Wat heeft m'n werk hier nou mee te maken? Ik hou werk en privé gescheiden, en daar heb ik te maken met een beroepshouding. Beleefd en netjes doen is niet zo moeilijk hoor.quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:51 schreef vosss het volgende:
Maargoed, van mensen die "Groepsleidster op een kinderdagverblijf" zijn en een grote bek hebben op internet heb ik niet zo een heel hoge pet op.
Desalniettemin wens ik je toch nog vele gezellige jaren toe op fok
Je werk heeft er niks mee te maken; die kast waar je nu op zit destemeerquote:Op woensdag 5 juli 2006 00:56 schreef Shirley het volgende:
[..]
Wat heeft m'n werk hier nou mee te maken? Ik hou werk en privé gescheiden, en daar heb ik te maken met een beroepshouding. Beleefd en netjes doen is niet zo moeilijk hoor.
Die kast kan me niks schelen. Als je over m'n werk begint, dan raak je m'n zwakke plek. En nu ben ik echt weg.quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:57 schreef vosss het volgende:
[..]
Je werk heeft er niks mee te maken; die kast waar je nu op zit destemeer
bingoquote:Op woensdag 5 juli 2006 00:58 schreef Shirley het volgende:
[..]
Die kast kan me niks schelen. Als je over m'n werk begint, dan raak je m'n zwakke plek. En nu ben ik echt weg.
Dit snap ik niet.quote:Op woensdag 5 juli 2006 08:13 schreef GI het volgende:
Bijna was [oldbies] @@@ geworden. En dat zou best drastisch en dramatisch zijn.
Houden zo. Als het goed is heb jij het @@@ drama niet meegekregenquote:
Dat dan weer niet..quote:Op woensdag 5 juli 2006 08:12 schreef Jarno het volgende:
Niet dat we iets tegen hoeren hebben he.
Viel best mee.quote:Op woensdag 5 juli 2006 08:16 schreef GI het volgende:
[..]
Houden zo. Als het goed is heb jij het @@@ drama niet meegekregen. Een partij oldbies en "coole" mensen die een 10tal topics per dag volouwehoerden.
Klinkt bekend.quote:Op woensdag 5 juli 2006 08:16 schreef GI het volgende:
Een partij oldbies en "coole" mensen die een 10tal topics per dag volouwehoerden.
Nee daar kan ik me nou niet in vinden..quote:
Whehehehe , outlook reminders moeten ook in je PDA natuurlijk.quote:Op woensdag 5 juli 2006 08:28 schreef Tally het volgende:
Godver... Vergeten dat ik naar een klant toe moet vanmiddag
Zit ik hier in mn legeroutfit
Maar eerst even omkleden voor ik daar heen ga..
Hier is het bewolkt en het riekt naar onweer.quote:Op woensdag 5 juli 2006 08:31 schreef Jarno het volgende:
GVD. Het wordt weer lichter hier.
REGEN WILLEN WE! REGEN!!
PDA?quote:Op woensdag 5 juli 2006 08:31 schreef Joene het volgende:
[..]
Whehehehe , outlook reminders moeten ook in je PDA natuurlijk.
Als je van muggen, benauwdheid en zweet houdt, ja.quote:Op woensdag 5 juli 2006 08:33 schreef Kreator het volgende:
Optiefen met je regen, gek. Het is lekker weer.
Dude, jij plakt graag s'nachts aan je lakens vast ?quote:Op woensdag 5 juli 2006 08:33 schreef Kreator het volgende:
Optiefen met je regen, gek. Het is lekker weer.
ik woon in de stad. Daar overleven geen muggen. Bij mij niet althans.quote:Op woensdag 5 juli 2006 08:34 schreef Jarno het volgende:
Als je van muggen, benauwdheid en zweet houdt, ja.
Ik gebruik hem alleen voor mn werkquote:Op woensdag 5 juli 2006 08:32 schreef Tally het volgende:
[..]
PDA?
Wasda?
O die hek wel.. Maar prive..
Ga ik nie gebruiken voor mn werk..![]()
Whehehehehhe Squashenquote:Op woensdag 5 juli 2006 08:36 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zweet? Toen ik gisteravond de squashbaan afstapte, toen was er pas zweet.
Heb je wat tegen homosporten Joene!?!quote:
Nee uiteraard niet , maar ga dan Golfen !quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |