertjes kun je er zoveel drinken als je wilt, die kunnen altijd, en een dubbele whisky is lekker sterk weet je wel."
Niks lieve woordjes, alcohol!quote:Waar versier je nou een dame mee?
"Dat is per vrouw verschillend, een Breezertje ananas gaat er altijd wel lekker in en ja, wat ze nu allemaal drinken, wodka lime enzo, en toppertjes natuurlijk."
Nee ze staan op 4 in de top40 en op 2 in de mega top 50.quote:
Die neplijsten zijn ook gebaseerd op airplay en betaalde downloads enzo.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:01 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Nee ze staan op 4 in de top40 en op 2 in de mega top 50.![]()
Wel in de enige echte top 100 die gebaseerd is op singel verkoopquote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:01 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Nee ze staan op 4 in de top40 en op 2 in de mega top 50.![]()
Boeiend die hele top40 slaat nergens meer op, met al dat gedown dussehhhquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:46 schreef Cubewoods het volgende:
Dit zijn toch die momenten dat je je schaamt voor je mede Nederlanders die idioot genoeg zijn om deze belachenlijke troep te kopen.
Er is in Nederland geen nationale hitlijst die nog enkel gebaseerd is op single-verkoop.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:55 schreef Urquhart het volgende:
Wel in de enige echte top 100 die gebaseerd is op singel verkoop
MEESTERLIJK inderdaadquote:Op zondag 6 augustus 2006 23:38 schreef shiNinG_staR het volgende:
In die clip als dat ene homostel ofzo met elkaar danst.. echt hilarisch. En dat domme voetendansje van Tropical Danny
.
En een heel oud PSV shirt in een 'Amsterdamse' clipquote:Op maandag 7 augustus 2006 01:35 schreef koningdavid het volgende:
[..]
MEESTERLIJK inderdaad![]()
Ook al die kansloze paupers in van die oerlelijke trainingspakken uit de jaren 80.
Briljante shit![]()
Wat de denken van die knakker met het Duitse elftalshirtquote:Op maandag 7 augustus 2006 01:46 schreef jmac het volgende:
[..]
En een heel oud PSV shirt in een 'Amsterdamse' clip![]()
Dat doet het 'm juistquote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:36 schreef Bizznitch het volgende:
Het zijn een stelletje zoutzakken, het is totaal niet swingend.
wat ben jij een haaibaaiquote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:29 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wat heb jij weer![]()
Hou jij van andere users ook in de gaten wat ze in deze topic posten.
Antwoord is NEE![]()
En verder dat gaat jou niks aan.![]()
Je bedoelt jezelfquote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:58 schreef MikeyMo het volgende:
wat een gangsta's
Nee, ik denk dat jij jezelf bedoeldquote:
Wat bedoelje ? !quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:14 schreef rena het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat jij jezelf bedoeld![]()
Bagger nummer by the way. Het zou verboden moeten worden.![]()
Gaan we dreigen?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:22 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wat bedoelje ? !
Doe je mee, Ik las het op showchat.
Waag het eens dame.
Bek houden jij jaquote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:24 schreef rena het volgende:
[..]
Jullie zitten wel te lachen, maar jullie doen niet mee! Flauwerds!![]()
Doe mij maar een toppertjequote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Tijd voor een dubbele whisky erbij.
Ik ben er toch alquote:
Ja, maar jij bent homoquote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben er toch al [afbeelding].
Sorryquote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent homo. Daar heb ik toch niks aan
![]()
.
Hij heeft wel een piemel hoor.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent homo. Daar heb ik toch niks aan
![]()
.
Hoe weet jij datquote:
uh dat maakt het juist ´leuk`quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:56 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Als ze nou een verdraaglijke stem hadden was het nog wel een leuk nummer geweest, maar ik word helemaal gek van dat accent.
Idd, hij zit al een paar dagen in mijn hoofdquote:Op vrijdag 15 december 2006 08:28 schreef manny het volgende:
hij blijft hangen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |