Dat zal dan wel Finnegans Wake zijn... Het onderwerp: taal?quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:56 schreef pyl het volgende:
Hoe heet het laatste grote werk van James Joyce - en wat was het (zeer bijzondere) onderwerp?
Finnegans Wake is goed - en hoewel erg kort, keur ik ook het onderwerp maar goed.quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:25 schreef Mainport het volgende:
Dat zal dan wel Finnegans Wake zijn... Het onderwerp: taal?
Zo niet Pat Bateman in American Psycho dan misschien Bruce Wayne/Batman in Batman Begins?quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:03 schreef Frollo het volgende:
Patrick Bateman in American Psycho?
edit: nee, da's fout, ik heb al gespiekt.
Goed!quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:16 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Zo niet Pat Bateman in American Psycho dan misschien Bruce Wayne/Batman in Batman Begins?
Helemaal goedquote:
Heinz Stuy?quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:35 schreef Frollo het volgende:
Een nieuwe!
Welke voetbalkeeper (kijk mij nou, ik haat sport!) heeft het individuele record van de meeste wedstrijdminuten zonder tegengoal op zijn naam staan?
Correct! 1082 minuten niks doorgelaten, in 1971 was dat.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:42 schreef Frollo het volgende:
[..]
Correct! 1082 minuten niks doorgelaten, in 1971 was dat.
Mainport +1
Weet je ook zijn bijnaam?Nee die wist ik niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even het volgende vraagje verzinnen.
Hoezee!quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:56 schreef AntonDingeman het volgende:
Laat me raden: Emma Watson
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |