duh! tuurlijk heeft parijs een stadion, maar dan 1 zelfs.quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:29 schreef requiem4adream het volgende:
parijs! (heeft dat 'n voetbal stadion ? )
quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:29 schreef requiem4adream het volgende:
parijs! (heeft dat 'n voetbal stadion ? )
Thanks! Zelf gemaaktquote:Op woensdag 5 juli 2006 00:33 schreef wyccie het volgende:
Leuke banner
was dat "na mij de zondvloed" ofteewl "apres moi le deluge" of zoiets?quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:40 schreef requiem4adream het volgende:
Wat was de laatste legendarische zin op het sterfbed van Lodewijk de XIV?
quote:Op woensdag 5 juli 2006 01:37 schreef MaJo het volgende:
Zal ik anders een nieuwe vraag stellen om het topic gaande te houden?
Daar doen we het voorquote:Op woensdag 5 juli 2006 01:46 schreef MaJo het volgende:
Ik ben onder de indruk
Edit: verkeerde smiley!
quote:Op woensdag 5 juli 2006 01:56 schreef MaJo het volgende:
Richard Nixon, 1974, Watergate schandaal, door journalisten van the Washington Post
Zo issie helemaal perfect!quote:Op woensdag 5 juli 2006 01:57 schreef MaJo het volgende:
Oh en Deep Throat is de informant
zie post erna Zag dat onderdeel pas laterquote:Op woensdag 5 juli 2006 01:57 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Allemaal goed. Nou nog alleen de laatste stap.
quote:Op woensdag 5 juli 2006 02:05 schreef Gatalin het volgende:
Paul McCartney!
Nee joh. Net nog 'Rood'.quote:Op woensdag 5 juli 2006 02:08 schreef MaJo het volgende:
Of wacht, alleen De meeste Dromen zijn Bedrog?
Asmodian +1quote:Op woensdag 5 juli 2006 02:11 schreef Asmodian het volgende:
10?
En terechtquote:Op woensdag 5 juli 2006 02:12 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Asmodian +1
Hiermee is hij de succesvolste Nederlandse artiest aller tijden, maar met 16 #1 hits moet hij nog wel The Beatles voor zich dulden!
Helaas niet neequote:Op woensdag 5 juli 2006 02:14 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Helaas zie ik Marco Borsato niet uit elkaar gaan de komende jaren
Yay! - en gelukkig maar! Want Beatlesquote:Op woensdag 5 juli 2006 02:12 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Asmodian +1
Hiermee is hij de succesvolste Nederlandse artiest aller tijden, maar met 16 #1 hits moet hij nog wel The Beatles voor zich dulden!
Chapter 23? Omdat Catcher in the Rye uit 22 hoofdstukken bestaat?quote:Op woensdag 5 juli 2006 02:15 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Yay! - en gelukkig maar! Want Beatles
En dus:
Hoe heet de film die volgend jaar uit gaat komen over de moord op John Lennon en waarom heet het zo?
Whoa! Een paar hoofdstukken meer en je bent 'r!quote:Op woensdag 5 juli 2006 02:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Chapter 23? Omdat Catcher in the Rye uit 22 hoofdstukken bestaat?
Chapter 26?quote:Op woensdag 5 juli 2006 02:17 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Whoa! Een paar hoofdstukken meer en je bent 'r!
Dat issem!quote:Op woensdag 5 juli 2006 02:18 schreef MaJo het volgende:
Chapter 27?
Ik vraag naar de oorspronkelijke drummer respectievelijk bassist Ringo kwam er later bij, Paul speelde eerst gitaar.quote:Op woensdag 5 juli 2006 02:27 schreef Syll het volgende:
Ringo Starr enn.. Paul McCarthy?
Dat is hem Voor zover ik weet heetten ze toen al de Beatles, van Best ben ik zeker, van Sutcliffe niet helemaalquote:Op woensdag 5 juli 2006 02:27 schreef Asmodian het volgende:
Stuart Sutcliffe of zo op bas. Pete Best drumde?
Ik zou het echt niet weten. De naamverandering was in ieder geval rond die tijd, dacht ikquote:Op woensdag 5 juli 2006 02:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is hem Voor zover ik weet heetten ze toen al de Beatles, van Best ben ik zeker, van Sutcliffe niet helemaal
Asmo + 1
Alle citaten zijn van andere werken.quote:Op woensdag 5 juli 2006 02:39 schreef MaJo het volgende:
Laat ik eens gokken. Ik denk er twee te weten
"A rose by any other name would smell as sweet" --> Romeo & Julliet
"Friends, Romans, countrymen! Lend me your ears" ==> King Arthur?
"Double, double toil and trouble; Fire burn, and caldron bubble"
"If Music be the food of love, play on!" --> klinkt heel erg bekend--- of is dit Romeo & Julliet?
"To be, or not to be; that is the question!" --> Hamlet
"If you prick us do we not bleed? If you tickle us do we not laugh?" --> Macbeth?
Dat is juistquote:Op woensdag 5 juli 2006 02:41 schreef Gatalin het volgende:
Laatste is van Merchant of Venice, de eerste en de vijfde heb je goed, rest weet ik niet
Zelfde als vorige keer. Zal jullie alvast ff twee hintjes geven:quote:Op woensdag 5 juli 2006 02:43 schreef MaJo het volgende:
Nieuwe poging
"Friends, Romans, countrymen! Lend me your ears" ==> Macbeth
"Double, double toil and trouble; Fire burn, and caldron bubble" King Arthur
"If Music be the food of love, play on!" --> ?
"If you prick us do we not bleed? If you tickle us do we not laugh?" --> Merchant of Venice
Da's in ieder geval allemaal juistquote:Op woensdag 5 juli 2006 02:47 schreef MaJo het volgende:
Poging 3
"Friends, Romans, countrymen! Lend me your ears" ==> ?
"Double, double toil and trouble; Fire burn, and caldron bubble" Macbeth
"If Music be the food of love, play on!" --> ?
"If you prick us do we not bleed? If you tickle us do we not laugh?" --> Merchant of Venice
Omdat ik toch echt wil slapen, even wat weggeefhintjes. Zie hierboven.quote:Op woensdag 5 juli 2006 02:48 schreef Asmodian het volgende:
Maar jullie hebben wel 4 van de 6 werken juist. Van de overige twee:
1. Gaat over Graaf Orsonio en Viola, vernoemd naar een oude Christelijke feestdag, gevierd op de nacht van 6 januari
2. Gaat over een Romeinse Keizer. Heet ook zo.
quote:Op woensdag 5 juli 2006 02:57 schreef MaJo het volgende:
Twelve Days?
Ik ga 'm goed rekenen. Het heet Twelfth Nightquote:Op woensdag 5 juli 2006 02:58 schreef MaJo het volgende:
Twelve nights!
Okee, niet echt noodzakelijk - je had er immers best wat zelf goed. Maar ik vind het toch sportief van je . Het is aan jullie onderling. Jullie verdienen het punt allebei even goed volgens mijquote:Op woensdag 5 juli 2006 03:00 schreef MaJo het volgende:
Hmm, niet echt verdiend denk ik. Gatalin zei immers later nog Twelfth Night. Punt dus voor Gatalin. Ik ga ook slapen
Het is mijn spel dus ik kan die regel creëren Ik vind echt dat jij moet beslissen, wij vinden allebei iets andersquote:Op woensdag 5 juli 2006 03:04 schreef Asmodian het volgende:
Helaas kan ik geen sportiviteitspunten uitgedeeld, hadden jullie er allebei eentje gehad
Omdat ik wil gaan slapen Laat anders een vraag achter en ga dan pitten, dan zie je het morgen wel. Maar nu ga ik echtquote:Op woensdag 5 juli 2006 03:10 schreef Asmodian het volgende:
Waarom stel je dan ook een vraag die ik weet als ik wil gaan slapen?
Hurray!quote:Op woensdag 5 juli 2006 03:10 schreef MaJo het volgende:
De twee tussenpauzen tussen Chroestsjov en Brezjnev zal ik maar niet vragen
Asmo + 1
Slaap lekker
knap dat je dat nog weetquote:Op woensdag 5 juli 2006 09:26 schreef doeka het volgende:
Samen Rationeel Verkopen
requiem4adream +1quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:00 schreef requiem4adream het volgende:
me to!!! whoehoeh! en eve vallois! miss Memme! Lolo ferrari
quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:11 schreef Frollo het volgende:
Ik weet alleen Stratford-upon-Avon
Ja ik ook, in 1500-nog wat...quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:11 schreef Frollo het volgende:
Ik weet alleen Stratford-upon-Avon
hints willen we!quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:34 schreef requiem4adream het volgende:
15nogwatt... maar ik neem ook genoegen met alleen de naam van de vrouw
Byte_me +1quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:43 schreef Byte_Me het volgende:
goeie hint, het moet anne hathaway zijn.
Geen idee, maar die strategie werkt niet als je niet meer dan 80 euro wil inzettenquote:Op woensdag 5 juli 2006 10:59 schreef YoshiBignose het volgende:
idd
hoe wordt de strategie genoemt bij bijv. rouletten waarbij je steeds het dubbele inzet als je verliest?
Precies, ik heb het ook geprobeerd, maar ik begon wel erg te zweten toen ik al 80 euro had verloren, en toen ben ik dus maar gestopt.quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:05 schreef Byte_Me het volgende:
martingail
maar het werkt niet meer zo goed sinds de minimum inzetten zijn verhoogd voor rood/zwart en even/oneven. en dan heb je meestal ook nog een maximum inzet waardoor je erg veel geld kan kwijtraken.
Surequote:Op woensdag 5 juli 2006 11:14 schreef Byte_Me het volgende:
sorry, ik kan geen nieuwe vraag stellen, duty calls. iemand anders?
Correctquote:Op woensdag 5 juli 2006 11:26 schreef YoshiBignose het volgende:
metropolis
Ja, ik was in de war met een andere film. Ik bedoelde de clip van Otherside, van de Red Hot Chili Peppers, ook Duits Expressionisme, maar dan andersquote:Op woensdag 5 juli 2006 11:27 schreef YoshiBignose het volgende:
oh mag weg. yay
Inderdaad, ik ben telkens te laat bij de vragen die ik wel weet.quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:28 schreef Berkery het volgende:
Kunnen we dit niet beter 'Het grote F5-topic' noemen?
Het was natuurlijk Mr. Pinkquote:Op woensdag 5 juli 2006 11:38 schreef YoshiBignose het volgende:
oei. twud had gelijk met de film, jij over de acteur. maar het was geen mr. orange
ach, het moet juist een beetje afgewisseld worden.quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:45 schreef YoshiBignose het volgende:
toch leuker dat soort vragen, ipv shakespeare en koningen bs
Dat is helaas niet juist... Er staat in dat lijstje iemand die zich helemaal niet koning(in) heeft mogen noemen, en er mist iemand... Iemand die voor deze mensen regeerde en het Koninkrijk gesticht heeft.quote:Op woensdag 5 juli 2006 07:54 schreef cafca het volgende:
Goedemorgen!
Willem I
Willem II
Willem III
Emma
Wilhelmina
Juliana
Beatrix
Lijkt mij ook... Die was als eerste correct met Mr. Pinkquote:Op woensdag 5 juli 2006 12:42 schreef Berkery het volgende:
Moet 't punt niet naar Svyatagor?
Dat klopt in ieder geval . En wie was de eerste Konijn Hollands?quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:04 schreef Frollo het volgende:
Emma was officieel slechts regentes, als je dat soms bedoelt.
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:04 schreef Frollo het volgende:
Oh-oh, het spel is onbeheersbaar geworden!
Hmja, maart Twud was eerder met Reservoir Dogs... Mijn antwoord was bedoeld op het (foute) Mr. Orange-antwoord. Zo zie je maar, meerdere vragen in één vraag maakt de zaken nodeloos gecompliceerd.quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:03 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Lijkt mij ook... Die was als eerste correct met Mr. Pink
Maar aangezien die al meer dan een uur offline is, lijkt het handig als iemand anders een vraag poneert. Zou jij de honneurs willen waarnemen?quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:08 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Hmja, maart Twud was eerder met Reservoir Dogs... Mijn antwoord was bedoeld op het (foute) Mr. Orange-antwoord. Zo zie je maar, meerdere vragen in één vraag maakt de zaken nodeloos gecompliceerd.
Maar het wachten is op een goeie vraag van Twud
Lodewijk Napoleon bedoel je?quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:07 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Dat klopt in ieder geval . En wie was de eerste Konijn Hollands?
[..]
Het is onduidelijk wie punten krijkt voor de Reservoir Dogs-vraag; de koninginnen-vraag blijkt niet goed beantwoord terwijl we al vele vragen verder zijn... Kortom: het spel loopt uit de hand, aaahhhh!11quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:07 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Dat klopt in ieder geval . En wie was de eerste Konijn Hollands?
[..]
Hoe bedoel je?
Zo issie goed.quote:
Nationaal. Quote 500 is altijd nationaal, voor zover ik weet.quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:25 schreef Asmodian het volgende:
Nationaal of Internationaal?
Dat zijn de nummers 1, 2 en 10quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:29 schreef Asmodian het volgende:
Okee. In ieder geval Brenninckmeier, Jaap Blokker en Charlene Heineken
Nee, geen sporters, het zijn allemaal zakenlui.quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:32 schreef requiem4adream het volgende:
Dennis Bergkamp en van Nistelrooij?
Dreesmann is de vierde. Zij staan op 9.quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:34 schreef Asmodian het volgende:
De familie Dreesman? en toch maar de Oranjes?
Dan niet de Oranjes... Jooop van den Ende / John de Mol?quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:34 schreef Neleos het volgende:
[..]
Nee, geen sporters, het zijn allemaal zakenlui.
Oeh! Dat is de Makro-familie, toch? Vast welquote:Op woensdag 5 juli 2006 13:36 schreef Gatalin het volgende:
Fentener van Vlissingen?
Die ouwe is nu dood, maar volgens mij in 2005 nog niet...quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:36 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Oeh! Dat is de Makro-familie, toch? Vast wel
John de Mol maakt 5.quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:35 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Dan niet de Oranjes... Jooop van den Ende / John de Mol?
quote:Familie Brenninkmeijer (C&A) — Geschat vermogen: ¤ 12,5 miljard
Charlene de Carvalho-Heineken (Heineken) — Geschat vermogen: ¤ 3,5 miljard
Frits Fentener van Vlissingen (SHV) — Geschat vermogen: ¤ 2,5 miljard
Paul Fentener van Vlissingen (SHV) — Geschat vermogen: ¤ 2,1 miljard
John Fentener van Vlissingen (SHV, BCD) — Geschat vermogen: ¤ 2 miljard
John de Mol jr. (Endemol,Talpa) — Geschat vermogen: ¤1,8 miljard
Familie De Rijcke (Kruidvat) — Geschat vermogen: ¤ 1,8 miljard
Frits Goldschmeding (Randstad) — Geschat vermogen:1,7 miljard
Familie Dreesmann (Vendex) — Geschat vermogen: ¤ 1,6 miljard
Jaap en Albert Blokker (Blokker) — Geschat vermogen: ¤ 1,5 miljard
Yay!quote:
Ik zal ze alle 5 goed rekenen. Maar Robert Kennedy is neergeschoten door iemand in de keuken van een hotelquote:Op woensdag 5 juli 2006 13:48 schreef cafca het volgende:
Jee wat gaat dit topic snel.....
Abraham Lincoln - ?
Lee Harvey Oswald - Nick Ruby
Robert Kennedy - Die was toch omgekomen bij een auto-ongeluk?
Pim Fortuyn - Volkert van der Graaf
John Lennon - Mark Chapman
Theo van Gogh - Mohammed B
Willem van Oranje - Baltasar Gerards
Zo issie helemaal correctquote:Op woensdag 5 juli 2006 13:52 schreef Berkery het volgende:
Abraham Lincoln - John Wilkes Booth
Lee Harvey Oswald - Jack Ruby
Robert Kennedy - Sirhan Sirhan
Pim Fortuyn - Volkert van der Graaf
John Lennon - Mark Chapman
Theo van Gogh - Mohammed B.
Willem van Oranje - Baltasar Gerards
Het lijkt op...the Meaning of Life, van Monty Pythonquote:Op woensdag 5 juli 2006 14:09 schreef Berkery het volgende:
- It's some kind of invisible barrier.
- Oh, so that's what an invisible barrier looks like.
Supreme Being: I should do something very extroverted and vengeful to you. Honestly, I'm too tired. So, I think I'll transfer you to the undergrowth department, brackens, more shrubs, that sort of thing... with a 19% cut in salary, backdated to the beginning of time.
R: Oh, thank you, sir.
Supreme Being: Yes, well, I am the nice one.
Dead? No excuse for laying off work.
Quotes uit welke film?
YoshiBignose + 1quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:16 schreef YoshiBignose het volgende:
time bandits. gare film. en r=randall. film quotes zijn wel lachen, ik zoek er ook nog ff 1
12 Angry Men.quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:20 schreef YoshiBignose het volgende:
Bright? He's a common ignorant slob. He don't even speak good English.
-Doesn't even speak good English.
Van welke (nostalgische) film komt deze tekst?
Volgende keer een pokervraag.quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:31 schreef YoshiBignose het volgende:
boeken ik pas.
pyl + 1quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:37 schreef pyl het volgende:
Daarmee zal Ulysses van James Joyce bedoeld zijn.
Dat zal dan wel Finnegans Wake zijn... Het onderwerp: taal?quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:56 schreef pyl het volgende:
Hoe heet het laatste grote werk van James Joyce - en wat was het (zeer bijzondere) onderwerp?
Finnegans Wake is goed - en hoewel erg kort, keur ik ook het onderwerp maar goed. (Zie bijvoorbeeld: http://en.wikipedia.org/wiki/Finnegans_Wake ).quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:25 schreef Mainport het volgende:
Dat zal dan wel Finnegans Wake zijn... Het onderwerp: taal?
Zo niet Pat Bateman in American Psycho dan misschien Bruce Wayne/Batman in Batman Begins?quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:03 schreef Frollo het volgende:
Patrick Bateman in American Psycho?
edit: nee, da's fout, ik heb al gespiekt.
Goed!quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:16 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Zo niet Pat Bateman in American Psycho dan misschien Bruce Wayne/Batman in Batman Begins?
Helemaal goedquote:
Heinz Stuy?quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:35 schreef Frollo het volgende:
Een nieuwe!
Welke voetbalkeeper (kijk mij nou, ik haat sport! ) heeft het individuele record van de meeste wedstrijdminuten zonder tegengoal op zijn naam staan?
Correct! 1082 minuten niks doorgelaten, in 1971 was dat.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:42 schreef Frollo het volgende:
[..]
Correct! 1082 minuten niks doorgelaten, in 1971 was dat.
Mainport +1
Weet je ook zijn bijnaam?Nee die wist ik niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even het volgende vraagje verzinnen.
Hoezee!quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:56 schreef AntonDingeman het volgende:
Laat me raden: Emma Watson
ZOO!quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:06 schreef Syll het volgende:
ons dorp
brink
ketelstraat
steenstraat
velplerpleinm
barteljorisstraat
houtstraat
Zijlweg!
bilstraat
neude
vreeburg
a-kerkhof
groote markt
heerestraat
lange poten
plein
spui
blaak
coolsingel
Leidscheplein
Kalverstraat
Prrft.. Die eneeee!
Je moet er nog 2.quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:06 schreef Syll het volgende:
ons dorp
brink
ketelstraat
steenstraat
velplerpleinm
barteljorisstraat
houtstraat
?????
bilstraat
neude
vreeburg
a-kerkhof
groote markt
heerestraat
lange poten
plein
spui
blaak
coolsingel
Leidscheplein
Kalverstraat
Prrft.. Die eneeee!
Eentje toch nog, Zijlweg. En Leidscheplein is Leidschestraat, bedoel je dat.quote:
Nee, dat Leidscheplein-Leidschestraat, dat zou idd te zielig wezen om hem dan niet de punt te geven.quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:11 schreef Neleos het volgende:
[..]
Eentje toch nog, Zijlweg. En Leidscheplein is Leidschestraat, bedoel je dat.
Punt mag wel naar Syll als je dat idd bedoeld.
Ik baal wel dat ik ze niet direct allemaal wist. Heb dat vroeger heel vaak gespeeld.quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:13 schreef doeka het volgende:
ik vind het nu al knap
Ik zou zelf ook heel ver komen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:15 schreef Frollo het volgende:
Ik dacht serieus dat AntonDingeman eigenlijk alleen de steden bedoelde. Want al die straten, dat kán toch niemand allemaal weten?
Details, details ...quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:16 schreef lienelien het volgende:
Leidsestraat is het ipv Leidsche
Ik wist alleen het eerst rijtje nog en een stukje de hoek om; je moet el een geweldig geheugen hebben om dat allemaal op te slaan.quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:15 schreef Frollo het volgende:
Ik dacht serieus dat AntonDingeman eigenlijk alleen de steden bedoelde. Want al die straten, dat kán toch niemand allemaal weten?
iamredleader +1quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:26 schreef iamredleader het volgende:
Martin Scorsese?
quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:27 schreef Gatalin het volgende:
[..]
iamredleader +1
Een van de beste regisseurs aller tijden als je het mij vraagt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |