quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:56 schreef Daffodil31LE het volgende:
Okee... Dan ga ik eens even in m'n eigen vakgebied neuzen...
Wie zijn de ontwerpers van de DAF personenauto's? Te onderscheiden enerzijds eerste A-typen, dus tot en met grofweg de 30 en anderzijds de latere A-typen alsmede de B-typen (44, 55, 66 en 46).
Uiteraard zit er een heel team achter een ontwerp, vandaar dat ik de hoofdontwerpers vraag. Twee stuks dus. Met voor- en achternaam.
Succes.
wat coulant van jequote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:05 schreef Daffodil31LE het volgende:
Moet ik de vraag herhalen?
Ik ga 'm wel iets gemakkelijker maken: van de A-types vind ik enkel de achternaam ook al goed, da's al moeilijk genoeg.
Als je dit algemene kennis noemt, vraag ik me af wat je tot niet-algemene kennis beschouwdquote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:05 schreef Daffodil31LE het volgende:
Moet ik de vraag herhalen?
Ik ga 'm wel iets gemakkelijker maken: van de A-types vind ik enkel de achternaam ook al goed, da's al moeilijk genoeg.
Eh... Lezingen van Stephen Hawking letterlijk kunnen navertellen?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:09 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Als je dit algemene kennis noemt, vraag ik me af wat je tot niet-algemene kennis beschouwd![]()
Shirley, Kelly, Maria, Amy en Meganquote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:04 schreef Asmodian het volgende:
Goed, dan ga ik wel weer:
Wat zijn de voornamen van de 5 hoofd-karakters van Desperate Housewives?
Dus, de karakters van Teri Hatcher, Felicity Huffman, Marcia Cross, Eva Longoria en Nicolette Sheridan.
We zijn allemaal jongens hier, dus ik dacht: laten we eens een meidenvraag stellen
quote:
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:07 schreef Homdeck het volgende:
ik heb er nog geen seconde van gezien.
lol ik noem maar wat random namenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:19 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
[..]
![]()
je hebt toch niet op wikipedia lopen neuzen he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.me=evil.
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:23 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik heb ook geen idee.
Oja: De ontwerper van de A-types heette Van den Brink. En nou ga ik even in de tuin liggen, wachten op regen ofzo.
Dat dacht ik dus ookquote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:39 schreef requiem4adream het volgende:
Bree, Gabrielle, Lynette, Susan, Edie EITJE
Bree (=Marcia)quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:04 schreef Asmodian het volgende:
Goed, dan ga ik wel weer:
Wat zijn de voornamen van de 5 hoofd-karakters van Desperate Housewives?
Dus, de karakters van Teri Hatcher, Felicity Huffman, Marcia Cross, Eva Longoria en Nicolette Sheridan.
We zijn allemaal jongens hier, dus ik dacht: laten we eens een meidenvraag stellen
Lienelien, heb je nou niet geleerd bij het Muziek Trivia dat je gewoon zo kort mogelijk de antwoorden op moet schrijven?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:42 schreef lienelien het volgende:
[..]
Bree (=Marcia)
Susan (=Teri)
Gabbie/gabrielle (=Eva)
Lynette (=Felicity)
Edie (=Nicolette)
laat maar![]()
ik was een mooi lijstje aan het bouwen![]()
jazekerwel, maar ik had het idee dat het hier niet zo snel gingquote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:44 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Lienelien, heb je nou niet geleerd bij het Muziek Trivia dat je gewoon zo kort mogelijk de antwoorden op moet schrijven?. Jammer
eh...is dat surrealisme oid?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:44 schreef requiem4adream het volgende:
[b}Salvador Dali, bekende schilder... natuurlijk... Waar zag hij het wereldlicht, tot welke stijl behoorden zijn werken, en graag drie bekende schilderijen van hem[/b]
dat je dat weetquote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:47 schreef Asmodian het volgende:
Geboren in Catalonie
Surrealistische stijl
Werken: De Hardnekkigheid van de Herinnering, De Ontrafeling van de Hardnekkigheid van de Herinnering, De Melkweg
even opgezocht, en da's knap als je het zo weetquote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:48 schreef requiem4adream het volgende:
catalonië maar graag ook nog welke plaats
ik denk dat je Figueres bedoelt. Het punt is iig voor jouquote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:50 schreef Asmodian het volgende:
Figuera of zo?
Dankje!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:51 schreef requiem4adream het volgende:
nou okeej dan het was Figueres
rest is goed en snel
Asmodian +1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |