Tis dat ik druk ben met verhuizen nu. Als ik weer een beetje klaar ben dan is het afgelopen DD.quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:08 schreef Dubbeldrank het volgende:
Woei, de vorige en die daarvoor ook door n00bs Arma, zeg er eens wat van
Verhuizen met dit weer, goede planningquote:Op woensdag 5 juli 2006 00:09 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Tis dat ik druk ben met verhuizen nu. Als ik weer een beetje klaar ben dan is het afgelopen DD.
Daar ben ik het zwaar mee eens, nja ik wil iig ook dat me kamer kouder isquote:Op woensdag 5 juli 2006 00:07 schreef Paxlie het volgende:
en ik moet een slaapkamer die max 10 graden celsius is
Dat was een andere reeks en daar zijn nog .zips van, I.quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:09 schreef Insomaniac het volgende:
Post eerst je bifi maar, dan praten we wel verder.
Sorrie, deze was nét een cijfertje lager.quote:
quote:voortaan mooi ff opschieten met een nieuw topic jah
in deze hitte heb ik geen geduld
slotje was wel terecht Joog. Kom je dit jaar nog naar DV zodat ik je weer onder invloed kan meemaken?
cijfersquote:
iidquote:Op woensdag 5 juli 2006 00:13 schreef Insomaniac het volgende:
Deze TT is kut!s
Zijn er nog kaartjes?quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:13 schreef Paxlie het volgende:
copy paste uit andere nu gesloten topic:
[..]
Ben je al klaar of moet ik nog beginnen?quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:13 schreef eL. het volgende:
Nou Inso, dit mag je mooi bij me rechttrekken.
vast welquote:
Toch niet zo'n virtuele hè? Dat is zo 2000.quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:13 schreef Shirley het volgende:
Ik ben het met Inso eens. Die andere moet open Joog! Anders blaas ik de bruiloft af!
Ik wás klaar en ik ben er weer klaar voor.quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:14 schreef Insomaniac het volgende:
Ben je al klaar of moet ik nog beginnen?
Eerst sex.quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:13 schreef Shirley het volgende:
Ik ben het met Inso eens. Die andere moet open Joog! Anders blaas ik de bruiloft af!
Kun je al in de jurk dan?quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:13 schreef Shirley het volgende:
Mooi, sollen wir jeztz anfangen?quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:14 schreef eL. het volgende:
[..]
Ik wás klaar en ik ben er weer klaar voor.
Mooooi, heb wel zin om weer een paar hersencellen ter dood te veroordelen.quote:
Ik heb al geschopt!quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:15 schreef NJ het volgende:
Inso! Inso! Inso! Dago is online!
Ja, want het staat nu dus niet in de TT.quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:15 schreef Armageddon het volgende:
Ow en moet ik nog melden dat alle Noobs op moeten tiefen?
roep anders ff @ msn, heb ik misschien nog wel wat leuks voor jequote:Op woensdag 5 juli 2006 00:15 schreef jogy het volgende:
[..]
Mooooi, heb wel zin om weer een paar hersencellen ter dood te veroordelen.
En niet afbellen weer hè.quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:15 schreef Insomaniac het volgende:
Mooi, sollen wir jeztz anfangen?
Nee hoor. Maar als je je er beter bij voelt.quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:15 schreef Armageddon het volgende:
Ow en moet ik nog melden dat alle Noobs op moeten tiefen?
Wij spreken elkaar. Niet vanavond, maar van de week of whenever je online bentquote:Op woensdag 5 juli 2006 00:16 schreef Paxlie het volgende:
[..]
roep anders ff @ msn, heb ik misschien nog wel wat leuks voor je
Gaan we stoer doen noob? Ik pleur je zo weer op eroverheen.nl hoor. Je zegt het maar.quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:16 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar als je je er beter bij voelt.
dat ben ik 24 uur per dag alleen ben jij dat niet of je vind de block knop erg handigquote:Op woensdag 5 juli 2006 00:17 schreef jogy het volgende:
[..]
Wij spreken elkaar. Niet vanavond, maar van de week of whenever je online bent.
Ja hallo stelletje kutnewbies hier!quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:15 schreef vosss het volgende:
Hey ff niet voor het een of ander, maar tot welk ID noemen we het oldbies?
Ergo: wie is de allereerste newbie van fok?
Ik denk die laatste.quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:18 schreef Paxlie het volgende:
[..]
dat ben ik 24 uur per dag alleen ben jij dat niet of je vind de block knop erg handig
"appear offline"quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:18 schreef Paxlie het volgende:
[..]
dat ben ik 24 uur per dag alleen ben jij dat niet of je vind de block knop erg handig
mystery land dan maar, daarvoor hoef je niet te msn-en, ik moet al moeilijk genoeg doen voor mezelfquote:Op woensdag 5 juli 2006 00:19 schreef jogy het volgende:
Ah crap, dan zit ik bij de GP in Frankrijk, dus nee, ik ga niet.
laag id, laag iq, laag if... wass is er nicht laag bij hem?quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:19 schreef Paxlie het volgende:
volgens mij heeft Remcow echt een laag id, zal hem eens schoppen @ msn
dat gelooft dus helemaal niemandquote:
Als je dat moet vragen, dan bén je een newbie.quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:15 schreef vosss het volgende:
Hey ff niet voor het een of ander, maar tot welk ID noemen we het oldbies?
quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:21 schreef HAL9000S het volgende:
Jullie noemen jezelf oldbies?? Stelletje n00bs
sterf aan drugs vuile kutsoldaatquote:Op woensdag 5 juli 2006 00:21 schreef HAL9000S het volgende:
Jullie noemen jezelf oldbies?? Stelletje n00bs
Jaja, een uitzondering nagelatenquote:
Laten we een kampvuur maken waarop we alle newbies gooien en dan zingen we saamhorig We Shall Overcome...quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:20 schreef Armageddon het volgende:
Dit topic is eigenlijk aardig vertieft door al die moderator noobs hier. Maar ach. Ik zou Arma niet zijn als ik het niet door de vingers zou zien. Het is hier gezelliger dan het ooit is geweest op FOK! dus laten we doorgaan met z'n allen.
Lijkt me een goed plan. Wie tiefen we als eerste op het vuur?quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:22 schreef Shirley het volgende:
[..]
Laten we een kampvuur maken waarop we alle newbies gooien en dan zingen we saamhorig We Shall Overcome...
Ik wil niet lullig doen meneer NJ, maar jij bent 24807-13785= 11022 keer vaker newbie dan mij hoorquote:Op woensdag 5 juli 2006 00:21 schreef NJ het volgende:
[..]
Als je dat moet vragen, dan bén je een newbie.
Wat lul ik weer slap; ik wilde juist WEL lullig doenquote:Op woensdag 5 juli 2006 00:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik wil niet lullig doen meneer NJ, maar jij bent 24807-13785= 11022 keer vaker newbie dan mij hoor
Maikuuul met z'n brommer!quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:25 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Lijkt me een goed plan. Wie tiefen we als eerste op het vuur?
Userid.quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik wil niet lullig doen meneer NJ, maar jij bent 24807-13785= 11022 keer vaker newbie dan mij hoor
Schilderse Arma!quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:28 schreef Armageddon het volgende:
Vechten jullie het even uit. Ik ben schilderen in m'n nieuwe huis in Den Haag enzeau. Ik zie jullie morgenavond wel weer. Slaap lekker mensen.
Niet te lang boven de verf hangen. Daar word je high van. En Den Haag...quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:28 schreef Armageddon het volgende:
Vechten jullie het even uit. Ik ben schilderen in m'n nieuwe huis in Den Haag enzeau. Ik zie jullie morgenavond wel weer. Slaap lekker mensen.
Welnee, ik heb me met mn 13785 nooit oldbie gevoelt, maar ik zie nu pas deze reeks en allemaal mensen posten met 20k+ userIDs en toen dacht ik ineens: "ergens klopt er hier iets niet".quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:27 schreef Armageddon het volgende:
hehehe nu krijgen we de echte olbie war. Was ik maar streng geweest. Nu krijgen we gezeik.
Ahh, okay. Dat maakt al een hoop duidelijkquote:Op woensdag 5 juli 2006 00:31 schreef jogy het volgende:
het is hier gewoon gezellig op zijn tijd.
En ik zal meteen zelf maar ff het inkoppertje maken:quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:32 schreef vosss het volgende:
[..]
Ahh, okay. Dat maakt al een hoop duidelijk![]()
Goede samenvatting.quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:31 schreef jogy het volgende:
Ik pretendeer trouwens in geen geval een oldbie te zijn, het is hier gewoon gezellig op zijn tijd.
Ik was er allang klaar mee; sufkutquote:Op woensdag 5 juli 2006 00:34 schreef Shirley het volgende:
Vosss....kun je niet optiefen met je gezeik over userID's? Who fucking cares?
Eigenlijk trek ik me al zo'n 5 jaar geen ruk aan van wat mensen op Fok tegen (of over) mij zeggenquote:Op woensdag 5 juli 2006 00:38 schreef Shirley het volgende:
[..]
Eigenlijk bedoelde ik gewoon dat je niet mee mag posten.
Verkapte ''Kijk eens hoe trots ik ben dat ik hier allang meepost'' post.quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:39 schreef vosss het volgende:
[..]
Eigenlijk trek ik me al zo'n 5 jaar geen ruk aan van wat mensen op Fok tegen (of over) mij zeggen
Nee hoor, helemaal niet. Eerder een verkapte "val op een hoop zeikwijf, het interesseert me werkelijke geen ene flikker wat je post" postquote:Op woensdag 5 juli 2006 00:41 schreef Shirley het volgende:
[..]
Verkapte ''Kijk eens hoe trots ik ben dat ik hier allang meepost'' post.
Net als al je andere posts in dit topic.
Waarom moet dat verkapt? Wees een vent en zeg dat dan gewoon.quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:45 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee hoor, helemaal niet. Eerder een verkapte "val op een hoop zeikwijf, het interesseert me werkelijke geen ene flikker wat je post" post
Jij was anders ook niet erg direct zojuist:quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:48 schreef Shirley het volgende:
[..]
Waarom moet dat verkapt? Wees een vent en zeg dat dan gewoon.
Eerst zei je wat anders om later pas te zeggen wat je eik bedoeldequote:Op woensdag 5 juli 2006 00:34 schreef Shirley het volgende:
Vosss....kun je niet optiefen met je gezeik over userID's? Who fucking cares?
Oké. Dan staan we quitte.quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:49 schreef vosss het volgende:
[..]
Jij was anders ook niet erg direct zojuist:
[..]
Eerst zei je wat anders om later pas te zeggen wat je eik bedoelde
Zie ook mn vorige postquote:
Wat heeft m'n werk hier nou mee te maken? Ik hou werk en privé gescheiden, en daar heb ik te maken met een beroepshouding. Beleefd en netjes doen is niet zo moeilijk hoor.quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:51 schreef vosss het volgende:
Maargoed, van mensen die "Groepsleidster op een kinderdagverblijf" zijn en een grote bek hebben op internet heb ik niet zo een heel hoge pet op.
Desalniettemin wens ik je toch nog vele gezellige jaren toe op fok
Je werk heeft er niks mee te maken; die kast waar je nu op zit destemeerquote:Op woensdag 5 juli 2006 00:56 schreef Shirley het volgende:
[..]
Wat heeft m'n werk hier nou mee te maken? Ik hou werk en privé gescheiden, en daar heb ik te maken met een beroepshouding. Beleefd en netjes doen is niet zo moeilijk hoor.
Die kast kan me niks schelen. Als je over m'n werk begint, dan raak je m'n zwakke plek. En nu ben ik echt weg.quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:57 schreef vosss het volgende:
[..]
Je werk heeft er niks mee te maken; die kast waar je nu op zit destemeer
bingoquote:Op woensdag 5 juli 2006 00:58 schreef Shirley het volgende:
[..]
Die kast kan me niks schelen. Als je over m'n werk begint, dan raak je m'n zwakke plek. En nu ben ik echt weg.
Dit snap ik niet.quote:Op woensdag 5 juli 2006 08:13 schreef GI het volgende:
Bijna was [oldbies] @@@ geworden. En dat zou best drastisch en dramatisch zijn.
Houden zo. Als het goed is heb jij het @@@ drama niet meegekregenquote:
Dat dan weer niet..quote:Op woensdag 5 juli 2006 08:12 schreef Jarno het volgende:
Niet dat we iets tegen hoeren hebben he.
Viel best mee.quote:Op woensdag 5 juli 2006 08:16 schreef GI het volgende:
[..]
Houden zo. Als het goed is heb jij het @@@ drama niet meegekregen. Een partij oldbies en "coole" mensen die een 10tal topics per dag volouwehoerden.
Klinkt bekend.quote:Op woensdag 5 juli 2006 08:16 schreef GI het volgende:
Een partij oldbies en "coole" mensen die een 10tal topics per dag volouwehoerden.
Nee daar kan ik me nou niet in vinden..quote:
Whehehehe , outlook reminders moeten ook in je PDA natuurlijk.quote:Op woensdag 5 juli 2006 08:28 schreef Tally het volgende:
Godver... Vergeten dat ik naar een klant toe moet vanmiddag
Zit ik hier in mn legeroutfit
Maar eerst even omkleden voor ik daar heen ga..
Hier is het bewolkt en het riekt naar onweer.quote:Op woensdag 5 juli 2006 08:31 schreef Jarno het volgende:
GVD. Het wordt weer lichter hier.
REGEN WILLEN WE! REGEN!!
PDA?quote:Op woensdag 5 juli 2006 08:31 schreef Joene het volgende:
[..]
Whehehehe , outlook reminders moeten ook in je PDA natuurlijk.
Als je van muggen, benauwdheid en zweet houdt, ja.quote:Op woensdag 5 juli 2006 08:33 schreef Kreator het volgende:
Optiefen met je regen, gek. Het is lekker weer.
Dude, jij plakt graag s'nachts aan je lakens vast ?quote:Op woensdag 5 juli 2006 08:33 schreef Kreator het volgende:
Optiefen met je regen, gek. Het is lekker weer.
ik woon in de stad. Daar overleven geen muggen. Bij mij niet althans.quote:Op woensdag 5 juli 2006 08:34 schreef Jarno het volgende:
Als je van muggen, benauwdheid en zweet houdt, ja.
Ik gebruik hem alleen voor mn werkquote:Op woensdag 5 juli 2006 08:32 schreef Tally het volgende:
[..]
PDA?
Wasda?
O die hek wel.. Maar prive..
Ga ik nie gebruiken voor mn werk..![]()
Whehehehehhe Squashenquote:Op woensdag 5 juli 2006 08:36 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zweet? Toen ik gisteravond de squashbaan afstapte, toen was er pas zweet.
Heb je wat tegen homosporten Joene!?!quote:
Nee uiteraard niet , maar ga dan Golfen !quote:
Of hockeyen..quote:Op woensdag 5 juli 2006 08:38 schreef Joene het volgende:
[..]
Nee uiteraard niet , maar ga dan Golfen !
Je moet ook in een koud bad gaan liggen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 08:38 schreef Tally het volgende:
Toen ik uit bad stapte was ik meer bezweet als toen ik er in ging
Maar even gedoucht erna
Ik had gisteren het idee dat ik onder de douche gewoon doorzweette.quote:Op woensdag 5 juli 2006 08:38 schreef Tally het volgende:
Toen ik uit bad stapte was ik meer bezweet als toen ik er in ging
Maar even gedoucht erna
Noem mij 1 sport die intensiever is, 2x per week een uurtje kan en geen homosport is.quote:
En dr na als ik er dus uit stap nog meer zwetenquote:Op woensdag 5 juli 2006 08:39 schreef Joene het volgende:
[..]
Je moet ook in een koud bad gaan liggen.
2 x per week neuken !quote:Op woensdag 5 juli 2006 08:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
Noem mij 1 sport die intensiever is, 2x per week een uurtje kan en geen homosport is.
groetjes,
De happer.
Broodje kaas?quote:Op woensdag 5 juli 2006 08:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
Noem mij 1 sport die intensiever is, 2x per week een uurtje kan en geen homosport is.
groetjes,
De happer.
Is mogelijk .quote:Op woensdag 5 juli 2006 08:40 schreef Tally het volgende:
[..]
En dr na als ik er dus uit stap nog meer zweten
Een sport Joenequote:
ik weet het niet ? , ben je geen homo?quote:
Misschien wel beter..quote:
Wehhehehe , dat is toch ook totaal nutteloosquote:Op woensdag 5 juli 2006 08:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Misschien wel beter..
Misschien houden die niet bij hoeveel dagen en maanden je bij elkaar bent..
Mannen vergeten dat soort dingen altijd..
Niet dat ik dat erg vind![]()
Hoi Jarno,quote:Op woensdag 5 juli 2006 08:43 schreef Jarno het volgende:
Krea,
Ik vind het niet erg dat je graag in kleine ruimtes met andere mannen tegen ballen aan mept hoor.
Groetjes,
J.
Is het ook..quote:Op woensdag 5 juli 2006 08:43 schreef Joene het volgende:
[..]
Wehhehehe , dat is toch ook totaal nutteloos![]()
Ja ik weet ook pas sinds net dat ik 4 jaar , 2 maanden en 26 dagen een relatie hebquote:Op woensdag 5 juli 2006 08:46 schreef Tally het volgende:
[..]
Is het ook..
Wie gaat er nu bijhouden dat je al 39 dagen, 18 uur en 45 minuten getrouwd ben ofzo..
En nee.. Ik wist dat niet uit mn hoofd.. Heb ik net uitgerekend![]()
K,quote:Op woensdag 5 juli 2006 08:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hoi Jarno,
Als je het zo brengt, zou je NJ (of hoe die homo tegenwoordig ook heet) er ook wel tegen kunnen komen.
Groetjes,
Krea
Men !quote:
Ow, voor mij is dat makkelijk. 2 jaar en 51 dagenquote:Op woensdag 5 juli 2006 08:47 schreef Joene het volgende:
[..]
Ja ik weet ook pas sinds net dat ik 4 jaar , 2 maanden en 26 dagen een relatie heb
Handig om op die dag te trouwen , zal voor mij niet makkelijk gaan ! Koninginnedag is niet echt ideaalquote:Op woensdag 5 juli 2006 08:48 schreef GI het volgende:
[..]
Ow, voor mij is dat makkelijk. 2 jaar en 51 dagen.
Zij heeft iets tegen homo's in de letterlijke betekenis?quote:
20 november was geen mooie dag om te trouwenquote:Op woensdag 5 juli 2006 08:49 schreef Joene het volgende:
[..]
Handig om op die dag te trouwen , zal voor mij niet makkelijk gaan ! Koninginnedag is niet echt ideaal
Wat?quote:Op woensdag 5 juli 2006 08:50 schreef Tally het volgende:
Zo eng genoeg gedaan..
Nu kunnen we het weer vergeten!
Gadverdamme..quote:Op woensdag 5 juli 2006 08:51 schreef Joene het volgende:
Mensen , ik ga ff een bakkie doen bij mijn ouders en dan moet ik nog naar mn werk enzo.
Tot een uur of 12 !
Ik denk dat het haar niet zoveel uitmaakt, zolang ze maar niet voor haar neus gaan staan bekken (of virtueel ongesteld raken).quote:Op woensdag 5 juli 2006 08:50 schreef Jarno het volgende:
Zij heeft iets tegen homo's in de letterlijke betekenis?
ja ! , ik heb wel leuke ouders !quote:Op woensdag 5 juli 2006 08:52 schreef Tally het volgende:
[..]
Gadverdamme..
Gewoon voor de gezelligheid naar je ouders?
Ik ook..quote:
En niet te zuinig ook. Ik trilde m'n nest uit.quote:
Het is alweer over. Maar ik zet eh, ten oosten van R'dam zeg maar.quote:Op woensdag 5 juli 2006 09:28 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
waar zit jij? Bijlmer nog helemaal niets
tis hier idd niet uit te houden. De lucht lijkts super dik en is lastig in te ademenquote:Op woensdag 5 juli 2006 09:15 schreef GI het volgende:
[..]
Klootzak
Het enige dat ik zie is de smog rond schiphol
Damn dat is een eindje wegquote:Op woensdag 5 juli 2006 09:29 schreef Jarno het volgende:
[..]
Het is alweer over. Maar ik zet eh, ten oosten van R'dam zeg maar..
Oh ieuw. Iets met teambuilding ofzo? *ril*quote:Op woensdag 5 juli 2006 09:31 schreef Tally het volgende:
Ik dacht k moet zo even de ramen dicht gaan doen van de auto want begint toch wel dreigend weer te worden..
Maaruh het word hier weer stralend weer.. Blauwe lucht weer..
En gadverdamme die collega's die zo blij zjin als een kind omdat we morgen een bedrijfsuitje hebben..
Schoolreisje
Ja kleiduiven schieten.. Golfenquote:Op woensdag 5 juli 2006 09:33 schreef Jarno het volgende:
[..]
Oh ieuw. Iets met teambuilding ofzo? *ril*
verplicht gezellig doenquote:Op woensdag 5 juli 2006 09:39 schreef Jarno het volgende:
Echt, al die teambuilding meuk moeten ze collectief verbieden. Wat een drek is dat altijd zeg.
Ja, dat semi-verplichte is echt killing. Daar kan ik dus zó slecht tegen he. Als mensen me gaan vertellen wat ik MOET doen word ik altijd erg recalcitrant opeens.quote:
En de volgende ochtend de genante foto's bekjken. Met de baas.quote:Op woensdag 5 juli 2006 09:49 schreef NJ het volgende:
Kan je je lekker lam zuipen op kosten van de baas.
quote:Op woensdag 5 juli 2006 09:49 schreef Jarno het volgende:
[..]
En de volgende ochtend de genante foto's bekjken. Met de baas.
De volgende ochtend ben ik er trouwens toch niet..quote:Op woensdag 5 juli 2006 09:49 schreef NJ het volgende:
Kan je je lekker lam zuipen op kosten van de baas.
Jeeeeeeeee, gangbang bij Taly thuis!quote:
op uitnodiging van Marlboro is het dan wel weer leukquote:Op woensdag 5 juli 2006 09:39 schreef Jarno het volgende:
Echt, al die teambuilding meuk moeten ze collectief verbieden. Wat een drek is dat altijd zeg.
Ik zal de uitnodigingen morgen op de bus doen!quote:
Heeftie nie..quote:Op woensdag 5 juli 2006 09:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ahja, het welbekende "weekendje Duitsland".
Met de secretaresse.
Mooi. Een familieverpakking condooms is genoeg denk ik?quote:Op woensdag 5 juli 2006 09:53 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik zal de uitnodigingen morgen op de bus doen!
Das ook zo'n hoerig kutlied..quote:Op woensdag 5 juli 2006 09:54 schreef miss_bleu het volgende:
snotverdomme heb dat takke lied in mijn hoofd met die breezer ananas
Ligt aan de grootte van je familiequote:Op woensdag 5 juli 2006 09:55 schreef Jarno het volgende:
[..]
Mooi. Een familieverpakking condooms is genoeg denk ik?
Mogen die ook mee dan?!quote:
Mee een dubbele wiskie erbij.quote:Op woensdag 5 juli 2006 09:54 schreef miss_bleu het volgende:
snotverdomme heb dat takke lied in mijn hoofd met die breezer ananas
Grote familie?quote:
quote:Op woensdag 5 juli 2006 09:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mee een dubbele wiskie erbij.
Ach ja, dat McDoooonalds, McDooooonals, Kentucky Fried Chicken en de PizzaHut had iedereen ook weer na twee weken uit zijn/haar systeem.quote:
Hey. Jij.quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:06 schreef Insomaniac het volgende:
GOEDEMORREGE!
Diep van binnen zijn we allemaal J, J.quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:10 schreef Jarno het volgende:
Ik was toch J?
Hoe diep is dat precies in het geval van Inso?quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Diep van binnen zijn we allemaal J, J.
Kentucky wil ik al helemaal niet meer horen, lopen er hier op het werk elke keer rond lunchtijd te schreeuwen dat ze naar de kentucky gaanquote:Op woensdag 5 juli 2006 10:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ach ja, dat McDoooonalds, McDooooonals, Kentucky Fried Chicken en de PizzaHut had iedereen ook weer na twee weken uit zijn/haar systeem.
Nee A.quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:28 schreef NJ het volgende:
Mijn afkorting is toch nog gewoon NJ?
Welnee!quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:25 schreef Jarno het volgende:
De verwarring.
Mama.quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:30 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Welnee!
Ik ben J, jij bent J, Sjee is J en NJ is N!
OPLETE!
Ohja, of Ax.quote:
Of baas Aks.quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:32 schreef NJ het volgende:
[..]
Ohja, of Ax.
Nouja, gelukkig zitten hier geen users met nog meer A's ofzo.
Ja allang joh, ik ben nu weer aan het daten met I./J. ... nou ja Inso dus. Gisteren ook weer, maar ik stond er wel voor Jan Lul, maar het ziet erveelbelovend uit verder.quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:52 schreef Tally het volgende:
EL!!!!
Ben je al weer klaar met nummertjes trekken op je balkon:????![]()
![]()
Oowwwquote:Op woensdag 5 juli 2006 10:58 schreef Kreator het volgende:
Met jouw uitstraling sta je nergens voor jan lul,
Ah, dus je hebt weer iets om geld tegenaan te gooien ?quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:00 schreef Jarno het volgende:
Ohja eL, over die Spyder:
Ik ben er dus achter gekomen dat het OSD van mijn monitor defect is.. Tsja, normaal heb je het niet nodig maar nu dus wel, om de boel factory default te krijgen. Dus ik moet het allemaal maar op de gok doen nu en dat lijkt me niet de bedoeling van calibratie. Als ik 'm nu op autopilot zet dan zie ik zeker verschil, en het lijkt ook beter, maar helemaal 100% is het nog niet. Ik zag dat m'n LCD ook een zwarte vlek kreeg in de linkerbovenhoek dus volgens mij staat -ie gewoon op instorten ofzo.
Ey, j.quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:59 schreef jogy het volgende:
Hallo. Heb ik wat gemist? J? J? J?
Mwoch verder doet het ding het prima, voor dagelijks gebruik heb je het OSD niet nodig natuurlijk. Die zwarte vlek is vervelend maar niet onoverkomelijk. Ik wacht nog wel even, denk ik.quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:02 schreef eL. het volgende:
[..]
Ah, dus je hebt weer iets om geld tegenaan te gooien ?
Je kan hem verder wel gewoon zijn werk laten doen begrijp ik ? Behalve in die lekkere donkere hoek van je.quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:03 schreef Jarno het volgende:
Mwoch verder doet het ding het prima, voor dagelijks gebruik heb je het OSD niet nodig natuurlijk. Die zwarte vlek is vervelend maar niet onoverkomelijk. Ik wacht nog wel even, denk ik.
Jahoor ding doet het prima, maar die vlek zal wel steeds groter worden vrees ik, zo gaat dat meestal met LCD's.quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:11 schreef eL. het volgende:
[..]
Je kan hem verder wel gewoon zijn werk laten doen begrijp ik ? Behalve in die lekkere donkere hoek van je.
quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:14 schreef Tally het volgende:
Hej L.
Ik heb trouwens een erg leuke en grappige foto gemaakt van mijn poes!
Zal ik vanavond es uppen.. Hier mag ik da niet
Ben benieuwd, zet je hem in deze topics ?quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:14 schreef Tally het volgende:
Hej L.
Ik heb trouwens een erg leuke en grappige foto gemaakt van mijn poes!
Zal ik vanavond es uppen.. Hier mag ik da niet
En terecht!quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:16 schreef eL. het volgende:
Zal ik hem een oor aannaaien, ik weet nog wel wat krassen op mijn auto (die heel ergens anders staat) en ik heb. gegevens
. opgenoteerd.
quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:17 schreef eL. het volgende:
[..]
Ben benieuwd, zet je hem in deze topics ?
tvp.quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:21 schreef jogy het volgende:
Trouwens, Jarno. Of iemand anders die verstand heeft van camerawerk.
Ik wil een huis, tuin en keuken camera kopen. Welke is goed om, te hebben? Niet specifiek om huis, tuin en keuken foto's te maken trouwens.
Ja J. wat is da nou?quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:21 schreef jogy het volgende:
Ik wil een huis, tuin en keuken camera kopen. Welke is goed om, te hebben? Niet specifiek om huis, tuin en keuken foto's te maken trouwens.
Ik neem aan dat je opzoek bent naar een compact camera? Wat is je budget?quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:21 schreef jogy het volgende:
Compact ? Ik zou een Canon Powershot nemen, daar kun je over het algemeen veel aan instellen áls je dat wilt en voor de rest is het lekker gangbaar. En het is Canon hè.quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:21 schreef jogy het volgende:
de nieuwe digicams van Sony schijnen gigantisch goed te zijnquote:Op woensdag 5 juli 2006 11:21 schreef jogy het volgende:
Wat lach je kutnewbiequote:
Zo ben ik.quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:22 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja J. wat is da nou?
Eerst zeggen waar je het voor gaat gebruiken om achteraf te zeggen dat je hem daar toch niet voor gaat gebruiken..
Complex mannetje ben je hoor
Ik zou ook voor Canon of Sony gaan. Voor Sony als je meer een net-niet dSLR wilt, die zijn echt geweldig. Voor een echte compact zweer ik toch bij Canon ja.quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:22 schreef eL. het volgende:
[..]
Compact ? Ik zou een Canon Powershot nemen, daar kun je over het algemeen veel aan instellen áls je dat wilt en voor de rest is het lekker gangbaar. En het is Canon hè.
sony cybershots en canon powershots doen het altijd erg leukquote:Op woensdag 5 juli 2006 11:21 schreef jogy het volgende:
350dquote:Op woensdag 5 juli 2006 11:24 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
sony cybershots en canon powershots doen het altijd erg leuk
Toch zweer ik bij mjn EOS
Wil ik oooookquote:Op woensdag 5 juli 2006 11:25 schreef Insomaniac het volgende:
Regen! Grote dikke druppels verkoelende regen!!
Op je grote en tevens ontblote borsten, buiten?quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:25 schreef Insomaniac het volgende:
Regen! Grote dikke druppels verkoelende regen!!
Ga je de porno in? *winkie*winkie*quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:21 schreef jogy het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |