quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:56 schreef Daffodil31LE het volgende:
Okee... Dan ga ik eens even in m'n eigen vakgebied neuzen...
Wie zijn de ontwerpers van de DAF personenauto's? Te onderscheiden enerzijds eerste A-typen, dus tot en met grofweg de 30 en anderzijds de latere A-typen alsmede de B-typen (44, 55, 66 en 46).
Uiteraard zit er een heel team achter een ontwerp, vandaar dat ik de hoofdontwerpers vraag. Twee stuks dus. Met voor- en achternaam.
Succes.
wat coulant van jequote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:05 schreef Daffodil31LE het volgende:
Moet ik de vraag herhalen?
Ik ga 'm wel iets gemakkelijker maken: van de A-types vind ik enkel de achternaam ook al goed, da's al moeilijk genoeg.
Als je dit algemene kennis noemt, vraag ik me af wat je tot niet-algemene kennis beschouwdquote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:05 schreef Daffodil31LE het volgende:
Moet ik de vraag herhalen?
Ik ga 'm wel iets gemakkelijker maken: van de A-types vind ik enkel de achternaam ook al goed, da's al moeilijk genoeg.
Eh... Lezingen van Stephen Hawking letterlijk kunnen navertellen?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:09 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Als je dit algemene kennis noemt, vraag ik me af wat je tot niet-algemene kennis beschouwdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Shirley, Kelly, Maria, Amy en Meganquote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:04 schreef Asmodian het volgende:
Goed, dan ga ik wel weer:
Wat zijn de voornamen van de 5 hoofd-karakters van Desperate Housewives?
Dus, de karakters van Teri Hatcher, Felicity Huffman, Marcia Cross, Eva Longoria en Nicolette Sheridan.
We zijn allemaal jongens hier, dus ik dacht: laten we eens een meidenvraag stellenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:07 schreef Homdeck het volgende:
ik heb er nog geen seconde van gezien.
lol ik noem maar wat random namenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:19 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
je hebt toch niet op wikipedia lopen neuzen he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop