Helaas niet neequote:Op woensdag 5 juli 2006 02:14 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Helaas zie ik Marco Borsato niet uit elkaar gaan de komende jaren
Yay! - en gelukkig maar! Want Beatlesquote:Op woensdag 5 juli 2006 02:12 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Asmodian +1
Hiermee is hij de succesvolste Nederlandse artiest aller tijden, maar met 16 #1 hits moet hij nog wel The Beatles voor zich dulden!
Chapter 23? Omdat Catcher in the Rye uit 22 hoofdstukken bestaat?quote:Op woensdag 5 juli 2006 02:15 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Yay! - en gelukkig maar! Want Beatles
En dus:
Hoe heet de film die volgend jaar uit gaat komen over de moord op John Lennon en waarom heet het zo?
Whoa! Een paar hoofdstukken meer en je bent 'r!quote:Op woensdag 5 juli 2006 02:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Chapter 23? Omdat Catcher in the Rye uit 22 hoofdstukken bestaat?
Chapter 26?quote:Op woensdag 5 juli 2006 02:17 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Whoa! Een paar hoofdstukken meer en je bent 'r!
Dat issem!quote:Op woensdag 5 juli 2006 02:18 schreef MaJo het volgende:
Chapter 27?
Ik vraag naar de oorspronkelijke drummer respectievelijk bassist Ringo kwam er later bij, Paul speelde eerst gitaar.quote:Op woensdag 5 juli 2006 02:27 schreef Syll het volgende:
Ringo Starr enn.. Paul McCarthy?
Dat is hem Voor zover ik weet heetten ze toen al de Beatles, van Best ben ik zeker, van Sutcliffe niet helemaalquote:Op woensdag 5 juli 2006 02:27 schreef Asmodian het volgende:
Stuart Sutcliffe of zo op bas. Pete Best drumde?
Ik zou het echt niet weten. De naamverandering was in ieder geval rond die tijd, dacht ikquote:Op woensdag 5 juli 2006 02:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is hem Voor zover ik weet heetten ze toen al de Beatles, van Best ben ik zeker, van Sutcliffe niet helemaal
Asmo + 1
Alle citaten zijn van andere werken.quote:Op woensdag 5 juli 2006 02:39 schreef MaJo het volgende:
Laat ik eens gokken. Ik denk er twee te weten
"A rose by any other name would smell as sweet" --> Romeo & Julliet
"Friends, Romans, countrymen! Lend me your ears" ==> King Arthur?
"Double, double toil and trouble; Fire burn, and caldron bubble"
"If Music be the food of love, play on!" --> klinkt heel erg bekend--- of is dit Romeo & Julliet?
"To be, or not to be; that is the question!" --> Hamlet
"If you prick us do we not bleed? If you tickle us do we not laugh?" --> Macbeth?
Dat is juistquote:Op woensdag 5 juli 2006 02:41 schreef Gatalin het volgende:
Laatste is van Merchant of Venice, de eerste en de vijfde heb je goed, rest weet ik niet
Zelfde als vorige keer. Zal jullie alvast ff twee hintjes geven:quote:Op woensdag 5 juli 2006 02:43 schreef MaJo het volgende:
Nieuwe poging
"Friends, Romans, countrymen! Lend me your ears" ==> Macbeth
"Double, double toil and trouble; Fire burn, and caldron bubble" King Arthur
"If Music be the food of love, play on!" --> ?
"If you prick us do we not bleed? If you tickle us do we not laugh?" --> Merchant of Venice
Da's in ieder geval allemaal juistquote:Op woensdag 5 juli 2006 02:47 schreef MaJo het volgende:
Poging 3
"Friends, Romans, countrymen! Lend me your ears" ==> ?
"Double, double toil and trouble; Fire burn, and caldron bubble" Macbeth
"If Music be the food of love, play on!" --> ?
"If you prick us do we not bleed? If you tickle us do we not laugh?" --> Merchant of Venice
Omdat ik toch echt wil slapen, even wat weggeefhintjes. Zie hierboven.quote:Op woensdag 5 juli 2006 02:48 schreef Asmodian het volgende:
Maar jullie hebben wel 4 van de 6 werken juist. Van de overige twee:
1. Gaat over Graaf Orsonio en Viola, vernoemd naar een oude Christelijke feestdag, gevierd op de nacht van 6 januari
2. Gaat over een Romeinse Keizer. Heet ook zo.
quote:Op woensdag 5 juli 2006 02:57 schreef MaJo het volgende:
Twelve Days?
Ik ga 'm goed rekenen. Het heet Twelfth Nightquote:Op woensdag 5 juli 2006 02:58 schreef MaJo het volgende:
Twelve nights!
Okee, niet echt noodzakelijk - je had er immers best wat zelf goed. Maar ik vind het toch sportief van je . Het is aan jullie onderling. Jullie verdienen het punt allebei even goed volgens mijquote:Op woensdag 5 juli 2006 03:00 schreef MaJo het volgende:
Hmm, niet echt verdiend denk ik. Gatalin zei immers later nog Twelfth Night. Punt dus voor Gatalin. Ik ga ook slapen
Het is mijn spel dus ik kan die regel creëren Ik vind echt dat jij moet beslissen, wij vinden allebei iets andersquote:Op woensdag 5 juli 2006 03:04 schreef Asmodian het volgende:
Helaas kan ik geen sportiviteitspunten uitgedeeld, hadden jullie er allebei eentje gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |